Onze Maxie 2 plekken opgeschoven naar de koppositiequote:
2 plekken maar? Valt me een beetje tegen van hem, beter gaat hij nog wat verder naar voren rijden.quote:Op zondag 8 mei 2022 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Onze Maxie 2 plekken opgeschoven naar de koppositie
Oeh hopen dat het zo blijft (ik gaf eerst voorrang aan de Mol en nu aan de nachtrustquote:Op zondag 8 mei 2022 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Onze Maxie 2 plekken opgeschoven naar de koppositie
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
2 plekken maar? Valt me een beetje tegen van hem, beter gaat hij nog wat verder naar voren rijden.
Nachtrust is heel belangrijk, slaap lekker!quote:Op zondag 8 mei 2022 22:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oeh hopen dat het zo blijft (ik gaf eerst voorrang aan de Mol en nu aan de nachtrust) Veel plezier nog
ik luister morgen naar de NOS podcast voor de details
Natuurlijk luistert hij naar mij, verstandige jongen is het.quote:
Ja meneer.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Natuurlijk luistert hij naar mij, verstandige jongen is het.
Zal ik Max zeggen het wat spannender te maken door een klapband te krijgen oid?quote:
Nee, dat hoeft niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal ik Max zeggen het wat spannender te maken door een klapband te krijgen oid?
quote:Op zondag 8 mei 2022 22:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal ik Max zeggen het wat spannender te maken door een klapband te krijgen oid?
Ik weet niet wie dat is en met zo'n naam zal het wel geen verstandige jongen zijn, dus ik betwijfel of hij naar mij zou luisteren.quote:
Iedereen luistert toch naar jou? Dus ook Sjarrel. Succes!quote:Op zondag 8 mei 2022 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is en met zo'n naam zal het wel geen verstandige jongen zijn, dus ik betwijfel of hij naar mij zou luisteren.
Verstandige mensen luisteren naar mij, onverstandige Sjarrels meestal niet.quote:Op zondag 8 mei 2022 22:44 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Iedereen luistert toch naar jou? Dus ook Sjarrel. Succes!
Zo Amerikaans als het maar kanquote:
Je verwacht het niet van een circuit waar ze boten op nepwater leggen aan een niet bestaand strandquote:
Net in de hospitality(?) ruimte was wel leuk. In voorgaande jaren met Hamilton erbij was het altijd heel cringe vond ik.quote:
Ja! Dat zag er niet uitquote:Op zondag 8 mei 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Je verwacht het niet van een circuit waar ze boten op nepwater leggen aan een niet bestaand strand
Stuk betere sfeer inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 23:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Net in de hospitality(?) ruimte was wel leuk. In voorgaande jaren met Hamilton erbij was het altijd heel cringe vond ik.
En Gerri en Christian Horner
Op de foto's vooraf zag het er al niet uit, maar hoopte ik nog dat het niet al te veel zou opvallen. Maar op de luchtshots was het echt belachelijkquote:
Bij andere sporten doen ze het vooraf. Maar dat wordt wat veel hier.quote:Op zondag 8 mei 2022 23:30 schreef GeorgeM het volgende:
Ik vind eigenlijk het volkslied na elke race ook raar. Als je nou wereldkampioen bent geworden, dan snap ik het nog.
Hoeft van mij ook nietquote:Op zondag 8 mei 2022 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij andere sporten doen ze het vooraf. Maar dat wordt wat veel hier.
DOUZE POINT!!!!quote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Fred_B het volgende:
Over een goede 12 uur zijn WE aan de beurt bij de jury show
Jaaa spannendquote:Op maandag 9 mei 2022 09:37 schreef Fred_B het volgende:
Over een goede 12 uur zijn WE aan de beurt bij de jury show
Jij ook alquote:Op maandag 9 mei 2022 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moldavië klinkt heel erg vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |