abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2020 @ 09:53:14 #51
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_190915960
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron voor?

Want die vent volgen was niet nodig, naar ik begrijp. Hij verstopte zich namelijk niet. De meeste grote inlichtingendiensten wisten dagelijks waar Soleimani zich bevond.

Dus hoe kom je aan die wijsheid?
Veel het nieuws volgens en met bron maakt het niet veel uit aangezien dan het argument komt dat het een fake news site is terwijl dat in feite voor bijna alle media geld.

Zoek en gij zult vinden///
pi_190915989
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:53 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Veel het nieuws volgens en met bron maakt het niet veel uit aangezien dan het argument komt dat het een fake news site is terwijl dat in feite voor bijna alle media geld.

Zoek en gij zult vinden
///
Goeie argumentatie knul. :') :') :') |:( :') :') :') :') :') :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190916000
quote:

[..]

Ik volg het nieuws op de voet, beste jongen. Het moet toch niet bijster moeilijk zijn om op de proppen te komen met een bron?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 7 januari 2020 @ 10:06:11 #54
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_190916067
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik volg het nieuws op de voet, beste jongen. Het moet toch niet bijster moeilijk zijn om op de proppen te komen met een bron?
Het was in meen maart dit jaar en dan is zoeken toch niet zo moeilijk, overal is het info over 1 hoge piet, maar er waren er blijkbaar 7/

Maar goed waarom een bron geven als je daarna dat weer onderuit probeert te halen ongeacht de waarheid?

Dat je denkt dat trump zomaar een aanslag laat doen zonder geldige reden is iig vrij simpel/
Het is een oorlog die al jaren en jaren duurt en waar obama niets aan gedaan heeft.

Behalve zoals zal blijken hem en zn vriendjes rijk gemaakt hebben.

Overigens zeg je het nieuws te volgen en toch zit je er zo vaak naast. hoe kan dat dan?
Hoe is het met russiagate? nog steeds overtuigd?
pi_190916115
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:06 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het was in meen maart dit jaar en dan is zoeken toch niet zo moeilijk, overal is het info over 1 hoge piet, maar er waren er blijkbaar 7/

Dat je denkt dat trump zomaar een aanslag laat doen zonder geldige reden is iig vrij simpel/
Het is een oorlog die al jaren en jaren duurt en waar obama niets aan gedaan heeft.
Naar ik begrijp wilde Trump aanvankelijk op een meer bescheiden wijze terugslaan. Toen hij de beelden zag van de ambassade in Baghdad die door demonstranten werd bestormd, besloot hij te kiezen voor de 'nucleaire optie'.

quote:
Overigens zeg je het nieuws te volgen en toch zit je er zo vaak naast. hoe kan dat dan?
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om je beweringen te staven met een bron?
pi_190916210
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:06 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Maar goed waarom een bron geven als je daarna dat weer onderuit probeert te halen ongeacht de waarheid?

Behalve zoals zal blijken hem en zn vriendjes rijk gemaakt hebben.

De oorlog met Iran? :D
pi_190921054
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Goeie argumentatie knul. :') :') :') |:( :') :') :') :') :') :') :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 10:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Naar ik begrijp wilde Trump aanvankelijk op een meer bescheiden wijze terugslaan. Toen hij de beelden zag van de ambassade in Baghdad die door demonstranten werd bestormd, besloot hij te kiezen voor de 'nucleaire optie'.
[..]

Het moet toch niet zo moeilijk zijn om je beweringen te staven met een bron?
zomerindebol baseert zijn uitspraken altijd op een bron, maar als je daar naar vraagt mag je zelf gaan zoeken, en is die bron ineens nergens te vinden. _O-
  dinsdag 7 januari 2020 @ 17:46:13 #58
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_190922065
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 16:40 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

zomerindebol baseert zijn uitspraken altijd op een bron, maar als je daar naar vraagt mag je zelf gaan zoeken, en is die bron ineens nergens te vinden. _O-
Dus je kan niet googlen of duck duck go?

Is gewoon te vinden hoor
pi_190922830
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:46 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Is gewoon te vinden hoor
:')
pi_190923059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 09:30 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ik vind verdediging toch iets anders als massa moordenaar.
"Verdediging" aan de andere kant van de wereld. Een beetje alsof ik wat soldaten in jouw tuin plaats en ze het vuur laat openen als jij er iets over zegt.

Ik begrijp dat leiders en generaals moeilijke beslissingen moeten maken waarbij doden vallen maar laten we nou niet doen alsof de president(en) van Amerika heel anders zijn dan de vermeende 'vijanden' van het westen. We hebben toevallig meer overeenkomsten met de Amerikanen maar dat maakt ze niet automatisch correcter op een ethische schaal.
quote:

[..]

Als je een beetje googled kan je ook bronnen vinden die het tegenovergestelde stellen als wat jij zegt.
Conscience do cost.
pi_190924457
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2020 17:46 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Is gewoon te vinden hoor
Zucht. Als jij zegt "zoekt en gij zult vinden" is het juist niet te vinden.
pi_190930807
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 05:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Hee, dat is apart. :D

Googleopdracht: nos journaal 19 januari 2019

resultaat:

[ afbeelding ]

Bovenaan verschijnt de link naar dat journaal en als ik erop klik kan ik ernaar kijken.

Zelfde Googleopdracht maar alleen een andere datum: 11,12,13,14,15,16,17,18,19, 21, 22, 23 januari enz enz. levert hetzelfde resultaat op. Bovenaan verschijnt de link naar het NOS journaal van die dag en ik kan het bekijken.

Behalve 20 januari 2019 niet. Als ik dat als googleopdracht in tik krijg ik dit te zien:

[ afbeelding ]

20 januari 2018 staat dan opeens bovenaan het zoekresultaat. 20 januari 2019 is nergens te vinden. :D

Heel toevallig. :D Dat was toevallig de dag dat de NOS in zijn 8 uur journaal-uitzending uit Trumphaat een onschuldig kind misbruikte.
Bovenste link bij mij is keurig die naar https://nos.nl/uitzending/39022-nos-journaal.html .

Google bepaalt wat je te zien krijgt.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 8 januari 2020 @ 07:14:13 #63
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_190931031
Je zou hetzelfde kunnen doen voor De Telegraaf en voor NU.nl op de manier hoe TS redeneert. Het is stuitend om te zien hoe vooringenomen TS is. :{
pi_190931039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 06:39 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat is een link naar de uitzending van 19 januari 2019. Het gaat me om 20 januari 2019. Waarom is die als enige spoorloos? Probeert de staatsomroep zijn misdadig verleden uit te wissen?
Al aangifte gedaan?
pi_190931064
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 07:18 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Probeer het zelf eens. Google een paar data rond 20 januari 2019 en verklaar me waarom 20 januari 2019 als enige uitgewist is door de NOS.
Ik kan mijn tijd wel beter besteden. :')
pi_190931080
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 07:21 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Bang?
Nee, ik heb wel een leven.
pi_190931302
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 07:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Bizar.
Wat?
pi_190931567
Schijt aan de NOS

Ze zijn allang de macht over consensus vorming kwijt, ze beseffen het alleen zelf nog niet, omdat ze met hun hoofd in hun eigen wannabe elitaire reet zitten.
pi_190931574
tevens: Het volk moedwillig voorliegen is hoogverraad in mijn boekje.
pi_190932304
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2020 08:35 schreef Salvad0R het volgende:
Schijt aan de NOS

Ze zijn allang de macht over consensus vorming kwijt, ze beseffen het alleen zelf nog niet, omdat ze met hun hoofd in hun eigen wannabe elitaire reet zitten.
Voor iets wat de macht kwijt is krijgen ze nog wel heel veel aandacht van de klagende kleine internet-man :D
Conscience do cost.
pi_190932375
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 08:05 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat dat nep-journalistje van de NOS daar staat in door Allah goedgekeurde kledij en dat ze vol overtuiging het verhaal van de Iraanse ayatollahs presenteert en ze vervolgens met twijfel en minachting in haar stem over de VS praat. Bizar.
Zielige boosmensjes:
"Die vuile zandnegers moeten zich aanpassen aan het land waarin ze verblijven!!11!!!"

Ook zielige boosmensjes:
"Hoe durft dat wijf zich aan te passen aan het land waarin ze zich bevindt!!!!111!!"

:') :') :')
pi_190932703
Hoe lullig en achterlijk het ook is, in Iran is het dragen van een hoofddoek op straat verplicht. Wanneer je als NOS-verslaggever ongestoord je werk wil doen in dat land, zul je je daaraan moeten houden.
pi_190935650
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2020 09:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Voor iets wat de macht kwijt is krijgen ze nog wel heel veel aandacht van de klagende kleine internet-man :D
Wacht maar tot ze aandacht krijgen van de officier die ze aanpakt voor hoogverraad.
pi_190946514
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2020 08:36 schreef Salvad0R het volgende:
tevens: Het volk moedwillig voorliegen is hoogverraad in mijn boekje.
Dus mensen zoals jij en Braindead moeten opgepakt worden?
pi_190953495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2020 10:14 schreef The_End het volgende:

[..]

Dus mensen zoals jij en Braindead moeten opgepakt worden?
Ik lieg niemand moedwillig voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')