SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dit is al nummer 3quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:51 schreef Koen66 het volgende:
Wow fors veel verjaardag topics voor Mandy
Allesquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Koen66 het volgende:
Wat is er mis met die Spotify link in de OP?
dat overleef je 9 van de 10 keer niet Een echte ijsbeer dan. Zoals pasgeleden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
Laten we er niet omheen draaien, in het echt een @:ijs_beer ontmoeten is ook doodeng.
En wie wil er nou zo'n ouwe Koen meetenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
Laten we er niet omheen draaien, in het echt een @:ijs_beer ontmoeten is ook doodeng.
ikquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En wie wil er nou zo'n ouwe Koen meeten
Pfoe, ja dat gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
Bij een van de laatste meets was ik @grazz aan het zoeken, want die etterbak had zich achter een prullenbak verstopt zodat ik eerst heel Jobi-achtig met moeilijk gezicht kon gaan ronddwalen op zoek naar waar hij nou was.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het allemaal niet, na één keer waren ze ook klaar met mij. Nooit meer een uitnodiging gehad.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat dan 2010 t/m 2019?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef molloot200 het volgende:
We zouden toch ook ooit een verkiezing doen voor beste ESC nummer van ons van de jaren '10? Waar is die gebleven? We hadden alleen dingen genomineerd nog. Nu tijd voor onze lijstjes toch?
De beste afleveringen van Ik vertrek zijn als ze het niet zo goed doen. En als ik jullie zo hoor heeft Henk z`n zaken prima op orde, zou dan een saaie aflevering worden,quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt Usagi, bedankt, nu wil ik het nog ook
Dude, we smeekten je haast om nog een keer te komen (Dave not intended), maar jij hebt altijd wat!quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het allemaal niet, na één keer waren ze ook klaar met mij. Nooit meer een uitnodiging gehad.
IJsberen eten ook mensenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij een van de laatste meets was ik @:Grazz aan het zoeken, want die etterbak had zich achter een prullenbak verstopt zodat ik eerst heel Jobi-achtig met moeilijk gezicht kon gaan ronddwalen op zoek naar waar hij nou was.
Had ik hem eindelijk gevonden, dook @:ijs_beer ineens vanuit het niets op naast ons. We schrokken echt even
Hmm, ja, fair pointquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De beste afleveringen van Ik vertrek zijn als ze het niet zo goed doen. En als ik jullie zo hoor heeft Henk z`n zaken prima op orde, zou dan een saaie aflevering worden,
Als ik er bij was geweest had nooit kunnen lukken, ik ben veel te lang om me te verstoppen achter een prullenbak.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij een van de laatste meets was ik @:Grazz aan het zoeken, want die etterbak had zich achter een prullenbak verstopt zodat ik eerst heel Jobi-achtig met moeilijk gezicht kon gaan ronddwalen op zoek naar waar hij nou was.
Had ik hem eindelijk gevonden, dook @:ijs_beer ineens vanuit het niets op naast ons. We schrokken echt even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |