En hier verder...quote:BNW Feedbacktopic
Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.
Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.
SuperHartje & Tjacka![]()
quote:Op maandag 25 november 2019 09:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Sorry The_End, je hebt helemaal gelijk. Weet niet hoe ik dat niet heb gezien![]()
Ik geef mijn griep de schuld
![]()
Bedankt voor de verduidelijkingGelukkig is Tjacka er nu ook
![]()
![]()
Opgeschoond, hopelijk niets over het hoofd gezien![]()
Het is een openbaar forum. We kunnen moeilijk random users gaan verbieden hun mening te geven erover. Gaarne begrip hiervoorquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoi superhartje,
Kun je ff meekijken bij het Kris en Lisanne topic?
Nieuwe users.... Willen weer beginnen over orgaanhandel.
Wat bedoel je? Tjacka en ik zijn nu de mods. Het werkt zoals altijdquote:Op donderdag 5 december 2019 01:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zijn wat mods aanwezig in het forum, maar wat zijn de regels?
Dat is niet duidelijk, die waren eerder wel duidelijk.
De aanwezige mods hebben naar mijn mening te weinig inhoudelijke kennis. De oude garde is er weer en en zijn weer nieuwe. Waar liggen de grenzen?
Internationaal is deze zaak booming, heel veel rare dingen worden er geroepen.
Fok was eerder het platform, wat is het beleid van Fok nu?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:41 schreef MangoTree het volgende:
SuperHartje thanks voor de moderatie
He, zo lijkt het net of ik commentaar had,quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:27 schreef Tjacka het volgende:
@:ootjekatootje en @:jor_dii
Doe dat persoonlijk aanvallen maar niet. Als je het niet eens bent, plaats dan even een TR en we komen er zo snel mogelijk naar kijken.
En het is bijna kerst hè.
Hallo ootjekatootje,quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
He, zo lijkt het net of ik commentaar had,![]()
Fijne kerstdagen alvast!
Ik gok op ofzo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:17 schreef illusions het volgende:
Kan er in het Flat Earth topic een beetje geveegd worden? Ik heb een TR gemaakt van de 1e post van betreffende user, het slaat nergens op, volgens mij had 'ie een bakkie op ofzo, enkel shitposts. Dank.
Gedaan maatquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:17 schreef illusions het volgende:
Kan er in het Flat Earth topic een beetje geveegd worden? Ik heb een TR gemaakt van de 1e post van betreffende user, het slaat nergens op, volgens mij had 'ie een bakkie op ofzo, enkel shitposts. Dank.
Dude, er zat iemand dronken of onder invloed van iets anders te shitposten. En je weet zelf wel wat inhoudelijk betekent lijkt me, als in, de inhoud van de posts moeten over het topic (Flat Earth) gaan. Het is gewoon een heel interessant topic, met tevens heel veel wetenschap erin waar iedereen van kan leren.quote:Op zondag 22 december 2019 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom is dit topic uberhaubt nog steeds open dan? Heel BNW en vooral topics zoals dit is toch juist niet inhoudelijk en vooral een hele berg gefantaseer?
Mee eens. Bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 22 december 2019 13:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Dude, er zat iemand dronken of onder invloed van iets anders te shitposten. En je weet zelf wel wat inhoudelijk betekent lijkt me, als in, de inhoud van de posts moeten over het topic (Flat Earth) gaan. Het is gewoon een heel interessant topic, met tevens heel veel wetenschap erin waar iedereen van kan leren.
Jij ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:06 schreef theguyver het volgende:
Beste wensen iedereen.. en tjacka gefeliciteerd.. zie dat je moderator bent geworden.
Ja jij ook de beste wensen. Je zit wel in de FB hequote:Op woensdag 1 januari 2020 20:06 schreef theguyver het volgende:
Beste wensen iedereen.. en tjacka gefeliciteerd.. zie dat je moderator bent geworden.
Ik zie dat niet, maar ik mis weleens wat. Het verzoek is om dan een TR te maken, dan kunnen we gerichter kijken. Ipv in de aanval te gaan, daar wordt natuurlijk niemand blij vanquote:Op zondag 5 januari 2020 12:17 schreef The_End het volgende:
[..]
Je laat de persoonlijke aanval van een mod een week staan, dan moet je niet gaan klagen als anderen mee gaan doen.
De topics hier gaan helemaal nergens over. Mensen zoals Braindead zijn helemaal niet in staat om een discussie te voeren; laat staan een inhoudelijke. Mods doen er niks aan en doen zelfs mee aan persoonlijke aanvallen. Wat denk je dan zelf? Dat er tussendoor een serieuze discussie plaats kan vinden?quote:Op zondag 5 januari 2020 12:26 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, maar ik mis weleens wat. Het verzoek is om dan een TR te maken, dan kunnen we gerichter kijken. Ipv in de aanval te gaan, daar wordt natuurlijk niemand blij van
Dat mag je vinden. Er zitten genoeg mooie en inhoudelijke topics. Maar goed, dit is een wat oppervlakkige uitspraak en we hoeven het ook niet eens te zijn.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:00 schreef The_End het volgende:
[..]
De topics hier gaan helemaal nergens over.
Er vinden genoeg serieuze discussies plaats. Als jij verder niet wil TRen als het uit de hand loopt, maar liever in de aanval gaat....quote:Mensen zoals Braindead zijn helemaal niet in staat om een discussie te voeren; laat staan een inhoudelijke. Mods doen er niks aan en doen zelfs mee aan persoonlijke aanvallen. Wat denk je dan zelf? Dat er tussendoor een serieuze discussie plaats kan vinden?
That must be why you shout and cuss all the time.quote:Op maandag 6 januari 2020 00:09 schreef Tingo het volgende:
Like I said - empty vessels make more noise.
Donequote:Op donderdag 9 januari 2020 14:36 schreef Tingo het volgende:
Dear mods,
Kan je deze film in de OP van de nieuwe deel van de 9/11 topic zetten aub?
Alvast bedankt!
Ga nu maar eens kijken in dit topic. BNW / Klimaatverandering controlaltdelete reageert in zijn geheel niet inhoudelijk, maar er wordt niks mee gedaan. Als je discussies wilt, dan moet je dit soort figuren weren.quote:Op zondag 5 januari 2020 17:54 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Er zitten genoeg mooie en inhoudelijke topics. Maar goed, dit is een wat oppervlakkige uitspraak en we hoeven het ook niet eens te zijn.
[..]
Er vinden genoeg serieuze discussies plaats. Als jij verder niet wil TRen als het uit de hand loopt, maar liever in de aanval gaat....
Voor klachten over ‘mods’ kan je Fok Forum mailen.
Users/ mods aanvallen lijkt mij niet echt de oplossing. Als je volgende keer gwn een TR wil maken bij een post die jij ongepast vindt, dan komen we al verder
Ik zie dat je ook met regelmaat wel inhoudelijk reageert. En natuurlijk mag je best kritisch reageren, juist dat is ook nodig in BNW
Waarom maak je geen TR?quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:00 schreef The_End het volgende:
[..]
Ga nu maar eens kijken in dit topic. BNW / Klimaatverandering controlaltdelete reageert in zijn geheel niet inhoudelijk, maar er wordt niks mee gedaan. Als je discussies wilt, dan moet je dit soort figuren weren.
Reactie op 10 zeer volwassen reacties die je laat staan. Vind je dat er nog een discussie mogelijk is in dat topic? Braindead is alleen maar aan het baggeren.quote:
Dit.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:37 schreef The_End het volgende:
[..]
Reactie op 10 zeer volwassen reacties die je laat staan. Vind je dat er nog een discussie mogelijk is in dat topic? Braindead is alleen maar aan het baggeren.
Nog even voor je gekeken.quote:Op maandag 13 januari 2020 10:37 schreef The_End het volgende:
[..]
Reactie op 10 zeer volwassen reacties die je laat staan. Vind je dat er nog een discussie mogelijk is in dat topic? Braindead is alleen maar aan het baggeren.
quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:48 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe lang nog voordat Clinton eeeeeindelijk achter de tralies verdwijnt eigenlijk?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 12:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig zitten Cliton, Obama en Comey bijna vast hè.
quote:Op dinsdag 10 september 2019 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
Zitten Comey, Clinton en Obama onderhand al vast eigenlijk?
quote:Op woensdag 25 september 2019 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
Zit Clinton al achter slot en grendel?
quote:Op woensdag 25 september 2019 11:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Comey zit ook al bijna achter slot en grendel toch?
quote:Op vrijdag 1 november 2019 13:53 schreef dellipder het volgende:
[..]
Dit is bijna een mantra geworden. De gevangenis is een scherprechter.
Maar dat is uiteraard niet zo. Het gaat er vooral om informatie te achterhalen wat er precies gebeurd is en wie welke rol hebben gespeeld tijdens deze gebeurtenissen.
Is de rol die gespeeld is door de verschillende actoren in strijd met policy of met wetten en valt dit aan te rekenen of moet men hiervoor verantwoording dragen?
De scherprechter is de rechtstaat en het principe dat iedereen onschuldig is tot het tegendeel is bewezen.
Voor het vergaren van bewijs heb je nu eenmaal onderzoek nodig en onderzoek doen kost nu eenmaal tijd, dus het is een beetje dom om dan meteen aan het uiterste te denken; maar ze zitten nog niet vast -dus er gebeurt niks/er is niks aan de hand/het is een rechtse conspiracy.
Als dit iets is waarmee je 's nachts beter door slaapt, prima.
Feit is dat dit natuurlijk niet is hoe het werkt -kijk maar naar Spygate en de inbreuk op het 4th Amendment- en bovendien is het lichtelijk infantiel.
Heb wat aangepast en even kijken wat door de beugel kan volgens de crew.quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:52 schreef JohanZadelhuis het volgende:
Het gaat er nogal flink aan toe hier. Inmiddels worden mensen ongefundeerd van moord, smeergeld en verkrachting beschuldigd op een openbaar forum. Vreemd dat FOK! dit zo accepteert, één meelezende advocaat en ze hebben een probleem.
Even een kleine correctie, geen verkrachting of smeergeld. Alleen betrokkenheid bij de verdwijning.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:14 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Heb wat aangepast en even kijken wat door de beugel kan volgens de crew.
Dat is niet waar. Het is een discussiforum dus probeer dan ook in discussie te gaan. Jij begint je reactie met "hahahaha" wat verwacht je dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:09 schreef diadakan het volgende:
[..]
Om niemand boos te maken, post ik hier alleen de link. Trek je eigen conclusies, dat zal ik doen wat andere confronteren wordt hier niet gewaardeerd. BNW / Het raadsel van Panama, verdwijningen en aparte zaken #8
Dat je mag lachen als iemand en lachwekkende post maakt....quote:Op zaterdag 18 januari 2020 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Het is een discussiforum dus probeer dan ook in discussie te gaan. Jij begint je reactie met "hahahaha" wat verwacht je dan?
Die met die link heb ik laten staan.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:28 schreef diadakan het volgende:
[..]
Dat je mag lachen als iemand en lachwekkende post maakt....
Ik leg daarna uit waarom..
Ik scheld niet, ik beledig niemand persoonlijk. Ik confronteer iemand met eigen uitspraken, dat is een beetje het idee van een forum.
In mijn verwijderde post ging ik er wel inhoudelijk op in, maar die post verwijderde jij. Om niet weer die fout te maken postte ik alleen die link. Laten we wel fair blijven.
Verwijderen van acceptabele post lokt juist reacties uit en dan krijg je de berichten van net, herhaling en onduidelijkheid....
Maar sorry als dit allemaal niet gewenst is hier, ik zal jullie allemaal lekker in de bubbel laten. Succes.
Helaas niet waar. In mijn post die begon met Hahah stond die link ook. Dat was onderdeel van de onderbouwing.. Maar enough. Maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die met die link heb ik laten staan.
Kritische users zijn erg welkom in BNW, maar probeer die kritiek op de inhoud te geven. Jammer dat je niet meer wilt posten. Toch wens ik je een fijn weekend.
Helaas niet waar. De inhoud was prima en zeker niet verboden in BNW, maar de manier waarop je het bracht werkt een kettingreactie in de hand en daar heb ik geen zin in. Op het Panama topic staat al weken beste spanning.quote:Op zaterdag 18 januari 2020 13:57 schreef diadakan het volgende:
[..]
Helaas niet waar. In mijn post die begon met Hahah stond die link ook. Dat was onderdeel van de onderbouwing.. Maar enough. Maakt ook niet zoveel uit.
Bedankt, jij ook een fijn weekend.
Off topic. Please be specific and post in the appropriate topic – otherwise stfu.quote:Op woensdag 22 januari 2020 03:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heel bnw fakery in space en 9/11 topic om maar even mee te beginnen.
We gaan weer schelden zie ik, lucht het een beetje op?quote:Op woensdag 22 januari 2020 10:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Off topic. Please be specific and post in the appropriate topic – otherwise stfu.
Mja,wel mee eens eigenlijk,er mag af en toe wel eens op de tong gebeten worden of tot 10 tellen.. (van beide kanten uit zeg ik maar om de lieve vrede te bewaren)quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:06 schreef illusions het volgende:
[..]
We gaan weer schelden zie ik, lucht het een beetje op?
Jij zit tenslotte nooit in een SC te zeiken over mij bijvoorbeeld, toch?
Dear mods,quote:
Waarom moet het weg, omdat jij de mening niet deelt?quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dear mods,
Kan je deze idioot vid van de corona virus topic weghalen en ergens anders plempen aub.
Alvast bedankt!
PS : the Corona topic bij NWS wel interessant is.Laatste paginas ook wel graapig zijn.Lijkt wel dat de msm meldingen inderdaad allemaal overdrevende onzin zijn.
Nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 19:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom moet het weg, omdat jij de mening niet deelt?
Dan wil ik bij deze ook graag verzoeken om het September Clues filmpje uit het 9/11 te verwijderen.
Alvast bedankt!
En wat denkt jij van de corona virus onzin dan?quote:
Je kan toch beter meteen die niet-zo-lief, persoonlijke, off-topic onzin post gewoon weghalen ipv laten staan?quote:
Zou kunnen, maar dan moest ik een hele post aan gaan passen en/of verwijderen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je kan toch beter meteen die niet-zo-lief, persoonlijke, off-topic onzin post gewoon weghalen ipv laten staan?
Dan je hoeft ook niet aan ons te vertellen dat we 'lief tegen elkaar' moet zijn.
Dat gaat toch nooit gebeuren.
Nou en ? Dat kan je makkelijk doen en dan ook 'n leuke boodschap achterlaten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan moest ik een hele post aan gaan passen en/of verwijderen.
Tingo lieverd. Zelf ben je ook behoorlijk persoonlijk en sneerend. Dus dat bericht was ook voor jou. Blijkbaar ben jij ook een vriend van de mod.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nou en ? Dat kan je makkelijk doen en dan ook 'n leuke boodschap achterlaten.
BVB : 'Moet jij 'n keer effe lekker ophouden met je persoonlijke, sneerende, rotpostjes. Doe even lief.'
Laat maar - tis toch 'n beetje 'maatje van de mod'.
Tis al jaren zo. Hoe komt dat nou denk je?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:54 schreef Tjacka het volgende:
Er was overigens geen TR gezet en zag ik ook niet echt een post wat per direct fout was, maar ik vind de sfeer in BNW niet zo fijn soms
Dan zou het wel aan de users liggen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tis al jaren zo. Hoe komt dat nou denk je?
Waarom moest mijn post/reactie op Tingo zo nodig zonder opgaaf van redenen gewist worden? Een tr gezet door iemand of was dit uit eigen initiatief?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan zou het wel aan de users liggen?
Eigen initiatiefquote:Op woensdag 5 februari 2020 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom moest mijn post/reactie op Tingo zo nodig zonder opgaaf van redenen gewist worden? Een tr gezet door iemand of was dit uit eigen initiatief?
Deeltje van - geen twijfel. Welke users denk je? Van welke kant ? Die TV/officiele verhaal gelovers(ruzie zoekers) of de users die hier komen om 'bnw' zaken te 'discusseren'?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan zou het wel aan de users liggen?
Ik denk van niet. Nooit geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij ook een vriend van de mod.
En hier zit het probleem. Ik denk dat beiden kanten schuld heeft. Tingo is zich uiteraard van geen kwaad bewust en wil het liefst vingertje wijzen.quote:Op woensdag 5 februari 2020 21:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Deeltje van - geen twijfel. Welke users denk je? Van welke kant ? Die TV/officiele verhaal gelovers(ruzie zoekers) of de users die hier komen om 'bnw' zaken te 'discusseren'?
Please tell us - unbiased mod.
Verzoek bij de NWS mods neergelegd. Even afwachtenquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Super hartje en tjacka, is het mogelijk om het topic over de cold case van Tanja Groen hier in BNW te krijgen?
Het staat nu een beetje verloren in NWS, terwijl er zojuist weer een prachtig voorbeeld gegeven is van het falen van het NFI. Ik kan zelf nog vier vijf zaken aangeven waar dat ook gebeurt is. Twee daarvan zitten al in BNW...
Zeker omdat deze zaak nu op de cold case kalander staat.
Ok prima, mag dat?quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:50 schreef SuperHartje het volgende:
@:ootjekatootje De NWS mods vinden het topic wel interessant voor NWS en willen het topic behouden. Je zou dan in BNW een nieuwe moeten maken.
Ja hoor, als het BNW raakvlakken heeft is dat ok lijkt me. Probeer dat wel een beetje duidelijk te maken in je OP, want je weet dit is FOKquote:
Dit is een feedback topic.quote:Op woensdag 5 februari 2020 13:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom moest mijn post/reactie op Tingo zo nodig zonder opgaaf van redenen gewist worden? Een tr gezet door iemand of was dit uit eigen initiatief?
I didn't think or say they were.quote:
Nee hoor. Meer omdat het te lastig wordt zin voor zin uit te gaan vissen wat wel en wat niet kan gezien de post waarop jij reageerde verwijderd is. En daarbij wordt het wel ietsjes persoonlijk allemaal en is het van belang dat de discussie zich voortzet op vooral inhoud en niet op de users zelfquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:37 schreef diadakan het volgende:
@:superhartje wat is het probleem in de Panama topic? In de topic warning staat geen namen bij beschuldigingen, maar wat jij hanteert en ook benoemt is geen namen. Dat is heel wat anders, en ook vrij ingewikkeld op een forum, want dan zou er niet gereageerd en gequote kunnen worden.
Voor de duidelijkheid in mijn post beschuldigde ik ook niemand.... Of wel? Want dan wil ik graag weten wat als beschuldigd wordt beschouwd.. Fijn weekend
Bizarre censuur dus. Want ook die de andere verwijderde post waren niet beschuldigend. Maar als dit het beleid is, moet je misschien de topic warning aanpassen....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:56 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee hoor. Meer omdat het te lastig wordt zin voor zin uit te gaan vissen wat wel en wat niet kan gezien de post waarop jij reageerde verwijderd is. En daarbij wordt het wel ietsjes persoonlijk allemaal en is het van belang dat de discussie zich voortzet op vooral inhoud en niet op de users zelf
Hoezo censuur? Dat slaat echt helemaal nergens op. Wat voor zin heeft het om je reactie te laten staan op een post die weg is?? Wat wil je dat ik doe, je post bewerken?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:01 schreef diadakan het volgende:
[..]
Bizarre censuur dus. Want ook die de andere verwijderde post waren niet beschuldigend. Maar als dit het beleid is, moet je misschien de topic warning aanpassen....
Een post waarin wel beschuldigend wordt gedaan en wordt verwezen naar 3 posters (maar dan wel zonder naam) laat je wel staan....
Prima, ik laat het wel lopen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:11 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoezo censuur? Dat slaat echt helemaal nergens op. Wat voor zin heeft het om je reactie te laten staan op een post die weg is?? Wat wil je dat ik doe, je post bewerken?
Dit heeft helemaal niets met censuur te maken.
Ik ben niet de enige mod hier, geen idee waar de vorige posts over gingen. Maar ik neem aan dat ze niet zomaar weg zijn.
Het verzoek is dan ook om een TR te maken, dan kunnen we wat gerichter kijken.
Excuses voor enig ongemak, maar ik hoop dat je het begrijpt en het is absoluut geen censuur
Fixedquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoi,
Ik kreeg via DM een vraag over het topic van Panama. Waarom er geen nieuw deel was geopend. Ik kan ook geen nieuw deel openen.
Kan iemand even helpen?
Had ook een verzoek via dm gehad. Heel toevallig maakte ik net een nieuwe toen jij je post hier plaatstequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Wauw Superhartje!
Wat ben jij snel!!!![]()
Niet huilen..slaat wel degelijk ergens op.quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:58 schreef illusions het volgende:
Mag de titel van het Coronavirus topic aangepast worden? Er staat nu 5G in en dat slaat echt helemaal nergens op, haalt eerder de geloofwaardigheid van BNW flink onderuit dan dat het ook maar ergens op is gebaseerd.
Als je dat echt vindt maak dat dan duidelijk in de OP bijv, maar er is welgeteld 1 veloren Tweet ergens die gaat over iemand die verband legt met 5G en je zegt het zelf ook al niet te geloven - wat een dergelijke titel niet meer dan een trollactie maakt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet huilen..slaat wel degelijk ergens op.
Er zijn veel meer bronnen die me dit verhaal komen aankakken..ik probeer het bespreekbaar te maken,meer nietquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je dat echt vindt maak dat dan duidelijk in de OP bijv, maar er is welgeteld 1 veloren Tweet ergens die gaat over iemand die verband legt met 5G en je zegt het zelf ook al niet te geloven - wat een dergelijke titel niet meer dan een trollactie maakt.
.. maar je post er helemaal niks over (waar ik juist om vraag), en geeft zelf aan het ook niet te geloven:quote:Op donderdag 12 maart 2020 23:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er zijn veel meer bronnen die me dit verhaal komen aankakken..ik probeer het bespreekbaar te maken,meer niet
Jammer dat je mij probeert monddood te maken
.. en je wilt het ook niet bespreekbaar maken want als iemand erom vraagt zeg je "doe je eigen research maar, de illuminatie leest mee".quote:Op dinsdag 10 maart 2020 23:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
tja geloof het ook niet maar de overheid etc verzinnen misschien ook wel alles bij elkaar..we weten het niet.
Had verwacht dat hier meer mensen actief zouden zijn,ben hier nieuwquote:Op donderdag 12 maart 2020 23:42 schreef illusions het volgende:
[..]
.. maar je post er helemaal niks over (waar ik juist om vraag), en geeft zelf aan het ook niet te geloven:
[..]
.. en je wilt het ook niet bespreekbaar maken want als iemand erom vraagt zeg je "doe je eigen research maar, de illuminatie leest mee".
Beetje een matige trollactie dus Jammer.
Ok, doen we dat. Jammer dat het een paar weken blijft staan zo, maarja dan weten anderen misschien ook eens hoe simpel sommigen denken en maar dingen in het wilde weg voor waarheid accepteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 08:59 schreef SuperHartje het volgende:
@:illusions Ik laat het voor dit deel zo staan, kan het uitvoerig besproken/ bewezen/ debunked worden
Maar dat wordt natuurlijk geen constant hoofdonderwerp, dus volgende delen weer een beetje anders.
Ja daar mag je een mening over hebben, in het topic is het wat off-topic om er verder op door te gaanquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mensen 'n kloon account wil hebben.
It's most likely for deception purposes.
And usually the kloon finds it entertaining. Iets met sociopaths/weirdo's te maken heeft.
@TheFreshPrince is trouwens helemaal geen kloon.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:34 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja daar mag je een mening over hebben, in het topic is het wat off-topic om er verder op door te gaan
Gewone leugenaar dus.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:56 schreef illusions het volgende:
[..]
@:TheFreshPrince is trouwens helemaal geen kloon.
Waarom? Hij wou z'n nickname veranderen en heeft hier een goede reden voor gehad, niet zo zeiken.quote:
Ik zeik niet.Wat was de 'goede reden' ?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom? Hij wou z'n nickname veranderen en heeft hier een goede reden voor gehad, niet zo zeiken.
Dat is niet aan mij om te vertellen, dat snap je ook wel, anders had hij geen nickchange hoeven aanvragen he?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zeik niet.Wat was de 'goede reden' ?
Space fanboy...hmm. Een of ander klootzak van 'n tijdje terug. Will Smith ook 'n klootzak is.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij om te vertellen, dat snap je ook wel, anders had hij geen nickchange hoeven aanvragen he?Laten we hierover ophouden, je zeikt wel.
Tingo, zou je anders iets meer respect voor andere mensen kunnen tonen? Niemand is perfect, maar wat is dit voor een vreemde houding?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Space fanboy...hmm. Een of ander klootzak van 'n tijdje terug. Will Smith ook 'n klootzak is.
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tingo, zou je anders iets meer respect voor andere mensen kunnen tonen? Niemand is perfect, maar wat is dit voor een vreemde houding?
MAAR MEESTER, HIJ BEGON!!!quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Sorry hoor!
'The Fresh Prince' heeft 't begonnen. If someone starts throwing stones at me, I will throw one back.
En dat terwijl ik in 1998 de wereld nog gered heb van een armageddon...quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Space fanboy...hmm. Een of ander klootzak van 'n tijdje terug. Will Smith ook 'n klootzak is.
bedoel dat ze de zaanse verhoor methode hanteren?, bewijs het maar?quote:Op woensdag 8 april 2020 14:45 schreef Vis1980 het volgende:
Ik stop met reageren in BNW. Een andere mening hebben is best, maar er is bijna geen enkele topic op dit BNW-forum waarin een discussie gewenst is. Het is vooral alles haten wat niet komt van vage YT-kanalen en sites. Het is verder gewoon het delen van punten, zonder enige onderbouwing. Kom je met feiten die dat tegengaan dan gaat men er niet op in en ben je een schaap.
Dan laat ik mijzelf uit de tent lokken, terwijl ik kwam voor een discussie op bepaalde zaken. Het zal vast te maken hebben met de aard van het complotbeestje, maar het lijkt mij dat het nu meer een broedplaats voor fake news is dan daadwerkelijk informatie. Men stelt zogenaamd vragen, maar wil helemaal geen kloppend antwoord.
Dus moet ik er gewoon ver vandaan blijven, terwijl ik best over de onderwerpen wil discussiëren.Dat ik dan ook minder gezellig wordt zal het topic verder ook niet helpen.
Natuurlijk draag ik dan zelf ook verantwoordelijkheid en die neem ik. Ik vind het oprecht echt jammer dat elk topic vervuild wordt door mensen die ECHT alles haten en niets anders geloven dan eigen standpunten, of deze wetenschappelijk kunnen of niet.
Edit: Ik wil hier overigens niet mee zeggen dat dit door Fok komt of door de mods. Ik kan mij voorstellen dat je als mod gek wordt van al het gezeur op elkaar en over elkaar. Daarbij ben ik absoluut geen heilig boontje en reageer ik soms ook op emotie. Superhartje kan er niet constant bovenop zitten en dat zouden we ook niet moeten willen. Het gaat mij erom dat ik naïef ben dat BNW-ers daadwerkelijk vragen stellen om antwoorden te krijgen en dat de vraag op zich voor hen al het antwoord is.
Helemaal mee eens. De lol is er wel een beetje vanaf zo.quote:Op woensdag 8 april 2020 14:45 schreef Vis1980 het volgende:
Ik stop met reageren in BNW. Een andere mening hebben is best, maar er is bijna geen enkele topic op dit BNW-forum waarin een discussie gewenst is. Het is vooral alles haten wat niet komt van vage YT-kanalen en sites. Het is verder gewoon het delen van punten, zonder enige onderbouwing. Kom je met feiten die dat tegengaan dan gaat men er niet op in en ben je een schaap.
Dan laat ik mijzelf uit de tent lokken, terwijl ik kwam voor een discussie op bepaalde zaken. Het zal vast te maken hebben met de aard van het complotbeestje, maar het lijkt mij dat het nu meer een broedplaats voor fake news is dan daadwerkelijk informatie. Men stelt zogenaamd vragen, maar wil helemaal geen kloppend antwoord.
Dus moet ik er gewoon ver vandaan blijven, terwijl ik best over de onderwerpen wil discussiëren.Dat ik dan ook minder gezellig wordt zal het topic verder ook niet helpen.
Natuurlijk draag ik dan zelf ook verantwoordelijkheid en die neem ik. Ik vind het oprecht echt jammer dat elk topic vervuild wordt door mensen die ECHT alles haten en niets anders geloven dan eigen standpunten, of deze wetenschappelijk kunnen of niet.
Edit: Ik wil hier overigens niet mee zeggen dat dit door Fok komt of door de mods. Ik kan mij voorstellen dat je als mod gek wordt van al het gezeur op elkaar en over elkaar. Daarbij ben ik absoluut geen heilig boontje en reageer ik soms ook op emotie. Superhartje kan er niet constant bovenop zitten en dat zouden we ook niet moeten willen. Het gaat mij erom dat ik naïef ben dat BNW-ers daadwerkelijk vragen stellen om antwoorden te krijgen en dat de vraag op zich voor hen al het antwoord is.
Gedaanquote:Op zondag 12 april 2020 02:28 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Gelieve 1 vd 2 meltdown topics te verwijderen, bij voorkeur dat van Etto aangezien ik zelf een kleine aanvulling in de OP heb geplaatst.
Wanneer deze aantoonbaar niet kloppen dient daar wat van gezegd te worden ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
Hoi
Is het echt de bedoeling om mensen af te slachten die gewoon wat plaatjes/strips plaatsen?
Wat tegengas is hier wel eens goed, gezien de disinformatie en pure leugens die worden gebracht als feiten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 02:10 schreef Summers het volgende:
niet alleen plaatjes en strips maar tegen iedereen die het waagt om iets conspiracie gerelateerd te posten . Beetje krom . Ik houd niet van voetbal maar ik ga niet de hele dag en elke dag op een voetbal forum roepen hoe achterlijk mensen zijn die van voetbal houden .
Dat is geen tegengas je lijkt wel een jehova getuige met het verschil dat een jehova getuige weggaat als je er niet van gediend bent . Jij houd je voet tussen de deur en wilt mensen dwingen jouw standpunt te zien dmv kinderachtig kleineren en mensen proberen de grond in te trappen . Ik heb 1 tip voor je dat gedrag gaat niet werken bij free thinkers , dat gedrag werkt alleen bij mensen zonder zelfvertrouwen die zich nog wel iets aantrekken van wat andere mensen van ze vinden . Mensen die gevoelig zijn voor groepsdruk . WEET dat " conspiracy theoristen dat geloof hebben laten vallen en ook al houd je je voet tussen de deur en respecteerd een ander niet , je krijgt NOOIT je zin .quote:Op dinsdag 14 april 2020 02:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat tegengas is hier wel eens goed, gezien de disinformatie en pure leugens die worden gebracht als feiten.
Dat jullie van alles bij elkaar verzinnen, lekker doen. Maar het besef dat je ook wel eens mensen en instituten kunt beschadigen met je nonsense, is kennelijk iets te veel gevraagd.
Af te slachten niet. Er mag wel over gediscussieerd worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
Hoi
Is het echt de bedoeling om mensen af te slachten die gewoon wat plaatjes/strips plaatsen?
Ben je hier alleen om te generaliseren? Het is niet de bedoeling dat je in iedere post BNW gaat lopen bashen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
U bent er helemaal live bij mensen, complotters die de boel besodemieteren.
Stay tuned.![]()
![]()
Inhoud genoeg; misschien goed als er eens wordt ingegrepen wanneer men aantoonbaar onwaarheden verspreidt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:29 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ben je hier alleen om te generaliseren? Het is niet de bedoeling dat je in iedere post BNW gaat lopen bashen.
Als je gewoon op inhoud discussieert, kan je de beledigingen achterwege laten.
Hoe bedoel je ingrijpen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inhoud genoeg; misschien goed als er eens wordt ingegrepen wanneer men aantoonbaar onwaarheden verspreidt.
BNW / JFK; the (com)plot thickens dl.3
Een mening is iets anders dan aantoonbaar iets roepen wat gewoon niet klopt, en wat je ook simpel kunt onderzoeken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ingrijpen?
Zolang er geen beledigingen aan te pas komen, mag iedereen zijn eigen mening hebben. Of wil dat ik ga bepalen wat de mening van een ander moet zijn?
Dat is niet tegen de policy of zo... Als iemand ervoor kiest feiten te negeren en zijn mening ergens anders op te baseren, is dat nog geen misdaad. Degene mag dat vinden. Jij kan als user er inhoudelijk over in discussie gaan en als je inhoudelijk sterk bent dan heb je je punt gemaakt en kan iedereen het lezen. Het is dan toch onnodig beledigingen te maken?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een mening is iets anders dan aantoonbaar iets roepen wat gewoon niet klopt, en wat je ook simpel kunt onderzoeken.
Roepen dat president Johnson iets gedaan heeft wat hij nooit heeft gedaan, en wat ook simpelweg aangetoond kan worden dat hij dat nooit gedaan heeft, is geen mening, dat is laster.
Welke beledigingen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat is niet tegen de policy of zo... Als iemand ervoor kiest feiten te negeren en zijn mening ergens anders op te baseren, is dat nog geen misdaad. Degene mag dat vinden. Jij kan als user er inhoudelijk over in discussie gaan en als je inhoudelijk sterk bent dan heb je je punt gemaakt en kan iedereen het lezen. Het is dan toch onnodig beledigingen te maken?
Verder is het helemaal de taak van de mods niet om iedereen hier op de feiten te wijzen. Het is een discussieforum, met vrijheid van meningsuiting. Of dat nou op feiten gebaseerd is of niet... Ik ben het ook niet eens met iedereen, dan ga ik geen topics dichtgooien die ik onzin vind.
Het bashen van BNW en de users.quote:
Waarom ga je nou weer op die tour?quote:Op woensdag 15 april 2020 09:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat jullie nodig hebben is je eigen digitale speeltuin waar jullie met je eigen uitwerpselen kunnen spelen. Laat dat BNW zijn. Kun je je hier heel bijzonder en heel onderdrukt voelen door de grote boze elite. De rest van de mensheid kan dan verder zonder lastig gevallen te worden met jullie batshit insane geneuzel.
Nou bedankt.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Complimenten aan @:tjacka
Uitstekende mod!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou vooral fijn zijn als etto eens even normaal gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Yep! Hij is veels te bescheidenquote:Op woensdag 15 april 2020 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Complimenten aan @:tjacka
Uitstekende mod!
Omdat je reactie niet inhoudelijk is. Je kan op inhoud debunken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
Waarom wordt mijn op-en-top BNW post weggehaald?
Dat is 90% van de reacties hier in bnw niet, die zijn totale luchtfietserij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:24 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Omdat je reactie niet inhoudelijk is. Je kan op inhoud debunken.
BS. Waarom reageer je niet op bv de OP van het Coronavirus topic. Je kan ook wat zeggen over de inhoud van bv het stukje over Technocracy. Of het internationale pedofiele topic? Het MK Ultra topic? Kijk eens naar de bijdragen van bijv FreshPrince of t4600c of Tuinhek of Cherni of in het verleden mooie bijdragen van Beathoven of Bosbeetle of Lavenderr of Wilmar. Het zijn reacties als oa die van jou die niet bijdragen en de sfeer verzieken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is 90% van de reacties hier in bnw niet, die zijn totale luchtfietserij.
Bovendien, wie zegt dat ik iets wil debunken?
Het tegengaan van disinformatie, karaktermoord en pure laster is een burgerplicht. De meest ongelooflijke waanzin krijgt hier een platform. Daar dient tegen geageerd te worden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef SuperHartje het volgende:
En voor alle boze users:
Ik wil nog even benadrukken dat het hier niet de bedoeling is BNW en alle users hier te bashen en steeds op 1 hoop te gooien. Wat bijdraagt is
vooral op inhoud te reageren. Als je iets niet vindt kunnen maak je een TR. Let een beetje op je toonzetting aub, de sfeer is wel erg grimmig nou.
En als je alles aan BNW haat en hier alleen maar extreme complotdenkers ziet posten en zelf verder inhoudelijk niets wil bijdragen, vraag ik me af wat je hier dan doet.
Wordt je dat belemmerd dan?quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het tegengaan van disinformatie, karaktermoord en pure laster is een burgerplicht. De meest ongelooflijke waanzin krijgt hier een platform. Daar dient tegen geageerd te worden.
Over sommige users hier,dat vraag ik af al jaren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 10:33 schreef SuperHartje het volgende:
En voor alle boze users:
Ik wil nog even benadrukken dat het hier niet de bedoeling is BNW en alle users hier te bashen en steeds op 1 hoop te gooien. Wat bijdraagt is
vooral op inhoud te reageren. Als je iets niet vindt kunnen maak je een TR. Let een beetje op je toonzetting aub, de sfeer is wel erg grimmig nou.
En als je alles aan BNW haat en hier alleen maar extreme complotdenkers ziet posten en zelf verder inhoudelijk niets wil bijdragen, vraag ik me af wat je hier dan doet.
Als je dat als burgerplicht ziet heb je vast ook geageerd tegen Youtubers, mensen op Facebook, Twitteraars, bloggers? Je hoeft niet te doen alsof hier op FOK alle complotten geproduceerd wordenquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het tegengaan van disinformatie, karaktermoord en pure laster is een burgerplicht. De meest ongelooflijke waanzin krijgt hier een platform. Daar dient tegen geageerd te worden.
Je hebt een punt en natuurlijk moeten we niet alleen maar tegen alles aanschoppen maar ik vind juist dat EttovanBelgie ook heel veel content heeft gepost, met hele duidelijke onderbouwingen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als je dat als burgerplicht ziet heb je vast ook geageerd tegen Youtubers, mensen op Facebook, Twitteraars, bloggers? Je hoeft niet te doen alsof hier op FOK alle complotten geproduceerd worden![]()
En mn post eronder even bewust negeren. Daar waar ik uitleg dat BNW ook mooie inhoudelijke toevoegingen en interessante topics heeft. MK uktra heeft nooit bestaan? Internationaal pedoseksualiteit bestaat ook niet? Jimmy Saville had geen banden met het Koningshuis? Het topic over of de Jim Jones sekte een CIA project was boeit je vast ook niet. En de mooie toevoegingen in onze Moon topic of Space topic of in het Flath Earth topic of het Ronde Huis topic.
Bovendien gaat BNW niet per definitie over complotten. Het gaat ook over het vinden van de waarheid van iets en als jij vindt dat iets pure laster of karaktermoord is kan je dat met een inhoudelijke onderbouwde reactie aantonen, zonder te generaliseren.
Of kan je dat niet?
Is dat het criteria dan om een uitzonderingspositie te krijgen? Wie beoordeelt dat behalve jij nu?quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Je hebt een punt en natuurlijk moeten we niet alleen maar tegen alles aanschoppen maar ik vind juist dat EttovanBelgie ook heel veel content heeft gepost, met hele duidelijke onderbouwingen.
Maar bijna nooit zonder te generaliseren.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Je hebt een punt en natuurlijk moeten we niet alleen maar tegen alles aanschoppen maar ik vind juist dat EttovanBelgie ook heel veel content heeft gepost, met hele duidelijke onderbouwingen.
Dat zal ik wel gemist hebben dan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Over goede content gesproken, dat vind ik nou van Kontkapje, Tingo, AliKannibali en vergeet onze Queen Summers niet. Die mogen ook best eens in het zonnetje gezet worden
Vergeet francorex niet.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:33 schreef SuperHartje het volgende:
DJMO met de fotoreportage van de Gele HesjesLTVDK met een mooi artikel op de FP
![]()
En meer toffe en mooie bijdragen zien langs komen![]()
Ok nu ben ik klaar
Ja eens. Ali is een beleefde user met beschaafde reacties.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Buiten dat Ali goede zaken aankaart is het een user die altijd rustig blijft met fatsoen post en nooit een ander onderuit haalt ook al is die het niet met hem eens. Mag ook best eens gezegd worden.
Dat is zeker zo. Altijd goede bijdragen. Jij post hier trouwens ook al jaren dus dat mag ook weleens vermeld wordenquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:58 schreef controlaltdelete het volgende:
Buiten dat Ali goede zaken aankaart is het een user die altijd rustig blijft met fatsoen post en nooit een ander onderuit haalt ook al is die het niet met hem eens. Mag ook best eens gezegd worden.
Misschien eens goed om bepaalde mensen hier aan te spreken op hun gedrag; als zij beweren dat bepaalde mensen zaken gezegd hebben, laat ze dan met de bronvermelding komen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als je dat als burgerplicht ziet heb je vast ook geageerd tegen Youtubers, mensen op Facebook, Twitteraars, bloggers? Je hoeft niet te doen alsof hier op FOK alle complotten geproduceerd worden![]()
En mn post eronder even bewust negeren. Daar waar ik uitleg dat BNW ook mooie inhoudelijke toevoegingen en interessante topics heeft. MK uktra heeft nooit bestaan? Internationaal pedoseksualiteit bestaat ook niet? Jimmy Saville had geen banden met het Koningshuis? Het topic over of de Jim Jones sekte een CIA project was boeit je vast ook niet. En de mooie toevoegingen in onze Moon topic of Space topic of in het Flath Earth topic of het Ronde Huis topic.
Bovendien gaat BNW niet per definitie over complotten. Het gaat ook over het vinden van de waarheid van iets en als jij vindt dat iets pure laster of karaktermoord is kan je dat met een inhoudelijke onderbouwde reactie aantonen, zonder te generaliseren.
Of kan je dat niet?
Er zijn hier een aantal users die leggen continu andere users woorden in de mond. Dit is onder andere een van de toegepaste tactieken om topics te ontsporen en je tot ruzietjes te verleiden. Vind je dat ook laster?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien eens goed om bepaalde mensen hier aan te spreken op hun gedrag; als zij beweren dat bepaalde mensen zaken gezegd hebben, laat ze dan met de bronvermelding komen.
Topics waarin sowieso 'bronnen' worden gebruikt die niet bestaan dan wel aangepast zijn?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:09 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal users die leggen continu andere users woorden in de mond. Dit is onder andere een van de toegepaste tactieken om topics te ontsporen en je tot ruzietjes willen verleiden. Vind je dat ook laster?
Je spreekt mensen niet aan. Je vliegt schuimbekkend van topic naar topic en valt mensen aan op alles wat ze posten en maakt ze voor van alles en nog wat uit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Topics waarin sowieso 'bronnen' worden gebruikt die niet bestaan dan wel aangepast zijn?
Je hebt het echt niet door, he? Van mij mag je posten wat je wil, waarover je wil, zoveel je wil. TRs zetten doe ik niet eens. Ik spreek mensen aan wanneer ze aantoonbaar flutbronnen gebruiken om hun visie te beargumenteren.
Niet alleen spreek ik ze aan, ik geef ze ook de primaire bronnen waaruit blijkt dat ze de boel belazeren. En of dat schuimbekkend veroorzaakt; dat zou iemand die zo 'wars is van LEUGENS!!! en op zoek is naar de WAARHEID!!! toch moeten aanspreken?quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:16 schreef kontkapje het volgende:
[..]
Je spreekt mensen niet aan. Je vliegt schuimbekkend van topic naar topic en valt mensen aan op alles wat ze posten en maakt ze voor van alles en nog wat uit.
Ik ga zo weer wat plaatjes posten en dan pak ik mijn popcorn
Uitzondering waarvanquote:Op dinsdag 21 april 2020 17:14 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Is dat het criteria dan om een uitzonderingspositie te krijgen? Wie beoordeelt dat behalve jij nu?
Dank voor deze positieve noot.quote:Op dinsdag 21 april 2020 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Altijd goede bijdragen. Jij post hier trouwens ook al jaren dus dat mag ook weleens vermeld worden. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn maar wel respect voor elkaar hebben.
En zo zijn er nog een paar users die hier door de jaren heen trouw blijven posten.
Dat is zoals ik al eerder zei ‘niet de taak van de mods’.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien eens goed om bepaalde mensen hier aan te spreken op hun gedrag; als zij beweren dat bepaalde mensen zaken gezegd hebben, laat ze dan met de bronvermelding komen.
Mooi voorbeeld:
BNW / Post hier bnw strips en plaatjes #29
Uiteraard kanmeneer Chisholm zichzelf niet meer verdedigen; en dus kunnen Summers en co. gewoon pure leugens posten en daar moeten we verder niet te zwaar aan tillen of zo...
Laat ik een ander voorbeeld geven:
"BNW is een vergaarbak van onzin, fantasie, waanzin en paranoia" - Superhartje, 2020.
Welnu: hoe zou jij het vinden als ik bovenstaande zin (zojuist verzonnen, uit het niets) zou rondslingeren als ware het jouw woorden?
PS: Ook Ali is daar verder niet vies van hoor, die legt ook gemakkelijk woorden in de mond van een of andere middeleeuwse paus die zulks nooit gezegd heeft. En ook AANTOONBAAR zulks nooit gezegd heeft.
En met deze reactie van je gaan we in cirkels.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat is niet tegen de policy of zo... Als iemand ervoor kiest feiten te negeren en zijn mening ergens anders op te baseren, is dat nog geen misdaad. Degene mag dat vinden. Jij kan als user er inhoudelijk over in discussie gaan en als je inhoudelijk sterk bent dan heb je je punt gemaakt en kan iedereen het lezen. Het is dan toch onnodig beledigingen te maken?
Verder is het helemaal de taak van de mods niet om iedereen hier op de feiten te wijzen. Het is een discussieforum, met vrijheid van meningsuiting. Of dat nou op feiten gebaseerd is of niet... Ik ben het ook niet eens met iedereen, dan ga ik geen topics dichtgooien die ik onzin vind.
Het gaat er helemaal niet om dat BNW weg moet, dat er users geband moeten worden of dat er topics dicht moeten. Nergens heb ik dat gesteld, niet eens geopperd. Tel het aantal TR's van mijn hand. Of gejank in PMs. Nada van mijn kant.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat is zoals ik al eerder zei ‘niet de taak van de mods’.
Daar hebben we het al over gehad. Als je vindt dat BNW weg moet of zo, moet je niet bij mij zijn.
[..]
En met deze reactie van je gaan we in cirkels.
Je negeert mijn feedback over generaliseren en over dat BNW ook genoeg inhoudelijks heeft.
Je lijkt het maar niet te willen snappen. Ik ga mezelf ook niet meer herhalen.
Omdat je doet alsof dat het enige is wat er op BNW is. Kijk maar naar je notes en het geschreeuw erin. En nogmaals, dat is niet de taak van de mods. Snap dat nou.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om dat BNW weg moet, dat er users geband moeten worden of dat er topics dicht moeten. Nergens heb ik dat gesteld, niet eens geopperd. Tel het aantal TR's van mijn hand. Of gejank in PMs. Nada van mijn kant.
Wat ik vraag is enkel dit: wees eens iets voorzichtiger met het zomaar plaatsen van 'uitspraken', 'citaten' en parafrases van mensen die 9 van de 10 keer helemaal niet gezegd hebben wat beweerd wordt. In 1 week tijd een bullsh*t NSAM273 'bron', een bullsh*t 'pauselijke bul-bron' en een bullsh*t 'Chisholm'-bron voorbij zien komen die allerlei uiterst zware beschuldigingen in zich dragen. Daar reageer ik gewoon normaal op met de primaire bron die het allemaal weerlegt. Discussie? Welke discussie? Men gaat vrolijk verder met plaatjes van internet plukken.
Daar ga ik inderdaad tegen te keer ja: het is vervalsing, karaktermoord en laster.
Maar kennelijk is het ergste dat ik daarbij 'generaliseer' en 'beledig'. Misschien gewoon eens benadrukken (verder niets hoor, geen TRs, geen ban-wensen, geen opdoeken van BNW) dat grote beweringen ook grote onderbouwingen nodig hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe zal er bij mij toch nog een bericht doorschieten, puur uit frustratie.
Zeker nu in Corona tijd, zie ik mijn vrouw en andere mensen zich uit de naadt werken in het ziekenhuis en hier word doodleuk beweerd dat zelf het corona virus een hoax is. Alleen omdat de msm er over rapporteert. "Open je ogen" word er dan geroepen.
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2020 23:33:11 ]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:32 schreef BroesWillems het volgende:
Ik wil alleen even melden dat ik heel veel (imo inhoudelijk) reacties type en uiteindelijk toch niet plaats aangezien er vaak niet op valide argumenten word gereageerd. Vlak voor dat ik dan op versturen druk, denk ik, laat ook maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe zal er bij mij toch nog een bericht doorschieten, puur uit frustratie.
Zeker nu in Corona tijd, zie ik mijn vrouw en andere mensen zich uit de naadt werken in het ziekenhuis en hier word doodleuk beweerd dat zelf het corona virus een hoax is. Alleen omdat de msm er over rapporteert. "Open je ogen" word er dan geroepen.
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laten staan, want verwoordt precies ook gevoelens van anderen hier.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik wil alleen even melden dat ik heel veel (imo inhoudelijk) reacties type en uiteindelijk toch niet plaats aangezien er vaak niet op valide argumenten word gereageerd. Vlak voor dat ik dan op versturen druk, denk ik, laat ook maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe zal er bij mij toch nog een bericht doorschieten, puur uit frustratie.
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral wel posten, dit soort geluiden zijn er te weinig, ook al zullen er een paar niet geloven dat je vrouw in een ziekenhuis werkt, er zijn er genoeg die je bijdrages wel zullen waarderen.
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.I'm sorry you feel offended. Like most people, I have always had great respect and admiration for the hard work of medical staff. My life has been saved several times.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have empathy for anyone who is very ill. The fact remains - the media/government are telling us massive lies. They have made this whole thing seem way,way more dangerous than it actually is. God only knows how many people are going through hardship or dying indirectly because of the 'coronavirus' fearmongery.
Social Engineering 101In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
quote:Op woensdag 22 april 2020 00:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is niemand die dat in twijfel trekt met je insinuaties, zorgpersoneel wordt helemaal niet belachelijk gemaakt. Er worden vraagtekens gezet bij al dat zorgpersoneel vrolijk dansjes makend tussen de calamiteiten door alsof ze in een musical zitten. Verder ga ik me niet met jullie klaagzang bemoeien.
Welterusten iedereen en gezond weer op morgen!
quote:Op woensdag 22 april 2020 02:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
I'm sorry you feel offended. Like most people, I have always had great respect and admiration for the hard work of medical staff. My life has been saved several times.
I have empathy for anyone who is very ill. The fact remains - the media/government are telling us massive lies. They have made this whole thing seem way,way more dangerous than it actually is. God only knows how many people are going through hardship or dying indirectly because of the 'coronavirus' fearmongery.
Social Engineering 101
Vreselijk ja, mensen die stoom afblazen.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is niemand die dat in twijfel trekt met je insinuaties, zorgpersoneel wordt helemaal niet belachelijk gemaakt. Er worden vraagtekens gezet bij al dat zorgpersoneel vrolijk dansjes makend tussen de calamiteiten door alsof ze in een musical zitten. Verder ga ik me niet met jullie klaagzang bemoeien.
Welterusten iedereen en gezond weer op morgen!
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.Dat is natuurlijk jammer. Want er zijn ook mensen/ users die meelezen zonder te posten. En dan is het mooi om verschillende kanten belicht te zien, ook al wordt het niet altijd een discussie, een ander kan er toch wat aan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat je bijv betreft 5G veel desinformatie vindt en dat er soms onderzoeken online worden gezet die niet altijd even duidelijk zijn voor iedereen. Daarbij helpt ons 5G topic wel, je ziet niet alleen één kant van het verhaal; er wordt echt zoveel info daar gedeeld. En dat kan toch wel inzicht geven in bepaalde onderwerpen, ook voor meelezers die niet willen discussiëren. Vind dat ook absoluut een meerwaarde van BNW.
Soms is het niet het overtuigen van iemand, maar ook het delen van info die onmisbaar is betreft een onderwerp zodat iedereen het kan lezen en zelf eigen inzichten kan opdoen.
Dus doe nou maar wel
A child is born with no state of mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: loopt een discussie toch uit de hand dan stel ik voor dat je hem verplaatst naar het algemene topic.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 09:10:41 ]
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:08 schreef BroesWillems het volgende:
Is het volgende een idee voor het plaatjes topic?
Wanneer er een plaatje geplaatst is waarvan de inhoud niet correct of incompleet is. Je reageert/quote met het woord 'Desinformatie' (oid, 'fake news' is al te beladen denk ik).
En vervolgens in een spoiler tag een bron of uitleg geeft waarom het desinformatie is. Zonder verwijten, alleen een stuk uitleg en/of bron.
Op die manier kan iedereen plaatsen wat ze willen en als de informatie incorrect of incompleet is kan iedereen dit lezen. Op deze manier blijft het topic overzichtelijk waarvoor het bedoeld is(plaatjes etc) zonder dat het een discussie topic word.Ja dat kan wel. Prima idee. Ik stel voor dat users een post zelf quoten naar het Algemene topic mocht het toch uitlopen op een discussie, omdat wij de posts niet kunnen verplaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: loopt een discussie toch uit de hand dan stel ik voor dat je hem verplaatst naar het algemene topic.A child is born with no state of mind.
Ik was er niet, ik kijk het zo even na.quote:Op zondag 26 april 2020 19:13 schreef dellipder het volgende:
Ik heb meerdere malen gerapporteerd, maar er is niets veranderd. Is het misschien niet handig als men een melding naast zich neerlegt dit even via DM kenbaar te maken?
En over de inhoud, in forum COR in een topic dat ging over bleek in relatie tot Trump had ik een inbreng "bleek werkte bij de e-mails van Hillary wel". Dit werd weggehaald, omdat het teveel over Hillary ging, terwijl het duidelijk een woordspeling was. Als dit blijkbaar de norm is dan is mijn melding sowieso terecht.
Bij voorbaat dank voor de aandacht.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef dellipder het volgende:
@:SuperHartje Dankjewel! Misschien was ik iets te ongeduldig, maar ik had de indruk dat er een mod aanwezig was. Anyhoe TOP!
Wat kinderachtig om in het topic door te gaan. Wat snap je niet aan: het is niet tegen de policy??quote:Op maandag 4 mei 2020 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals Carl Sagan ooit zei "extraordinary claims require extraordinary evidence".
quote:Op maandag 4 mei 2020 16:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wat kinderachtig om in het topic door te gaan.
Dat snap ik, maar ik hoop ook dat je het Engelse zinnetje snapt dat ik postte, want het zijn de laatste twee woordjes van dat zinnetje waar de sceptici hier in BNW naar opzoek zijn, maar wat voor de dames en heren complotdenkers hier nogal een lastig concept blijkt te zijn.quote:Wat snap je niet aan: het is niet tegen de policy??
Nogmaals dat is niet tegen policy. Het gaat over de demonstraties en de meningen van jullie erover.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar jarenlang roeptoeteren zonder ooit eens met een onderbouwing te willen komen lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Dat is allemaal mooi en aardig. Maar vraag me niet daarop te moderaten, het is niet tegen policy. Dat is mn punt. Los van de feitenquote:Op maandag 4 mei 2020 16:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik, maar ik hoop ook dat je het Engelse zinnetje snapt dat ik postte, want het zijn de laatste twee woordjes van dat zinnetje waar de sceptici hier in BNW naar opzoek zijn, maar wat voor de dames en heren complotdenkers hier nogal een lastig concept blijkt te zijn.
Jij denkt dat hier users zijn die opzettelijk leugens verspreiden? Dan kan je mailen naar fok@forum.nlquote:Op maandag 4 mei 2020 19:36 schreef BroesWillems het volgende:
En smaad en laster? Is dat wel tegen de policy?
Dat komt hier aan de lopende band voor. Zelfs zeer zware beschuldigingen worden geuit naar personen toe, zonder enig bewijs. Dat is gewoon strafbaar volgens de nederlandse wet.quote:Op maandag 4 mei 2020 22:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jij denkt dat hier users zijn die opzettelijk leugens verspreiden? Dan kan je mailen naar fok@forum.nl
Edit: Sorry forum@fok.nl
Het is strafbaar als je bewust leugens maakt om iemand bewust in diskrediet te brengen. Nogmaals als je vindt dat users smaad of laster plegen kan je mailen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat komt hier aan de lopende band voor. Zelfs zeer zware beschuldigingen worden geuit naar personen toe, zonder enig bewijs. Dat is gewoon strafbaar volgens de nederlandse wet.
Als iemand gewezen wordt op zijn leugen over een persoon en er toch mee doorgaat, dan is dat ook laster he.
Daar is dus een discussie over.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:39 schreef The_End het volgende:
[..]
Dit is een grote leugen bijvoorbeeld: BNW / Petitie om onderzoek te doen naar medische wanpraktijken Bill Gates
In de VS heb je niet dezelfde rechtstaat als in Nederland. Wat in NL strafbaar is hoeft dat niet te zijn in de VS en andersom.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:45 schreef SuperHartje het volgende:
Daar is dus een discussie over.
Die petitie is er nou eenmaal, dat is toch geen initiatief van Fok? Mag daar geen discussie over plaatsvinden? Hetzelfde voor YouTubes die gedeeld worden.
Meld het dan per mail als je dat vindt. Persoonlijk vind ik wel dat we daar een mening over mogen hebben. Aan de petitie verander je niets, die wordt overal gedeeld ook op Twitter enz. Mensen willen weten waar het over gaat en of het (on)waar is. Als je die petitie zelf laster vindt, ben ik bang dat die hele petitie dan verboden moet zijn voor heel NL en dat het nogal een klusje is dat voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:54 schreef The_End het volgende:
[..]
In de VS heb je niet dezelfde rechtstaat als in Nederland. Wat in NL strafbaar is hoeft dat niet te zijn in de VS en andersom.
Mensen uitmaken voor Pedofiel dan? Het beschuldigen van babymoord? etc? dat zijn toch duidelijke leugens met de bedoeling mensen zwart te maken?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Meld het dan per mail als je dat vindt. Persoonlijk vind ik wel dat we daar een mening over mogen hebben. Aan de petitie verander je niets, die wordt overal gedeeld ook op Twitter enz. Mensen willen weten waar het over gaat en of het (on)waar is. Als je die petitie zelf laster vindt, ben ik bang dat die hele petitie dan verboden moet zijn voor heel NL en dat het nogal een klusje is dat voor elkaar te krijgen.
De petitie wordt niet gepromoot he, het wordt besproken en users geven hun mening erover.
Maak TR’s betreft die posts en we kijken ernaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mensen uitmaken voor Pedofiel dan? Het beschuldigen van babymoord? etc? dat zijn toch duidelijke leugens met de bedoeling mensen zwart te maken?
Ga ik doen. Bij volgende dan. Geen zin om alle posts weer na te lopen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Maak TR’s betreft die posts en we kijken ernaar.
Fijn! We zeggen zo vaak, maak TR’s. Dat helpt. En al krijg je niet meteen antwoord (we zijn niet constant aanwezig), ze worden altijd afgehandeld. Als er geen actie wordt ondernomen krijg je een dm met een korte toelichting. Ben je ontevreden over de afhandeling, laat het ons weten in de FBquote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ga ik doen. Bij volgende dan. Geen zin om alle posts weer na te lopen.
Dit soort opmerkingen vindt Broes wel kunnen? Ik vind die best pittig het is een doodsverwensing naar een groep mensen.quote:-.
Nee, ben ik mee je eens.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Succes met de tr's.
[..]
Dit soort opmerkingen vindt Broes wel kunnen? Ik vind die best pittig het is een doodsverwensing naar een groep mensen.
Merci!quote:
Er wordt genoeg gemod. Het is even generaliserend als normies. Het is zijn mening en valt niemand persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:58 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
"complotmongeaul" dat halen de moderators weer niet weg. Dat is zogenaamd niet generaliserend en zeker wel bevorderlijk voor een dicussie. En zeker van een kutmongool die op fok alleen met oneliners post met zo'n kutsmiley erboven alsof ie een debieltje is.
Waarom mag normies wel en complotgekkies niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:02 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Er wordt genoeg gemod. Het is even generaliserend als normies. Het is zijn mening en valt niemand persoonlijk aan.
Edit: iets wat aangepast
Liever beide niet. En daar stond toch geen complotgekkie....quote:Op zaterdag 9 mei 2020 04:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom mag normies wel en complotgekkies niet?
Daar gaat het hier helemaal niet om in BNW. Als jij iedereen die om onderbouwing vraagt normie gaat noemen, wil dat nog niet zeggen dat ze niet openstaan voor info. Het is net zo bevooroordeeld als compotgek. Dat bedoelen users ook met ‘je diskwalificeert jezelf’. Je sluit van te voren uit dat mensen de informatie en onderbouwing die je zou aandragen zullen accepteren. En daarbij is het net of je jezelf boven die users plaatst, zo van ‘ik weet het beter’, ga jij maar lekker naar het nieuws kijken. En dat is net zo respectloos als complotgekkie.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 10:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik begrijp niet wat ze zo storend vinden aan het woord normie? Er wordt toch niets mee miszegd, een verkorting van het woord normaal want dat vinden ze toch ook van zichzelf? Mensen die anders denken zoals Summers werden een psychose toegeschreven jl in een topic maw zij is gek, de ander die dit haar toeschrijft is de normale in zijn haar/ogen, normie is daar niet meer dan een afkorting van. De normalen voelen zich beledigd door ze normaal te noemen?
Het is ook niet altijd even makkelijk om met alternatieve bronnen te komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Onderbouwing wordt vaak zat gegeven bovenal informatie maar daar wordt lacherig over gedaan want YT het wordt niet eens bekeken hooguit effe doorheen gescrold. Mensen die anderen uitmaken voor gevaarlijk en psychoses daar zoek ik liever de discussie niet mee op, die ben ik regelmatig tegengekomen. Ik weet zeker dat hun zich meer verheven voelen dan ik over hun. Trouwens die post van Guyvie in het Algemene Topic vond ik toch anders ook aardig denigrerend en generaliserend maar ach, laat gaan. Dank voor je fb
Spellingscontrole prima..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja dat gespinsel van Guyvie kan zo de Televaag in wel eerst even door de spellingscheck.
Kijk nu weer eens in het lockdown topic. Summers beantwoord geen vragen en geeft dan aan dat je eerst jezelf in de gaten moet houden.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 11:40 schreef controlaltdelete het volgende:
Onderbouwing wordt vaak zat gegeven bovenal informatie maar daar wordt lacherig over gedaan want YT het wordt niet eens bekeken hooguit effe doorheen gescrold. Mensen die anderen uitmaken voor gevaarlijk en psychoses daar zoek ik liever de discussie niet mee op, die ben ik regelmatig tegengekomen. Ik weet zeker dat hun zich meer verheven voelen dan ik over hun. Trouwens die post van Guyvie in het Algemene Topic vond ik toch anders ook aardig denigrerend en generaliserend maar ach, laat gaan. Dank voor je fb
Op jou ga ik zeker niet antwoorden want je bent altijd alleen maar aan het klagen of aan het trappen . Zoek maar iemand die daar zin in heeft , ik heb er geen zin in , ik kom hier niet voor jouw lol en ik hoef me niet aan jou te verantwoorden .quote:Op maandag 11 mei 2020 00:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk nu weer eens in het lockdown topic. Summers beantwoord geen vragen en geeft dan aan dat je eerst jezelf in de gaten moet houden.
Is dat die 'zat onderbouwing' die je beschrijft?
Mwa.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Summers beantwoordt zat vragen. Ik bewonder haar animo dat ze nog erop ingaat maw je zit een beetje zielig te doen. Slaap lekker straks Visje
Het was toch niet ontopic en sommige mensen denken dat ik het topic ben . Sorry geen zin meer in . Het zijn meestal toch vooroordelen waar je nutteloze discussies van krijgt . Een ander zijn vooroordelen zijn tenslotte niet mijn last . Ik kom voor bnw onderwerpen en niet om tijd te verspillen aan vooroordelen over bnw-ers , ook niet om me te verantwoorden aan een groep die denken dat ze de bnw poortwachters zijn of het bnw tribunaal . Wie niet geinteresseerd is in conspiracies heeft niet het recht om andere mensen daarvan te weerhouden . Voortaan ga ik me alleen richten op bnw onderwerpen en ga ik niet meer in op mensen die denken dat ik me aan ze moet verantwoorden .quote:Op maandag 11 mei 2020 00:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwa.
Een een vraag citeren en vervolgens allemaal ontwijkende bewegingen maken en rookgordijnen opwerpen door te zeggen dat iemand zelf op zoek moet gaan naar informatie, het "rabbit hole" in moet duiken en meer opmerkingen van hetzelfde kaliber is natuurlijk geen vraag beantwoorden.
quote:Op maandag 11 mei 2020 00:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Tering, wat een nonsens kan je verkondigen in een minuut of 4. Bizar. Ik lach er maar om, maar eigenlijk is het ontzettend treurig dat mensen zulke diarree serieus nemen. Hoe kan je zo dom en naïef zijn.
Kijk er verdomme eens kritisch naar joh.
Dat het een nutteloze herhaling van zetten wordt heeft er natuurlijk alles mee te maken dat het vrijwel onmogelijk blijkt om het over de inhoud te hebben: elke inhoudelijke vraag wordt genegeerd (of afgedaan met dooddoeners), elke bron die niet strookt met het complot-beeld wordt structureel direct afgeserveerd als MSM-onzin waar verder niet naar gekeken dient te worden, elke vorm van logica, ratio of argumentatie is alleen maar vervelend.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:55 schreef Summers het volgende:
[..]
Het was toch niet ontopic en sommige mensen denken dat ik het topic ben . Sorry geen zin meer in . Het zijn meestal toch vooroordelen waar je nutteloze discussies van krijgt .
Duidelijk. Erover praten of discussiëren is niet gewenst. Je mag alleen maar elkaar napraten en daarmee de bubbel voeden. Kritiek en vragen zijn uit den boze. Voor een discussie is geen plek. Dat is de essentie?quote:Een ander zijn vooroordelen zijn tenslotte niet mijn last . Ik kom voor bnw onderwerpen en niet om tijd te verspillen aan vooroordelen over bnw-ers , ook niet om me te verantwoorden aan een groep die denken dat ze de bnw poortwachters zijn of het bnw tribunaal .Wie niet geinteresseerd is in conspiracies heeft niet het recht om andere mensen daarvan te weerhouden . Voortaan ga ik me alleen richten op bnw onderwerpen en ga ik niet meer in op mensen die denken dat ik me aan ze moet verantwoorden .
Dat recht heb ik al en hoef ik niet elke dag opnieuw aan te vechten in bnw aan mensen die het allemaal onzin vinden . Klaar daarmee .
Man man man. Mooie vorm van cherry picking: ik laat me één keer gaan omdat ik werkelijk perplex sta. De rest van mijn grotendeels inhoudelijke reacties negeer je. En over die WOII-vergelijking van controlaltdelete aan mijn adres hoorde ik je dan ook weer niet.quote:Op maandag 11 mei 2020 00:55 schreef Summers het volgende:
Wie zo denkt over bnw onderwerpen of over bnw-ers valt niet mee te praten .
[..]
Ik ben nergens de inhoud van een topic maar toch blijf je mij als onderwerp behandelen .quote:Op maandag 11 mei 2020 01:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat het een nutteloze herhaling van zetten wordt heeft er natuurlijk alles mee te maken dat het vrijwel onmogelijk blijkt om het over de inhoud te hebben: elke inhoudelijke vraag wordt genegeerd (of afgedaan met dooddoeners), elke bron die niet strookt met het complot-beeld wordt structureel direct afgeserveerd als MSM-onzin waar verder niet naar gekeken dient te worden, elke vorm van logica, ratio of argumentatie is alleen maar vervelend.
[..]
Ik kom hier voor gelijkgestemden en niet om overtuigt te worden dat bnw allemaal onzin is of dat conspiracies niet bestaan en ik me dat verbeeld . Dat vraagstuk ligt allang achter me en ik wil me juist nog meer erin verdiepen . Voortaan voor mij dus alleen nog maar conspiracies want dat is mijn keuze en mijn goed recht .quote:Duidelijk. Erover praten of discussiëren is niet gewenst. Je mag alleen maar elkaar napraten en daarmee de bubbel voeden. Kritiek en vragen zijn uit den boze. Voor een discussie is geen plek. Dat is de essentie?
Daar ben je toch echt zelf debet aan door niet op de inhoudelijke vragen of argumenten te reageren, maar door te komen met dooddoeners als "in jezelf op zoek gaan", "een rabbit hole ingaan", "zelf de wereld ontdekken", "op je eigen waarneming vertrouwen". Ja, dan ga ik daarop door. Is dat heel gek?quote:Op maandag 11 mei 2020 01:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben nergens de inhoud van een topic maar toch blijf je mij als onderwerp behandelen .
Evenals dat het andermans goed recht is om daar al dan niet kritische vragen over te stellen, met tegenargumenten te komen of met andere bronnen te komen die een ander beeld schetsen. Het is een discussieforum, geen "praat elkaar kritiekloos na"-forum.quote:[..]
Ik kom hier voor gelijkgestemden en niet om overtuigt te worden dat bnw allemaal onzin is of dat conspiracies niet bestaan en ik me dat verbeeld . Dat vraagstuk ligt allang achter me en ik wil me juist nog meer erin verdiepen . Voortaan voor mij dus alleen nog maar conspiracies want dat is mijn keuze en mijn goed recht .
Als iemand iemand anders na wilt praten is dat die ander zijn keuze en niet jouw keuze . Als gelijkgstemden het met elkaar eens zijn is dat hun zaak en niet jouw zaak . Jij bepaald niet wat een ander mag geloven en niemand is verplicht zijn of haar geloof aan jou te verantwoorden . Jij gelooft toch niet dat het bestaat en dat is jouw probleem en niet die van de ander . Als mensen niet zo aardig zijn moeten ze niet gek opkijken als mensen er geen zin in hebben . Dat we op internet zijn maakt het nog niet verplicht om met iemand te praten die zich niet kan gedragen . Dan is het iemands goed recht diegene te negeren . In het echte leven kom je niet weg met bot gedrag en op internet ook niet . Ik ga me voortaan alleen op gelijkgestemden richten en niet meer op het verantwoorden van mezelf aan mensen die alles toch onzin vinden .quote:Op maandag 11 mei 2020 01:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar ben je toch echt zelf debet aan door niet op de inhoudelijke vragen of argumenten te reageren, maar door te komen met dooddoeners als "in jezelf op zoek gaan", "een rabbit hole ingaan", "zelf de wereld ontdekken", "op je eigen waarneming vertrouwen". Ja, dan ga ik daarop door. Is dat heel gek?
[..]
Evenals dat het andermans goed recht is om daar al dan niet kritische vragen over te stellen, met tegenargumenten te komen of met andere bronnen te komen die een ander beeld schetsen. Het is een discussieforum, geen "praat elkaar kritiekloos na"-forum.
Je snapt niet dat mensen het onzin vinden omdat je werkelijk niets kan of wil onderbouwen en je beweringen nergens op gestoeld zijn behalve onderbuiikgevoelens die andere gekkies op Facebook napraten.quote:Op maandag 11 mei 2020 01:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Als iemand iemand anders na wilt praten is dat die ander zijn keuze en niet jouw keuze . Als gelijkgstemden het met elkaar eens zijn is dat hun zaak en niet jouw zaak . Jij bepaald niet wat een ander mag geloven en niemand is verplicht zijn of haar geloof aan jou te verantwoorden . Jij gelooft toch niet dat het bestaat en dat is jouw probleem en niet die van de ander . Als mensen niet zo aardig zijn moeten ze niet gek opkijken als mensen er geen zin in hebben . Dat we op internet zijn maakt het nog niet verplicht om met iemand te praten die zich niet kan gedragen . Dan is het iemands goed recht diegene te negeren . In het echte leven kom je niet weg met bot gedrag en op internet ook niet . Ik ga me voortaan alleen op gelijkgestemden richten en niet meer op het verantwoorden van mezelf aan mensen die alles toch onzin vinden .
Ik ben je niks schuldig ,ook niet jouw wereldbeeld . Het is mijn zaak wat ik wel en niet geloof of jij dat nou wel of niet inziet .quote:Op maandag 11 mei 2020 01:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Je snapt niet dat mensen het onzin vinden omdat je werkelijk niets kan of wil onderbouwen en je beweringen nergens op gestoeld zijn behalve onderbuiikgevoelens die andere gekkies op Facebook napraten.
Truth is wat meer ruimdenkend, misschien is dat wat voor jou? Ik vind jouw postings interessant maar hier zitten voornamelijk mensen die je willen veranderen.quote:Op maandag 11 mei 2020 02:00 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben je niks schuldig ,ook niet jouw wereldbeeld . Het is mijn zaak wat ik wel en niet geloof of jij dat nou wel of niet inziet .
Dus datquote:Op maandag 11 mei 2020 02:02 schreef illusions het volgende:
Wat een kunst. Letterlijk overal omheen draaien, nergens direct antwoord op geven.
Blijf jij maar in je rabbit hole, weirdo.
Voor bnw kwam ik jaren in tru , nu hebben conspiracies mijn interesse en die mensen die mij willen veranderen hebben dat recht niet . Het is mijn keuze waar ik ben en wat ik geloof .Ik ben tevreden met wat ik geloof en andere mensen moeten dat maar respecteren . Ik hoef niet bekeerd te worden . BNW word trouwens toch main stream en dan zien ze zelf wel hoe ver ze er naast zaten .quote:Op maandag 11 mei 2020 02:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Truth is wat meer ruimdenkend, misschien is dat wat voor jou? Ik vind jouw postings interessant maar hier zitten voornamelijk mensen die je willen veranderen.
Zelfs voor gelijkgestemden zijn bronnen waar je bepaalde dingen (zoals dat Bill Gates in India on trial zou gaan) vandaan hebt toch belangrijk? Waarom is het dan zo onmogelijk om die bron van je te krijgen?quote:Op maandag 11 mei 2020 01:18 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ben nergens de inhoud van een topic maar toch blijf je mij als onderwerp behandelen .
[..]
Ik kom hier voor gelijkgestemden en niet om overtuigt te worden dat bnw allemaal onzin is of dat conspiracies niet bestaan en ik me dat verbeeld . Dat vraagstuk ligt allang achter me en ik wil me juist nog meer erin verdiepen . Voortaan voor mij dus alleen nog maar conspiracies want dat is mijn keuze en mijn goed recht .
Daar heb ik allang antwoord op gegeven , het is gewoon treiteren om daar steeds op terug te komen . Voor de rest is iedereen volwassen en moeten de volwassenen zelf maar een keer moeite doen als ze iets willen weten . Het is de makkelijkste weg om een ander alle moeite te laten doen en zelf alleen maar vragen te stellen . Ik ben niemands moeder en er zijn hier geen koningen die ik moet dienen . Doe zelf een keer onderzoek , neem zelf een keer moeite , er is zowiezo geen land te bezeilen met mensen die vooroordelen hebben tegen conspiracy theoristen en niet openstaan voor de inhoud van bnw , alleen de buitenkant ff scannen en alles afkeuren op de schil omdat het toch allemaal onzin is .quote:Op maandag 11 mei 2020 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zelfs voor gelijkgestemden zijn bronnen waar je bepaalde dingen (zoals dat Bill Gates in India on trial zou gaan) vandaan hebt toch belangrijk? Waarom is het dan zo onmogelijk om die bron van je te krijgen?
Ik gok dat dat van een feesboekpost komt die nergens meer is terug te vinden. Maar omdat het kennelijk erg moeilijk is het ongelijk toe te geven gaat men met de hakken in het zand.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zelfs voor gelijkgestemden zijn bronnen waar je bepaalde dingen (zoals dat Bill Gates in India on trial zou gaan) vandaan hebt toch belangrijk? Waarom is het dan zo onmogelijk om die bron van je te krijgen?
Ik heb het topic over Bill Gates even doorgekeken en ik zie je eigenlijk nergens vertellen waarvoor hij nou eigenlijk aangeklaagd moet worden.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb ik allang antwoord op gegeven , het is gewoon treiteren om daar steeds op terug te komen . Voor de rest is iedereen volwassen en moeten de volwassenen zelf maar een keer moeite doen als ze iets willen weten . Het is de makkelijkste weg om een ander alle moeite te laten doen en zelf alleen maar vragen te stellen . Ik ben niemands moeder en er zijn hier geen koningen die ik moet dienen . Doe zelf een keer onderzoek , neem zelf een keer moeite , er is zowiezo geen land te bezeilen met mensen die vooroordelen hebben tegen conspiracy theoristen en niet openstaan voor de inhoud van bnw , alleen de buitenkant ff scannen en alles afkeuren op de schil omdat het toch allemaal onzin is .
Ik noem dat trollen .Waarom zou ik mijn tijd daaraan verspillen ? Ik richt me wel op gelijkgestemden , die wel moeite doen en daardoor weten dat conspiracies bestaan en me niet constant willen bekeren of voor gek verklaren . Dat is zo kleingeestig en onrespectvol en arrogant , iets afwijzen omdat je vooroordeel dat zegt en vervolgens je vooroordeel met alle geweld proberen te slijten aan conspiracy theoristen in discussies .Nee dank je , vooroordelen zijn nooit de waarheid , zullen nooit de waarheid worden en is altijd tijdverspilling . Genoeg andere mensen op fok . Ik ben volwassen en hoef dat kinderachtig gedrag niet . Ik kom hier niet om trollen tevreden te stellen , dat zou mijn probleem niet moeten zijn als fok bezoeker die het recht heeft om zelf te kiezen waar mijn interesses liggen . .Ik kom op bnw voor conspiracies . Niet om een groep mensen tevreden te stellen met hun zelf verzonnen voorwaarden.
Dat staat toch beschreven in de petitie kom op zegquote:Op maandag 11 mei 2020 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb het topic over Bill Gates even doorgekeken en ik zie je eigenlijk nergens vertellen waarvoor hij nou eigenlijk aangeklaagd moet worden.
Maar dat is het nou juist, mensen doen dat eigen onderzoek en kunnen niet vinden wat jij hier komt beweren. Sterker nog, mensen vinden aanwijzingen dat juist het tegendeel waar is.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:02 schreef Summers het volgende:
[..]
Daar heb ik allang antwoord op gegeven , het is gewoon treiteren om daar steeds op terug te komen . Voor de rest is iedereen volwassen en moeten de volwassenen zelf maar een keer moeite doen als ze iets willen weten . Het is de makkelijkste weg om een ander alle moeite te laten doen en zelf alleen maar vragen te stellen . Ik ben niemands moeder en er zijn hier geen koningen die ik moet dienen . Doe zelf een keer onderzoek , neem zelf een keer moeite , er is zowiezo geen land te bezeilen met mensen die vooroordelen hebben tegen conspiracy theoristen en niet openstaan voor de inhoud van bnw , alleen de buitenkant ff scannen en alles afkeuren op de schil omdat het toch allemaal onzin is .
En hier kom ik toch weer terug op die gelijkgestemden. Ook voor die gaat zo'n bron nuttig zijn toch? Of hoe zie je dat voor ogen? Het kan toch niet zo zijn dat die kritische blik dan opeens lekker makkelijk het raam uit gaat. Vooroordelen zijn niet nodig, daar heb je bronnen en argumenten voor. Of dat nou een Gates in India is, of waarom een autisme-vaccin correlatie door toeval door die ouders gezien wordt, maakt niet uit.quote:Ik noem dat trollen .Waarom zou ik mijn tijd daaraan verspillen ? Ik richt me wel op gelijkgestemden , die wel moeite doen en daardoor weten dat conspiracies bestaan en me niet constant willen bekeren of voor gek verklaren . Dat is zo kleingeestig en onrespectvol en arrogant , iets afwijzen omdat je vooroordeel dat zegt en vervolgens je vooroordeel met alle geweld proberen te slijten aan conspiracy theoristen in discussies .Nee dank je , vooroordelen zijn nooit de waarheid , zullen nooit de waarheid worden en is altijd tijdverspilling . Genoeg andere mensen op fok . Ik ben volwassen en hoef dat kinderachtig gedrag niet . Ik kom hier niet om trollen tevreden te stellen , dat zou mijn probleem niet moeten zijn als fok bezoeker die het recht heeft om zelf te kiezen waar mijn interesses liggen . .
Waarom? Omdat er dan misschien vragen gesteld worden, of erger nog, kritiek op de inhoud of betrouwbaarheid van de bron komt of dat iemand met een andere bron aan komt zetten waaruit iets anders blijkt.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
bnw is jarenlang onderzoek doen en connecting the dots . Als mensen nou eens een keer zelf gaan verdiepen dan gaan ze een referentiekader opbouwen en het zelf wel een keer begrijpen . Het is bull shit om je eigen luiheid en gebrek aan interesse voor conspiracies en er niet voor open te staan op een ander af te schuiven die wel tijd en moeite heeft gedaan . Sta zelf open voor het onderwerp en doe zelf onderzoek . BNw is te ingewikkeld om achterover te leunen en te verwachten dat alle antwoorden aan komen waaien.en dat je het dan begrijpt .quote:Op maandag 11 mei 2020 12:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, mensen doen dat eigen onderzoek en kunnen niet vinden wat jij hier komt beweren. Sterker nog, mensen vinden aanwijzingen dat juist het tegendeel waar is.
[..]
En hier kom ik toch weer terug op die gelijkgestemden. Ook voor die gaat zo'n bron nuttig zijn toch? Of hoe zie je dat voor ogen? Het kan toch niet zo zijn dat die kritische blik dan opeens lekker makkelijk het raam uit gaat. Vooroordelen zijn niet nodig, daar heb je bronnen en argumenten voor. Of dat nou een Gates in India is, of waarom een autisme-vaccin correlatie door toeval door die ouders gezien wordt, maakt niet uit.
Wat een prachtig rookgordijn dit. Allemaal dooddoeners.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:19 schreef Summers het volgende:
[..]
bnw is jarenlang onderzoek doen en connecting the dots . Als mensen nou eens een keer zelf gaan verdiepen dan gaan ze een referentiekader opbouwen en het zelf wel een keer begrijpen . Het is bull shit om je eigen luiheid en gebrek aan interesse voor conspiracies en er niet voor open te staan op een ander af te schuiven die wel tijd en moeite heeft gedaan . Sta zelf open voor het onderwerp en doe zelf onderzoek . BNw is te ingewikkeld om achterover te leunen en te verwachten dat alle antwoorden aan komen waaien.en dat je het dan begrijpt .
Wat heeft een referentie kader nou weer te maken met hoe statistiek werkt? Of met een simpele toetsbare bewering over Gates?quote:Op maandag 11 mei 2020 12:19 schreef Summers het volgende:
[..]
bnw is jarenlang onderzoek doen en connecting the dots . Als mensen nou eens een keer zelf gaan verdiepen dan gaan ze een referentiekader opbouwen en het zelf wel een keer begrijpen . Het is bull shit om je eigen luiheid en gebrek aan interesse voor conspiracies en er niet voor open te staan op een ander af te schuiven die wel tijd en moeite heeft gedaan . Sta zelf open voor het onderwerp en doe zelf onderzoek . BNw is te ingewikkeld om achterover te leunen en te verwachten dat alle antwoorden aan komen waaien.en dat je het dan begrijpt .
Dit zijn allemaal doodoeners , de hele tijd je vooroordeel bevestigt willen zien uit de mond van conspiracy theoristen . Alleen je hebt het mis dus dat ga je nooit horen en dan word je boos en gefrustreerd maar je doet het zelf .quote:Op maandag 11 mei 2020 12:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een prachtig rookgordijn dit. Allemaal dooddoeners.
quote:Op maandag 11 mei 2020 12:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat er dan misschien vragen gesteld worden, of erger nog, kritiek op de inhoud of betrouwbaarheid van de bron komt of dat iemand met een andere bron aan komt zetten waaruit iets anders blijkt.
Dat is ontzettend vervelend, want dan moet je na gaan denken over je eigen denkbeelden en hoe je dat gaat rijmen met tegenstrijdige informatie. Cognitieve dissonantie is het gevolg, en dat dient vermeden te worden.
Als je elkaar alleen maar kritiekloos napraat heb je dat hele probleem niet. Voila.
Welnee, ik ben helemaal niet boos. Ik beschrijf gewoon wat ik zie gebeuren, en daar geef ik een interpretatie aan. Ik wil inhoudelijk op de onderwerpen van de topics ingaan, maar dat blijkt gewoonweg on-mo-ge-lijk.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal doodoeners , de hele tijd je vooroordeel bevestigt willen zien uit de mond van conspiracy theoristen . Alleen je hebt het mis dus dat ga je nooit horen en dan word je boos en gefrustreerd maar je doet het zelf .
[..]
Ook bij conspiracies helpen vooroordelen niet , raar dat mensen altijd over kritisch nadenken praten bij anderen maar er zo zeker van zijn dat conspiracies niet bestaan dat ze alvast hun eigen vooroordeel als waarheid zien en zich alvast tijd besparen door zich niet serieus te verdiepen .quote:Op maandag 11 mei 2020 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welnee, ik ben helemaal niet boos. Ik beschrijf gewoon wat ik zie gebeuren, en daar geef ik een interpretatie aan. Ik wil inhoudelijk op de onderwerpen van de topics ingaan, maar dat blijkt gewoonweg on-mo-ge-lijk.
Raar dat mensen altijd over kritisch nadenken praten bij anderen maar er zo zeker van zijn dat conspiracies bestaan dat ze alvast hun eigen vooroordeel als waarheid zien en zich alvast tijd besparen door zich niet serieus te verdiepen .quote:Op maandag 11 mei 2020 12:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Ook bij conspiracies helpen vooroordelen niet , raar dat mensen altijd over kritisch nadenken praten bij anderen maar er zo zeker van zijn dat conspiracies niet bestaan dat ze alvast hun eigen vooroordeel als waarheid zien en zich alvast tijd besparen door zich niet serieus te verdiepen .
Vooroordelen zouden niet uit moeten maken bij simpele verifieerbare feiten.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Ook bij conspiracies helpen vooroordelen niet , raar dat mensen altijd over kritisch nadenken praten bij anderen maar er zo zeker van zijn dat conspiracies niet bestaan dat ze alvast hun eigen vooroordeel als waarheid zien en zich alvast tijd besparen door zich niet serieus te verdiepen .
Succes met andere mensen ervan te overtuigen dat ze eigenlijk lijden aan cognitieve dissonantie en dat ze in conspiracies geloven omdat ze niet kritisch naar het bewijs hebben gekeken en dat ze erin geloven omdat hun hersenen hun voor de gek houden . Eigenlijk hoort iedereen gewoon in news en moet een keer normaal gaan doen . Je stopt niet voordat bnw kan sluiten omdat iedereen bekeerd is naar news , het ware geloof ..quote:Op maandag 11 mei 2020 12:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Raar dat mensen altijd over kritisch nadenken praten bij anderen maar er zo zeker van zijn dat conspiracies bestaan dat ze alvast hun eigen vooroordeel als waarheid zien en zich alvast tijd besparen door zich niet serieus te verdiepen .
Over vooroordelen gesproken zeg... Ik wil niemand bekeren. Ik wil BNW niet sluiten.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Succes met andere mensen ervan te overtuigen dat ze eigenlijk lijden aan cognitieve dissonantie en dat ze in conspiracies geloven omdat ze niet kritisch naar het bewijs hebben gekeken en dat ze erin geloven omdat hun hersenen hun voor de gek houden . Eigenlijk hoort iedereen gewoon in news en moet een keer normaal gaan doen . Je stopt niet voordat bnw kan sluiten omdat iedereen bekeerd is naar news , het ware geloof ..![]()
Kan je beide zinnen nader toelichten?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je kunt na POL en NWS ook verder gaan met BNW naar de tering helpen. Voor jou gelden immers andere regels dan voor mij.
Je kan TR’s maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:05 schreef xpompompomx het volgende:
Leuk hoor, dat topic met BNW-plaatjes. Maar kan het dan ook over BNW-onderwerpen gaan in plaats van Amerikaanse politiek?
@:controlaltdelete als veelposter wil hier natuurlijk wel wat over zeggen.
Ik zou @:summers bijna vergeten.
Want als je het over Amerikaanse politiek wil hebben kan dat natuurlijk ook prima in POL
Tja, dat lukt nou eenmaal voor geen ene meter. Je kan net zo goed tegen een muur praten.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Je kan TR’s maken.
Verder is het niet de bedoeling, hier in de FB, daarover te discussiëren. Dat doen jullie maar in het topic zelf, in het Algemene topic of privé.
Dat heb je soms met overtuigingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, dat lukt nou eenmaal voor geen ene meter. Je kan net zo goed tegen een muur praten.
Ik probeer(de) niemand te overtuigen, maar ik vroeg me wat dat topic betreft af wat jolige plaatjes over Amerikaanse politiek te maken hebben met BNW.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 14:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat heb je soms met overtuigingen.
Uhm dat zei ik ook niet..quote:Op vrijdag 15 mei 2020 15:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik probeer(de) niemand te overtuigen,
quote:maar ik vroeg me wat dat topic betreft af wat jolige plaatjes over Amerikaanse politiek te maken hebben met BNW.
Goede voorbeeldfunctie, constructief ook.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij wel?
Zeker om je eigen penis te zien??
Grapje moet kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Goede voorbeeldfunctie, constructief ook.
Dit kan beter in de FB. Heb de post aangepast. Beide heren kunnen dat beter idd, die toonzetting.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 12:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[..]
Zeg @:SuperHartje is het normaal dat illusions op deze manier praat?
Ik vraag in mijn post hoe de bnw'er hier tegen aan kijken.
Iemand antwoord, Tingo, en meteen staat illusions weer op klaar om op zijn manier te laten zien dat hij het wel allemaal snapt.
Zo op deze manier zullen vele users terug terugdeinzen om nog wat te posten.
Je moet tegenwoordig zowat een disclaimer in je post plakken anders weten anderen jou te plaatsen.
En illusions, ga eens naar buiten, praat eens met echte mensen, communiceer je dan net zo als hier op FOK!?
Wat is "buiten" en hoe kom je daar?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:14 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dit kan beter in de FB. Heb de post aangepast. Beide heren kunnen dat beter idd, die toonzetting.
Dank voor het melden, zou je in het vervolg een TR willen maken? Bij voorbaat dank
Buiten? Die post stond in het Algemeen topic.quote:Op woensdag 17 juni 2020 14:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is "buiten" en hoe kom je daar?
quote:Op woensdag 17 juni 2020 16:03 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Buiten? Die post stond in het Algemeen topic.
quote:En illusions, ga eens naar buiten, praat eens met echte mensen, communiceer je dan net zo als hier op FOK!?
Wie precies zijn 'beide heren' ?quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:14 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dit kan beter in de FB. Heb de post aangepast. Beide heren kunnen dat beter idd, die toonzetting.
Dank voor het melden, zou je in het vervolg een TR willen maken? Bij voorbaat dank
Ik had 't tegen superhartje.quote:
Wie zijn 'beide heren' ?quote:
Jij en illusions. Jullie doen allebei niet lief tegen elkaar.quote:
Ik heb alleen maar 'n antwoord op de vraag van schommelstoel netjes gegeven.quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:52 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Jij en illusions. Jullie doen allebei niet lief tegen elkaar.
Het gaat om je toonzetting tegen illusions. Je demonstreert het zelf hierboven ook al.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 'n antwoord op de vraag van schommelstoel netjes gegeven.
Heb ik iets verkeerd geschreven? Als wel, wat precies dan?
Illusies zoekt ruzie weer.
I don't answer his bad-mannered, belligerent bullshit posts that much anymore.
Or maybe you just don't pay enough attention.
The point here is is that I did not write anything offensive to anyone, but you seem to think I did for some reason. But you obviously weren't paying attention.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:20 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Het gaat om je toonzetting tegen illusions. Je demonstreert het zelf hierboven ook al.
Gaat niet over users in het algemeen of zo. Je praat ook anders tegen mij
Lees jij wat ik zegquote:Op woensdag 17 juni 2020 20:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
The point here is is that I did not write anything offensive to anyone, but you seem to think I did for some reason. But you obviously weren't paying attention.
Die comment van schommelstoel gaat over de postgedrag van illusies en niks met mij te maken heeft.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Lees jij wat ik zegIk heb het over de communicatie tussen jou en illusions, niets meer en niets minder
Dus? Waarom mag ik je gedrag naar illusions toe niet benoemen? Dit is gewoon feedback. Je hoeft je niet aangevallen te voelen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 23:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die comment van schommelstoel gaat over de postgedrag van illusies en niks met mij te maken heeft.
Jij moet niet zulke lange tenen hebben.quote:Zwakke moderatie weer dus.
Jij moet beter opletten.
Geen dank mod.quote:
Luihuid van de mod-instantie denk ik!quote:Op dinsdag 30 juni 2020 02:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Geen dank mod.
Wat is er met de vid (van Izzy) en m'n reactie erop gebeuren? Was er iets verkeerd gezegd of was het meer 'n 'luiheid van de mod' instantie?
Hoi Nikonlover. Geen idee. @Tjacka?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:30 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom is mijn post met een linkje weggehaald? Was een linkje naar een website van iemand die vanaf aarde goede foto's van satellieten, raketten en het ISS maakt. BNW / Fakery in Space #12 - Dragon Crew
Ik heb in dat topic niks weggehaald?quote:Op dinsdag 30 juni 2020 16:11 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoi Nikonlover. Geen idee. @:Tjacka?
Hoi. Ik heb volgens mij in dat topic niks weggehaald. Zou je misschien opnieuw kunnen plaatsen? En weet je zeker dat je het wel heb geplaatst? Wel echt BNW dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 15:30 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom is mijn post met een linkje weggehaald? Was een linkje naar een website van iemand die vanaf aarde goede foto's van satellieten, raketten en het ISS maakt. BNW / Fakery in Space #12 - Dragon Crew
Dat is gek. Ik weet het 100% zeker. Het was een reactie op deze post:quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb volgens mij in dat topic niks weggehaald. Zou je misschien opnieuw kunnen plaatsen? En weet je zeker dat je het wel heb geplaatst? Wel echt BNW dit.
Ik heb gisteravond niets gedronken maar ik begin nu evengoed aan mezelf te twijfelenquote:Op zondag 28 juni 2020 19:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ondanks dat ik best leuke lenzen heb (zoals een Sigma Sport 150-600 met 1.4TC) wil ik toch eens wat gaan klooien met een Nikon P900 of P1000 om betere foto's van het ISS te maken.
Ben inmiddels in onderhandeling op MarktpIaats dus ben benieuwd
Ik heb die ook gezien, dus dan zijn we gezellig samen gekquote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is gek. Ik weet het 100% zeker. Het was een reactie op deze post:
[..]
Ik heb gisteravond niets gedronken maar ik begin nu evengoed aan mezelf te twijfelenIk plaats het wel even opnieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |