JA ZIE JE WELquote:
Zonder enclaves ben je natuurlijk niet echt een Europees land.quote:Op zaterdag 5 september 2020 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JA ZIE JE WEL
zelfs met een enclave in Spanjolië
Veel beter kan je dag niet zijn lijkt mequote:Op zaterdag 5 september 2020 13:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dank je
Zit nu formule 1 te kijken met op mijn schoot
Bewuste actie? Of zelf er over heen gereden?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lijkt op stukje stanleymes erin.
Ik moet eens keer de binnenbanden van mijn oude barrel vervangen. #luiquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fietsband lek.Lijkt op stukje stanleymes erin.
Dat wordt mijn vader lief aankijken.
Waarom moet dat nou weer per sé gedeeld worden met mij?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik neem de schuld graag op me (maar wel samen met @:Meke en @:molloot200) als het allemaal niet veel blijkt
Zelf erover gereden, maar zoiets hoort niet op het fietspad te liggen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Bewuste actie? Of zelf er over heen gereden?
Me tooquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:09 schreef Dave het volgende:
Over formule 1 gesproken, als ik dit zie wil ik een Switch
Oprecht is dit wel raar trouwens. Sinds 15 februari 2018 was er geen nieuw land meer die Kosovo erkende. Nu dus Israël. Interessant, misschien gaan er nu wel meerdere volgen en wordt Kosovo in een tijdje alsnog een onafhankelijk landquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[ twitter ]
Kosovo ligt in het Midden-Oosten, had ik het toch altijd fout
Dit is met een "echte" kart, door je eigen kamer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Me too
Minidrivers is een zo'n hetzelfde style. Kun je op stream aanschaffen.
Daar kan de Peyresourde niet aan tippen neequote:Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Fred_B het volgende:
Goeden TT![]()
Straks om 3 uur de kraker Gibraltar-San Marino in de Nations League
Als kind had ik dit geweldig gevonden. Met m'n eigen spullen Mario Kart banen maken. Geweldig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:09 schreef Dave het volgende:
Over formule 1 gesproken, als ik dit zie wil ik een Switch
Ja, ik vind dat soort spellen ook leuker dan Playstation of Xbox, platform, puzzelen, etcquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als kind had ik dit geweldig gevonden. Met m'n eigen spullen Mario Kart banen maken. Geweldig.
Ik heb wel een Switch, dus even Super Mario 3D All-Stars wel besteld. Ontzettend tof (vind ik), want ik heb de eerste twee spellen nooit gespeeld (Super Mario 64 en Super Mario Sunshine, voor mijn tijd) en Super Mario Galaxy is legendarisch voor meEn sowieso zijn Mariospellen lekker laagdrempelig vermaak, heerlijk
Ja, het komt er wel allemaal steeds mooier uit te zienquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:29 schreef Dave het volgende:
Alhoewel dat grafisch geweld van de nieuwe playstation en xbox me dan wel weer aantrekt.
Minesweeperquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:30 schreef Cyan9 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar we weten natuurlijk allemaal dat niks op kan tegen gamen op de pc.
M'n bankrekening niet inderdaad!quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:30 schreef Cyan9 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar we weten natuurlijk allemaal dat niks op kan tegen gamen op de pc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |