quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Je stelt me zo teleur nu.Ik denk dat ze meer chemie hebben met elkaar (terwijl ze niks met elkaar hebben) en minder vals zouden zingen dan die tweeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Lijkt me niet fijn voor die Pool.quote:
Tell me green or red, what colour is your screen? Ohohooohohhh.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt me niet fijn voor die Pool.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
Wie had het laatst ook weer over Huig? @:molloot200 ?
[..]
@Cee even op het linkje klikken met het apparaat waarmee je in de WIDM app bent ingelogdquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker!
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Je stelt me zo teleur nu.Oh god neeeeeee hoe heb ik die link niet kunnen leggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Tell me green or red, what colour is your screen? Ohohooohohhh.
Nog niet eens een gewaagde uitspraakquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer chemie hebben met elkaar (terwijl ze niks met elkaar hebben) en minder vals zouden zingen dan die twee
Nee klopt. Ik denk dat dit voor bijna iedereen wel geldt. Het zingen dan niet eens zozeer, maar die chemie is bij iedere ander duo wel beter denk ik zoquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog niet eens een gewaagde uitspraak
Geluktquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
@:Cee even op het linkje klikken met het apparaat waarmee je in de WIDM app bent ingelogd
Kijk @Strani, zelfs IN de SC kun je erachterkomen dat @Cee een designheld isquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Greys het volgende:
Cee dankjewel voor de mooie nieuwe headers voor Agenda en Junior Songfestival topic! Die staan erin!
En voor het nog te openen Deelnemers topic.
Meke is van Wie is de MMMMMMMolquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:54 schreef Dave het volgende:
[..]
@:meke heeft vast de link paraat. Of @:momo haal die twee altijd door elkaar.
Die headers zijn erg mooi jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:54 schreef Meke het volgende:
j
[..]
Kijk @:Strani, zelfs IN de SC kun je erachterkomen dat @:Cee een designheld is
Ik dacht Victor Reinier.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Meke is van Wie is de MMMMMMMol
@:Momo is van PokeMMMMMMon
Het is zo simpel
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:22 schreef Redefine het volgende:
Nou zijn de eerste en de laatste aflevering van WIDM bijna altijd wel het minste en mijn verwachtingen waren al niet bizar hoog. Maar desondanks vond ik het alsnog een hele matige aflevering. Die eerste twee opdrachten waren echt te suf voor woorden.
Alleen die laatste had nog wel wat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar als ik dan Moltalk zie en toch weer iedereen hints zie zoeken en we met zijn allen aan het discussiëren slaan over van alles, dan krijg ik toch wel de WIDM vibe wel te pakkenDus zal waarschijnlijk nog wel jaren blijven kijken, ondanks dat het programma steeds slechter wordt
![]()
Als ik dan nu moet zeggen wie ik denk dat de mol is:Wie kijkt er dan ook MolTalk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh ik dacht even dat Rob de enige man wasquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Moltalk had wél fapmateriaal.
Just saying.
Ik denk dat hem alles staat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:03 schreef Meke het volgende:
Ja okee, die roze blazer stond 'm ook goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |