Oh nee wat kut!quote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag. Nou ja helemaal geen goede middag.
Tijdens mijn lunchwwandeling ben ik heel hard gevallen. Onder andere op mijn (normaliter beeldschone) gezicht. Mijn neus is dik (nou ja hij voelt dikker dan hij is), kleine schaafwondjes in mijn gezicht en verder grote schaafwonden op mijn elleboog en knie en een opgezette knie.
Ik ben wat duizelig dus ik kan even niet werken, lig nu droevig op de bank.
Leef hier met mij mee
Oh nee! Dat is vervelend! Veel beterschap en doe maar lekker rustig aanquote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Arizona het volgende:
Tijdens mijn lunchwwandeling ben ik heel hard gevallen. Onder andere op mijn (normaliter beeldschone) gezicht. Mijn neus is dik (nou ja hij voelt dikker dan hij is), kleine schaafwondjes in mijn gezicht en verder grote schaafwonden op mijn elleboog en knie en een opgezette knie.
Leef hier met mij mee
Nou, dat scheelt dan weerquote:Op maandag 9 mei 2022 13:41 schreef Arizona het volgende:
Mijn handen zijn echt nauwelijks beschadigdGeen wonder dat ik op mijn gezicht viel als mij handen te lui zijn om mij op te vangen.
Die moest ik even opzoeken. Echt slecht vind ik die niet, maar mijn favoriet zal het nooit worden.quote:Op maandag 9 mei 2022 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oostenrijk is wel mijn favoriet.
@:Roger_Epiales zal dat dus wel niks vinden.
Wat is jouw favoriet?quote:Op maandag 9 mei 2022 15:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die moest ik even opzoeken. Echt slecht vind ik die niet, maar mijn favoriet zal het nooit worden.
Toch nog steeds Italië.quote:
Heel veel plezierquote:Op maandag 9 mei 2022 12:05 schreef TheVulture het volgende:
Zo het duurde wel weer even om er echt in te komen dit jaar, maar nu is de ESF-zin toch wel erg aanwezig
Scheelt ook dat het in Turijn echt perfect weer gaat zijn de hele ESF-week, dus los van het bijwonen van de halve finales ook lekker weer om de sfeer in de stad te snuiven en live te kijken op het grote scherm
quote:Op maandag 9 mei 2022 13:34 schreef Arizona het volgende:
Leef hier met mij mee
En zo vroeg in het jaar ook al!quote:
Het is overigens een misleidende tweet. Hij zegt dat het zo warm 'kán' worden, op basis van de gemeten maximumtemperaturen OOIT (die rode bolletjes) maar het is geen 25+ of 30 graden-voorspelling voor komende week.quote:
Nee, die rode bolletjes zijn de warmste members van de ensemble 50 member prediction van het ECMWF model (meest gebruikte model).quote:Op maandag 9 mei 2022 16:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is overigens een misleidende tweet. Hij zegt dat het zo warm 'kán' worden, op basis van de gemeten maximumtemperaturen OOIT (die rode bolletjes) maar het is geen 25+ of 30 graden-voorspelling voor komende week.
Nee, want toen was het juist niet mijn favoriet.quote:
Ok.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, die rode bolletjes zijn de warmste members van de ensemble 50 member prediction van het ECMWF model (meest gebruikte model).
Ik zit nu ook met plat dak in dit appartement, warmte is hier ook geen succes.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:38 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, ik vind het in ieder geval alweer helemaal kut, zit weer te kijken naar overgordijnen voor de woonkamer. We hebben 4 ramen, dat zou dus 8x gordijnen betekenen. Of peperduur uitbesteden, of zelf klussen wat amper tot geen optie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |