SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 1% gewijzigd door H_T op 05-09-2020 12:36:01 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
OMG lief schattig smeltquote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Fred_B het volgende:
Goeden TT![]()
Straks om 3 uur de kraker Gibraltar-San Marino in de Nations League
Dat wordt spannendquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Fred_B het volgende:
Goeden TT![]()
Ja. En Noord-Macedonië-Armeniëquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Fred_B het volgende:
Goeden TT![]()
Voetballanden die er zelfs op het ESF maar weinig van bakkenquote:
Ik neem de schuld graag op me (maar wel samen met @Meke en @molloot200) als het allemaal niet veel blijktquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
Zin in WidM vanavond! Dit kan alleen maar tegen gaan vallen na al dat gehype hier
Ja, jullie zorgen wel voor het meeste gehype, hehequote:Op zaterdag 5 september 2020 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik neem de schuld graag op me (maar wel samen met @:Meke en @:molloot200) als het allemaal niet veel blijkt
De zomer is weer ten eindequote:Op zaterdag 5 september 2020 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
De ventilatoren weer opgeborgen op zolder. Heb het er gelijk warm van gekregen.
Ja, doet toch altijd weer een beetje pijn om ze weer op te bergen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De zomer is weer ten einde
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Strani, nu zelfs in het weekend al
Ik voel me niet zo goed, heb even een dipje door een onverklaarbaar lichamelijk pijntje en dan merk ik wel dat de hypochondrie nog niet uit mijn systeem is. Voel me lang niet zo k*t als eerder maar ook niet goed dus.
Einde klaagzang.
Tijd voor de kerstverlichting.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, doet toch altijd weer een beetje pijn om ze weer op te bergen.
Ja die reactie van de kandidaten onderling als ze elkaar ontdekken, dat zou ik ook zo tof vinden als ze dat erin latenquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, jullie zorgen wel voor het meeste gehype, hehe
Het kan een hele interessante eerste aflevering worden, zeker omdat de kandidaten in het begin ook niet weten wie hun medekandidaten zijn, toch? Voor de serie zou het ook heel goed zijn als Ron er meteen uit gaat, dan heeft iedereen het daar dagen over.
Dat heb ik altijd met de kerstboomquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, doet toch altijd weer een beetje pijn om ze weer op te bergen.
Ahhhh wat een lieverdje!!quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:08 schreef Fred_B het volgende:
Tevens![]()
![]()
voor ESF1Gamer’s kat
[ afbeelding ]
Portugal-Kroatiëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:36 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag Pyreneeën en kwalificatie en ik ga de ramen zemen en ik heb net een nieuwe koelkast gekocht, WIE ZEI DAT 2020 EEN SLECHT JAAR IS
Eerlijk gezegd mag ik persoonlijk niet klagen over de eerste acht maanden van 2020. De coronacrisis heeft best positieve dingen met zich meegebracht en dingen die soms zwaar leken, bleken het uiteindelijk meer dan waard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is wel weer vroeg donker inderdaad.quote:
Vanavond geen voetbal voor mij hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Portugal-Kroatië
Zweden-Frankrijk
Denemarken-België
Met al die nieuwe landjes daar, weet ik het ook allemaal niet zo goed meer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[ twitter ]
Kosovo ligt in het Midden-Oosten, had ik het toch altijd fout
Vanmiddag Pyreneeën en kwalificatie en ik ga de ramen zemen en ik heb net een nieuwe koelkast gekocht, WIE ZEI DAT 2020 EEN SLECHT JAAR IS
Dit kan niet meer fout dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Welke koelkast?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
De wijsheden die ons aller geliefde president Trump ons elke dag geeft.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijk voor een Bosch gegaan, deze:quote:
Ja toch, en ik altijd maar denken dat Kosovo in Europa lag. Zo leer je nog eens watquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De wijsheden die ons aller geliefde president Trump ons elke dag geeft.
Kosovo ligt echt wel in het Midden-Oosten, naast Australië.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch, en ik altijd maar denken dat Kosovo in Europa lag. Zo leer je nog eens wat
Mooie, en lekker groot zo te zienquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Uiteindelijk voor een Bosch gegaan, deze:
https://www.bcc.nl/keuken(...)tie-kgv36vl32s/77091
Zat én in mijn budget, én leverbaar, én goede hoogte én voldoende capaciteit voor mijn hamstergedrag én mooie afwerking buitenkant én (voldoende) goede reviews én ik was na drie weken onderhand echt klaar met al het googlen en wikken en wegen.
Huh maar Australië ligt toch in Europa?quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kosovo ligt echt wel in het Midden-Oosten, naast Australië.
Dat land verplaatst zich wel vaker op de kaart.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh maar Australië ligt toch in Europa?Want ze mogen meedoen aan het EUROvisie Songfestival?
Zo is het cirkeltje weer rondquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh maar Australië ligt toch in Europa?Want ze mogen meedoen aan het EUROvisie Songfestival?
Denk niet dat die Aussies opeens eiland-af zouden willen zijnquote:
Ja zeg, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk niet dat die Aussies opeens eiland-af zouden willen zijn
Op die plek zouden ze overspoeld worden door asielzoekers, als eiland is dat een stuk eenvoudiger tegen te houdenquote:
Als we de UK ook even verplaatsen, dan is dat ook weer grotendeels opgelost.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op die plek zouden ze overspoeld worden door asielzoekers, als eiland is dat een stuk eenvoudiger tegen te houden
Hoed planquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als we de UK ook even verplaatsen, dan is dat ook weer grotendeels opgelost.
JA ZIE JE WELquote:
Zonder enclaves ben je natuurlijk niet echt een Europees land.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA ZIE JE WEL
zelfs met een enclave in Spanjolië
Veel beter kan je dag niet zijn lijkt mequote:Op zaterdag 5 september 2020 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dank je
Zit nu formule 1 te kijken met op mijn schoot
Bewuste actie? Of zelf er over heen gereden?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt op stukje stanleymes erin.
Ik moet eens keer de binnenbanden van mijn oude barrel vervangen. #luiquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fietsband lek.Lijkt op stukje stanleymes erin.
Dat wordt mijn vader lief aankijken.
Waarom moet dat nou weer per sé gedeeld worden met mij?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik neem de schuld graag op me (maar wel samen met @:Meke en @:molloot200) als het allemaal niet veel blijkt
Zelf erover gereden, maar zoiets hoort niet op het fietspad te liggen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Bewuste actie? Of zelf er over heen gereden?
Me tooquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:09 schreef Dave het volgende:
Over formule 1 gesproken, als ik dit zie wil ik een Switch
Oprecht is dit wel raar trouwens. Sinds 15 februari 2018 was er geen nieuw land meer die Kosovo erkende. Nu dus Israël. Interessant, misschien gaan er nu wel meerdere volgen en wordt Kosovo in een tijdje alsnog een onafhankelijk landquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[ twitter ]
Dit is met een "echte" kart, door je eigen kamer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me too
Minidrivers is een zo'n hetzelfde style. Kun je op stream aanschaffen.
Daar kan de Peyresourde niet aan tippen neequote:Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Fred_B het volgende:
Goeden TT![]()
Als kind had ik dit geweldig gevonden. Met m'n eigen spullen Mario Kart banen maken. Geweldig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:09 schreef Dave het volgende:
Over formule 1 gesproken, als ik dit zie wil ik een Switch
Ja, ik vind dat soort spellen ook leuker dan Playstation of Xbox, platform, puzzelen, etcquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als kind had ik dit geweldig gevonden. Met m'n eigen spullen Mario Kart banen maken. Geweldig.
Ik heb wel een Switch, dus even Super Mario 3D All-Stars wel besteld. Ontzettend tof (vind ik), want ik heb de eerste twee spellen nooit gespeeld (Super Mario 64 en Super Mario Sunshine, voor mijn tijd) en Super Mario Galaxy is legendarisch voor meEn sowieso zijn Mariospellen lekker laagdrempelig vermaak, heerlijk
Ja, het komt er wel allemaal steeds mooier uit te zienquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:29 schreef Dave het volgende:
Alhoewel dat grafisch geweld van de nieuwe playstation en xbox me dan wel weer aantrekt.
Minesweeperquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:30 schreef Cyan9 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar we weten natuurlijk allemaal dat niks op kan tegen gamen op de pc.
M'n bankrekening niet inderdaad!quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:30 schreef Cyan9 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar we weten natuurlijk allemaal dat niks op kan tegen gamen op de pc.
Wat houdt super Mario 3D all-stars in?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:30 schreef molloot200 het volgende:
Super Mario 3D All-Stars was trouwens wel naar. Maar een gelimiteerde oplage, aangekondigd op 3 september. Ga ik kijken op websites om hem te bestellen, is ie alleen nog maar bij Game Mania beschikbaar, voor de rest al uitverkocht. Nou dan ook maar besteld, terwijl ik normaal nooit pre-order.
Ik kan nog steeds met mijn PlayStation 1 op een flatscreen spelen. Kleuren zijn alleen wat helderde.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, het komt er wel allemaal steeds mooier uit te zienAl vraag ik me af of onze tv hier dat aan kan.
Dat is met games altijd bewust het aanbod laag houden heb ik het idee om een hype te creeren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:30 schreef molloot200 het volgende:
Super Mario 3D All-Stars was trouwens wel naar. Maar een gelimiteerde oplage, aangekondigd op 3 september. Ga ik kijken op websites om hem te bestellen, is ie alleen nog maar bij Game Mania beschikbaar, voor de rest al uitverkocht. Nou dan ook maar besteld, terwijl ik normaal nooit pre-order.
Ja maar Strani, gamen op een laptop is ook wel een beetje de goden verzoeken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:34 schreef Strani het volgende:
Ik zou graag Microsoft Flight Simulator 2020 op een beetje fijne settings kunnen spelen maar met m'n huidige laptop zou het zijn alsof ik het op een mobiele telefoon uit 2003 speel
Dat is tenminste uitdagendquote:
Ja, is weer een reden om een nieuwe tv te kopen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, het komt er wel allemaal steeds mooier uit te zienAl vraag ik me af of onze tv hier dat aan kan.
Flight simulator vond ik toen niet zoveel aan. Maar sims 1 heb ik uren gespeeldquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:34 schreef Strani het volgende:
Ik zou graag Microsoft Flight Simulator 2020 op een beetje fijne settings kunnen spelen maar met m'n huidige laptop zou het zijn alsof ik het op een mobiele telefoon uit 2003 speel
Ja. Bij de nos een keer van de start erbij.quote:
Kan primaquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar Strani, gamen op een laptop is ook wel een beetje de goden verzoeken.
Ik heb een gamelaptopquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar Strani, gamen op een laptop is ook wel een beetje de goden verzoeken.
Ik ookquote:
Met deze kopgroep wordt het voorlopig niet zo heel spannend vrees ik.quote:
Kwalificatie formule 1 gaat voorquote:
Genieten van de daalkunsten van Zakarinquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met deze kopgroep wordt het voorlopig niet zo heel spannend vrees ik.
Die daalt als een zak grind toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Genieten van de daalkunsten van Zakarin
Die heeft zich regelmatig naast de weg geboord op een afdaling. Hij deed toen ook een sneeuwmuur 2 bochten later dan Kruijswijk.quote:
Nou ja, als Kruijswijk wat doet, dan zal het wel een goed idee zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Die heeft zich regelmatig naast de weg geboord op een afdaling. Hij deed toen ook een sneeuwmuur 2 bochten later dan Kruijswijk.
Lekker als een zak erin vliegenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mee eens.
Je hebt medestrijder @:strani
Ik probeer nu iets leuks te bedenken met een zak, een vogel, en vliegen, maar ik kom er even niet op.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker als een zak erin vliegen![]()
7 minuten al. De vogel is gaan vliegen.
De vogel gaat naar de markt en koopt een zak vliegen voor het avondeten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik probeer nu iets leuks te bedenken met een zak, een vogel, en vliegen, maar ik kom er even niet op.
Ik vind het veelbelovend.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De vogel gaat naar de markt en koopt een zak vliegen voor het avondeten.
Zo begint een saai kinderboek.
quote:Duits echtpaar met camper volgt navigatie en komt uit bij horecazaak Camping Ganspoort
Een ouder echtpaar uit Duitsland keek vrijdagavond raar op toen ze met hun camper voor de Utrechtse horecazaak Camping Ganspoort op Rotsoord stonden. Ze waren namelijk op zoek naar een plek om te overnachten, niet een locatie om iets te eten.
Jos Geluk zag het allemaal gebeuren. Hij zat op het terras van Klein Berlijn en zag de kampeerbus voorbijkomen. “Hij zal toch niet op zoek zijn naar een camping”, dacht Geluk bij zichzelf. Maar toen de camper voor de deur van Camping Ganspoort stopte en de vrouw uitstapte was het duidelijk voor Geluk.
Hij liep erop af en de vrouw sprak hem aan. “Wo ist der campingplatz”, vroeg ze. “Hier ist kein camping, es heisst nur so“, zei Geluk. De vrouw gaf aan dat ze blind op de navigatie hadden gereden.
Geluk, die meeleefde met het echtpaar, stuurde ze vervolgens naar de stadscamping bij de Berekuil. Of het Duitse echtpaar daar is aangekomen is niet bekend.
Een medewerker van Camping Ganspoort zegt dat de horecazaak vaker wordt aangezien als camping. “We krijgen regelmatig telefoontjes van mensen die vragen of we nog een plekje hebben. Als we dan doorvragen blijkt dat ze op zoek zijn naar echte camping.”
https://www.duic.nl/opmer(...)sCFvZHwF6P6nOjOh3HKc
Ik heb straks een verjaardag en vanavond ga ik lekker US open kijken en een aflevering van Gothamquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:26 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Jeroen KidV heeft er ook zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel spannend als je het zo allemaal opsomt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:09 schreef Cee het volgende:
[..]
En een samenvatting en een babbeltje over desinfectie-gel van Herman.
Nu al?quote:
Nou dit dus. Ik vind afdalingen al doodeng om te zien maar die commentatoren beginnen dan ineens te gillen en dan zit ik tegen het plafond.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
Zit maar half op te letten en schrik me af en toe kapot van het commentaar
Ja, dat is dan jammer voor je rug.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb last van mijn rug, maar Silke ligt te slapen op mijn schoot.
RIP rug, je kat gaat voor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb last van mijn rug, maar Silke ligt te slapen op mijn schoot.
Dan moet Tom Hinault het maar op die manier doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tom kan knechten en winnen tegelijk.
Volgens mij heb ik daar wel het een en ander over voorbij zien komen de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
Hebben de ESF hools hier nou ook een WiDM poule? Zo ja waar kan ik me aanmelden?
En ook geen afstand.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:25 schreef Cee het volgende:
Die wegblokkeerders zou je sowieso rechtstreeks het ravijn in stoempen maar wat een randdebiel ben je als je daar nu nog steeds midden op het parcours gaat staan, zonder mondkapje.
Ja ik zou ook gewoon omkeren. Word al moe als ik er naar kijk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
Wat een ellende als je ook ziet hoe ver je nog moet.
Echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik zou ook gewoon omkeren. Word al moe als ik er naar kijk.
Net als in de trein als er iemand langs komt snel opzettenquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:32 schreef Em31 het volgende:
Beetje bizar om te zien hoor, veel mondkapjes hangen ook gewoon in de nek
Hadden de Romeinen al wat leuks voor bedachtquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:34 schreef Cee het volgende:
Krijg je ook een speciale prijs voor het neerhoeken van zo veel mogelijk van die idioten? Wat mij betreft mag het ingevoerd worden.
@Meke heeft vast de link paraat. Of @Momo haal die twee altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
Hebben de ESF hools hier nou ook een WiDM poule? Zo ja waar kan ik me aanmelden?
Google!quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker!
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9
Dat snap ik. Dat is dan ook de een een dezelfde userquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:54 schreef Dave het volgende:
[..]
@:meke heeft vast de link paraat. Of @:momo haal die twee altijd door elkaar.
Ik sta nèt in de top 500.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
![]()
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ik ookquote:
Netjes! Ik kom daar niet verder dan plek 237quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:54 schreef Momo het volgende:
Niet in de top 500 postcount, wel nummer 20 user score
Kwaliteits-user alomquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Netjes! Ik kom daar niet verder dan plek 237
Uiteraard! Maar die ranking zie ik nergens terugquote:
431ste.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
![]()
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Oh ja, daar is ook nooit een pijl op te trekken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:08 schreef Strani het volgende:
Die Userscore schrijnt door hetzelfde notarisbureau te worden berekend als het bureau dat de scores doet voor Dit was het nieuws.
Dit zeg je alleen maar omdat je op plek 459 staat. Iedereen weet dat de kwaliteit-users minstens top 50 halen. Je stelt natuurlijk maar weinig voor als je niet eens de top 400 kan bereiken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:08 schreef Strani het volgende:
Die Userscore schrijnt door hetzelfde notarisbureau te worden berekend als het bureau dat de scores doet voor Dit was het nieuws.
Heb jij gezien wie met stip op één staat?quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je op plek 459 staat. Iedereen weet dat de kwaliteit-users minstens top 50 halen. Je stelt natuurlijk maar weinig voor als je niet eens de top 400 kan bereiken.
Oké ja je hebt gelijk, hier kan ik niets meer van maken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb jij gezien wie met stip op één staat?
Hahahaquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké ja je hebt gelijk, hier kan ik niets meer van maken.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat je op plek 459 staat. Iedereen weet dat de kwaliteit-users minstens top 50 halen. Je stelt natuurlijk maar weinig voor als je niet eens de top 400 kan bereiken.
Beter goed gejat.. zullen ze hebben gedacht.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:56 schreef Dave het volgende:
Wat lijkt dat nieuwe Amazon prime introotje trouwens op het Netflix introotje.
Dat dit kan, mensuh!quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter goed gejat.. zullen ze hebben gedacht.
Hoezo sufkop? Hij kon niet beter.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb net de tour-etappe terug gekeken, Dumoulin.sufkop.
Buiten de afspraak om even op kop gaan boren, omdat ie zich niet echt goed voelt. Zichzelf waarschijnlijk onderschattende (als raspesimist) en daardoor ook zichzelf ook uitgeput.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoezo sufkop? Hij kon niet beter.
Ah zo. Ja dan wel. Ik had het interview niet gezien. Hij had inderdaad gewoon aan moeten klampen dan en niet op kop moeten komen. Dan had die misschien nog wat kunnen betekenen voor Roglic.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Buiten de afspraak om even op kop gaan boren, omdat ie zich niet echt goed voelt. Zichzelf waarschijnlijk onderschattende (als raspesimist) en daardoor ook zichzelf ook uitgeput.
Volgens mij had Roglic meer gehad vandaag aan een ploegmaat die ook nog redelijk staat in het GC.
quote:Dampende seks in het Leidse Huigpark die het daglicht niet kan verdragen
Wielrennen is natuurlijk ook wel deels de schijn ophouden dat je goed bent en hopen op betere tijden. Die best nog kunnen komen in de derde week. Het heeft er hoe dan ook de schijn van dat de Jumbo-ploeg het niet zo heel handig aanpakt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dan wel. Ik had het interview niet gezien. Hij had inderdaad gewoon aan moeten klampen dan en niet op kop moeten komen. Dan had die misschien nog wat kunnen betekenen voor Roglic.
Dat is de lievelingsoom van @Aoibhinquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
Wie had het laatst ook weer over Huig? @:molloot200 ?
[..]
Het enthousiasme straalde er vanaf bij het publiek.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:14 schreef Dave het volgende:
Assen steekt Zandvoort even de ogen uit met een testrace met publiek.
Eens.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wielrennen is natuurlijk ook wel deels de schijn ophouden dat je goed bent en hopen op betere tijden. Die best nog kunnen komen in de derde week. Het heeft er hoe dan ook de schijn van dat de Jumbo-ploeg het niet zo heel handig aanpakt.
Nou!quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het enthousiasme straalde er vanaf bij het publiek.
Inspirerende man ook wel, die directeurquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou!![]()
- “Waar zijn die 6000 bezoekers?”
- “Die komen nog”
En er was plek voor 10.000 man. En de mensen die er wel zaten, keken een beetje verveeld voor zich uit.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou!![]()
- “Waar zijn die 6000 bezoekers?”
- “Die komen nog”
Is ze verder al een beetje aan het wennen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en ik schrokken van elkaar. Ze vond mijn voet leuk speeltje en ik stond op en daar schrokken we beide van.
Jullie moeten nog even aan elkaar wennenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en ik schrokken van elkaar. Ze vond mijn voet leuk speeltje en ik stond op en daar schrokken we beide van.
Dat is zeker. Toen ik thuis kwam van boodschappen was al op de bank geklommen. De kleine dondersteen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie moeten nog even aan elkaar wennen![]()
Ja. Probeer je er maar uit te kletsenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon te cool om de top 500 te halen George.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het juiste topic
Ja leuk begin. Prima B-kantje van de Vlaamse versie, maar als het dit niveau houdt, ben ik tevreden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de opdrachten lijken ook wat simpeler nu. Niet meer die onduidelijke chaotische opdrachten waarvan je sowieso van tevoren al weet dat het toch wel gaat mislukken. Sowieso krijg ik wat "WIDM light" vibes van deze aflevering, en dat bedoel ik niet persé negatief.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:55 schreef molloot200 het volgende:
Opdrachten neigen meer naar de oudere seizoenen imo en dat is wel goed. Volgende week 2 km lopen met zware bepakking, dat is iets wat we lang niet meer hebben gezien
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:09 schreef Cee het volgende:
WIDM:Nee, geen EllieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:09 schreef Cee het volgende:
WIDM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar als ik dan Moltalk zie en toch weer iedereen hints zie zoeken en we met zijn allen aan het discussiëren slaan over van alles, dan krijg ik toch wel de WIDM vibe wel te pakkenDus zal waarschijnlijk nog wel jaren blijven kijken, ondanks dat het programma steeds slechter wordt
![]()
Als ik dan nu moet zeggen wie ik denk dat de mol is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Minstens de helft staat er niet al te florissant opquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van de silhouetten
Ja. Terwijl Tygo dan eigenlijk wel weer zo was als de vorige keer (wel iets rustiger).quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond zelf dus Nikkie heel anders dan de eerste keer qua gedraging. Vorige keer was ze heel erg op de achtergrond en alles was haar te moeilijk, en nu was ze plots ontzettend op de voorgrond. En Nadja had eigenlijk precies het tegenovergestelde. Druk in haar originele seizoen, rustig tot nu toe hierin.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Je stelt me zo teleur nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Je stelt me zo teleur nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Je stelt me zo teleur nu.Ik denk dat ze meer chemie hebben met elkaar (terwijl ze niks met elkaar hebben) en minder vals zouden zingen dan die tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Lijkt me niet fijn voor die Pool.quote:
Tell me green or red, what colour is your screen? Ohohooohohhh.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt me niet fijn voor die Pool.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
Wie had het laatst ook weer over Huig? @:molloot200 ?
[..]
@Cee even op het linkje klikken met het apparaat waarmee je in de WIDM app bent ingelogdquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker!
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9
[..]
Je stelt me zo teleur nu.Oh god neeeeeee hoe heb ik die link niet kunnen leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Tell me green or red, what colour is your screen? Ohohooohohhh.
Nog niet eens een gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer chemie hebben met elkaar (terwijl ze niks met elkaar hebben) en minder vals zouden zingen dan die twee
Nee klopt. Ik denk dat dit voor bijna iedereen wel geldt. Het zingen dan niet eens zozeer, maar die chemie is bij iedere ander duo wel beter denk ik zoquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet eens een gewaagde uitspraak
Geluktquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
@:Cee even op het linkje klikken met het apparaat waarmee je in de WIDM app bent ingelogd
Kijk @Strani, zelfs IN de SC kun je erachterkomen dat @Cee een designheld isquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Greys het volgende:
Cee dankjewel voor de mooie nieuwe headers voor Agenda en Junior Songfestival topic! Die staan erin!
En voor het nog te openen Deelnemers topic.
Meke is van Wie is de MMMMMMMolquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:54 schreef Dave het volgende:
[..]
@:meke heeft vast de link paraat. Of @:momo haal die twee altijd door elkaar.
Die headers zijn erg mooi jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Kijk @:Strani, zelfs IN de SC kun je erachterkomen dat @:Cee een designheld is
Ik dacht Victor Reinier.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Meke is van Wie is de MMMMMMMol
@:Momo is van PokeMMMMMMon
Het is zo simpel
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:22 schreef Redefine het volgende:
Nou zijn de eerste en de laatste aflevering van WIDM bijna altijd wel het minste en mijn verwachtingen waren al niet bizar hoog. Maar desondanks vond ik het alsnog een hele matige aflevering. Die eerste twee opdrachten waren echt te suf voor woorden.
Alleen die laatste had nog wel wat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar als ik dan Moltalk zie en toch weer iedereen hints zie zoeken en we met zijn allen aan het discussiëren slaan over van alles, dan krijg ik toch wel de WIDM vibe wel te pakkenDus zal waarschijnlijk nog wel jaren blijven kijken, ondanks dat het programma steeds slechter wordt
![]()
Als ik dan nu moet zeggen wie ik denk dat de mol is:Wie kijkt er dan ook MolTalk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh ik dacht even dat Rob de enige man wasquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Moltalk had wél fapmateriaal.
Just saying.
Ik denk dat hem alles staat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
Ja okee, die roze blazer stond 'm ook goed
Ikquote:
Je conclusie is een beetje verkeerd. Dankzij Moltalk, hoe slecht het ook is, krijg ik tenminste nog wel zin in het programmaquote:
De leader is inderdaad tofquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:56 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben nog even aan het nahyperen hoorOver toffe leaders gesproken komt deze misschien toch wel als favoriet uit de bus
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Just saying.
Heb ik dat gemist? Of bedoel je de presentatrice?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Just saying.
ESFMolmeet?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
Ik ging samen met m'n broertje kijken, dat was ook weer eens leuk, kijken met iemand die ook interesse in het programma heeft
Kijken met anderen maakt het ook leuker inderdaad.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
Ik ging samen met m'n broertje kijken, dat was ook weer eens leuk, kijken met iemand die ook interesse in het programma heeft
Sanne is toch een lekker dingquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist? Of bedoel je de presentatrice?
Joh.quote:
Haha ja continu!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
@:Cee hoe vaak had jij deze aflevering 'whatever the hell it is you do in Monticello!' in je hoofd?
Welk seizoen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
net begonnen met La casa de pappel genot
Je meent hetquote:
1.quote:
Veel plezier met La case de papelquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
Prima begin van WIDM, net begonnen met La casa de pappel genot, en zelfs de avonetappe is goed vandaag. Goed tv-avondje.
Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Kijk @:Strani, zelfs IN de SC kun je erachterkomen dat @:Cee een designheld is
Joah. Het is echt superspannend al na 1 aflevering.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel plezier met La case de papelGoede serie. Zelf ben ik vorige week weer verder gegaan met seizoen drie, maandag verder met seizoen vier.
Ik ben voor de politiequote:Op zaterdag 5 september 2020 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Joah. Het is echt superspannend al na 1 aflevering.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |