Ja maar is toch andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Er komen wel soms plaatjes voorbij
Ik was ook maar even wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:16 schreef Sableheart het volgende:
Deze is voor mij wel een typisch voorbeeld van gedateerd.
Het is even alles wat we hebben Meke!quote:
Maar het jaar erop maakte Vlaanderen het meer goed met het legendarische Straatdeuntjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:15 schreef Sableheart het volgende:
Blijkbaar was het alleen Wallonie die voor belgie mee deed? Omdat ze twee keer een Franstalig nummer stuurden.
Ach ja. allemaal meefluiten!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar het jaar erop maakte Vlaanderen het meer goed met het legendarische Straatdeuntje
Ah ja met dat fluitjequote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar het jaar erop maakte Vlaanderen het meer goed met het legendarische Straatdeuntje
Dan was de smaak destijds vrij anders dan die van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
De legende gaat dat dit nummer destijds 2e is geworden (de officiële ranking is - m.u.v. de winnaar - nooit bekend gemaakt)
Ja het nummer is een beetje lastig te peilenquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan was de smaak destijds vrij anders dan die van tegenwoordig.
Hier zitten wel leuke stukjes in, maar dit is meer vertellen dan zingen.
Ik hou hier wel van. Zoals Parole, Parole. Beter bekend als gebabbelquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan was de smaak destijds vrij anders dan die van tegenwoordig.
Hier zitten wel leuke stukjes in, maar dit is meer vertellen dan zingen.
Dat is ook mijn favorietquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Ik kijk uit naar Luxemburg hierna. Da's mijn favoriete nummer van dit jaar.
Aan Le temps perdu wil ik eigenlijk geen woorden vuil maken.
Behalve dat dat ze nog de ouds levende ESF artiest isquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Ik kijk uit naar Luxemburg hierna. Da's mijn favoriete nummer van dit jaar.
Aan Le temps perdu wil ik eigenlijk geen woorden vuil maken.
ok, dat wist ik niet, en dat is zeker de moeite van het vermelden waard, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Behalve dat dat ze nog de ouds levende ESF artiest is
Ik heb iets te veel mijn best gedaan om de leuke liedjes uit mijn hoofd te leren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:32 schreef F1gamer het volgende:
Ik zit al in mijn hoofd mee te neuriën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |