Die heeft zich regelmatig naast de weg geboord op een afdaling. Hij deed toen ook een sneeuwmuur 2 bochten later dan Kruijswijk.quote:
Nou ja, als Kruijswijk wat doet, dan zal het wel een goed idee zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Die heeft zich regelmatig naast de weg geboord op een afdaling. Hij deed toen ook een sneeuwmuur 2 bochten later dan Kruijswijk.
Lekker als een zak erin vliegenquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mee eens.
Je hebt medestrijder @:strani
Ik probeer nu iets leuks te bedenken met een zak, een vogel, en vliegen, maar ik kom er even niet op.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Lekker als een zak erin vliegen![]()
7 minuten al. De vogel is gaan vliegen.
De vogel gaat naar de markt en koopt een zak vliegen voor het avondeten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik probeer nu iets leuks te bedenken met een zak, een vogel, en vliegen, maar ik kom er even niet op.
Ik vind het veelbelovend.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De vogel gaat naar de markt en koopt een zak vliegen voor het avondeten.
Zo begint een saai kinderboek.
quote:Duits echtpaar met camper volgt navigatie en komt uit bij horecazaak Camping Ganspoort
Een ouder echtpaar uit Duitsland keek vrijdagavond raar op toen ze met hun camper voor de Utrechtse horecazaak Camping Ganspoort op Rotsoord stonden. Ze waren namelijk op zoek naar een plek om te overnachten, niet een locatie om iets te eten.
Jos Geluk zag het allemaal gebeuren. Hij zat op het terras van Klein Berlijn en zag de kampeerbus voorbijkomen. “Hij zal toch niet op zoek zijn naar een camping”, dacht Geluk bij zichzelf. Maar toen de camper voor de deur van Camping Ganspoort stopte en de vrouw uitstapte was het duidelijk voor Geluk.
Hij liep erop af en de vrouw sprak hem aan. “Wo ist der campingplatz”, vroeg ze. “Hier ist kein camping, es heisst nur so“, zei Geluk. De vrouw gaf aan dat ze blind op de navigatie hadden gereden.
Geluk, die meeleefde met het echtpaar, stuurde ze vervolgens naar de stadscamping bij de Berekuil. Of het Duitse echtpaar daar is aangekomen is niet bekend.
Een medewerker van Camping Ganspoort zegt dat de horecazaak vaker wordt aangezien als camping. “We krijgen regelmatig telefoontjes van mensen die vragen of we nog een plekje hebben. Als we dan doorvragen blijkt dat ze op zoek zijn naar echte camping.”
https://www.duic.nl/opmer(...)sCFvZHwF6P6nOjOh3HKc
Ik heb straks een verjaardag en vanavond ga ik lekker US open kijken en een aflevering van Gothamquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:26 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Jeroen KidV heeft er ook zin in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel spannend als je het zo allemaal opsomt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:09 schreef Cee het volgende:
[..]
En een samenvatting en een babbeltje over desinfectie-gel van Herman.
Nu al?quote:
Nou dit dus. Ik vind afdalingen al doodeng om te zien maar die commentatoren beginnen dan ineens te gillen en dan zit ik tegen het plafond.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:48 schreef Em31 het volgende:
Zit maar half op te letten en schrik me af en toe kapot van het commentaar
Ja, dat is dan jammer voor je rug.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb last van mijn rug, maar Silke ligt te slapen op mijn schoot.
RIP rug, je kat gaat voor.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb last van mijn rug, maar Silke ligt te slapen op mijn schoot.
Dan moet Tom Hinault het maar op die manier doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tom kan knechten en winnen tegelijk.
Volgens mij heb ik daar wel het een en ander over voorbij zien komen de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
Hebben de ESF hools hier nou ook een WiDM poule? Zo ja waar kan ik me aanmelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |