Aan het multitasken met Netflix en Spotify hmmmmmmmm?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de zoekfunctie van Spotify? Wat ik ook invul daar aan tekst, er komt te staan dat er geen resultaten zijn.
Nee Netflix is inmiddels klaar, anders zit ik niet op dit forumquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Aan het multitasken met Netflix en Spotify hmmmmmmmm?
Dus aan het multitasken met Fok! en Spotify.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee Netflix is inmiddels klaar, anders zit ik niet op dit forum
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus aan het multitasken met Fok! en Spotify.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de zoekfunctie van Spotify? Wat ik ook invul daar aan tekst, er komt te staan dat er geen resultaten zijn.
Ja het gaat nog steeds niet helemaal zoals ik zou willenquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dus aan het multitasken met Fok! en Spotify.
Ah dan zal het een algemene fout zijn inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaadhij vindt bij mij ook niks meer
Klopt hier ookquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dan zal het een algemene fout zijn inderdaadDingen in mijn afspeellijsten kan hij wel gewoon afspelen namelijk
Zag je niet aankomen natuurlijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ooit een blind date gehad met een Mandy
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor wie nog zin heeft in een tongbreker op deze late vond:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Spotify vindt voor mij slecht drie nummers van Miley Cyrus, wat betekent dat Spotify de weg ietwat kwijt is, of dat Miley haar repertoire drastisch heeft ingekort.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
Bij mij is Miley onbekendquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Spotify vindt voor mij slecht drie nummers van Miley Cyrus, wat betekent dat Spotify de weg ietwat kwijt is, of dat Miley haar repertoire drastisch heeft ingekort.
Even de sloopkogel door d'r repertoire gehaald.quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Valt me nu pas op dat er vier L'en achter elkaar staan in die naamquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
@:TheFreshPrince Ze is niet meer blauw, maar uh..
Ik kan niet eens inloggenquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah dan zal het een algemene fout zijn inderdaadDingen in mijn afspeellijsten kan hij wel gewoon afspelen namelijk
Zou het plaatsnaambordje wel willen hebben maar zou niet weten welke muur groot genoeg is om hem op te hangenquote:
Die schijnen om de haverklap gejat te wordenquote:Op vrijdag 4 september 2020 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zou het plaatsnaambordje wel willen hebben maar zou niet weten welke muur groot genoeg is om hem op te hangen
Waar moet je het laten?quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die schijnen om de haverklap gejat te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |