Dat is zoals ik al eerder zei ‘niet de taak van de mods’.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien eens goed om bepaalde mensen hier aan te spreken op hun gedrag; als zij beweren dat bepaalde mensen zaken gezegd hebben, laat ze dan met de bronvermelding komen.
Mooi voorbeeld:
BNW / Post hier bnw strips en plaatjes #29
Uiteraard kanmeneer Chisholm zichzelf niet meer verdedigen; en dus kunnen Summers en co. gewoon pure leugens posten en daar moeten we verder niet te zwaar aan tillen of zo...
Laat ik een ander voorbeeld geven:
"BNW is een vergaarbak van onzin, fantasie, waanzin en paranoia" - Superhartje, 2020.
Welnu: hoe zou jij het vinden als ik bovenstaande zin (zojuist verzonnen, uit het niets) zou rondslingeren als ware het jouw woorden?
PS: Ook Ali is daar verder niet vies van hoor, die legt ook gemakkelijk woorden in de mond van een of andere middeleeuwse paus die zulks nooit gezegd heeft. En ook AANTOONBAAR zulks nooit gezegd heeft.
En met deze reactie van je gaan we in cirkels.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:44 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat is niet tegen de policy of zo... Als iemand ervoor kiest feiten te negeren en zijn mening ergens anders op te baseren, is dat nog geen misdaad. Degene mag dat vinden. Jij kan als user er inhoudelijk over in discussie gaan en als je inhoudelijk sterk bent dan heb je je punt gemaakt en kan iedereen het lezen. Het is dan toch onnodig beledigingen te maken?
Verder is het helemaal de taak van de mods niet om iedereen hier op de feiten te wijzen. Het is een discussieforum, met vrijheid van meningsuiting. Of dat nou op feiten gebaseerd is of niet... Ik ben het ook niet eens met iedereen, dan ga ik geen topics dichtgooien die ik onzin vind.
Het gaat er helemaal niet om dat BNW weg moet, dat er users geband moeten worden of dat er topics dicht moeten. Nergens heb ik dat gesteld, niet eens geopperd. Tel het aantal TR's van mijn hand. Of gejank in PMs. Nada van mijn kant.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat is zoals ik al eerder zei ‘niet de taak van de mods’.
Daar hebben we het al over gehad. Als je vindt dat BNW weg moet of zo, moet je niet bij mij zijn.
[..]
En met deze reactie van je gaan we in cirkels.
Je negeert mijn feedback over generaliseren en over dat BNW ook genoeg inhoudelijks heeft.
Je lijkt het maar niet te willen snappen. Ik ga mezelf ook niet meer herhalen.
Omdat je doet alsof dat het enige is wat er op BNW is. Kijk maar naar je notes en het geschreeuw erin. En nogmaals, dat is niet de taak van de mods. Snap dat nou.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om dat BNW weg moet, dat er users geband moeten worden of dat er topics dicht moeten. Nergens heb ik dat gesteld, niet eens geopperd. Tel het aantal TR's van mijn hand. Of gejank in PMs. Nada van mijn kant.
Wat ik vraag is enkel dit: wees eens iets voorzichtiger met het zomaar plaatsen van 'uitspraken', 'citaten' en parafrases van mensen die 9 van de 10 keer helemaal niet gezegd hebben wat beweerd wordt. In 1 week tijd een bullsh*t NSAM273 'bron', een bullsh*t 'pauselijke bul-bron' en een bullsh*t 'Chisholm'-bron voorbij zien komen die allerlei uiterst zware beschuldigingen in zich dragen. Daar reageer ik gewoon normaal op met de primaire bron die het allemaal weerlegt. Discussie? Welke discussie? Men gaat vrolijk verder met plaatjes van internet plukken.
Daar ga ik inderdaad tegen te keer ja: het is vervalsing, karaktermoord en laster.
Maar kennelijk is het ergste dat ik daarbij 'generaliseer' en 'beledig'. Misschien gewoon eens benadrukken (verder niets hoor, geen TRs, geen ban-wensen, geen opdoeken van BNW) dat grote beweringen ook grote onderbouwingen nodig hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe zal er bij mij toch nog een bericht doorschieten, puur uit frustratie.
Zeker nu in Corona tijd, zie ik mijn vrouw en andere mensen zich uit de naadt werken in het ziekenhuis en hier word doodleuk beweerd dat zelf het corona virus een hoax is. Alleen omdat de msm er over rapporteert. "Open je ogen" word er dan geroepen.
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2020 23:33:11 ]
quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:32 schreef BroesWillems het volgende:
Ik wil alleen even melden dat ik heel veel (imo inhoudelijk) reacties type en uiteindelijk toch niet plaats aangezien er vaak niet op valide argumenten word gereageerd. Vlak voor dat ik dan op versturen druk, denk ik, laat ook maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe zal er bij mij toch nog een bericht doorschieten, puur uit frustratie.
Zeker nu in Corona tijd, zie ik mijn vrouw en andere mensen zich uit de naadt werken in het ziekenhuis en hier word doodleuk beweerd dat zelf het corona virus een hoax is. Alleen omdat de msm er over rapporteert. "Open je ogen" word er dan geroepen.
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laten staan, want verwoordt precies ook gevoelens van anderen hier.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik wil alleen even melden dat ik heel veel (imo inhoudelijk) reacties type en uiteindelijk toch niet plaats aangezien er vaak niet op valide argumenten word gereageerd. Vlak voor dat ik dan op versturen druk, denk ik, laat ook maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Af en toe zal er bij mij toch nog een bericht doorschieten, puur uit frustratie.
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral wel posten, dit soort geluiden zijn er te weinig, ook al zullen er een paar niet geloven dat je vrouw in een ziekenhuis werkt, er zijn er genoeg die je bijdrages wel zullen waarderen.
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.I'm sorry you feel offended. Like most people, I have always had great respect and admiration for the hard work of medical staff. My life has been saved several times.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have empathy for anyone who is very ill. The fact remains - the media/government are telling us massive lies. They have made this whole thing seem way,way more dangerous than it actually is. God only knows how many people are going through hardship or dying indirectly because of the 'coronavirus' fearmongery.
Social Engineering 101In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
quote:Op woensdag 22 april 2020 00:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is niemand die dat in twijfel trekt met je insinuaties, zorgpersoneel wordt helemaal niet belachelijk gemaakt. Er worden vraagtekens gezet bij al dat zorgpersoneel vrolijk dansjes makend tussen de calamiteiten door alsof ze in een musical zitten. Verder ga ik me niet met jullie klaagzang bemoeien.
Welterusten iedereen en gezond weer op morgen!
quote:Op woensdag 22 april 2020 02:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
I'm sorry you feel offended. Like most people, I have always had great respect and admiration for the hard work of medical staff. My life has been saved several times.
I have empathy for anyone who is very ill. The fact remains - the media/government are telling us massive lies. They have made this whole thing seem way,way more dangerous than it actually is. God only knows how many people are going through hardship or dying indirectly because of the 'coronavirus' fearmongery.
Social Engineering 101
Vreselijk ja, mensen die stoom afblazen.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is niemand die dat in twijfel trekt met je insinuaties, zorgpersoneel wordt helemaal niet belachelijk gemaakt. Er worden vraagtekens gezet bij al dat zorgpersoneel vrolijk dansjes makend tussen de calamiteiten door alsof ze in een musical zitten. Verder ga ik me niet met jullie klaagzang bemoeien.
Welterusten iedereen en gezond weer op morgen!
Uitgebreide posts met goede argumentatie worden genegeerd en ondertussen worden zorgmedewerkers beledigd. Vind je het gek dat sommige users wat feller worden.Dat is natuurlijk jammer. Want er zijn ook mensen/ users die meelezen zonder te posten. En dan is het mooi om verschillende kanten belicht te zien, ook al wordt het niet altijd een discussie, een ander kan er toch wat aan hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat je bijv betreft 5G veel desinformatie vindt en dat er soms onderzoeken online worden gezet die niet altijd even duidelijk zijn voor iedereen. Daarbij helpt ons 5G topic wel, je ziet niet alleen één kant van het verhaal; er wordt echt zoveel info daar gedeeld. En dat kan toch wel inzicht geven in bepaalde onderwerpen, ook voor meelezers die niet willen discussiëren. Vind dat ook absoluut een meerwaarde van BNW.
Soms is het niet het overtuigen van iemand, maar ook het delen van info die onmisbaar is betreft een onderwerp zodat iedereen het kan lezen en zelf eigen inzichten kan opdoen.
Dus doe nou maar wel
A child is born with no state of mind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: loopt een discussie toch uit de hand dan stel ik voor dat je hem verplaatst naar het algemene topic.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 09:10:41 ]
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:08 schreef BroesWillems het volgende:
Is het volgende een idee voor het plaatjes topic?
Wanneer er een plaatje geplaatst is waarvan de inhoud niet correct of incompleet is. Je reageert/quote met het woord 'Desinformatie' (oid, 'fake news' is al te beladen denk ik).
En vervolgens in een spoiler tag een bron of uitleg geeft waarom het desinformatie is. Zonder verwijten, alleen een stuk uitleg en/of bron.
Op die manier kan iedereen plaatsen wat ze willen en als de informatie incorrect of incompleet is kan iedereen dit lezen. Op deze manier blijft het topic overzichtelijk waarvoor het bedoeld is(plaatjes etc) zonder dat het een discussie topic word.Ja dat kan wel. Prima idee. Ik stel voor dat users een post zelf quoten naar het Algemene topic mocht het toch uitlopen op een discussie, omdat wij de posts niet kunnen verplaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: loopt een discussie toch uit de hand dan stel ik voor dat je hem verplaatst naar het algemene topic.A child is born with no state of mind.
Ik was er niet, ik kijk het zo even na.quote:Op zondag 26 april 2020 19:13 schreef dellipder het volgende:
Ik heb meerdere malen gerapporteerd, maar er is niets veranderd. Is het misschien niet handig als men een melding naast zich neerlegt dit even via DM kenbaar te maken?
En over de inhoud, in forum COR in een topic dat ging over bleek in relatie tot Trump had ik een inbreng "bleek werkte bij de e-mails van Hillary wel". Dit werd weggehaald, omdat het teveel over Hillary ging, terwijl het duidelijk een woordspeling was. Als dit blijkbaar de norm is dan is mijn melding sowieso terecht.
Bij voorbaat dank voor de aandacht.
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 27 april 2020 09:51 schreef dellipder het volgende:
@:SuperHartje Dankjewel! Misschien was ik iets te ongeduldig, maar ik had de indruk dat er een mod aanwezig was. Anyhoe TOP!
Wat kinderachtig om in het topic door te gaan. Wat snap je niet aan: het is niet tegen de policy??quote:Op maandag 4 mei 2020 16:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals Carl Sagan ooit zei "extraordinary claims require extraordinary evidence".
quote:Op maandag 4 mei 2020 16:40 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Wat kinderachtig om in het topic door te gaan.
Dat snap ik, maar ik hoop ook dat je het Engelse zinnetje snapt dat ik postte, want het zijn de laatste twee woordjes van dat zinnetje waar de sceptici hier in BNW naar opzoek zijn, maar wat voor de dames en heren complotdenkers hier nogal een lastig concept blijkt te zijn.quote:Wat snap je niet aan: het is niet tegen de policy??
Nogmaals dat is niet tegen policy. Het gaat over de demonstraties en de meningen van jullie erover.quote:Op maandag 4 mei 2020 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar jarenlang roeptoeteren zonder ooit eens met een onderbouwing te willen komen lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Dat is allemaal mooi en aardig. Maar vraag me niet daarop te moderaten, het is niet tegen policy. Dat is mn punt. Los van de feitenquote:Op maandag 4 mei 2020 16:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik, maar ik hoop ook dat je het Engelse zinnetje snapt dat ik postte, want het zijn de laatste twee woordjes van dat zinnetje waar de sceptici hier in BNW naar opzoek zijn, maar wat voor de dames en heren complotdenkers hier nogal een lastig concept blijkt te zijn.
Jij denkt dat hier users zijn die opzettelijk leugens verspreiden? Dan kan je mailen naar fok@forum.nlquote:Op maandag 4 mei 2020 19:36 schreef BroesWillems het volgende:
En smaad en laster? Is dat wel tegen de policy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |