SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKApart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Ik denk iets van 8-2, 7x Memphis en 1x Wijnaldum. Moet kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
2 of 3-0 voor de kaaskoppen![]()
Wat denk jij Em?
Ik hoop dat je gelijk krijgt!quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
2 of 3-0 voor de kaaskoppen![]()
Wat denk jij Em?
Perr Schuurs is er ook bij! Die stond zijn mannetje eind vorig jaar tegen Chelsea in die rare wedstrijd met die rode kaarten, dan moet Polen ook wel lukken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben toch enkel Van Dijk als verdediger vanavond?
Ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:11 schreef Em31 het volgende:
Wel jammer dat we nu De Vrij niet samen met Van Dijk zien.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk iets van 8-2, 7x Memphis en 1x Wijnaldum. Moet kunnen
Voor de sfeerquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
Heeft @:Strani die tribunegeluiden nou al geregeld?
quote:
Wist ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die is toch geblesseerd?
20.45uquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begint de voetbal eigenlijk?
Thanks.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
20.45u
Het gaat een moeizame wedstrijd worden denk ik.
Ook zonder Lewandoski ?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
20.45u
Het gaat een moeizame wedstrijd worden denk ik.
20.45 uurquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe laat begint de voetbal eigenlijk?
Toch Veltman?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:59 schreef BillDauterive het volgende:
Geen Schuurs in de basis
Wel Veltman, dat is wel weer fijn.
Onze volledige rechterkant is wel dramaquote:
Er is leven gedetecteerd, maar weten ze ook zeker dat het om een mens gaat?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:10 schreef usagi414 het volgende:
Teken van leven onder puin geeft Beiroet hoop op wonder
Wij zijn het alweer bijna vergeten maar er is een kans dat er na een maand nog iemand "levend" onder het puin ligt.
Heftig verhaal.
Terwijl er gisteren nog 4.3 ton ammoniumnitraat is gevonden in de haven van Beiroet
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is leven gedetecteerd, maar weten ze ook zeker dat het om een mens gaat?
Vrij veel aannames inderdaad. Ik kan het me in elk geval niet voorstellen dat het om een mens zou gaan.quote:Een vrijwilliger uit het team zegt dat de sensor alleen het kloppen van een mensenhart of menselijk ademen oppikt. Het gaat volgens hem dus om een persoon. Hoe uitzonderlijk het ook zou zijn, het is volgens hem niet ongekend dat iemand zo lang kan overleven onder het puin.
18 slagen per minuut hoorde ik ook net op het journaal. Dat lijkt me erg weinig voor een mens.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Vrij veel aannames inderdaad. Ik kan het me in elk geval niet voorstellen dat het om een mens zou gaan.
Sterker nog.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
18 slagen per minuut hoorde ik ook net op het journaal. Dat lijkt me erg weinig voor een mens.
@IJsbeer zijn hartslag was rond de 60 of zo in rust met zijn nieuwe gadget. Ben bang dat ze dit niet meer gaan redden..quote:Op vrijdagmorgen zijn de waargenomen ademhalingen gedaald tot zeven per minuut, zegt een vrijwilliger tegen een lokaal tv-station
7 per minuut dan krijgen je hersenen sowieso te weinig zuurstof volgens mijquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Sterker nog.
[..]
@:Ijsbeer zijn hartslag was rond de 60 of zo in rust met zijn nieuwe gadget. Ben bang dat ze dit niet meer gaan redden..
Hoe lullig ook. Ik hoop dan eerder dat ze een dood mens vinden dan een kasplantje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
7 per minuut dan krijgen je hersenen sowieso te weinig zuurstof volgens mij
Ja, dat is dan beter inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoe lullig ook. Ik hoop dan eerder dat ze een dood mens vinden dan een kasplantje.
Doen ze wel het dansje er bij?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:43 schreef Fred_B het volgende:
Het Poolse volkslied voldoet net aan de drieminutenregel
Dat is met voetballers toch andersquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Doen ze wel het dansje er bij?
[ afbeelding ]
Nee, ze deden de polonaisequote:Op vrijdag 4 september 2020 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Doen ze wel het dansje er bij?
[ afbeelding ]
En daarvoor alleen mensen die iets wilden kijken wat niets met voetbal te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar komt er al 10 maanden geen publiek in de ArenA.
afschieten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:50 schreef usagi414 het volgende:
Fijn. Buren die beginnen met boren op dit tijdstip
Andere groep die blij wordt van het dansje, maar het kan nog steedsquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is met voetballers toch anders
keihard terugborenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:50 schreef usagi414 het volgende:
Fijn. Buren die beginnen met boren op dit tijdstip
Waren ze verdwaald op weg naar Eindhoven ?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En daarvoor alleen mensen die iets wilden kijken wat niets met voetbal te maken heeft.
Sinds december vorig jaar? Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar komt er al 10 maanden geen publiek in de ArenA.
Geen idee wie die andere twee zijn maar Loeki zat in mijn inburgeringscursusquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:46 schreef usagi414 het volgende:
Ben je officieel oud als je nog weet wie Loeki, Rieki en Wieki zijn ?
Nostalgieweb plaatste dit vandaag op facebook en ik kon de strekking van het verhaal nog goed voor de geest halen.
Ik heb 2 linkerhanden. Hoe snel kan je hier zijn ?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja bedacht me ineens dat je nu mod bent natuurlijk.
Loekie de Leeuw? Ik heb het vermoeden dat dit een andere isquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee wie die andere twee zijn maar Loeki zat in mijn inburgeringscursus
In mijn X15 heul snel. Waar is hierquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb 2 linkerhanden. Hoe snel kan je hier zijn ?
Zo'n leeuw dat steeds alsjemenou zeiquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Loekie de Leeuw? Ik heb het vermoeden dat dit een andere is
Iets ten noorden van Amsterdamquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
In mijn X15 heul snel. Waar is hier
Loekie Knol?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
oh ja even opstarten en dan ben ik er een paar minuten geledenquote:
Dit is een andere Loekiquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mentale aanwezigheid heeft al geholpen. Ze zijn klaar (hoop ik)quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja even opstarten en dan ben ik er een paar minuten geleden
Dat is Loekie jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n leeuw die steeds alsjemenou zei
graag gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je mentale aanwezigheid heeft al geholpen. Ze zijn klaar (hoop ik)
Ja ik zag net het plaatje. Ik ken wel het merk Biotex maar dat plaatje met die namen zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is Loekie jaMaar ik denk dat hier een ander figuur bedoeld werd
Ja ik hoor ze hl duidelijk nu, als jij ze niet hoort dan ligt het waarschijnlijk aan je TV!quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
Heeft @:Strani die tribunegeluiden nou al geregeld?
Zit jij zelf op de tribune met Harry?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik hoor ze hl duidelijk nu, als jij ze niet hoort dan ligt het waarschijnlijk aan je TV!
Ja ja zeker met m'n mattie Harry.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zit jij zelf op de tribune met Harry?
Jaja, hij is geestigquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja zeker met m'n mattie Harry.
Mata Hari, noem ik 'm.
Maar jij bent ook niet in de jaren `70 opgegroeid in Nederland (als je al in de jaren `70 bent opgegroeid).quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik zag net het plaatje. Ik ken wel het merk Biotex maar dat plaatje met die namen zegt me helemaal niks.
Dat zei de verslaggever.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds december vorig jaar? Lijkt me sterk
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:05 schreef Meridiaan het volgende:
Ij het topic van de VBL over de wedstrijd kwam het volgende grapje langs:
‘De keeper zet een muurtje neer. Dat heeft hij vaker gedaan.’
Ik moest toch gniffelen.
Is het wat, die wedstrijd?
quote:
oh ja dat is ook zo. Waar ergens was dat op facebook? [wel nieuwsgierig naar]quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet in de jaren `70 opgegroeid in Nederland (als je al in de jaren `70 bent opgegroeid).
Er zijn nu bijna 200 reacties op die facebookpost van mensen die het wel herkennen.
Het voelt een beetje vrijblijvend allemaal. Alsof het een echte oefenwedstrijd is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Zit maar een beetje half half voetbal op foon te kijken en te Fokken
En, wat is de Kreview?quote:
Sowieso waarom is die Nation League ieder jaarquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het voelt een beetje vrijblijvend allemaal. Alsof het een echte oefenwedstrijd is.
Ik net ook weerquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja dat is ook zo. Waar ergens was dat op facebook? [wel nieuwsgierig naar]
Edit: gevonden!
Ipv oefenwedstrijden en nog iets, maar dat weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso waarom is die Nation League ieder jaar
Onverwacht goed wel. Leuk gedaan. Over de top en toch niet belachelijk qua Amerikaanse humor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]Wat vond je van de film?
Zou toch leuk zijn als ze in Eurovillage een concertje doen volgend jaar
Ik kan me er echt niks van herinneren, ben toch echt uit de 70'squote:
Om de oefenwedstrijden te vervangen door iets leukers, met playoffs voor de eindtoernooien en een echte finale aan het eind.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sowieso waarom is die Nation League ieder jaar
wat blauw!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is Loekie jaMaar ik denk dat hier een ander figuur bedoeld werd
Naja komt in ieder geval iets belangrijker over dan oefenpotjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ipv oefenwedstrijden en nog iets, maar dat weet ik niet meer.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb gewoon een joetjoep filmpje met juichende voetbalfans doorlopend aanstaan
Finaleronde vorig jaar was wel echt spannend. En de potjes tegen de Deutschers uiteraardquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:22 schreef Em31 het volgende:
Vind dit wel leuker dan die vriendschappelijke wedstrijden. Toch iets meer druk.
Ja dat waren mooie wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Finaleronde vorig jaar was wel echt spannend. En de potjes tegen de Deutschers uiteraard
Die uitwedstrijd tegen Duitsland (2-4) staat nog regelmatig in m'n YT overzichtquote:
Geen biotex gebruikers bij jullie dan. Of het is dan toch net die paar jaar verschilquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks van herinneren, ben toch echt uit de 70's
Jazeker, Biotex wel degelijk, alleen die figuren ken ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen biotex gebruikers bij jullie dan. Of het is dan toch net die paar jaar verschilIk heb ook meer met de `80`s
Maar serieus ik moet nog zo`n single hebben liggen ergens.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van der Meijden? Die is niet geselecteerd hoor.
Had je een date?quote:
Wauw!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverwacht goed wel. Leuk gedaan. Over de top en toch niet belachelijk qua Amerikaanse humor.
Will ferrell is altijd leuk.
8.2/10
ik ga het niet zeggenquote:
Ho ho, nee Strani! Ik quote gewoon letterlijk de commentator!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho nee met voetbal worden geen davejes gemaakt!!
Wij richten ons nu op het voetbal!
Ja maar hij kent Dave niet, hij heeft een excuus.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, nee Strani! Ik quote gewoon letterlijk de commentator!
quote:
Ik ken Dave wel, ik heb ook een excuusquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar hij kent Dave niet, hij heeft een excuus.
Stadium crowd sound effectsquote:
vuvuzela's zijn nooit een goed idee.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stadium crowd sound effects![]()
Laat ik over de JBL lopen die naast de tv staat.
Werkt als een tiet![]()
Ik had eerst het filmpje van de vuvuzela’s van H_T opstaan, maar dat vond mijn man niet zo’n goed idee
Frenkiequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:31 schreef Strani het volgende:
Jeetje dat was me een goal geweest zeg.
Ik zou toch bijna (bijna) een leave Jobi alone beweging starten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, nee Strani! Ik quote gewoon letterlijk de commentator!
Na Zuid-Afrika miste ik ze best welquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vuvuzela's zijn nooit een goed idee.
dat is te leukquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stadium crowd sound effects![]()
Laat ik over de JBL lopen die naast de tv staat.
Werkt als een tiet![]()
Ik had eerst het filmpje van de vuvuzela’s van H_T opstaan, maar dat vond mijn man niet zo’n goed idee
Dat lijkt me wat eenzaam voor haarquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna (bijna) een leave Jobi alone beweging starten.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna (bijna) een leave Jobi alone beweging starten.
Ik vond het toen ook ergens wel grappig ofzo, zo'n verbindende stoorfactorquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Na Zuid-Afrika miste ik ze best wel
Daar ben ik wel aan toe ja.quote:
Oh, ja dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat eenzaam voor haar
Was het waar zo'n feest!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ja dat is ook weer waar![]()
Vanaf nu tolereer ik je Strani!
I feel youquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat eenzaam voor haar
Gemengde signalen hier. Maar Aoibhin begreep wat ik bedoelde.quote:
Een voldoende, stop de persen, bel de brandweerquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverwacht goed wel. Leuk gedaan. Over de top en toch niet belachelijk qua Amerikaanse humor.
Will ferrell is altijd leuk.
8.2/10
waarquote:
Krea is positiever over de film dan ik wasquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Een voldoende, stop de persen, bel de brandweer
Ik wilde vandaag bokbier kopen en had een supermarktketen gevonden die het al in de schappen heeft staan, was het uitverkochtquote:
Hallo hallo, met de brandweer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Een voldoende, stop de persen, bel de brandweer
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hallo hallo, met de brandweer.
Hahaha, hier spreekt de politie!
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |