Nog shuttles 'per ongeluk' op andere banen geslagen?quote:
Ja, dat is wel een keer gebeurd.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nog shuttles 'per ongeluk' op andere banen geslagen?
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een keer gebeurd.
Bedankt voor de reminderquote:Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef Redefine het volgende:
Overigens voor de liefhebbers nog: woensdag organiseert Upbeatles weer de jaarlijkse online pubquiz over het ESF. Ik moet zelf nog even kijken of ik die ga doen, maar de voorgaande jaren was die erg leuk.
Hele avond met haar gespeeld. Eerste partij tegen haar. Daarna alleen maar samen.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hele avond met haar gespeeld. Eerste partij tegen haar. Daarna alleen maar samen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nummer van S10 begin ik steeds meer te waarderen.Ook niet als je even over de Belgische grens gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik vraag dan wel aan @Fred_B om even voor mij te stemmen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook niet als je even over de Belgische grens gaat
Even door de tunnel en je bent erquote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vraag dan wel aan @:Fred_B om even voor mij te stemmen.
Jij denkt toch niet dat hij al simkaarten die hij uit Malta heeft gekregen mag gebruiken om op Nederland te stemmenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vraag dan wel aan @:Fred_B om even voor mij te stemmen.
Ja, dat is wel. Dan zit ik al snel op Belgisch netwerk. Of naar de kust gaan dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat je opeens op Belgisch netwerk zit.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even door de tunnel en je bent er![]()
Ik denk trouwens dat een stem uit Moldavië of Azerbeidzjan ofzo nuttiger is, dus misschien moet je even doorrijden
Dat ontbrak dan weer in het liedje van Blof. 'Hier aan de kust, de Zeeuwse kust, waar je soms op een Belgisch netwerk kunt zitten'quote:Op maandag 9 mei 2022 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is wel. Dan zit ik al snel op Belgisch netwerk. Of naar de kust gaan dan wil het ook nog wel eens gebeuren dat je opeens op Belgisch netwerk zit.Maar dan heb ik natuurlijk nog geen Belgisch nummer.
Thnx!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:59 schreef Strani het volgende:
@:arizona sterkte met de blessures, dat klinkt inderdaad allesbehalve fijn
Willen ze nog meer abo’s verkopen ofzo? Ik heb nergens last van…quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Volgens mij zijn de cookiebeperkingen net wat opgeschroefd. Ik was net ineens uitgelogd en ik zie nu ineens geen externe content meer. Geen tweets, geen plaatjes, alleen maar meldingen dat ik meer cookies moet accepteren om dat te kunnen zien.
quote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx!
Ben nu aan het struggelen in bed. Het dekbed doet zó zeer op mijn schaafwonden![]()
Dat is dan wel een hel jaquote:Op maandag 9 mei 2022 22:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx!
Ben nu aan het struggelen in bed. Het dekbed doet zó zeer op mijn schaafwonden![]()
Let's Go. Blitzkrieg Pop!quote:
Waarschijnlijk heb jij dan alle cookies geaccepteerd of zo.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Willen ze nog meer abo’s verkopen ofzo? Ik heb nergens last van…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |