quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb gewoon een joetjoep filmpje met juichende voetbalfans doorlopend aanstaan
Finaleronde vorig jaar was wel echt spannend. En de potjes tegen de Deutschers uiteraardquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:22 schreef Em31 het volgende:
Vind dit wel leuker dan die vriendschappelijke wedstrijden. Toch iets meer druk.
Ja dat waren mooie wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Finaleronde vorig jaar was wel echt spannend. En de potjes tegen de Deutschers uiteraard
Die uitwedstrijd tegen Duitsland (2-4) staat nog regelmatig in m'n YT overzichtquote:
Geen biotex gebruikers bij jullie dan. Of het is dan toch net die paar jaar verschilquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks van herinneren, ben toch echt uit de 70's
Jazeker, Biotex wel degelijk, alleen die figuren ken ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen biotex gebruikers bij jullie dan. Of het is dan toch net die paar jaar verschilIk heb ook meer met de `80`s
Maar serieus ik moet nog zo`n single hebben liggen ergens.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van der Meijden? Die is niet geselecteerd hoor.
Had je een date?quote:
Wauw!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverwacht goed wel. Leuk gedaan. Over de top en toch niet belachelijk qua Amerikaanse humor.
Will ferrell is altijd leuk.
8.2/10
ik ga het niet zeggenquote:
Ho ho, nee Strani! Ik quote gewoon letterlijk de commentator!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho nee met voetbal worden geen davejes gemaakt!!
Wij richten ons nu op het voetbal!
Ja maar hij kent Dave niet, hij heeft een excuus.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, nee Strani! Ik quote gewoon letterlijk de commentator!
quote:
Ik ken Dave wel, ik heb ook een excuusquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar hij kent Dave niet, hij heeft een excuus.
Stadium crowd sound effectsquote:
vuvuzela's zijn nooit een goed idee.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stadium crowd sound effects![]()
Laat ik over de JBL lopen die naast de tv staat.
Werkt als een tiet![]()
Ik had eerst het filmpje van de vuvuzela’s van H_T opstaan, maar dat vond mijn man niet zo’n goed idee
Frenkiequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:31 schreef Strani het volgende:
Jeetje dat was me een goal geweest zeg.
Ik zou toch bijna (bijna) een leave Jobi alone beweging starten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, nee Strani! Ik quote gewoon letterlijk de commentator!
Na Zuid-Afrika miste ik ze best welquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vuvuzela's zijn nooit een goed idee.
dat is te leukquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stadium crowd sound effects![]()
Laat ik over de JBL lopen die naast de tv staat.
Werkt als een tiet![]()
Ik had eerst het filmpje van de vuvuzela’s van H_T opstaan, maar dat vond mijn man niet zo’n goed idee
Dat lijkt me wat eenzaam voor haarquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna (bijna) een leave Jobi alone beweging starten.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna (bijna) een leave Jobi alone beweging starten.
Ik vond het toen ook ergens wel grappig ofzo, zo'n verbindende stoorfactorquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Na Zuid-Afrika miste ik ze best wel
Daar ben ik wel aan toe ja.quote:
Oh, ja dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat eenzaam voor haar
Was het waar zo'n feest!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ja dat is ook weer waar![]()
Vanaf nu tolereer ik je Strani!
I feel youquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat eenzaam voor haar
Gemengde signalen hier. Maar Aoibhin begreep wat ik bedoelde.quote:
Een voldoende, stop de persen, bel de brandweerquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverwacht goed wel. Leuk gedaan. Over de top en toch niet belachelijk qua Amerikaanse humor.
Will ferrell is altijd leuk.
8.2/10
waarquote:
Krea is positiever over de film dan ik wasquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Een voldoende, stop de persen, bel de brandweer
Ik wilde vandaag bokbier kopen en had een supermarktketen gevonden die het al in de schappen heeft staan, was het uitverkochtquote:
Hallo hallo, met de brandweer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Een voldoende, stop de persen, bel de brandweer
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hallo hallo, met de brandweer.
Hahaha, hier spreekt de politie!
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Oeh Dat heb ik lang niet meer op zegquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag bokbier kopen en had een supermarktketen gevonden die het al in de schappen heeft staan, was het uitverkocht
ik wilquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hallo hallo, met de brandweer.
Hahaha, hier spreekt de politie!
quote:
Maakte je het zelf? Ik ken iemand die zelf rum distilleert. Echt de lekkerste rum.quote:
Ja dat zei je al eerder, maar deze voorraad is gekocht resp gekregenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maakte je het zelf? Ik ken iemand die zelf rum distilleert. Echt de lekkerste rum.
maar dat heb ik al verteld
telefoon telefoon telefoon telefoon telefoon telefoon telefoooooonquote:
Doet me denken aan een komisch stukje van vroegahquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
telefoon telefoon telefoon telefoon telefoon telefoon telefoooooon
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
ja ik val in herhalingquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat zei je al eerder, maar deze voorraad is gekocht resp gekregen
Je werd op je wenken bediendquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een komisch stukje van vroegah
hoe doet ie datquote:
Rum meetquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja ik val in herhaling![]()
maar...lekker!
Geen idee, maar ik stel voor dat we Luctor hier vaker voor gebruikenquote:
Waar? Wanneer?quote:
meet meet meetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Goed plan! Hij moet wel aan de ketting zodat ie niet kan ontsnappen. Heb jij nog een kelder?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik stel voor dat we Luctor hier vaker voor gebruiken
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Tevens de goal in ItaliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:08 schreef Fred_B het volgende:
Tevens de goal in ItaliëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
JAAAA Alestormquote:
Holy shit die is lekker. Ik kende die nietquote:
Geen kelder, wel een verborgen schuurtje in de tuinquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goed plan! Hij moet wel aan de ketting zodat ie niet kan ontsnappen. Heb jij nog een kelder?
that should workquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen kelder, wel een verborgen schuurtje in de tuin
Maar wat ook alweer ? Ik weet het even niet meer.quote:
Herman Finkers op 8:45quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar wat ook alweer ? Ik weet het even niet meer.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
Nooit van Alestorm gehoord. Ik wil daar wat meer van luisteren. Wat is een aanrader?
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:12 schreef Prisha het volgende:
Nooit van Alestorm gehoord. Ik wil daar wat meer van luisteren. Wat is een aanrader?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |