Zeker! Maar hij was wel de eerste die er zo'n spektakel van maakte. Ik was ook blij dat hij wonquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Mans is geen onterechte winnaar, maar is te afhankelijk van de staging naar mijn smaak.
welterusten, bedankt dat je er was, en hopelijk tot volgende week!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:20 schreef Fred_B het volgende:
Ik sla de rest van de show vandaag even over.
Alvast welterusten
Toegegeven, 1956 was het meest gevarieerd qua stijl van de vroege edities. Maar het nummer van de UK zou ik toch echt niet in 1956 zien.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:35 schreef F1gamer het volgende:
Dat nummer van de UK had net zo goed bij editie 1956 gekund
En dan maar blijven zeggen het ligt aan de brexit, aan de golfoorlog, aan alles behalve onsquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:35 schreef F1gamer het volgende:
Dat nummer van de UK had net zo goed bij editie 1956 gekund
Voornamelijk UK kwam in voor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:52 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben benieuwd wat bepaalde wie er wel en wie er niet in deze compilatie langskwamen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:54 schreef F1gamer het volgende:
Ik ga slapen. Bedankt voor het samen mee kijken:)
Ik was even niet aan het opletten, viel halverwege de jaren 80 weer in, en dacht eerst dat ze iedereen langs gingen.quote:
bedankt dat je er was, welterusten!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:54 schreef F1gamer het volgende:
Ik ga slapen. Bedankt voor het samen mee kijken:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |