Waar men zich druk om maaktequote:Op zaterdag 5 september 2020 21:26 schreef koffieleuk het volgende:
Deze kwam ik nog tegen op Tumblr
[ afbeelding ]
'Waarom droeg Ase Kleveland een broek tijdens het ESF?'
ik heb daar Wikipedia voorquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
dat zijn de details waar ik voor in Fred's landentopics zou moeten duiken.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de andere twee me zo snel niet kan herinnerenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:29 schreef usagi414 het volgende:
Toch jammer dat ik Udo pas na zijn overlijden ben gaan ontdekken. Wat heeft hij veel goede nummers gemaakt.
Dit is denk ik het minste van zijn 3 ESF inzendingen.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:31 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de andere twee me zo snel niet kan herinneren
quote:In 1964, he represented Austria for the first time at the Eurovision Song Contest 1964 with the song "Warum nur, warum?", finishing sixth. The UK participant, Matt Monro, was impressed with the melody and covered the song (with English lyrics by his manager Don Black) as "Walk Away," whic
h reached number four in the UK Singles Chart and number 23 in the US Billboard Hot 100 chart.
quote:Jürgens' song "Sag ihr, ich lass sie grüßen" came fourth in 1965's contest, and on his third try he won the Eurovision Song Contest 1966 in Luxembourg with "Merci, Chérie", which became an English-language hit for Vince Hill, another cover by Monro, and one of Jürgens' most recognized compositions. Jürgens' version alone sold over one million copies, and he was awarded a gold disc by Deutsche Vogue in 1966.[5]
Voor mij zitten er een flink aantal goede nummers tussen, hoor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:35 schreef sportfreak het volgende:
1966 was wel een beetje een tussenjaar volgens mij? Weinig tot geen liedjes die zijn blijven hangen.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoegquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:36 schreef usagi414 het volgende:
Heerlijk die dramatiek van spanje @:Strani
jammer, tot dan!quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:38 schreef koffieleuk het volgende:
Ik moet nu helaas weg, hopelijk tot volgende week![]()
Maar dat is persoonlijke smaakquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Voor mij zitten er een flink aantal goede nummers tussen, hoor.
Belgie, Noorwegen, Zwitserland, Frankrijk zijn voor mij de uitschieters.
ah, op die manier bedoel je. Nee, als het om algemeen bekende liedjes gaat, was dit inderdaad een tussenjaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Maar dat is persoonlijke smaak
Poupée de cire, poupée de son, Puppet on a string en Congratulations hoor je nog vaak zat terug in lijstjes e.d. Nummers uit 1966 nauwelijks.
Zwitserland is het dan weer niet voor mij.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:37 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Voor mij zitten er een flink aantal goede nummers tussen, hoor.
Belgie, Noorwegen, Zwitserland, Frankrijk zijn voor mij de uitschieters.
Eurovisie kijk je voornamelijk met je orenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik kijk wel een 1 oog, want de ander moet de kitten in de gaten houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |