Oh, op Youtube staan er dingen tot uit 2016 geloof ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm, zie het... 2012 volgens Spotify...
Truste! Je komt morgen met de tour wel even buurten toch?quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb niet heel veel interessants in m'n reccommended staan, maar dit nummer werd me aanbevolen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Truste! Je komt morgen met de tour wel even buurten toch?
Vraag dat aan degene die het mij stuurdequote:
Tot morgen danquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vraag dat aan degene die het mij stuurde
Volgens mij werd deze in Enschede wel vaak gedraaid, maar zonder de hardere gedeeltes.
Ik ken dit serieus nietquote:
Ga ik luisteren!quote:
Tour, Mol, verder rustig aan. Heb jij plannen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Slaapse!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ga ik luisteren!
Ik sta voorlopig niet op, eerst even zeven uurtjes liggen
Truste Koffiequote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ga ik luisteren!
Ik sta voorlopig niet op, eerst even zeven uurtjes liggen
Moeder op visite tgv d'r verjaardag, Mol terugkijken en verder ff tot rust komen na drukke weekquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tour, Mol, verder rustig aan. Heb jij plannen?
Joh dat valt hartstikke mee! Ik had het een stuk erger verwachtquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:02 schreef Cyan9 het volgende:
Laatste dan:
Blijkbaar ben ik in het foute hoekje van m'n playlist beland.
Whehehehequote:Op zaterdag 5 september 2020 01:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh dat valt hartstikke mee! Ik had het een stuk erger verwacht
Ik heb toch nog wel een standaard.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh dat valt hartstikke mee! Ik had het een stuk erger verwacht
Jammer hoor, dan mis je af en toe echte pareltjes!quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb toch nog wel een standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |