quote:
Ik was daar nooitquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat jullie net met een emotioneel afscheid van jullie vaste kroeg bezig zijn dus ik wacht nog maar even denk ik
Voor mij hielp het in ieder geval wel dat je alvast met een kleiner groepje eerder afspreekt en dan samen doorreist. Kom je niet alleen binnenlopen en is het minder awkwardquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Tof. Voordat ik ga meeten ga ik maar eerst een paar dm`s rondsturen.
Heeft er nog iemand connecties bij AvroTros voor een mooie ik vertrek aflevering ?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel gevierd, gebaald, geschreeuwd, gelachen, gehuild, gejubeld en gevlaggenwappert daar, waar de sjoelstenen en radijsjes je om de oren vlogen, Feyenoord fans ineens bekeerden tot ESF fans, de gin tonic in vissenkommen zat en de koffie met vork wordt geserveerd. Waar zoveel toffe Fok!ers elkaar hebben ontmoet en zo'n beetje de hele ESF jaren '10 is geleefd. En ben je er even een paar meets niet, prima, want de volgende keer weet Henk nog precies wie je bent en je bij naam te noemen.
Ik word gewoon emo joh
Hahahah nou die ken ik ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kende jou toen nog niet. Was met mensen van de R&P Relaties SC waar ik destijds vaak kwam
we delen de pijnquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
waahhhh Jobi..ik had dat er nog bij willen typen, iets met ducktape, maar ik dacht, nah..laat ik dat maar niet doen![]()
![]()
GMTA
Nee niet wachten joh gekkiequote:Op vrijdag 4 september 2020 22:42 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat jullie net met een emotioneel afscheid van jullie vaste kroeg bezig zijn dus ik wacht nog maar even denk ik
Ik zou het wel heel leuk vinden om mee te makenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Wie weet, nog voordat hij vertrekt?
En het kan ook gewoon een kroeg blijven natuurlijk.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heeft er nog iemand connecties bij AvroTros voor een mooie ik vertrek aflevering ?
Ik loop nu al achter ten opzichte van augustus hoorquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet wachten joh gekkiePosten jij!
Eerste meet (2010 alweer) met de trein naar Utrecht gegaan. In de trein al een paar Fokkers ontmoetquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor mij hielp het in ieder geval wel dat je alvast met een kleiner groepje eerder afspreekt en dan samen doorreist. Kom je niet alleen binnenlopen en is het minder awkward
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar het werkt!
En we hebben gewonnen!
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel leuk vinden om mee te maken
Het lijkt me zo engquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerste meet (2010 alweer) met de trein naar Utrecht gegaan. In de trein al een paar Fokkers ontmoet
Vast, kan niet andersquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe ze de kandidaten gaan onthullen, dat moet toch bijzonder worden?
Ik ook, dat jij er ook een keer bij bentquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zou het wel heel leuk vinden om mee te maken
Samen treinen dan?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook, dat jij er ook een keer bij bent
Het is heel ff eng en daarna gewoon tofquote:
Dat was toch die mousse die ik een tijdje geleden hier bij een groenteboer had gekocht? Of had Henk hem ook?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JE VERGEET DE BASTOGNE MOUSSE
Of was dat niet daar?
Ja én ze weten elkaar van te voren ook niet (behalve dan dat het een all star seizoen is neem ik aan). Moet leuk wordenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vast, kan niet andersDat ze geheim gehouden worden, móet wel een soort betekenis hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |