Toffe coverquote:
Van voor jouw tijdquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ook zo vrij geweest om een biertje uit de koelkast te halen.
Eerder vanavond ruim 2 uur aan het racen geweest op de sim, krijg je wel dorst van
Dit is een van mijn alltime favourite kerstsongsquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mag ik jouw YouTube algoritmeNog nooit van deze dames gehoord maar dit is goed,
Die van mij gooit dit er regelmatig in. En het is nog geen kerst.
Verrek ja!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Wel lekker toepasselijk die tekst nu voor hen in deze coronatijd
On the road again
I just can't wait to get on the road again
The life I love is makin' music with my friends
And I can't wait to get on the road again
quote:
Cheersquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ook zo vrij geweest om een biertje uit de koelkast te halen.
Eerder vanavond ruim 2 uur aan het racen geweest op de sim, krijg je wel dorst van
Daarvan heb ik vooral deze versie geluisterdquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Wel lekker toepasselijk die tekst nu voor hen in deze coronatijd
On the road again
I just can't wait to get on the road again
The life I love is makin' music with my friends
And I can't wait to get on the road again
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:Cyan9
Heb Noonie Bao direct maar aangezet!
Klinkt wel als iets wat ik vaker ga luisteren
Meer danquote:
Als jij en @TheFreshPrince hier niet over waren begonnen had ik niet geweten dat dit nummer er was.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is een van mijn alltime favourite kerstsongs![]()
![]()
Hmm, zie het... 2012 volgens Spotify...quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]![]()
Helaas heeft ze al een hele tijd geen nieuwe nummers uitgebracht, of ik moet iets ongelofelijk gemist hebben.
Dit is geweldig jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb niet heel veel interessants in m'n reccommended staan, maar dit nummer werd me aanbevolen
Ook heel besmettelijk nummer, 1x luisteren en ik hoor het weer 3 dagenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als jij en @:TheFreshPrince hier niet over waren begonnen had ik niet geweten dat dit nummer er was.
Maar dit is echt zo goed.
Dat klinkt topquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Meer dan
Met jou ook hoop ik?
Oh, op Youtube staan er dingen tot uit 2016 geloof ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm, zie het... 2012 volgens Spotify...
Truste! Je komt morgen met de tour wel even buurten toch?quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb niet heel veel interessants in m'n reccommended staan, maar dit nummer werd me aanbevolen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Truste! Je komt morgen met de tour wel even buurten toch?
Vraag dat aan degene die het mij stuurdequote:
Tot morgen danquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vraag dat aan degene die het mij stuurde
Volgens mij werd deze in Enschede wel vaak gedraaid, maar zonder de hardere gedeeltes.
Ik ken dit serieus nietquote:
Ga ik luisteren!quote:
Tour, Mol, verder rustig aan. Heb jij plannen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Slaapse!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ga ik luisteren!
Ik sta voorlopig niet op, eerst even zeven uurtjes liggen
Truste Koffiequote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ga ik luisteren!
Ik sta voorlopig niet op, eerst even zeven uurtjes liggen
Moeder op visite tgv d'r verjaardag, Mol terugkijken en verder ff tot rust komen na drukke weekquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tour, Mol, verder rustig aan. Heb jij plannen?
Joh dat valt hartstikke mee! Ik had het een stuk erger verwachtquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:02 schreef Cyan9 het volgende:
Laatste dan:
Blijkbaar ben ik in het foute hoekje van m'n playlist beland.
Whehehehequote:Op zaterdag 5 september 2020 01:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh dat valt hartstikke mee! Ik had het een stuk erger verwacht
Ik heb toch nog wel een standaard.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh dat valt hartstikke mee! Ik had het een stuk erger verwacht
Jammer hoor, dan mis je af en toe echte pareltjes!quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb toch nog wel een standaard.
Ik ben hier niet dronken genoeg voor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer hoor, dan mis je af en toe echte pareltjes!
Wat ik hier nog steeds top aan vind is dat ik sterk het idee heb dat ze aan de zanger in het groene shirt niet verteld lijken te hebben wat ze zouden gaan doen tijdens de opnames. Heel vaak een verbaasde of geļrritieerde blik naar die arme ananasquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben hier niet dronken genoeg voor.
En ik drink sowieso niet, dus dat gaat ook nooit gebeuren.
Ik zou dat op zich wel begrijpen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat ik hier nog steeds top aan vind is dat ik sterk het idee heb dat ze aan de zanger in het groene shirt niet verteld lijken te hebben wat ze zouden gaan doen tijdens de opnames. Heel vaak een verbaasde of geļrritieerde blik naar die arme ananas
Ja he?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als jij en @:TheFreshPrince hier niet over waren begonnen had ik niet geweten dat dit nummer er was.
Maar dit is echt zo goed.
Sportenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Oh ja Mol!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tour, Mol, verder rustig aan. Heb jij plannen?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
First Aid Kit op de playlist, we komen er maar niet van af.
Ik ben inmiddels alweer aan beland bij een andere artiest, Ängie dit keer. Dat is ook wel een leuke voor Zweden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit opzetten en kijken wat er dan bij recommended staat
Oh dan is het probleem ook verholpenquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer aan beland bij een andere artiest, Ängie dit keer. Dat is ook wel een leuke voor Zweden.
Waarom praat jij zo hard?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:08 schreef Strani het volgende:
Is het hier altijd zo stil op de zaterdagochtend? Ik zou het natuurlijk niet weten.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Succes Meke!!
En goeiemorgen mensen!!!
Aaahhh wat fijn dat ze al zo snel wentquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
kitten ligt nu op mijn schoot te spinnen
Ja tof! Grappig: bij die BNers valt het ouder worden minder op omdat je ze nog wel vaak ziet, maar die eerste mollen zijn echt oud nuquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]
@:Meke @:Aoibhin ze hebben Yvon Jaspers weten te strikken!!!!!
Ze vindt ook de gordijnen in de woonkamer leukquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaahhh wat fijn dat ze al zo snel went
Ja George met grijs haar en zo. En zij zijn natuurlijk ook het langst geledenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja tof! Grappig: bij die BNers valt het ouder worden minder op omdat je ze nog wel vaak ziet, maar die eerste mollen zijn echt oud nu
Zo leuk he hoe ze dan je huis ontdekken en het zich eigen makenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vindt ook de gordijnen in de woonkamer leuk
Toen ik mijn bed opmaakte lag ze daar onder de dekens
Thnxquote:
Zo lang ze maar niks slooptquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vindt ook de gordijnen in de woonkamer leuk
Toen ik mijn bed opmaakte lag ze daar onder de dekens
quote:
Op dit moment niet, want ze ligt te slapen op mijn schootquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja George met grijs haar en zo. En zij zijn natuurlijk ook het langst geleden
En via imgur of mupload.nl ?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Foto delen via mobiel lukt niet echt.
Saaamequote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
Excited voor vanavondEigenlijk voor het eerst weer in een Nederlands WIDM seizoen sinds jįįren.
Later vandaag maar even proberenquote:
Ik doe mee met de juichfeestjequote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
Excited voor vanavondEigenlijk voor het eerst weer in een Nederlands WIDM seizoen sinds jįįren.
Dat moet je niet zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch stiekem een beetje huiverig dat het tegen gaat vallen straks
Ze kunnen het echt al een beetje maken of breken met de eerste aflevering hoor. Er moet toch een reden zijn dat wij de kandidaten nog niet te weten kregen?quote:
Ja ik vraag me ook wel een beetje af of we nu niet ook teleurgesteld zijn als het gewoon dat rijtje isquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze kunnen het echt al een beetje maken of breken met de eerste aflevering hoor. Er moet toch een reden zijn dat wij de kandidaten nog niet te weten kregen?
Met mUploadquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Foto delen via mobiel lukt niet echt.
Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]
@:Meke @:Aoibhin ze hebben Yvon Jaspers weten te strikken!!!!!
JAAAA ZIN INquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |