En ook geen afstand.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:25 schreef Cee het volgende:
Die wegblokkeerders zou je sowieso rechtstreeks het ravijn in stoempen maar wat een randdebiel ben je als je daar nu nog steeds midden op het parcours gaat staan, zonder mondkapje.
Ja ik zou ook gewoon omkeren. Word al moe als ik er naar kijk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:24 schreef Em31 het volgende:
Wat een ellende als je ook ziet hoe ver je nog moet.
Echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik zou ook gewoon omkeren. Word al moe als ik er naar kijk.
Net als in de trein als er iemand langs komt snel opzettenquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:32 schreef Em31 het volgende:
Beetje bizar om te zien hoor, veel mondkapjes hangen ook gewoon in de nek
Hadden de Romeinen al wat leuks voor bedachtquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:34 schreef Cee het volgende:
Krijg je ook een speciale prijs voor het neerhoeken van zo veel mogelijk van die idioten? Wat mij betreft mag het ingevoerd worden.
@Meke heeft vast de link paraat. Of @Momo haal die twee altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
Hebben de ESF hools hier nou ook een WiDM poule? Zo ja waar kan ik me aanmelden?
Google!quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:45 schreef Cee het volgende:
Hebben de ESF hools hier nou ook een WiDM poule? Zo ja waar kan ik me aanmelden?
quote:Op zondag 30 augustus 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Zeker!
https://wieisdemol.page.link/cvYjGKZ1ryeZ93xp9
Dat snap ik. Dat is dan ook de een een dezelfde userquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:54 schreef Dave het volgende:
[..]
@:meke heeft vast de link paraat. Of @:momo haal die twee altijd door elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |