Waarschijnlijk vind jij dan een nummer heerlijk wat ik dan weer niks vind.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik begin echt te denken dat ik de enige ben die het nummer van Moldavië maar irritant vindt.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind jij dan een nummer heerlijk wat ik dan weer niks vind.
Ik kan er ook alleen maar gedoseerd naar luisteren hoor. Als ik hem al een tijdje niet heb gehoord dan vind ik hem wel weer grappig maar ik denk dat ik hem zaterdag zat ben.quote:
Zelfs dat is nog positiever dan ik ben, ik vind het echt al sinds het uitkwam een zwaar irritant nummer.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan er ook alleen maar gedoseerd naar luisteren hoor. Als ik hem al een tijdje niet heb gehoord dan vind ik hem wel weer grappig maar ik denk dat ik hem zaterdag zat ben.
Vijf dagen, veertig uur wekenquote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
Zo, is er deze week nog iets leuks te beleven?
De ontknoping van de Eredivisiequote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
Ik krijg met een half uurtje in bad al van die gerimpelde vingers. Ik wil niet weten hoe je eruitziet na veertig uur weken.quote:
Maarten van der Weijden heeft het ooit uitgetest:quote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg met een half uurtje in bad al van die gerimpelde vingers. Ik wil niet weten hoe je eruitziet na veertig uur weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag: sportenquote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg met een half uurtje in bad al van die gerimpelde vingers. Ik wil niet weten hoe je eruitziet na veertig uur weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:27 schreef molloot200 het volgende:
De MolBen het met je eens. Over de eerste alinea: moeten ze nooit meer hun vingers aan branden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat ben ik niet helemaal met je eensquote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De ontknoping van de Eredivisie
Hoewel je een waarschijnlijk kampioenschap van Ajax natuurlijk moeilijk leuk kunt noemen...
High tea? Mogen mannen daar ook naartoe?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag: sporten
dinsdag: ESF
woensdag: voetbal
donderdag: sporten/ESF
vrijdag: verjaardag moeder
zaterdag: High tea/ESF
zondag: voetbal
Wel om te serveren, denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
High tea? Mogen mannen daar ook naartoe?
Dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
High tea? Mogen mannen daar ook naartoe?
Dan mag ik hopen voor je dat ze ook gewoon bitterballen en zo hebben.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.Ik ben uitgenodigd door mijn moeder.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen voor je dat ze ook gewoon bitterballen en zo hebben.
Tja, dat is iets waar je gewoon rekening mee moet houden.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja maar vindt men dat niet vervelend dan? Opeens zo'n shuttle tussen de macarons?
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:37 schreef Meridiaan het volgende:
Overigens keek ik zaterdag voor het eerst Make Up Your Mind, viel het mij alles mee en heb ik gelachen om de special guest.Was een erg leuk programma, en sommigen haalde ik er gewoon echt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Dat sowieso, ik dacht ook heel even aan het begin dat de winnaar een biologische dame wasquote:Op maandag 9 mei 2022 12:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was een erg leuk programma, en sommigen haalde ik er gewoon echt niet uit
quote:Op maandag 9 mei 2022 12:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik dacht ook heel even aan het begin dat de winnaar een biologische dame was, tot ik getekende borsten zag.
Maar ik vond het leuk gedaan, het zat ook relatief vlot in elkaar. Van mij had de vakjury meer aan bod mogen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op maandag 9 mei 2022 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]Je was een stuk verder als ik: ik had geen idee waar al die hints in zouden kunnen zitten: blijkbaar dus overal in! Anderzijds kende ik de winnaar ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel vaag gehoord van naam, maar dat was het ook wel.
Maar begrijp ik dat je naar Turijn gaat deze week? Onwijs veel plezier gewenst!
Ah ja dat verklaart een hoop. Om maar niet te spreken over het drama dat een volleybal zou kunnen veroorzaken wanneer een gebakje niet goed geinspecteerd wordt!quote:Op maandag 9 mei 2022 11:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Tja, dat is iets waar je gewoon rekening mee moet houden.
Daarom zitten die dames ook altijd zo uitgebreid die gebakjes te inspecteren voor ze er een pakken. Het kan ze echt niet schelen welk taartje ze naar binnen proppen, ze willen gewoon zeker weten dat ze niet per ongeluk een shuttle of een tennisbal pakken.
Wat heftigquote:
Hij maakt hem gewoon hè. Toon Hermans zou trots geweest zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja maar vindt men dat niet vervelend dan? Opeens zo'n shuttle tussen de macarons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |