quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Het woord 'nog' paste er niet meer bij
Gelukkig voor Fok ben ik gewoon Aoibhinquote:
Dit was de hype die uit mijn vingers kwamquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel overwogen daar kleine letters van te maken
Waar moeten we de volgende TT's mee vullen?quote:
Had ooit de mogelijkheid om naar Bear's Den te gaan in Gronigen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb nu Agape want die had ik in de wachtrij gezet dankzij @:TheFreshPrince
Weer een heel jaar wachten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef usagi414 het volgende:
Je bent niet meer jarig @:Mandy040986
Jij hebt iets met namen die moeilijk te spreken zijn hèquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig voor Fok ben ik gewoon Aoibhin
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, hier nergens last van.
En toch een dag minder dan een jaar geledenquote:
2020 gooit alles in de soepquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Had ooit de mogelijkheid om naar Bear's Den te gaan in Gronigen.
Ik dacht toen "ah, die komen binnenkort vast nog wel een keer".
Wist ik veel wat 2020 zou brengen...
Zeg dat, volgens mij zit ik nu ergens in de VS, ik ben vergeten waar Reyko ook alweer vandaan komt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je legt wel kilometers af vanavond!
Lekker anoniemquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij hebt iets met namen die moeilijk te spreken zijn hè
Ahoibinquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig voor Fok ben ik gewoon Aoibhin
Ohh. I see what you did there.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:03 schreef H_T het volgende:
[..]
En toch een dag minder dan een jaar geleden
Ahoybhinquote:
First Aid Kitquote:
Je bedoelt MIJN Bon Iver concertquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
2020 gooit alles in de soep
M'n Bon Iver concert inmiddels al uitgesteld van april 2020 naar januari 2021 naar november 2021. Vind ik ook stom. Zo lang geen concert
Crimineel, hè. Da’s om iedereen op een dwaalspoor te brengen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jij hebt iets met namen die moeilijk te spreken zijn hè
Hun cover van America is ook zo goedquote:
Van ons allebeiquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bedoelt MIJN Bon Iver concert
quote:
Hoho, schrikkeldag was niet mijn idee hequote:Op zaterdag 5 september 2020 00:04 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ohh. I see what you did there.
Dat is inmiddels al zo ver dus naar voor geplaatst dat degene waar ik mee zou gaan dan (in november 2021) dus op studiereis is en ik dus waarschijnlijk alleen moetquote:
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je weet het hè, als je een lange gast ziet van 1m98 met een dame met blauw haar van 1m67 dan is de kans groot dat wij het zijnDus ik koop nog maar snel een plaksnor.
Zal je net zien dat ze tegen die tijd klaar is met dat blauwe haarquote:
Ja je moet me wel updated houden tegen die tijdquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze tegen die tijd klaar is met dat blauwe haar
On the Road Again heb ik nog niet gehoord, maar omg die moet ik horen!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hun cover van America is ook zo goedEn ze hebben sinds kort op spotify ook On the Road Again
Oehquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
On the Road Again heb ik nog niet gehoord, maar omg die moet ik horen!![]()
![]()
![]()
America van hen is prachtig![]()
Radio, wat is dat nou weer?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:16 schreef H_T het volgende:
Spotify draait ineens een Nederlandstalige/Drentse cover van Sound of Silence, uitgebracht door Mooi Wark
Deze blijft tofquote:
Mag ik jouw YouTube algoritmequote:
Heel toepasselijk iddquote:
Deze zag ik nooit, idd feelgoodquote:
Voorheen The Dixie Chicks maar ze hebben Dixie laten vallen dit jaarquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mag ik jouw YouTube algoritmeNog nooit van deze dames gehoord maar dit is goed,
Katequote:Die van mij gooit dit er regelmatig in. En het is nog geen kerst.
Truste ;W ;zquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:26 schreef molloot200 het volgende:
Dat was 'm voor mij vanavond.Breek de tent af, nachtbrakers
Nooit van gehoord maar heb ze ook maar even op "volgen" gezet in Spotify, ga ik binnenkort eens wat van luisteren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:27 schreef Cyan9 het volgende:
Noonie Bao op de afspeellijst. Die mag Zweden wel eens vertegenwoordigen op het ESF als het aan mij was.
Oh, dat zou ik geweldig vinden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar heb ze ook maar even op "volgen" gezet in Spotify, ga ik binnenkort eens wat van luisteren.
Voor Frankrijk mag wat mij betreft "Christine and the Queens" wel naar het ESF
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Even de sloopkogel door d'r repertoire gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |