Wat houdt super Mario 3D all-stars in?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:30 schreef molloot200 het volgende:
Super Mario 3D All-Stars was trouwens wel naar. Maar een gelimiteerde oplage, aangekondigd op 3 september. Ga ik kijken op websites om hem te bestellen, is ie alleen nog maar bij Game Mania beschikbaar, voor de rest al uitverkocht. Nou dan ook maar besteld, terwijl ik normaal nooit pre-order.
Ik kan nog steeds met mijn PlayStation 1 op een flatscreen spelen. Kleuren zijn alleen wat helderde.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, het komt er wel allemaal steeds mooier uit te zienAl vraag ik me af of onze tv hier dat aan kan.
Dat is met games altijd bewust het aanbod laag houden heb ik het idee om een hype te creeren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:30 schreef molloot200 het volgende:
Super Mario 3D All-Stars was trouwens wel naar. Maar een gelimiteerde oplage, aangekondigd op 3 september. Ga ik kijken op websites om hem te bestellen, is ie alleen nog maar bij Game Mania beschikbaar, voor de rest al uitverkocht. Nou dan ook maar besteld, terwijl ik normaal nooit pre-order.
Ja maar Strani, gamen op een laptop is ook wel een beetje de goden verzoeken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:34 schreef Strani het volgende:
Ik zou graag Microsoft Flight Simulator 2020 op een beetje fijne settings kunnen spelen maar met m'n huidige laptop zou het zijn alsof ik het op een mobiele telefoon uit 2003 speel
Dat is tenminste uitdagendquote:
Ja, is weer een reden om een nieuwe tv te kopen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, het komt er wel allemaal steeds mooier uit te zienAl vraag ik me af of onze tv hier dat aan kan.
Flight simulator vond ik toen niet zoveel aan. Maar sims 1 heb ik uren gespeeldquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:34 schreef Strani het volgende:
Ik zou graag Microsoft Flight Simulator 2020 op een beetje fijne settings kunnen spelen maar met m'n huidige laptop zou het zijn alsof ik het op een mobiele telefoon uit 2003 speel
Ja. Bij de nos een keer van de start erbij.quote:
Kan primaquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar Strani, gamen op een laptop is ook wel een beetje de goden verzoeken.
Ik heb een gamelaptopquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar Strani, gamen op een laptop is ook wel een beetje de goden verzoeken.
Ik ookquote:
Met deze kopgroep wordt het voorlopig niet zo heel spannend vrees ik.quote:
Kwalificatie formule 1 gaat voorquote:
Genieten van de daalkunsten van Zakarinquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met deze kopgroep wordt het voorlopig niet zo heel spannend vrees ik.
Die daalt als een zak grind toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Genieten van de daalkunsten van Zakarin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |