Heb een paar goeie posts gemist merk ikquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, hier nergens last van.
Toffe coverquote:
Van voor jouw tijdquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ook zo vrij geweest om een biertje uit de koelkast te halen.
Eerder vanavond ruim 2 uur aan het racen geweest op de sim, krijg je wel dorst van
Dit is een van mijn alltime favourite kerstsongsquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mag ik jouw YouTube algoritmeNog nooit van deze dames gehoord maar dit is goed,
Die van mij gooit dit er regelmatig in. En het is nog geen kerst.
Verrek ja!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Wel lekker toepasselijk die tekst nu voor hen in deze coronatijd
On the road again
I just can't wait to get on the road again
The life I love is makin' music with my friends
And I can't wait to get on the road again
quote:
Cheersquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ook zo vrij geweest om een biertje uit de koelkast te halen.
Eerder vanavond ruim 2 uur aan het racen geweest op de sim, krijg je wel dorst van
Daarvan heb ik vooral deze versie geluisterdquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Wel lekker toepasselijk die tekst nu voor hen in deze coronatijd
On the road again
I just can't wait to get on the road again
The life I love is makin' music with my friends
And I can't wait to get on the road again
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:Cyan9
Heb Noonie Bao direct maar aangezet!
Klinkt wel als iets wat ik vaker ga luisteren
Meer danquote:
Als jij en @TheFreshPrince hier niet over waren begonnen had ik niet geweten dat dit nummer er was.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is een van mijn alltime favourite kerstsongs![]()
![]()
Hmm, zie het... 2012 volgens Spotify...quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]![]()
Helaas heeft ze al een hele tijd geen nieuwe nummers uitgebracht, of ik moet iets ongelofelijk gemist hebben.
Dit is geweldig jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb niet heel veel interessants in m'n reccommended staan, maar dit nummer werd me aanbevolen
Ook heel besmettelijk nummer, 1x luisteren en ik hoor het weer 3 dagenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als jij en @:TheFreshPrince hier niet over waren begonnen had ik niet geweten dat dit nummer er was.
Maar dit is echt zo goed.
Dat klinkt topquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Meer dan
Met jou ook hoop ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |