Je conclusie is een beetje verkeerd. Dankzij Moltalk, hoe slecht het ook is, krijg ik tenminste nog wel zin in het programmaquote:
De leader is inderdaad tofquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:56 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben nog even aan het nahyperen hoorOver toffe leaders gesproken komt deze misschien toch wel als favoriet uit de bus
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Moltalk had wél fapmateriaal.
Just saying.
Heb ik dat gemist? Of bedoel je de presentatrice?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Moltalk had wél fapmateriaal.
Just saying.
ESFMolmeet?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
Ik ging samen met m'n broertje kijken, dat was ook weer eens leuk, kijken met iemand die ook interesse in het programma heeft
Kijken met anderen maakt het ook leuker inderdaad.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
Ik ging samen met m'n broertje kijken, dat was ook weer eens leuk, kijken met iemand die ook interesse in het programma heeft
Sanne is toch een lekker dingquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik dat gemist? Of bedoel je de presentatrice?
Joh.quote:
Haha ja continu!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef Meke het volgende:
@:Cee hoe vaak had jij deze aflevering 'whatever the hell it is you do in Monticello!' in je hoofd?
Welk seizoen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
net begonnen met La casa de pappel genot
Je meent hetquote:
1.quote:
Veel plezier met La case de papelquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
Prima begin van WIDM, net begonnen met La casa de pappel genot, en zelfs de avonetappe is goed vandaag. Goed tv-avondje.
Hoe is het mogelijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Kijk @:Strani, zelfs IN de SC kun je erachterkomen dat @:Cee een designheld is
Joah. Het is echt superspannend al na 1 aflevering.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel plezier met La case de papelGoede serie. Zelf ben ik vorige week weer verder gegaan met seizoen drie, maandag verder met seizoen vier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |