Het gaat ook niet zozeer om het aantal sterfgevallen op dit moment, de grootste crisis op dit moment is zorgcapaciteit, IC bedden met beademing.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:52 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Als de tests niet geheel betrouwbaar blijken te zijn - zoals geluiden nu de ronde gaan - dan kan het net zo goed zijn dat iemand op de IC komt te liggen vanwege een longontsteking met andere oorzaak dan COVID-19. Maar kans is wel dat er dan een false positive gemeld wordt en deze dus aan het lijstje coronagevallen toegevoegd wordt.
Als je dit grafiekje bekijkt, dan is er nog steeds niet zoveel aan de hand:
[ afbeelding ]
We hebben het over c.a 1200 - 1500 meer sterfgevallen dan normaal en dat wordt nu allemaal aan COVID-19 toegeschreven.
Is er geen seizoensgriep dit jaar?
Gisteren was de grafiek trouwens nog zo en liep ie tot 18 maart:
[ afbeelding ]
Die reacties zeggen ook best wat, haast niemand die met die lui te doen heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:47 schreef koosbasterd het volgende:
Angst zaaien door bekende gezichten te gebruiken doet het altijd goed
I don't think your questions are genuine or sincere so I'll pass on answering them if you don't mind.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is er voor jou wat veranderd door corona?
Werk je thuis? Of ga je bij klanten langs? Zie je nog je familie en vrienden?
Of hou je je wel aan de richtlijnen van de overheid?
Ja, ik las het. Mooi toch? Ik heb ook niet met die lui te doen. stelletje acteurs zijn hetquote:Op vrijdag 3 april 2020 18:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die reacties zeggen ook best wat, haast niemand die met die lui te doen heeft.
Ik vroeg het ook niet omdat ik bezorgd om jou ben maar vooral omdat ik bezorgd ben om de mensen die met jou omgaan.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
I don't think your questions are genuine or sincere so I'll pass on answering them if you don't mind.
ochermequote:Op vrijdag 3 april 2020 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook niet omdat ik bezorgd om jou ben maar vooral omdat ik bezorgd ben om de mensen die met jou omgaan.
Dat is wel zorgwekkend, al moet je dan ook naar de regio's kijken.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:58 schreef Donderjagen het volgende:
Nou ja, hoe dan ook... In Italië zitten ze nu... wat is het?... een week of 4 in volledige lockdown en nog steeds neemt de piek niet af. Hoe dan? Incubatietijd was toch max een week of 2?
Waar merkt hij dat aan?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is voornamelijk de zorg die overbelast raakt.Een vriend van me werkt als verpleegkundige in het MCL en ook daar is het al te merken.
Jij maakt het ook persoonlijk, lees maar terugquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tsja, wie kaatst... Tingo heeft al een jaar de neiging om niet inhoudelijk te willen reageren maar het persoonlijk te maken. Toch blijf ik het proberen.
De grap is dat hij soms nog wel inhoudelijk op mijn kloon reageert, dus het is blijkbaar persoonlijk.
Tsja - I was surprised to read that the region Lombardy has a long history of respiratory problems because of the air quality and that there are loads of smokers and old people. They have a big problem every year with seasonal flu. But we don't hear these simple facts from the fearpropagandists. As I've said before - what we don't get told is very often more important.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:58 schreef Donderjagen het volgende:
Nou ja, hoe dan ook... In Italië zitten ze nu... wat is het?... een week of 4 in volledige lockdown en nog steeds neemt de piek niet af. Hoe dan? Incubatietijd was toch max een week of 2?
Ik vraag me eerder af of de cijfers wel kloppen. Ergens denk ik dat we (en vooral de Italianen) keihard genaaid worden.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel zorgwekkend, al moet je dan ook naar de regio's kijken.
De gebieden die het eerst in lockdown waren doen het wel beter.
Verder naar het zuiden nam men het minder serieus maar daar zie je juist nog een stijging.
Dat was maar een speldenprikje. Als je leest waar hij mij al voor uitgemaakt heeft in eerdere topics dan was dit niets.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:04 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jij maakt het ook persoonlijk, lees maar terug
En waarom blijf je het proberen? Wil je hem ergens van overtuigen ofzo? wat is het anders?
Spanje en zeker de USA (gezien de obesitas, suikerziekte) staan er momenteel beroerder voor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:06 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of de cijfers wel kloppen. Ergens denk ik dat we (en vooral de Italianen) keihard genaaid worden.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Tsja, wie kaatst... Tingo heeft al een jaar de neiging om niet inhoudelijk te willen reageren maar het persoonlijk te maken. Toch blijf ik het proberen.
De grap is dat hij soms nog wel inhoudelijk op mijn kloon reageert, dus het is blijkbaar persoonlijk.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij geloof jij het nog niet als je zelf op de IC ligt.
Zeker!! Al hun economieën worden vakkundig gesloopt en dus uiteindelijk ook de onze en die van heel de wereld.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Spanje en zeker de USA (gezien de obesitas, suikerziekte) staan er momenteel beroerder voor.
Dat heb je nu al 2x gequote.quote:
Dat weet ik.quote:
Ik zal het nog 1x proberen met een reset:quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:19 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat weet ik.
En wat doe/wil je hier eigenlijk?
Ruzie zoeken waarschijnlijk.
Exactemundo world's best paid actors and entertainers. Dat zegt wel genoeg me dunkt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:58 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Mooi toch? Ik heb ook niet met die lui te doen. stelletje acteurs zijn het
Influenza.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1x proberen met een reset:
Maar je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?
Juist die groep is als eerste aan de beurt, mensen die veel sociale contacten hebben (en reizen).
Het probleem met celebs is ze hebben vaak een kast van een huis, lekker thuis zitten met zwembad sauna thuis bioscoop etc.. vervelend hoor.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die reacties zeggen ook best wat, haast niemand die met die lui te doen heeft.
Weet niet of ik dat een probleem zou noemen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het probleem met celebs is ze hebben vaak een kast van een huis, lekker thuis zitten met zwembad sauna thuis bioscoop etc.. vervelend hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |