En daarvoor alleen mensen die iets wilden kijken wat niets met voetbal te maken heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar komt er al 10 maanden geen publiek in de ArenA.
afschieten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:50 schreef usagi414 het volgende:
Fijn. Buren die beginnen met boren op dit tijdstip
Andere groep die blij wordt van het dansje, maar het kan nog steedsquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is met voetballers toch anders
keihard terugborenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:50 schreef usagi414 het volgende:
Fijn. Buren die beginnen met boren op dit tijdstip
Waren ze verdwaald op weg naar Eindhoven ?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En daarvoor alleen mensen die iets wilden kijken wat niets met voetbal te maken heeft.
Sinds december vorig jaar? Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blijkbaar komt er al 10 maanden geen publiek in de ArenA.
Geen idee wie die andere twee zijn maar Loeki zat in mijn inburgeringscursusquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:46 schreef usagi414 het volgende:
Ben je officieel oud als je nog weet wie Loeki, Rieki en Wieki zijn ?
Nostalgieweb plaatste dit vandaag op facebook en ik kon de strekking van het verhaal nog goed voor de geest halen.
Ik heb 2 linkerhanden. Hoe snel kan je hier zijn ?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja bedacht me ineens dat je nu mod bent natuurlijk.
Loekie de Leeuw? Ik heb het vermoeden dat dit een andere isquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee wie die andere twee zijn maar Loeki zat in mijn inburgeringscursus
In mijn X15 heul snel. Waar is hierquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb 2 linkerhanden. Hoe snel kan je hier zijn ?
Zo'n leeuw dat steeds alsjemenou zeiquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Loekie de Leeuw? Ik heb het vermoeden dat dit een andere is
Iets ten noorden van Amsterdamquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
In mijn X15 heul snel. Waar is hier
Loekie Knol?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
oh ja even opstarten en dan ben ik er een paar minuten geledenquote:
Dit is een andere Loekiquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Je mentale aanwezigheid heeft al geholpen. Ze zijn klaar (hoop ik)quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja even opstarten en dan ben ik er een paar minuten geleden
Dat is Loekie jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n leeuw die steeds alsjemenou zei
graag gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je mentale aanwezigheid heeft al geholpen. Ze zijn klaar (hoop ik)
Ja ik zag net het plaatje. Ik ken wel het merk Biotex maar dat plaatje met die namen zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is Loekie jaMaar ik denk dat hier een ander figuur bedoeld werd
Ja ik hoor ze héél duidelijk nu, als jij ze niet hoort dan ligt het waarschijnlijk aan je TV!quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:24 schreef GeorgeM het volgende:
Heeft @:Strani die tribunegeluiden nou al geregeld?
Zit jij zelf op de tribune met Harry?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik hoor ze héél duidelijk nu, als jij ze niet hoort dan ligt het waarschijnlijk aan je TV!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |