Ik ben hier niet dronken genoeg voor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer hoor, dan mis je af en toe echte pareltjes!
Wat ik hier nog steeds top aan vind is dat ik sterk het idee heb dat ze aan de zanger in het groene shirt niet verteld lijken te hebben wat ze zouden gaan doen tijdens de opnames. Heel vaak een verbaasde of geïrritieerde blik naar die arme ananasquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben hier niet dronken genoeg voor.
En ik drink sowieso niet, dus dat gaat ook nooit gebeuren.
Ik zou dat op zich wel begrijpen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat ik hier nog steeds top aan vind is dat ik sterk het idee heb dat ze aan de zanger in het groene shirt niet verteld lijken te hebben wat ze zouden gaan doen tijdens de opnames. Heel vaak een verbaasde of geïrritieerde blik naar die arme ananas
Ja he?quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als jij en @:TheFreshPrince hier niet over waren begonnen had ik niet geweten dat dit nummer er was.
Maar dit is echt zo goed.
Sportenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Oh ja Mol!quote:Op zaterdag 5 september 2020 00:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tour, Mol, verder rustig aan. Heb jij plannen?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:38 schreef Cyan9 het volgende:
First Aid Kit op de playlist, we komen er maar niet van af.
Ik ben inmiddels alweer aan beland bij een andere artiest, Ängie dit keer. Dat is ook wel een leuke voor Zweden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 01:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit opzetten en kijken wat er dan bij recommended staat
Oh dan is het probleem ook verholpenquote:Op zaterdag 5 september 2020 01:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer aan beland bij een andere artiest, Ängie dit keer. Dat is ook wel een leuke voor Zweden.
Waarom praat jij zo hard?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:08 schreef Strani het volgende:
Is het hier altijd zo stil op de zaterdagochtend? Ik zou het natuurlijk niet weten.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 september 2020 08:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Succes Meke!!
En goeiemorgen mensen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |