Ja ja zeker met m'n mattie Harry.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zit jij zelf op de tribune met Harry?
Jaja, hij is geestigquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja zeker met m'n mattie Harry.
Mata Hari, noem ik 'm.
Maar jij bent ook niet in de jaren `70 opgegroeid in Nederland (als je al in de jaren `70 bent opgegroeid).quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik zag net het plaatje. Ik ken wel het merk Biotex maar dat plaatje met die namen zegt me helemaal niks.
Dat zei de verslaggever.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds december vorig jaar? Lijkt me sterk
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ij het topic van de VBL over de wedstrijd kwam het volgende grapje langs:
‘De keeper zet een muurtje neer. Dat heeft hij vaker gedaan.’
Ik moest toch gniffelen.
Is het wat, die wedstrijd?
quote:
oh ja dat is ook zo. Waar ergens was dat op facebook? [wel nieuwsgierig naar]quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet in de jaren `70 opgegroeid in Nederland (als je al in de jaren `70 bent opgegroeid).
Er zijn nu bijna 200 reacties op die facebookpost van mensen die het wel herkennen.
Het voelt een beetje vrijblijvend allemaal. Alsof het een echte oefenwedstrijd is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Zit maar een beetje half half voetbal op foon te kijken en te Fokken
En, wat is de Kreview?quote:
Sowieso waarom is die Nation League ieder jaarquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voelt een beetje vrijblijvend allemaal. Alsof het een echte oefenwedstrijd is.
Ik net ook weerquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja dat is ook zo. Waar ergens was dat op facebook? [wel nieuwsgierig naar]
Edit: gevonden!
Ipv oefenwedstrijden en nog iets, maar dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso waarom is die Nation League ieder jaar
Onverwacht goed wel. Leuk gedaan. Over de top en toch niet belachelijk qua Amerikaanse humor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]Wat vond je van de film?
Zou toch leuk zijn als ze in Eurovillage een concertje doen volgend jaar
Ik kan me er echt niks van herinneren, ben toch echt uit de 70'squote:
Om de oefenwedstrijden te vervangen door iets leukers, met playoffs voor de eindtoernooien en een echte finale aan het eind.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso waarom is die Nation League ieder jaar
wat blauw!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is Loekie jaMaar ik denk dat hier een ander figuur bedoeld werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |