Of de wiki van Mathé Altéry is nog niet aangepast maar er staat nog niet dat ze is overledenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ok, dat wist ik niet, en dat is zeker de moeite van het vermelden waard, inderdaad.
Nog verrassend veel variatie in de nummers dit jaar.quote:
Ja precies, wel tof om te horenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nog verrassend veel variatie in de nummers dit jaar.
So geht das jede Nacht gaat later ook nog komen.
Van mij mag het wel weer lente worden. Valt niet tegenquote:
Dan is gelijk ook dit rot jaar voorbij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van mij mag het wel weer lente worden. Valt niet tegen
minder dan net als toen, beter dan heel de wereld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Deze van Corry vind ik niet zo boeiend
Terwijl ze in het begin van de jaren `60 dit soort nummers zongquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Deze van Corry vind ik niet zo boeiend
Die ga ik dan over 35 minuten beluisteren. Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Terwijl ze in het begin van de jaren `60 dit soort nummers zong
Ja, eens. 'Gewoon' primaquote:
Was er toen al de regel max 3 minuten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:46 schreef Sableheart het volgende:
Of de jury moet gewoon naar de duur van de nummers gekeken hebben. Hoe langer, hoe beter?
als die er was, dan werd er in ieder geval niet strikt aan gehouden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Was er toen al de regel max 3 minuten?
Blijft een goed verhaal. Luxemburg die geen jury kon sturen en dan maar Zwitserland voor hun liet stemmenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:44 schreef Sableheart het volgende:
De reprise zal vaker beluisterd worden, omdat daar beelden van zijn.
Een van de betere chansons, maar de hulp van Luxemburg was waarschijnlijk wel nodig om het te laten winnen.
Nee, die regel is ingesteld in 1958, nadat in 1957 Italië met een nummer van meer dan 5 minuten aan was komen zettenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
"Remember, you cannot vote for your own country"quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Blijft een goed verhaal. Luxemburg die geen jury kon sturen en dan maar Zwitserland voor hun liet stemmen
Uit mijn hoofd kwam die er nadat Zweden een heel lang nummer had in 1965/1966quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:47 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dat was de taalregel toch? Nadat Zweden voor het eerst met een Engelstalig nummer kwamquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd kwam die er nadat Zweden een heel lang nummer had in 1965/1966
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |