abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191072812
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Och, ik zou ook nog steeds naar Iran op vakantie gaan hoor. Niet gaan omdat je anders zogenaamd dat soort dingen sponsort? Dan kan je in Nederland ook wel stoppen met belasting betalen.
Prima skigebieden daar!
pi_191072928
Het nieuwe zogenaamd hippe wonen in 'pods' is ook weer een stap dichterbij Blade Runner dystopia :X

Incl. Black Mirror/China ratingsyteem :X

https://www.podshare.com/
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_191073006
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 12:34 schreef Tingo het volgende:
Zou interessant te zien hoe mensen reageren als alle buitenlanders gaat staken.
Komt zeker er ’n heleboel gezeik over leuke spulletjes via online winkelen die wordt niet afgeleverd. :)

Ik denk dat de immigratie issue/ ‘probleem’ enorm overdreven is.

Uitspraken van zulke figuren als Wilders, Tommy Robinson (what a fuckin joke he is!) enz. haatzaaiende bangmakerij is.

Maar ja – en als mensen willen blijven denken dat die domme fake terror aanslagen echt zijn.....tsja.
Als jij denkt dat dat overdreven is kom je OF nooit buiten OF je woont ergens afgelegen in 1 vd weinige NLe blanke enclaves nog.
pi_191074302
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 december 2019 18:41 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Xenofoob dit.
waarom?
pi_191076284
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:01 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dat overdreven is kom je OF nooit buiten OF je woont ergens afgelegen in 1 vd weinige NLe blanke enclaves nog.
Helemaal niet. Ben ik gelukkig van ook. Ben zelf wit en engels. Brexit is a complete and utter load of cowshit(timewasting misinformed).imo. Ouwe vrienden en familie (in 't UK) van me denken ook zo over.

Ik kom tegen verschillende nationaliteiten/culturen bijna elke dag bij werk/woonbuurt/OV/winkels enz.
Moroccan kapper (gezellig,lekker thee gratis ook) , turkse resterauntje,snack bar, aardige mensen (veel moslims) werkende bij de supermarkt kassa. Ik hou er van. Ik heb zeker heel veel meer positief dan negatief ervaringen van die 'multiculturism' gehad. Or maybe they are all conspiring to come and chop our heads off or blow us up with a shrapnel bombs. Ja hoor!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 17-01-2020 19:33:51 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_191076467
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 11:48 schreef groftick het volgende:
- Zweden haar zogenoemde verkrachtingsgolven zijn allang debunked. fake nieuws, propaganda van het hoogste niveau.
- Groepsverkrachting Duitsland debunked- https://www.rtlnieuws.nl/(...)-door-asielzoeker-op
https://nos.nl/artikel/21(...)lijkt-nepnieuws.html
-Meer dan de helft van de somaliërs in Nederland heeft een uitkering- dit heeft niets met uitsterven van blanke te maken maar afijn. Het is niet zo gek dat er afrikanen zijn met een uitkering. er zijn maar 40.00 Somaliërs in Nederland, lol. Het gaat niet goed met de 40.000 Somaliërs in Nederland, blijkt uit een studie van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) die morgen wordt gepubliceerd. https://www.trouw.nl/same(...)-nederland~ad77dd9d/ als daarvan de helft een uitkering heeft zitten we op 20.00 hahahahah das een naald in een hooiberg. We leven anno 2018 waar iedereen ook de immigranten moeten participeren, dus ze werken voor hun uitkering, LOL hahahahahahaha kom op zeg.
- Tweederde van de migrantenvrouwen werkt niet
Dit klopt voor geen meter en is heel goed uit te rekenen; -Schrijf eerst de hele breuk op (bijv. 3/3 = 90)
-Reken 1/deel van de breuk uit (1/3 = 90 : 3 = 30)
-Reken uit wat gevraagd wordt (2/3 = 2 x 30 = 60)
Dus 60% van de immigratie vrouwen zou niet werken? https://nieuws.tpo.nl/201(...)-bijstand-cbs-topic/
Haal van de 2 miljoen de mannen en kinderen af wat overblijft zijn dan de vrouwen hahahahaha wederom hebben we het dan maar over 60% van die kleine groep das geen maatschappelijk vraagstuk, omdat we het hebben over een naald ineen hooiberg. Er wordt wel 60% vermeld , maar niet om het aantal vrouwen waar het omgaat, lol.
Dankje wel.
Er zijn ook de 'anti-semitic' aanvallen die gestaged zijn maar daar hoor je niet erg veel over.

Disclaimer: Joden vind ik ook niet erg (anders had ik niet in Israel voor 'n tijdje gewerkt en gewoond) - voor dat iemand gaat wat over zeggen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 17-01-2020 19:38:01 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_191076724
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel.
Er zijn ook de 'anti-semitic' aanvallen die gestaged zijn maar daar hoor je niet erg veel over.

Disclaimer: Joden vind ik ook niet erg (anders had ik niet in Israel voor 'n tijdje gewerkt en gewoond) - voor dat iemand gaat wat over zeggen.
Is het een joods complot ja?
  vrijdag 17 januari 2020 @ 19:50:51 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191076746
Ik heb 1/4 aan collega's die allochtoon zijn ongeveer ik date nu met een Marokkaanse..
Ben ik nu fout?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_191076792
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Hoeft niet perse 'n joods complot te zijn, nee.....zelfde met bepaalde rare onmogelijk verhaaltjes uit WWII ook niet helemaal joodse waren.
pi_191076793
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:50 schreef theguyver het volgende:
Ben ik nu fout?
Stereotypes lijken te suggereren dat het eerder aan haar mannelijke familieleden dan aan de userbase van Fok! is om daarover te oordelen. :B
pi_191076826
foutje bedankt
  maandag 20 januari 2020 @ 05:48:55 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191110632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:55 schreef Tingo het volgende:
foutje bedankt
Welke van de tientallen waar we je dagelijks op wijzen?
  maandag 20 januari 2020 @ 05:49:11 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191110635
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Sure why not?
pi_191111207
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:19 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet. Ben ik gelukkig van ook. Ben zelf wit en engels. Brexit is a complete and utter load of cowshit(timewasting misinformed).imo. Ouwe vrienden en familie (in 't UK) van me denken ook zo over.

Ik kom tegen verschillende nationaliteiten/culturen bijna elke dag bij werk/woonbuurt/OV/winkels enz.
Moroccan kapper (gezellig,lekker thee gratis ook) , turkse resterauntje,snack bar, aardige mensen (veel moslims) werkende bij de supermarkt kassa. Ik hou er van. Ik heb zeker heel veel meer positief dan negatief ervaringen van die 'multiculturism' gehad. Or maybe they are all conspiring to come and chop our heads off or blow us up with a shrapnel bombs. Ja hoor!
:|W
Massa-verkrachtingen van Britse blanke meisjes, bomaanslagen bij concerten en ga zo maar door. Niets aan het handje hoor :W
pi_191123280
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 08:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:|W
Massa-verkrachtingen van Britse blanke meisjes, bomaanslagen bij concerten en ga zo maar door. Niets aan het handje hoor :W
'Massa-verkrachtingen' ? Phew, dramatische woorden. Despicable, missellijkmakende gedrag, maakt niet uit wat voor kleur of nationaliteit van beide partijen 't over gaat. We don't know the full story or all the circumstances. You write as if it is the first time that a vulnerable, young person has ever been abused in such a horrible manner, en witte europese 'sex gangs' zouden zoiets nooit doen.
Either way, sex offenders get an extra bad time in prison.

As for the 'bomaanslagen bij concerten' - er is al veel over gepost, maar als je wil gewoon alles op tv news enz. geloven, dat mag je zelf weten.
pi_191123323
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 05:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welke van de tientallen waar we je dagelijks op wijzen?
Name one. Please be specific and post in the appropriate topic. Otherwise- stfu.
pi_191123361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:01 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Misschien woon je in 'n NLse enclave met airbnb en studenten. Veel woon plezier!
pi_191127824
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:10 schreef Tingo het volgende:
As for the 'bomaanslagen bij concerten' - er is al veel over gepost, maar als je wil gewoon alles op tv news enz. geloven, dat mag je zelf weten.
Ah ja. Zitten zeker ook 'de joden' achter?

We hebben weer een Labour/Islam-gekkie.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 13:15:14 #69
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_191129619
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 10:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Hoor hoor ... we hebben weer een 'normie' met aannames.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 22 januari 2020 @ 03:08:07 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_191139630
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 22:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Name one. Please be specific and post in the appropriate topic. Otherwise- stfu.
Heel bnw fakery in space en 9/11 topic om maar even mee te beginnen.
pi_191141458
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 10:28 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Oh nee. Dat zeg ik niet.

Wrong on all counts. Again.
pi_191141465
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoor hoor ... we hebben weer een 'normie' met aannames.
Tsja – the good old ‘putting words in peoples’mouths’ tactic hebben we vaker gezien.
pi_191141516
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh nee. Dat zeg ik niet.

Wrong on all counts. Again.
Misschien moet je maar eerst eens NLers leren voor je hier onzin gaat rond bazuinen.
pi_191141825
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:21 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Misschien moet je maar eerst eens NLers leren voor je hier onzin gaat rond bazuinen.
Misschien moet je eerst maar eens fatsoenlijk leren afkorten voor je hier onzin gaat rondbazuinen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191142074
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2020 10:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Misschien moet je eerst maar eens fatsoenlijk leren afkorten voor je hier onzin gaat rondbazuinen.
Misschien moet jij gewoon maar eens opzouten, dat zou iedereen een gelukkig mens maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')