Wow 3x die reetquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht even dat je het over een mod had met "ze is niet meer blauw"
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht even dat je het over een mod had met "ze is niet meer blauw"
Hier nu First Aid Kit - It's a Shamequote:Op vrijdag 4 september 2020 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
En nu door naar NoNoNo. Deze willekeur kan ik waarderen.
Ja. Als het past.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wil je een update van de TT om middernacht?
Ik overwoog het als nicknamequote:Op vrijdag 4 september 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goed plan voor een gast account voor visite
Wat een muzieksmaakquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hier nu First Aid Kit - It's a Shame
First Aid Kit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
NOG EVEN GEFELICITEERD!quote:
*noteert*quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Op dit nummer heb ik m'n eerste échte vriendin versierd.man man man.
Goeie anekdote zit hierachter, maar die vertel ik nog wel eens irl. Da's niet voor online.![]()
Ja leuk hoor. Wel maar 6 familieleden op bezoek ivm de regels, maar dat was op zich ook wel relaxed.quote:
Het woord 'nog' paste er niet meer bijquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja. Als het past.![]()
Oh, da’s een @:dave of niet?
Ik zit opeens in de Roemeense hoek met een wat minder bekende van Alexandra Stan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort filmpjes altijd af of ik er überhaupt wel aan moet beginnen
quote:
quote:
Ja Fok! deed moeilijk!quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
Ik had het helemaal niet door dat het 3 keer hetzelfde was
Je legt wel kilometers af vanavond!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit opeens in de Roemeense hoek met een wat minder bekende van Alexandra Stan.
Ik heb wel overwogen daar kleine letters van te makenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
Lieve mods hebben wel m'n WIDM hype in de titel gelaten
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja Fok! deed moeilijk!
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja Fok! deed moeilijk!
Oh, hier nergens last van.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja Fok! deed moeilijk!
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:
Julliequote:
| Forum Opties | |