of de rumquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I know, it's the user who is to blame
Ik vond hem al zo stilquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Luctor zit al vast hoor, die kan nergens heen
quote:
Zoveel gevierd, gebaald, geschreeuwd, gelachen, gehuild, gejubeld en gevlaggenwappert daar, waar de sjoelstenen en radijsjes je om de oren vlogen, Feyenoord fans ineens bekeerden tot ESF fans, de gin tonic in vissenkommen zat en de koffie met vork wordt geserveerd. Waar zoveel toffe Fok!ers elkaar hebben ontmoet en zo'n beetje de hele ESF jaren '10 is geleefd. En ben je er even een paar meets niet, prima, want de volgende keer weet Henk nog precies wie je bent en je bij naam te noemen.quote:
Nou ik wel minder vaak dan een paar anderen hierquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ach jee. Ja als je daar altijd geweest bent en veel herinneringen en zo, dat is wel heel jammer
Ik lees nu pas dat het Bergwijn was die scoordequote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Laatste meet was op zonnig terras op Neude Utrecht
Ik ben er nooit geweestquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel gevierd, gebaald, geschreeuwd, gelachen, gehuild, gejubeld en gevlaggenwappert daar, waar de sjoelstenen en radijsjes je om de oren vlogen, Feyenoord fans ineens bekeerden tot ESF fans, de gin tonic in vissenkommen zat en de koffie met vork wordt geserveerd. Waar zoveel toffe Fok!ers elkaar hebben ontmoet en zo'n beetje de hele ESF jaren '10 is geleefd. En ben je er even een paar meets niet, prima, want de volgende keer weet Henk nog precies wie je bent en je bij naam te noemen.
Ik word gewoon emo joh
Geen goddelijke kipspies kaasfondue marshmallow toetje niks nooit meer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoveel gevierd, gebaald, geschreeuwd, gelachen, gehuild, gejubeld en gevlaggenwappert daar, waar de sjoelstenen en radijsjes je om de oren vlogen, Feyenoord fans ineens bekeerden tot ESF fans, de gin tonic in vissenkommen zat en de koffie met vork wordt geserveerd. Waar zoveel toffe Fok!ers elkaar hebben ontmoet en zo'n beetje de hele ESF jaren '10 is geleefd. En ben je er even een paar meets niet, prima, want de volgende keer weet Henk nog precies wie je bent en je bij naam te noemen.
Ik word gewoon emo joh
Oh, de ducktape mag eraf?quote:
Dus dit ga ik nooit meemakenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik word gewoon emo joh
Meteen leider in de poule.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:39 schreef Cee het volgende:
Eerste bondscoach deze eeuw die een overwinning boekt bij zijn debuut voor het Nederlands elftal, las ik vandaag.
Tof. Voordat ik ga meeten ga ik maar eerst een paar dm`s rondsturen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer onderweg echt doodeng en dacht "zal ik terug naar huis gaan?" maar had al met Cyan9 en Grazz afgesproken op Rotterdam CS en zat daar wat aan vast.
Maar toen volgde de ontmoeting op het perron en toen dacht ik "oké, alvast twee toffe mensen, dus als de rest tegenvalt dan heb ik er al twee".
En de rest viel ook niet tegen
Ik kende jou toen nog nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Tip mij de volgende keer ook even
waahhhh Jobi..ik had dat er nog bij willen typen, iets met ducktape, maar ik dacht, nah..laat ik dat maar niet doenquote:
Ik zie alleen dat jullie net met een emotioneel afscheid van jullie vaste kroeg bezig zijn dus ik wacht nog maar even denk ikquote:
JE VERGEET DE BASTOGNE MOUSSEquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen goddelijke kipspies kaasfondue marshmallow toetje niks nooit meer.We motten met z’n allen naar Oostenrijk.
NOG 1 DAGJEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |