Aaahhh wat fijn dat ze al zo snel wentquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
kitten ligt nu op mijn schoot te spinnen
Ja tof! Grappig: bij die BNers valt het ouder worden minder op omdat je ze nog wel vaak ziet, maar die eerste mollen zijn echt oud nuquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]
@:Meke @:Aoibhin ze hebben Yvon Jaspers weten te strikken!!!!!
Ze vindt ook de gordijnen in de woonkamer leukquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaahhh wat fijn dat ze al zo snel went
Ja George met grijs haar en zo. En zij zijn natuurlijk ook het langst geledenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja tof! Grappig: bij die BNers valt het ouder worden minder op omdat je ze nog wel vaak ziet, maar die eerste mollen zijn echt oud nu
Zo leuk he hoe ze dan je huis ontdekken en het zich eigen makenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vindt ook de gordijnen in de woonkamer leuk
Toen ik mijn bed opmaakte lag ze daar onder de dekens
Thnxquote:
Zo lang ze maar niks slooptquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vindt ook de gordijnen in de woonkamer leuk
Toen ik mijn bed opmaakte lag ze daar onder de dekens
quote:
Op dit moment niet, want ze ligt te slapen op mijn schootquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja George met grijs haar en zo. En zij zijn natuurlijk ook het langst geleden
En via imgur of mupload.nl ?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Foto delen via mobiel lukt niet echt.
Saaamequote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
Excited voor vanavondEigenlijk voor het eerst weer in een Nederlands WIDM seizoen sinds jįįren.
Later vandaag maar even proberenquote:
Ik doe mee met de juichfeestjequote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
Excited voor vanavondEigenlijk voor het eerst weer in een Nederlands WIDM seizoen sinds jįįren.
Dat moet je niet zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch stiekem een beetje huiverig dat het tegen gaat vallen straks
Ze kunnen het echt al een beetje maken of breken met de eerste aflevering hoor. Er moet toch een reden zijn dat wij de kandidaten nog niet te weten kregen?quote:
Ja ik vraag me ook wel een beetje af of we nu niet ook teleurgesteld zijn als het gewoon dat rijtje isquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze kunnen het echt al een beetje maken of breken met de eerste aflevering hoor. Er moet toch een reden zijn dat wij de kandidaten nog niet te weten kregen?
Met mUploadquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Foto delen via mobiel lukt niet echt.
Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]
@:Meke @:Aoibhin ze hebben Yvon Jaspers weten te strikken!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |