SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dit is al nummer 3quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Wow fors veel verjaardag topics voor Mandy
Allesquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Wat is er mis met die Spotify link in de OP?
dat overleef je 9 van de 10 keer niet Een echte ijsbeer dan. Zoals pasgeleden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
Laten we er niet omheen draaien, in het echt een @:ijs_beer ontmoeten is ook doodeng.
En wie wil er nou zo'n ouwe Koen meetenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
Laten we er niet omheen draaien, in het echt een @:ijs_beer ontmoeten is ook doodeng.
ikquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En wie wil er nou zo'n ouwe Koen meeten
Pfoe, ja dat gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
Bij een van de laatste meets was ik @grazz aan het zoeken, want die etterbak had zich achter een prullenbak verstopt zodat ik eerst heel Jobi-achtig met moeilijk gezicht kon gaan ronddwalen op zoek naar waar hij nou was.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het allemaal niet, na één keer waren ze ook klaar met mij. Nooit meer een uitnodiging gehad.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat dan 2010 t/m 2019?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
We zouden toch ook ooit een verkiezing doen voor beste ESC nummer van ons van de jaren '10? Waar is die gebleven? We hadden alleen dingen genomineerd nog. Nu tijd voor onze lijstjes toch?
De beste afleveringen van Ik vertrek zijn als ze het niet zo goed doen. En als ik jullie zo hoor heeft Henk z`n zaken prima op orde, zou dan een saaie aflevering worden,quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt Usagi, bedankt, nu wil ik het nog ook
Dude, we smeekten je haast om nog een keer te komen (Dave not intended), maar jij hebt altijd wat!quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het allemaal niet, na één keer waren ze ook klaar met mij. Nooit meer een uitnodiging gehad.
IJsberen eten ook mensenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij een van de laatste meets was ik @:Grazz aan het zoeken, want die etterbak had zich achter een prullenbak verstopt zodat ik eerst heel Jobi-achtig met moeilijk gezicht kon gaan ronddwalen op zoek naar waar hij nou was.
Had ik hem eindelijk gevonden, dook @:ijs_beer ineens vanuit het niets op naast ons. We schrokken echt even
Hmm, ja, fair pointquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De beste afleveringen van Ik vertrek zijn als ze het niet zo goed doen. En als ik jullie zo hoor heeft Henk z`n zaken prima op orde, zou dan een saaie aflevering worden,
Als ik er bij was geweest had nooit kunnen lukken, ik ben veel te lang om me te verstoppen achter een prullenbak.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij een van de laatste meets was ik @:Grazz aan het zoeken, want die etterbak had zich achter een prullenbak verstopt zodat ik eerst heel Jobi-achtig met moeilijk gezicht kon gaan ronddwalen op zoek naar waar hij nou was.
Had ik hem eindelijk gevonden, dook @:ijs_beer ineens vanuit het niets op naast ons. We schrokken echt even
Ik heb hier geen herinnering aan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoezo ik heb altijd wat, ik heb een enorm leeg bestaan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dude, we smeekten je haast om nog een keer te komen (Dave not intended), maar jij hebt altijd wat!
Hahahaha ja het eerste wat ik tegen jou zei was "jij bent echt lang!"quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als ik er bij was geweest had nooit kunnen lukken, ik ben veel te lang om me te verstoppen achter een prullenbak.
@grazz was erbij als getuige!quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb hier geen herinnering aan?
Dat zijn oer instinctenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:56 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb hier geen herinnering aan?
Je hebt ons!quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoezo ik heb altijd wat, ik heb een enorm leeg bestaan.
Die heeft ze wel vaker gehoord denk ikquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:56 schreef Prisha het volgende:
oh Mandy
Well, you came and you gave without taking
But I sent you away, oh Mandy
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jaaaa die twee haal ik dan even door elkaarquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch die mousse die ik een tijdje geleden hier bij een groenteboer had gekocht? Of had Henk hem ook?
Of inderdaad een Tina van "in welk seizoen zat jij dan?"quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja én ze weten elkaar van te voren ook niet (behalve dan dat het een all star seizoen is neem ik aan). Moet leuk wordenVooral een reactie op de terugkeer van Ron zal leuk zijn toch denk ik
jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die heeft ze wel vaker gehoord denk ik
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:58 schreef Cyan9 het volgende:
Even van @:Greys twitter gestolen.[ twitter ]
Ik had al zitten kijken of we iets met https://scorewiz.eu/ konden doen maar daarvoor hebben we nog te veel nummers. Maximum is 67 daar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
We zouden toch ook ooit een verkiezing doen voor beste ESC nummer van ons van de jaren '10? Waar is die gebleven? We hadden alleen dingen genomineerd nog. Nu tijd voor onze lijstjes toch?
Oh ja, voer!quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:47 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
we zullen hem straks maar iets voeren denk ik hee?
Jaa inderdaad! Al gok ik dus dat ze dat er vakkundig uitknippen voor de "casual" kijkerquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of inderdaad een Tina van "in welk seizoen zat jij dan?"
oh en?en? en?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ooit een blind date gehad met een Mandy
Hadden we meer dan 67 nummers overquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik had al zitten kijken of we iets met https://scorewiz.eu/ konden doen maar daarvoor hebben we nog te veel nummers. Maximum is 67 daar.
Zou ik ook zijn als er ineens een Backstreet Boy naast je staatquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ik hoor alleen gnochgnochgnochquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor wie nog zin heeft in een tongbreker op deze late vond:
Haha zo tof die plaatsnaamquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen ik hem ontmoette brak hij bierglazen met z'n blote handen om z'n brute kracht aan te tonenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
En dat allemaal om het toeristenaantal op te krikkenquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
En dat is nog maar een fractie van z'n kracht.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Toen ik hem ontmoette brak hij bierglazen met z'n blote handen om z'n brute kracht aan te tonen
Ja, terwijl dat toch wel leuk zou zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jaa inderdaad! Al gok ik dus dat ze dat er vakkundig uitknippen voor de "casual" kijker
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als er ineens een Backstreet Boy naast je staat
En die meet was nog radijsjesloos!quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Toen ik hem ontmoette brak hij bierglazen met z'n blote handen om z'n brute kracht aan te tonen
85 uit mij hoofdquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:01 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hadden we meer dan 67 nummers over
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En dat is nog maar een fractie van z'n kracht.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KLAAG NOG WAT MEER
Je moet wel, je zit vastgeketend
quote:
Zodat je z’nquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef koffieleuk het volgende: Weet iemand waarom Depay z'n sokken zo laag heeft?
Doet-ie ‘t nog?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
En toen klikte ik fout en ging foon een OS update draaien
Aan het multitasken met Netflix en Spotify hmmmmmmmm?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de zoekfunctie van Spotify? Wat ik ook invul daar aan tekst, er komt te staan dat er geen resultaten zijn.
Nee Netflix is inmiddels klaar, anders zit ik niet op dit forumquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan het multitasken met Netflix en Spotify hmmmmmmmm?
Dus aan het multitasken met Fok! en Spotify.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee Netflix is inmiddels klaar, anders zit ik niet op dit forum
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus aan het multitasken met Fok! en Spotify.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de zoekfunctie van Spotify? Wat ik ook invul daar aan tekst, er komt te staan dat er geen resultaten zijn.
Ja het gaat nog steeds niet helemaal zoals ik zou willenquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus aan het multitasken met Fok! en Spotify.
Ah dan zal het een algemene fout zijn inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaadhij vindt bij mij ook niks meer
Klopt hier ookquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dan zal het een algemene fout zijn inderdaadDingen in mijn afspeellijsten kan hij wel gewoon afspelen namelijk
Zag je niet aankomen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ooit een blind date gehad met een Mandy
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Spotify vindt voor mij slecht drie nummers van Miley Cyrus, wat betekent dat Spotify de weg ietwat kwijt is, of dat Miley haar repertoire drastisch heeft ingekort.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Bij mij is Miley onbekendquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Spotify vindt voor mij slecht drie nummers van Miley Cyrus, wat betekent dat Spotify de weg ietwat kwijt is, of dat Miley haar repertoire drastisch heeft ingekort.
Even de sloopkogel door d'r repertoire gehaald.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Valt me nu pas op dat er vier L'en achter elkaar staan in die naamquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
@:TheFreshPrince Ze is niet meer blauw, maar uh..
Ik kan niet eens inloggenquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dan zal het een algemene fout zijn inderdaadDingen in mijn afspeellijsten kan hij wel gewoon afspelen namelijk
Zou het plaatsnaambordje wel willen hebben maar zou niet weten welke muur groot genoeg is om hem op te hangenquote:
Die schijnen om de haverklap gejat te wordenquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zou het plaatsnaambordje wel willen hebben maar zou niet weten welke muur groot genoeg is om hem op te hangen
Waar moet je het laten?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die schijnen om de haverklap gejat te worden
Deze nieuwe van Miley is toch wel erg lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geen idee. Wel een handig wachtwoord voor je WiFi.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goed plan voor een gast account voor visite
Mee eens!quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze nieuwe van Miley is toch wel erg lekker.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb m'n monsterplaylist maar weer eens opgezet (niet op Spotify btw), en luister nu naar een niet echt hit van Cheryl (Cole). Je zou haar bestaan bijna vergeten.
Wil je een update van de TT om middernacht?quote:
Mandy is nog lang niet jarigquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wil je een update van de TT om middernacht?
Jonkiequote:Op vrijdag 4 september 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Man dit nummer geeft me gewoon Kids Top 20 throwbacks
Precies dat was ik van plan, als het pastquote:
Op dit nummer heb ik m'n eerste échte vriendin versierd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Man dit nummer geeft me gewoon Kids Top 20 throwbacks
Misschien dan toch fijn dat je 'm nowadays niet zo veel meer hoort?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Op dit nummer heb ik m'n eerste échte vriendin versierd.man man man.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:55 schreef Cyan9 het volgende:
Gevolgd door een nummer van Loreen. Ik in de verleden tijd had een goede smaak.
Ik dacht even dat je het over een mod had met "ze is niet meer blauw"quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht even dat je het over een mod had met "ze is niet meer blauw"
Ik vraag me bij dit soort filmpjes altijd af of ik er überhaupt wel aan moet beginnenquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow 3x die reetquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier nu First Aid Kit - It's a Shamequote:Op vrijdag 4 september 2020 23:56 schreef Cyan9 het volgende:
En nu door naar NoNoNo. Deze willekeur kan ik waarderen.
Ja. Als het past.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wil je een update van de TT om middernacht?
Ik overwoog het als nicknamequote:Op vrijdag 4 september 2020 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Goed plan voor een gast account voor visite
Wat een muzieksmaakquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hier nu First Aid Kit - It's a Shame
First Aid Kit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
NOG EVEN GEFELICITEERD!quote:
*noteert*quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Op dit nummer heb ik m'n eerste échte vriendin versierd.man man man.
Goeie anekdote zit hierachter, maar die vertel ik nog wel eens irl. Da's niet voor online.![]()
Ja leuk hoor. Wel maar 6 familieleden op bezoek ivm de regels, maar dat was op zich ook wel relaxed.quote:
Het woord 'nog' paste er niet meer bijquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ja. Als het past.![]()
Oh, da’s een @:dave of niet?
Ik zit opeens in de Roemeense hoek met een wat minder bekende van Alexandra Stan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort filmpjes altijd af of ik er überhaupt wel aan moet beginnen
quote:
quote:
Ja Fok! deed moeilijk!quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef molloot200 het volgende:
Ik had het helemaal niet door dat het 3 keer hetzelfde was
Je legt wel kilometers af vanavond!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zit opeens in de Roemeense hoek met een wat minder bekende van Alexandra Stan.
Ik heb wel overwogen daar kleine letters van te makenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:00 schreef molloot200 het volgende:
Lieve mods hebben wel m'n WIDM hype in de titel gelaten
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja Fok! deed moeilijk!
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja Fok! deed moeilijk!
Oh, hier nergens last van.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja Fok! deed moeilijk!
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
quote:
Julliequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Het woord 'nog' paste er niet meer bij
Gelukkig voor Fok ben ik gewoon Aoibhinquote:
Dit was de hype die uit mijn vingers kwamquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel overwogen daar kleine letters van te maken
Waar moeten we de volgende TT's mee vullen?quote:
Had ooit de mogelijkheid om naar Bear's Den te gaan in Gronigen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb nu Agape want die had ik in de wachtrij gezet dankzij @:TheFreshPrince
Weer een heel jaar wachten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef usagi414 het volgende:
Je bent niet meer jarig @:Mandy040986
Jij hebt iets met namen die moeilijk te spreken zijn hèquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig voor Fok ben ik gewoon Aoibhin
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, hier nergens last van.
En toch een dag minder dan een jaar geledenquote:
2020 gooit alles in de soepquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had ooit de mogelijkheid om naar Bear's Den te gaan in Gronigen.
Ik dacht toen "ah, die komen binnenkort vast nog wel een keer".
Wist ik veel wat 2020 zou brengen...
Zeg dat, volgens mij zit ik nu ergens in de VS, ik ben vergeten waar Reyko ook alweer vandaan komt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je legt wel kilometers af vanavond!
Lekker anoniemquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij hebt iets met namen die moeilijk te spreken zijn hè
Ahoibinquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig voor Fok ben ik gewoon Aoibhin
Ohh. I see what you did there.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
En toch een dag minder dan een jaar geleden
Ahoybhinquote:
First Aid Kitquote:
Je bedoelt MIJN Bon Iver concertquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
2020 gooit alles in de soep
M'n Bon Iver concert inmiddels al uitgesteld van april 2020 naar januari 2021 naar november 2021. Vind ik ook stom. Zo lang geen concert
Crimineel, hè. Da’s om iedereen op een dwaalspoor te brengen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij hebt iets met namen die moeilijk te spreken zijn hè
Hun cover van America is ook zo goedquote:
Van ons allebeiquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bedoelt MIJN Bon Iver concert
quote:
Hoho, schrikkeldag was niet mijn idee hequote:Op zaterdag 5 september 2020 00:04 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ohh. I see what you did there.
Dat is inmiddels al zo ver dus naar voor geplaatst dat degene waar ik mee zou gaan dan (in november 2021) dus op studiereis is en ik dus waarschijnlijk alleen moetquote:
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je weet het hè, als je een lange gast ziet van 1m98 met een dame met blauw haar van 1m67 dan is de kans groot dat wij het zijnDus ik koop nog maar snel een plaksnor.
Zal je net zien dat ze tegen die tijd klaar is met dat blauwe haarquote:
Ja je moet me wel updated houden tegen die tijdquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze tegen die tijd klaar is met dat blauwe haar
On the Road Again heb ik nog niet gehoord, maar omg die moet ik horen!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hun cover van America is ook zo goedEn ze hebben sinds kort op spotify ook On the Road Again
Oehquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
On the Road Again heb ik nog niet gehoord, maar omg die moet ik horen!![]()
![]()
![]()
America van hen is prachtig![]()
Radio, wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:16 schreef H_T het volgende:
Spotify draait ineens een Nederlandstalige/Drentse cover van Sound of Silence, uitgebracht door Mooi Wark
Deze blijft tofquote:
Mag ik jouw YouTube algoritmequote:
Heel toepasselijk iddquote:
Deze zag ik nooit, idd feelgoodquote:
Voorheen The Dixie Chicks maar ze hebben Dixie laten vallen dit jaarquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mag ik jouw YouTube algoritmeNog nooit van deze dames gehoord maar dit is goed,
Katequote:Die van mij gooit dit er regelmatig in. En het is nog geen kerst.
Truste ;W ;zquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:26 schreef molloot200 het volgende:
Dat was 'm voor mij vanavond.Breek de tent af, nachtbrakers
Nooit van gehoord maar heb ze ook maar even op "volgen" gezet in Spotify, ga ik binnenkort eens wat van luisteren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
Noonie Bao op de afspeellijst. Die mag Zweden wel eens vertegenwoordigen op het ESF als het aan mij was.
Oh, dat zou ik geweldig vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar heb ze ook maar even op "volgen" gezet in Spotify, ga ik binnenkort eens wat van luisteren.
Voor Frankrijk mag wat mij betreft "Christine and the Queens" wel naar het ESF
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Even de sloopkogel door d'r repertoire gehaald.
Heb een paar goeie posts gemist merk ikquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, hier nergens last van.
Toffe coverquote:
Van voor jouw tijdquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ook zo vrij geweest om een biertje uit de koelkast te halen.
Eerder vanavond ruim 2 uur aan het racen geweest op de sim, krijg je wel dorst van
Dit is een van mijn alltime favourite kerstsongsquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mag ik jouw YouTube algoritmeNog nooit van deze dames gehoord maar dit is goed,
Die van mij gooit dit er regelmatig in. En het is nog geen kerst.
Verrek ja!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Wel lekker toepasselijk die tekst nu voor hen in deze coronatijd
On the road again
I just can't wait to get on the road again
The life I love is makin' music with my friends
And I can't wait to get on the road again
quote:
Cheersquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben ook zo vrij geweest om een biertje uit de koelkast te halen.
Eerder vanavond ruim 2 uur aan het racen geweest op de sim, krijg je wel dorst van
Daarvan heb ik vooral deze versie geluisterdquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:25 schreef molloot200 het volgende:
Wel lekker toepasselijk die tekst nu voor hen in deze coronatijd
On the road again
I just can't wait to get on the road again
The life I love is makin' music with my friends
And I can't wait to get on the road again
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:Cyan9
Heb Noonie Bao direct maar aangezet!
Klinkt wel als iets wat ik vaker ga luisteren
Meer danquote:
Als jij en @TheFreshPrince hier niet over waren begonnen had ik niet geweten dat dit nummer er was.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is een van mijn alltime favourite kerstsongs![]()
![]()
Hmm, zie het... 2012 volgens Spotify...quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]![]()
Helaas heeft ze al een hele tijd geen nieuwe nummers uitgebracht, of ik moet iets ongelofelijk gemist hebben.
Dit is geweldig jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb niet heel veel interessants in m'n reccommended staan, maar dit nummer werd me aanbevolen
Ook heel besmettelijk nummer, 1x luisteren en ik hoor het weer 3 dagenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als jij en @:TheFreshPrince hier niet over waren begonnen had ik niet geweten dat dit nummer er was.
Maar dit is echt zo goed.
Dat klinkt topquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Meer dan
Met jou ook hoop ik?
Oh, op Youtube staan er dingen tot uit 2016 geloof ik.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hmm, zie het... 2012 volgens Spotify...
Truste! Je komt morgen met de tour wel even buurten toch?quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef koffieleuk het volgende:
Ik heb niet heel veel interessants in m'n reccommended staan, maar dit nummer werd me aanbevolen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:48 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Truste! Je komt morgen met de tour wel even buurten toch?
Vraag dat aan degene die het mij stuurdequote:
Tot morgen danquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Vraag dat aan degene die het mij stuurde
Volgens mij werd deze in Enschede wel vaak gedraaid, maar zonder de hardere gedeeltes.
Ik ken dit serieus nietquote:
Ga ik luisteren!quote:
Tour, Mol, verder rustig aan. Heb jij plannen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Slaapse!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ga ik luisteren!
Ik sta voorlopig niet op, eerst even zeven uurtjes liggen
Truste Koffiequote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ga ik luisteren!
Ik sta voorlopig niet op, eerst even zeven uurtjes liggen
Moeder op visite tgv d'r verjaardag, Mol terugkijken en verder ff tot rust komen na drukke weekquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tour, Mol, verder rustig aan. Heb jij plannen?
Joh dat valt hartstikke mee! Ik had het een stuk erger verwachtquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:02 schreef Cyan9 het volgende:
Laatste dan:
Blijkbaar ben ik in het foute hoekje van m'n playlist beland.
Whehehehequote:Op zaterdag 5 september 2020 01:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh dat valt hartstikke mee! Ik had het een stuk erger verwacht
Ik heb toch nog wel een standaard.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh dat valt hartstikke mee! Ik had het een stuk erger verwacht
Jammer hoor, dan mis je af en toe echte pareltjes!quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb toch nog wel een standaard.
Ik ben hier niet dronken genoeg voor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer hoor, dan mis je af en toe echte pareltjes!
Wat ik hier nog steeds top aan vind is dat ik sterk het idee heb dat ze aan de zanger in het groene shirt niet verteld lijken te hebben wat ze zouden gaan doen tijdens de opnames. Heel vaak een verbaasde of geïrritieerde blik naar die arme ananasquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben hier niet dronken genoeg voor.
En ik drink sowieso niet, dus dat gaat ook nooit gebeuren.
Ik zou dat op zich wel begrijpen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat ik hier nog steeds top aan vind is dat ik sterk het idee heb dat ze aan de zanger in het groene shirt niet verteld lijken te hebben wat ze zouden gaan doen tijdens de opnames. Heel vaak een verbaasde of geïrritieerde blik naar die arme ananas
Ja he?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als jij en @:TheFreshPrince hier niet over waren begonnen had ik niet geweten dat dit nummer er was.
Maar dit is echt zo goed.
Sportenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Oh ja Mol!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tour, Mol, verder rustig aan. Heb jij plannen?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
First Aid Kit op de playlist, we komen er maar niet van af.
Ik ben inmiddels alweer aan beland bij een andere artiest, Ängie dit keer. Dat is ook wel een leuke voor Zweden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit opzetten en kijken wat er dan bij recommended staat
Oh dan is het probleem ook verholpenquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer aan beland bij een andere artiest, Ängie dit keer. Dat is ook wel een leuke voor Zweden.
Waarom praat jij zo hard?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:08 schreef Strani het volgende:
Is het hier altijd zo stil op de zaterdagochtend? Ik zou het natuurlijk niet weten.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Succes Meke!!
En goeiemorgen mensen!!!
Aaahhh wat fijn dat ze al zo snel wentquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
kitten ligt nu op mijn schoot te spinnen
Ja tof! Grappig: bij die BNers valt het ouder worden minder op omdat je ze nog wel vaak ziet, maar die eerste mollen zijn echt oud nuquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]
@:Meke @:Aoibhin ze hebben Yvon Jaspers weten te strikken!!!!!
Ze vindt ook de gordijnen in de woonkamer leukquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaahhh wat fijn dat ze al zo snel went
Ja George met grijs haar en zo. En zij zijn natuurlijk ook het langst geledenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja tof! Grappig: bij die BNers valt het ouder worden minder op omdat je ze nog wel vaak ziet, maar die eerste mollen zijn echt oud nu
Zo leuk he hoe ze dan je huis ontdekken en het zich eigen makenquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vindt ook de gordijnen in de woonkamer leuk
Toen ik mijn bed opmaakte lag ze daar onder de dekens
Thnxquote:
Zo lang ze maar niks slooptquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze vindt ook de gordijnen in de woonkamer leuk
Toen ik mijn bed opmaakte lag ze daar onder de dekens
quote:
Op dit moment niet, want ze ligt te slapen op mijn schootquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja George met grijs haar en zo. En zij zijn natuurlijk ook het langst geleden
En via imgur of mupload.nl ?quote:Op zaterdag 5 september 2020 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Foto delen via mobiel lukt niet echt.
Saaamequote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
Excited voor vanavondEigenlijk voor het eerst weer in een Nederlands WIDM seizoen sinds jááren.
Later vandaag maar even proberenquote:
Ik doe mee met de juichfeestjequote:Op zaterdag 5 september 2020 10:16 schreef molloot200 het volgende:
Excited voor vanavondEigenlijk voor het eerst weer in een Nederlands WIDM seizoen sinds jááren.
Dat moet je niet zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Toch stiekem een beetje huiverig dat het tegen gaat vallen straks
Ze kunnen het echt al een beetje maken of breken met de eerste aflevering hoor. Er moet toch een reden zijn dat wij de kandidaten nog niet te weten kregen?quote:
Ja ik vraag me ook wel een beetje af of we nu niet ook teleurgesteld zijn als het gewoon dat rijtje isquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze kunnen het echt al een beetje maken of breken met de eerste aflevering hoor. Er moet toch een reden zijn dat wij de kandidaten nog niet te weten kregen?
Met mUploadquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Foto delen via mobiel lukt niet echt.
Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:55 schreef molloot200 het volgende:
[ instagram ]
@:Meke @:Aoibhin ze hebben Yvon Jaspers weten te strikken!!!!!
JAAAA ZIN INquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |