Welkom! Leuk dat je er bent!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:34 schreef BillDauterive het volgende:
Bedankt voor de notificatie, ik kijk het laatste gedeelte gezellig mee
Deelnemers in een rolstoel scoren niet erg goed.
quote:
quote:In 2015, Ann Sophie was revealed as one of the ten undiscovered German artists competing for the wildcard spot in Unser Song für Österreich. She performed the song "Jump the Gun" and was selected as the wildcard winner after receiving 24.1% of the vote. She competed in Unser Song für Österreich with the songs "Jump the Gun" and "Black Smoke". The latter of the two advanced to the final round of voting where it placed as the runner-up behind Andreas Kümmert and his song "Heart of Stone". However, Kümmert later declined the opportunity to represent Germany in the Eurovision Song Contest, and Ann Sophie was awarded with the chance to compete and represent her country in the contest to which she accepted.[
Die heb ik allang uit mijn hoofd verbannenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Welkom! Leuk dat je er bent!
Dit is wel een stuk beter gezongen dan de andere deelneemster in een rolstoel die je waarschijnlijk in je hoofd hebt zitten.
Mja, dat was wel een erg sneu verhaal ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heart of stone had het wel iets beter gedaan.
[..]
Ik weet deze laatste echt niet. En mocht ik het goed hebben met googlen dan moet ik weer een nieuwe verzinnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:33 schreef Sableheart het volgende:
Even iets totaal ongerelateerds: weten jullie waarom er niemand meer op het Eurovision Lyrics spel reageert?
Op een gegeven moment is het nieuwtje er ook af en hebben mensen het weer gezien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik weet deze laatste echt niet. En mocht ik het goed hebben met googlen dan moet ik weer een nieuwe verzinnen.
Fred zij inderdaad ook al dat het merendeel van de goede nummers in de eerste helft terecht was gekomen, en daar moet ik het inderdaad ook wel mee eens zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
De tweede helft is toch een pak minder dan de eerste helft. Ik vind uit de tweede helft alleen Duitsland, Bulgarije en Italië mooi.
hetzelfde met het ESF / Vergeten ESF-lied van de dag topicquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het nieuwtje er ook af en hebben mensen het weer gezien.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:41 schreef Fred_B het volgende:
Roemenië, ook al ondergewaardeerd dat jaar.
Ja, daar was ik op een gegeven moment ook de enige.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
hetzelfde met het ESF / Vergeten ESF-lied van de dag topic
Het nadeel van het lyrics topic is dat het verschil tussen "er is niemand" en "niemand weet het" lastig te merken is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daar was ik op een gegeven moment ook de enige.
Dat is ook het leuke van hier samen kijken. @Cee gooide hier vorige week een totaal onbekende cover vanquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:39 schreef Sableheart het volgende:
Daar heb ik destijds niet van meegekregen,
Dat zegt wel vrij veel over Spanje de laatste jaren, trouwens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied is niet eens zo slecht, misschien wel het eennabeste wat ze de afgelopen 5 jaar hebben ingestuurd.
Wel meerdere Michelles in hetzelfde jaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:55 schreef Sableheart het volgende:
Dit was volgens mij de eerste keer dat twee nummers in hetzelfde jaar dezelfde titel droegen.
We hebben bijvoorbeeld meerdere shines gehad, maar nooit twee in hetzelfde jaar.
En Marlayne/ainsquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
We hebben wel verschillende Michelle's gehad in dezelfde editie. Dat is nog specialer
Past het nog ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:53 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb nog een Nina Sublatti T-shirt in de kast liggen.
Ik heb het nog nooit aangehad, dus het zal niet gekrompen zijn in de was. Al zal mijn buik ook wel niet gekrompen zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Past het nog ?Je ziet wel dat landen waarvan je denkt dat ze het minste geld hebben de beste merchandise hebben
Als je dit eenmaal gehoord hebt undo je dat nooit meerquote:
Is de Russische inzending niet meestal een vorm van propaganda?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:03 schreef F1gamer het volgende:
Propaganda liedje nadat wat er in Ukraine is gebeurd.
Bij deze lag het wel erg dik bovenop nadat gedoe met de Krim en MH17.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Is de Russische inzending niet meestal een vorm van propaganda?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:47 schreef Sableheart het volgende:
Tijd voor de traditionele @:Strani.
Hoewel het nummer niet zo geweldig is dat het echt de moeite waard is hem hier voor te roepen.
quote:
Ik kom dan nu toch maar even kijkenquote:
Mans is geen onterechte winnaar, maar is te afhankelijk van de staging naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Toen ik de clip zag, was ik hier helemaal fan van, maar live deed het me bijzonder weinig.
Ik vind Måns wel een betere winnaar.
Mooi op tijd voor Italiëquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:12 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik kom dan nu toch maar even kijken
Ben ik wel mee eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Mans is geen onterechte winnaar, maar is te afhankelijk van de staging naar mijn smaak.
Zeker! Maar hij was wel de eerste die er zo'n spektakel van maakte. Ik was ook blij dat hij wonquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Mans is geen onterechte winnaar, maar is te afhankelijk van de staging naar mijn smaak.
welterusten, bedankt dat je er was, en hopelijk tot volgende week!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik sla de rest van de show vandaag even over.
Alvast welterusten
Toegegeven, 1956 was het meest gevarieerd qua stijl van de vroege edities. Maar het nummer van de UK zou ik toch echt niet in 1956 zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:35 schreef F1gamer het volgende:
Dat nummer van de UK had net zo goed bij editie 1956 gekund
En dan maar blijven zeggen het ligt aan de brexit, aan de golfoorlog, aan alles behalve onsquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:35 schreef F1gamer het volgende:
Dat nummer van de UK had net zo goed bij editie 1956 gekund
Voornamelijk UK kwam in voor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:52 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben benieuwd wat bepaalde wie er wel en wie er niet in deze compilatie langskwamen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:54 schreef F1gamer het volgende:
Ik ga slapen. Bedankt voor het samen mee kijken:)
Ik was even niet aan het opletten, viel halverwege de jaren 80 weer in, en dacht eerst dat ze iedereen langs gingen.quote:
bedankt dat je er was, welterusten!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:54 schreef F1gamer het volgende:
Ik ga slapen. Bedankt voor het samen mee kijken:)
Ik heb er geen enkel bezwaar tegen, het valt me gewoon op.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:01 schreef usagi414 het volgende:
Het is ook nooit goed.; Griekenland 12 naar Cyprus: boeeee. Griekenland geen 12 naar Cyprus: boeeeee
Ik ook niet. Maar boee bij de 10 punten van Griekeland naar Cyprus viel me opquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkel bezwaar tegen, het valt me gewoon op.
Heb je de Hongaars - Finse connectie al ontdekt ? Ook dezelfde taalsoortquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:01 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben er pas recent achter gekomen dat Roemenie naar de Romeinen is vernoemd, en dat ze er een Romaanse taal spreken.
Roemenie -> Italie niet heel vreemd dus.
Ik weet dat ze in dezelfde taalgroep zitten, ja.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je de Hongaars - Finse connectie al ontdekt ? Ook dezelfde taalsoort
Er zijn veel Letten en Polen die in Ierland werkenquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:17 schreef Sableheart het volgende:
Wow.
Ierland -> Letland.
In een jaar waar bij de minste aanleiding de 12 punten naar de buren gaan zegt ook dat veel over de kwaliteit van de UK dit jaar.
da's waar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er zijn veel Letten en Polen die in Ierland werken
Die top scores zijn niet eens zo interessant. Met de middel scores kan het verschil worden gemaaktquote:Op zondag 23 augustus 2020 00:21 schreef Sableheart het volgende:
Ik denk dat na 20 stemmen de conclusie duidelijk mag zijn:
Er is niemand die er ver bovenuit sprong, zodat vrijwel iedereen voor de top score terecht komt bij een buur.
Het zijn de landen die daar niet echt een geschikte keuze tussen hebben zitten die vervolgens het verschil maken.
@Strani taggen mag alijd toch ?quote:
Da's zeker waar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die top scores zijn niet eens zo interessant. Met de middel scores kan het verschil worden gemaakt
Was dat niet alleen jury ?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:40 schreef Sableheart het volgende:
San Marino 10 naar Italie, 12 naar Letland!
Dus ik ben nu in @Meke's handen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 00:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn. Dan draag ik je weer over aan @:Meke Ze moet nog een paar topics teruglezen
quote:
Als was Strani, als was. Zoals wij allemaal.quote:
Hahaquote:Op zondag 23 augustus 2020 01:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als was Strani, als was. Zoals wij allemaal.
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige spreker. Tof dat je dit doet @Sableheartquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
Bedankt voor het regelen weer @:Sableheart!
Hmm, dan kon het inderdaad helaas wel eens een beetje rustiger zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de vorige spreker. Tof dat je dit doet @:Sableheart
Al worden de komende weken lastig met de overlapping met WIDM
Ja dat weten @Aoibhin , @F1gamer en ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik aansluit! Wel heel tof de allereerste, maar weet niet wat ik er zonder beeld van vind
Ja @Meke luister nu maar een keer naar @Aoibhinquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Zonder beeld is wel makkelijker ondertussen meetypenAlleen maar het topic in de gaten houden
Niet het beste van Anniequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
en precies op tijd voor het allereerste ESF lied ooit
De melodie moet je denken aan Disney films van vroegerquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan me wel vinden in wat @:Sableheart zegt over De Vogels van Holland. Het heeft wel wat sympathieks, maar is toch echt wel heel oubollig om nu te horen
Ik snap wel wat je bedoelt ja. Iets minder doorsneequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:10 schreef Sableheart het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik deze beter dan Refrain
Nee precies, ook geen leuke dansjes ofzoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:13 schreef usagi414 het volgende:
Ik heb steeds de neiging om naar Watch2gethert te gaan, maar daar valt niets te zien
Hahaha jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:13 schreef usagi414 het volgende:
Ik heb steeds de neiging om naar Watch2gethert te gaan, maar daar valt niets te zien
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
Toch wel jamer dat er nu geen kleding om te beoordelen is
Ja maar is toch andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Er komen wel soms plaatjes voorbij
Ik was ook maar even wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Sableheart het volgende:
Deze is voor mij wel een typisch voorbeeld van gedateerd.
Het is even alles wat we hebben Meke!quote:
Maar het jaar erop maakte Vlaanderen het meer goed met het legendarische Straatdeuntjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef Sableheart het volgende:
Blijkbaar was het alleen Wallonie die voor belgie mee deed? Omdat ze twee keer een Franstalig nummer stuurden.
Ach ja. allemaal meefluiten!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar het jaar erop maakte Vlaanderen het meer goed met het legendarische Straatdeuntje
Ah ja met dat fluitjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar het jaar erop maakte Vlaanderen het meer goed met het legendarische Straatdeuntje
Dan was de smaak destijds vrij anders dan die van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
De legende gaat dat dit nummer destijds 2e is geworden (de officiële ranking is - m.u.v. de winnaar - nooit bekend gemaakt)
Ja het nummer is een beetje lastig te peilenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan was de smaak destijds vrij anders dan die van tegenwoordig.
Hier zitten wel leuke stukjes in, maar dit is meer vertellen dan zingen.
Ik hou hier wel van. Zoals Parole, Parole. Beter bekend als gebabbelquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan was de smaak destijds vrij anders dan die van tegenwoordig.
Hier zitten wel leuke stukjes in, maar dit is meer vertellen dan zingen.
Dat is ook mijn favorietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Ik kijk uit naar Luxemburg hierna. Da's mijn favoriete nummer van dit jaar.
Aan Le temps perdu wil ik eigenlijk geen woorden vuil maken.
Behalve dat dat ze nog de ouds levende ESF artiest isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Ik kijk uit naar Luxemburg hierna. Da's mijn favoriete nummer van dit jaar.
Aan Le temps perdu wil ik eigenlijk geen woorden vuil maken.
ok, dat wist ik niet, en dat is zeker de moeite van het vermelden waard, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Behalve dat dat ze nog de ouds levende ESF artiest is
Ik heb iets te veel mijn best gedaan om de leuke liedjes uit mijn hoofd te leren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:32 schreef F1gamer het volgende:
Ik zit al in mijn hoofd mee te neuriën.
Of de wiki van Mathé Altéry is nog niet aangepast maar er staat nog niet dat ze is overledenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ok, dat wist ik niet, en dat is zeker de moeite van het vermelden waard, inderdaad.
Nog verrassend veel variatie in de nummers dit jaar.quote:
Ja precies, wel tof om te horenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nog verrassend veel variatie in de nummers dit jaar.
So geht das jede Nacht gaat later ook nog komen.
Van mij mag het wel weer lente worden. Valt niet tegenquote:
Dan is gelijk ook dit rot jaar voorbij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weer lente worden. Valt niet tegen
minder dan net als toen, beter dan heel de wereld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Deze van Corry vind ik niet zo boeiend
Terwijl ze in het begin van de jaren `60 dit soort nummers zongquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Deze van Corry vind ik niet zo boeiend
Die ga ik dan over 35 minuten beluisteren. Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Terwijl ze in het begin van de jaren `60 dit soort nummers zong
Ja, eens. 'Gewoon' primaquote:
Was er toen al de regel max 3 minuten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Of de jury moet gewoon naar de duur van de nummers gekeken hebben. Hoe langer, hoe beter?
als die er was, dan werd er in ieder geval niet strikt aan gehouden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Was er toen al de regel max 3 minuten?
Blijft een goed verhaal. Luxemburg die geen jury kon sturen en dan maar Zwitserland voor hun liet stemmenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Sableheart het volgende:
De reprise zal vaker beluisterd worden, omdat daar beelden van zijn.
Een van de betere chansons, maar de hulp van Luxemburg was waarschijnlijk wel nodig om het te laten winnen.
Nee, die regel is ingesteld in 1958, nadat in 1957 Italië met een nummer van meer dan 5 minuten aan was komen zettenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
"Remember, you cannot vote for your own country"quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blijft een goed verhaal. Luxemburg die geen jury kon sturen en dan maar Zwitserland voor hun liet stemmen
Uit mijn hoofd kwam die er nadat Zweden een heel lang nummer had in 1965/1966quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat was de taalregel toch? Nadat Zweden voor het eerst met een Engelstalig nummer kwamquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd kwam die er nadat Zweden een heel lang nummer had in 1965/1966
Volgens mij dit, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was de taalregel toch? Nadat Zweden voor het eerst met een Engelstalig nummer kwam
Ik ga geen ESF quiz met je doen (tenzij je in mijn team zit). Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was de taalregel toch? Nadat Zweden voor het eerst met een Engelstalig nummer kwam
Het eurovisie bordspel was best gezellig, maar ze was er inderdaad vreselijk goed in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ga geen ESF quiz met je doen (tenzij je in mijn team zit). Je hebt gelijk
volgens mij ook, ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ahh volgens mij was deze ook wel leuk
quote:
Mony Marc , Freddy Quinn en Tonina Torrielli schijnen ook nog te levenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ok, dat wist ik niet, en dat is zeker de moeite van het vermelden waard, inderdaad.
Dat zijn er helaas niet veel meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mony Marc , Freddy Quinn en Tonina Torrielli schijnen ook nog te leven
Mij ook Hoewel ik meestal toch voor de ballads gaquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:01 schreef Sableheart het volgende:
Luxemburg wedde op twee paarden. Als up tempo het goed deed, hadden ze een prima inzending. Als chansons het beter deden, kon deze de eer verdedigen.
Doe mij het uptempo nummer maar.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja met ons is alles zo'n beetje leuk!
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
Wel nog verrassend afwisselend dit jaar, had ik toch echt niet zo verwacht van tevoren
Ik moest nog moeite doen om mijn top 10 binnen de interval act op te schrijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
Nou dat was een snelle "puntentelling"
Het is dat we hier geen sorry mogen zeggen, anders had ik sorry gezegd voor mijn voorstel om alles voor 1966 over te slaanquote:
Blij dat je hem toch waardeerdequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dat we hier geen sorry mogen zeggen, anders had ik sorry gezegd voor mijn voorstel om alles voor 1966 over te slaan
mooie timing.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef sportfreak het volgende:
Goedenavond
Bij het hoeveelste nummer zijn we?
We zijn klaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:16 schreef sportfreak het volgende:
Goedenavond
Bij het hoeveelste nummer zijn we?
Dat gaat wel echt een mooie overgang worden zoquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
mooie timing.
Bedankt dat jullie er waren, en tot volgende week, als we 1966 kijken. Dan wel met beeld
de vorige hier duurde tot 1 uur 's-nachts ofzo, en nu is het al klaar?quote:
Doe mij maar dit soort oude edities, zodat ik nog een beetje op tijd naar bed kan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
de vorige hier duurde tot 1 uur 's-nachts ofzo, en nu is het al klaar?
Geef mij maar recente edities waar ze gewoon 2 uur uittrekken voor de intervalact en de puntentelling
Op mijn werk laptop kan ik ook van dit soort prints screens maken, maar op mijn desktop lukt dat nog steeds niet,quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 22:24 schreef sportfreak het volgende:
Hij stond al in een ander topic maar aangezien het vanavond over 1956 ging hierbij in de herhaling
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:49 schreef usagi414 het volgende:
We hebben trouwens geen @:Strani vandaag. Volgende week weer
Denk wel dat WIDM de voorkeur heeftquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Sableheart het volgende:
met WIDM tegelijk ben ik benieuwd hoeveel kijkers we gaan hebben.
In ieder geval leuk dat je er bij bent!quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk wel dat WIDM de voorkeur heeft
Ik kijk wel mee, maar denk niet dat ik hier veel zal meeposten
Alle credits naar jou hoor!quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In ieder geval leuk dat je er bij bent!
Ik kijk eerst wie is de molquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Sableheart het volgende:
Ik kijk WIDM straks wel terug.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:47 schreef Sableheart het volgende:
Eensquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:08 schreef Sableheart het volgende:
mooi trouwens om dirigent en artiest zo samen op te zien komen.
En ook nog in 2020 toepasselijk De tijd gaat voorbij.quote:
dit ja. Bovendien heeft ze soms moeite om boven het orkest uit te komen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:09 schreef koffieleuk het volgende:
Denemarken is me iets te veel van de hak op de tak, maar dansje erbij is wel leuk
Hier werd ik wel vrolijk vanquote:
Maar toch. De gelijkenis is opvallendquote:
En wat een carrière heeft Asa gehad, Minister van cultuur en ESF host in 1986quote:
dat zijn de details waar ik voor in Fred's landentopics zou moeten duiken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En wat een carrière heeft Asa gehad, Minister van cultuur en ESF host in 1986
Waar men zich druk om maaktequote:Op zaterdag 5 september 2020 21:26 schreef koffieleuk het volgende:
Deze kwam ik nog tegen op Tumblr
[ afbeelding ]
'Waarom droeg Ase Kleveland een broek tijdens het ESF?'
ik heb daar Wikipedia voorquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
dat zijn de details waar ik voor in Fred's landentopics zou moeten duiken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de andere twee me zo snel niet kan herinnerenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:29 schreef usagi414 het volgende:
Toch jammer dat ik Udo pas na zijn overlijden ben gaan ontdekken. Wat heeft hij veel goede nummers gemaakt.
Dit is denk ik het minste van zijn 3 ESF inzendingen.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de andere twee me zo snel niet kan herinneren
quote:In 1964, he represented Austria for the first time at the Eurovision Song Contest 1964 with the song "Warum nur, warum?", finishing sixth. The UK participant, Matt Monro, was impressed with the melody and covered the song (with English lyrics by his manager Don Black) as "Walk Away," whic
h reached number four in the UK Singles Chart and number 23 in the US Billboard Hot 100 chart.
quote:Jürgens' song "Sag ihr, ich lass sie grüßen" came fourth in 1965's contest, and on his third try he won the Eurovision Song Contest 1966 in Luxembourg with "Merci, Chérie", which became an English-language hit for Vince Hill, another cover by Monro, and one of Jürgens' most recognized compositions. Jürgens' version alone sold over one million copies, and he was awarded a gold disc by Deutsche Vogue in 1966.[5]
Voor mij zitten er een flink aantal goede nummers tussen, hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:35 schreef sportfreak het volgende:
1966 was wel een beetje een tussenjaar volgens mij? Weinig tot geen liedjes die zijn blijven hangen.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoegquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:36 schreef usagi414 het volgende:
Heerlijk die dramatiek van spanje @:Strani
jammer, tot dan!quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
Ik moet nu helaas weg, hopelijk tot volgende week![]()
Maar dat is persoonlijke smaakquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Voor mij zitten er een flink aantal goede nummers tussen, hoor.
Belgie, Noorwegen, Zwitserland, Frankrijk zijn voor mij de uitschieters.
ah, op die manier bedoel je. Nee, als het om algemeen bekende liedjes gaat, was dit inderdaad een tussenjaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Maar dat is persoonlijke smaak
Poupée de cire, poupée de son, Puppet on a string en Congratulations hoor je nog vaak zat terug in lijstjes e.d. Nummers uit 1966 nauwelijks.
Zwitserland is het dan weer niet voor mij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Voor mij zitten er een flink aantal goede nummers tussen, hoor.
Belgie, Noorwegen, Zwitserland, Frankrijk zijn voor mij de uitschieters.
Eurovisie kijk je voornamelijk met je orenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik kijk wel een 1 oog, want de ander moet de kitten in de gaten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |