Ik heb al te vaak grapjes gemaakt over dat ik het wel zou zijn om het echt te kunnen zijnquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zegt juist de gene die het wel is.
Zeker!quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hebben we als ESF-ers al een poule?
Dat afdruipen met die dingen ook echtquote:
Ja koekoekquote:
Oepsquote:
Aan het eind van worden er wel teleurgesteld wat vlaaien weggedragen, maar ik dacht dat er een mooier shot van wasquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat afdruipen met die dingen ook echt
Yes!quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hebben we als ESF-ers al een poule?
Het duizelt me gewoon.quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb al te vaak grapjes gemaakt over dat ik het wel zou zijn om het echt te kunnen zijn
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb al te vaak grapjes gemaakt over dat ik het wel zou zijn om het echt te kunnen zijn
Dat dit gewoon al een jaar geleden is en we dat dit jaar allemaal helemaal niet hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan het eind van worden er wel teleurgesteld wat vlaaien weggedragen, maar ik dacht dat er een mooier shot van was
Ik zit in de poulequote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker!
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En die wordt beheerd door Meke
[ afbeelding ]
Ja het jaar lijkt ook wel sneller te zijn gegaanquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dit gewoon al een jaar geleden is en we dat dit jaar allemaal helemaal niet hebben![]()
Dinsdag alweer het begin van het nieuwe seizoen.
Nog langer voorpretquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:26 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dit gewoon al een jaar geleden is en we dat dit jaar allemaal helemaal niet hebben![]()
Dinsdag alweer het begin van het nieuwe seizoen.
Mja komt ook natuurlijk doordat we het hoogtepunt gemist hebben, heb ook helemaal niet het idee dat dat allemaal alweer bijna een halfjaar (!) geleden is dat we dat hoordenquote:Op zondag 30 augustus 2020 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het jaar lijkt ook wel sneller te zijn gegaanEcht bizar, een jaar verder alweer
Wauw kwam ik nu onbewust met een soortvan Hamilton post?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |