Dat dit kan, mensuh!quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Beter goed gejat.. zullen ze hebben gedacht.
Hoezo sufkop? Hij kon niet beter.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:00 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb net de tour-etappe terug gekeken, Dumoulin.sufkop.
Buiten de afspraak om even op kop gaan boren, omdat ie zich niet echt goed voelt. Zichzelf waarschijnlijk onderschattende (als raspesimist) en daardoor ook zichzelf ook uitgeput.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoezo sufkop? Hij kon niet beter.
Ah zo. Ja dan wel. Ik had het interview niet gezien. Hij had inderdaad gewoon aan moeten klampen dan en niet op kop moeten komen. Dan had die misschien nog wat kunnen betekenen voor Roglic.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Buiten de afspraak om even op kop gaan boren, omdat ie zich niet echt goed voelt. Zichzelf waarschijnlijk onderschattende (als raspesimist) en daardoor ook zichzelf ook uitgeput.
Volgens mij had Roglic meer gehad vandaag aan een ploegmaat die ook nog redelijk staat in het GC.
quote:Dampende seks in het Leidse Huigpark die het daglicht niet kan verdragen
Wielrennen is natuurlijk ook wel deels de schijn ophouden dat je goed bent en hopen op betere tijden. Die best nog kunnen komen in de derde week. Het heeft er hoe dan ook de schijn van dat de Jumbo-ploeg het niet zo heel handig aanpakt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo. Ja dan wel. Ik had het interview niet gezien. Hij had inderdaad gewoon aan moeten klampen dan en niet op kop moeten komen. Dan had die misschien nog wat kunnen betekenen voor Roglic.
Dat is de lievelingsoom van @Aoibhinquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:15 schreef Dave het volgende:
Wie had het laatst ook weer over Huig? @:molloot200 ?
[..]
Het enthousiasme straalde er vanaf bij het publiek.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:14 schreef Dave het volgende:
Assen steekt Zandvoort even de ogen uit met een testrace met publiek.
Eens.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wielrennen is natuurlijk ook wel deels de schijn ophouden dat je goed bent en hopen op betere tijden. Die best nog kunnen komen in de derde week. Het heeft er hoe dan ook de schijn van dat de Jumbo-ploeg het niet zo heel handig aanpakt.
Nou!quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het enthousiasme straalde er vanaf bij het publiek.
Inspirerende man ook wel, die directeurquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou!![]()
- “Waar zijn die 6000 bezoekers?”
- “Die komen nog”
En er was plek voor 10.000 man. En de mensen die er wel zaten, keken een beetje verveeld voor zich uit.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou!![]()
- “Waar zijn die 6000 bezoekers?”
- “Die komen nog”
Is ze verder al een beetje aan het wennen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en ik schrokken van elkaar. Ze vond mijn voet leuk speeltje en ik stond op en daar schrokken we beide van.
Jullie moeten nog even aan elkaar wennenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke en ik schrokken van elkaar. Ze vond mijn voet leuk speeltje en ik stond op en daar schrokken we beide van.
Dat is zeker. Toen ik thuis kwam van boodschappen was al op de bank geklommen. De kleine dondersteen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie moeten nog even aan elkaar wennen![]()
Ja. Probeer je er maar uit te kletsenquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gewoon te cool om de top 500 te halen George.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |