hoe doet ie datquote:
Rum meetquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik val in herhaling![]()
maar...lekker!
Geen idee, maar ik stel voor dat we Luctor hier vaker voor gebruikenquote:
Waar? Wanneer?quote:
meet meet meetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Goed plan! Hij moet wel aan de ketting zodat ie niet kan ontsnappen. Heb jij nog een kelder?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik stel voor dat we Luctor hier vaker voor gebruiken
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Tevens de goal in ItaliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Tevens de goal in ItaliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
JAAAA Alestormquote:
Holy shit die is lekker. Ik kende die nietquote:
Geen kelder, wel een verborgen schuurtje in de tuinquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed plan! Hij moet wel aan de ketting zodat ie niet kan ontsnappen. Heb jij nog een kelder?
that should workquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen kelder, wel een verborgen schuurtje in de tuin
Maar wat ook alweer ? Ik weet het even niet meer.quote:
Herman Finkers op 8:45quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar wat ook alweer ? Ik weet het even niet meer.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
Nooit van Alestorm gehoord. Ik wil daar wat meer van luisteren. Wat is een aanrader?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |