quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is het juiste topic
Ja leuk begin. Prima B-kantje van de Vlaamse versie, maar als het dit niveau houdt, ben ik tevreden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de opdrachten lijken ook wat simpeler nu. Niet meer die onduidelijke chaotische opdrachten waarvan je sowieso van tevoren al weet dat het toch wel gaat mislukken. Sowieso krijg ik wat "WIDM light" vibes van deze aflevering, en dat bedoel ik niet persé negatief.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:55 schreef molloot200 het volgende:
Opdrachten neigen meer naar de oudere seizoenen imo en dat is wel goed. Volgende week 2 km lopen met zware bepakking, dat is iets wat we lang niet meer hebben gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:09 schreef Cee het volgende:
WIDM:Nee, geen EllieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:09 schreef Cee het volgende:
WIDM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar als ik dan Moltalk zie en toch weer iedereen hints zie zoeken en we met zijn allen aan het discussiëren slaan over van alles, dan krijg ik toch wel de WIDM vibe wel te pakkenDus zal waarschijnlijk nog wel jaren blijven kijken, ondanks dat het programma steeds slechter wordt
![]()
Als ik dan nu moet zeggen wie ik denk dat de mol is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Minstens de helft staat er niet al te florissant opquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:24 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
De foto van de silhouetten
Ja. Terwijl Tygo dan eigenlijk wel weer zo was als de vorige keer (wel iets rustiger).quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond zelf dus Nikkie heel anders dan de eerste keer qua gedraging. Vorige keer was ze heel erg op de achtergrond en alles was haar te moeilijk, en nu was ze plots ontzettend op de voorgrond. En Nadja had eigenlijk precies het tegenovergestelde. Druk in haar originele seizoen, rustig tot nu toe hierin.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Je stelt me zo teleur nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Je stelt me zo teleur nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |