Naja komt in ieder geval iets belangrijker over dan oefenpotjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ipv oefenwedstrijden en nog iets, maar dat weet ik niet meer.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:18 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb gewoon een joetjoep filmpje met juichende voetbalfans doorlopend aanstaan
Finaleronde vorig jaar was wel echt spannend. En de potjes tegen de Deutschers uiteraardquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:22 schreef Em31 het volgende:
Vind dit wel leuker dan die vriendschappelijke wedstrijden. Toch iets meer druk.
Ja dat waren mooie wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Finaleronde vorig jaar was wel echt spannend. En de potjes tegen de Deutschers uiteraard
Die uitwedstrijd tegen Duitsland (2-4) staat nog regelmatig in m'n YT overzichtquote:
Geen biotex gebruikers bij jullie dan. Of het is dan toch net die paar jaar verschilquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niks van herinneren, ben toch echt uit de 70's
Jazeker, Biotex wel degelijk, alleen die figuren ken ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Geen biotex gebruikers bij jullie dan. Of het is dan toch net die paar jaar verschilIk heb ook meer met de `80`s
Maar serieus ik moet nog zo`n single hebben liggen ergens.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van der Meijden? Die is niet geselecteerd hoor.
Had je een date?quote:
Wauw!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverwacht goed wel. Leuk gedaan. Over de top en toch niet belachelijk qua Amerikaanse humor.
Will ferrell is altijd leuk.
8.2/10
ik ga het niet zeggenquote:
Ho ho, nee Strani! Ik quote gewoon letterlijk de commentator!quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho nee met voetbal worden geen davejes gemaakt!!
Wij richten ons nu op het voetbal!
Ja maar hij kent Dave niet, hij heeft een excuus.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, nee Strani! Ik quote gewoon letterlijk de commentator!
quote:
Ik ken Dave wel, ik heb ook een excuusquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar hij kent Dave niet, hij heeft een excuus.
Stadium crowd sound effectsquote:
vuvuzela's zijn nooit een goed idee.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stadium crowd sound effects![]()
Laat ik over de JBL lopen die naast de tv staat.
Werkt als een tiet![]()
Ik had eerst het filmpje van de vuvuzela’s van H_T opstaan, maar dat vond mijn man niet zo’n goed idee
Frenkiequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:31 schreef Strani het volgende:
Jeetje dat was me een goal geweest zeg.
Ik zou toch bijna (bijna) een leave Jobi alone beweging starten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho ho, nee Strani! Ik quote gewoon letterlijk de commentator!
Na Zuid-Afrika miste ik ze best welquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vuvuzela's zijn nooit een goed idee.
dat is te leukquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:37 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Stadium crowd sound effects![]()
Laat ik over de JBL lopen die naast de tv staat.
Werkt als een tiet![]()
Ik had eerst het filmpje van de vuvuzela’s van H_T opstaan, maar dat vond mijn man niet zo’n goed idee
Dat lijkt me wat eenzaam voor haarquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna (bijna) een leave Jobi alone beweging starten.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna (bijna) een leave Jobi alone beweging starten.
Ik vond het toen ook ergens wel grappig ofzo, zo'n verbindende stoorfactorquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Na Zuid-Afrika miste ik ze best wel
Daar ben ik wel aan toe ja.quote:
Oh, ja dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat eenzaam voor haar
Was het waar zo'n feest!quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, ja dat is ook weer waar![]()
Vanaf nu tolereer ik je Strani!
I feel youquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat eenzaam voor haar
Gemengde signalen hier. Maar Aoibhin begreep wat ik bedoelde.quote:
Een voldoende, stop de persen, bel de brandweerquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onverwacht goed wel. Leuk gedaan. Over de top en toch niet belachelijk qua Amerikaanse humor.
Will ferrell is altijd leuk.
8.2/10
waarquote:
Krea is positiever over de film dan ik wasquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Een voldoende, stop de persen, bel de brandweer
Ik wilde vandaag bokbier kopen en had een supermarktketen gevonden die het al in de schappen heeft staan, was het uitverkochtquote:
Hallo hallo, met de brandweer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Een voldoende, stop de persen, bel de brandweer
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenklquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hallo hallo, met de brandweer.
Hahaha, hier spreekt de politie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |