abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192428999
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 april 2020 10:09 schreef Donderjagen het volgende:
@:controlaltdelete

Wut?

Sowieso al die celebreties, politici en topsporters die ineens corona hebben. :{
Als ze 'n positief test krijgen. Waarschijnlijk ze net zoveel blinde vertrouw in de experts als de 'gewone burger' hebben.
Ligt er ook aan hoe accuraat de tests zijn. Maar die Tom Hanks, Boris Johnson etc. verhaaltjes geloof ik niks van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192429075
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als ze 'n positief test krijgen. Waarschijnlijk ze net zoveel blinde vertrouw in de experts als de 'gewone burger' hebben.
Ligt er ook aan hoe accuraat de tests zijn. Maar die Tom Hanks, Boris Johnson etc. verhaaltjes geloof ik niks van.
Waarom niet?
pi_192431206
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:45 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Waarom niet?
I think they (celebs) are being used (knowingly or not) to push the whole coronavirus fear propaganda. Even the rich and famous cannot escape the killer virus!

I don't trust that many people on TV no matter how amicable, witty, clever they might appear to be. I suspect a lot of them have got skeletons in their cupboards.
Oh dear, how did I become so cynical....or maybe it's just healthy scepticism.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192431316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 12:40 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens mij geloof jij het nog niet als je zelf op de IC ligt.
pi_192433896
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

I think they (celebs) are being used (knowingly or not) to push the whole coronavirus fear propaganda. Even the rich and famous cannot escape the killer virus!

I don't trust that many people on TV no matter how amicable, witty, clever they might appear to be. I suspect a lot of them have got skeletons in their cupboards.
Je hebt eigenlijk dus gewoon geen idee?
pi_192434015
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

From the man who makes photographs depicting fluffy, hazy blobs in the sky and believes them to be photographs of international space ships.
Boeiend.
I don't know which are more irritating – space exploration enthusiasts or politicians.
pi_192434026
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:50 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Je hebt eigenlijk dus gewoon geen idee?
Van wat precies?
pi_192434081
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

From the man who makes photographs depicting fluffy, hazy blobs in the sky and believes them to be photographs of international space ships.
Ga je mij nu aanvallen op een heel andere discussie omdat je zelf te lui bent om met een fatsoenlijke camera naar buiten te gaan en die ISS app te installeren?

Wat een belachelijke manier van discussiëren.

quote:
Boeiend.
I don't know which are more irritating – space exploration enthusiasts or politicians.
Maar je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?

Juist die groep is als eerste aan de beurt. Niet jij met je computer op zolder.
pi_192434148
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ga je mij nu aanvallen op een heel andere discussie omdat je zelf te lui bent om met een fatsoenlijke camera naar buiten te gaan en die ISS app te installeren?

Wat een belachelijke manier van discussiëren.
[..]

Maar je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?

You started with the shitty remarks, Sonny Jim.
Verder mag je lekker de corona krijgen.
pi_192434180
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

You started with the shitty remarks, Sonny Jim.
Don't start crying cos you get one in the eye.
Wat is dat nu weer voor een belachelijke reactie.

Ik stel toch gewoon een vraag?

Je gaat altijd alle vragen uit de weg en komt altijd met beledigingen of een tegenvraag zonder antwoord te geven.

Wat doe je eigenlijk in deze reeks als je niet eens bereid bent om een discussie te voeren op argumenten?

Nogmaals de vraag, en doe eens je best om gewoon antwoord te geven ipv mensen te beledigen.

quote:

pi_192434211
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Depends why I might be in the ICU.
Rot maar lekker op met je domme opmerkingjes.
pi_192434265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:11 schreef Tingo het volgende:

[..]

Depends why I might be in the ICU.
Rot maar lekker op met je domme opmerkingjes.
Met alle beledigingen die je al naar me geslingerd hebt, was dat maar een speldenprikje. Stel je niet zo aan. Altijd op zoek naar een excuus om vooral maar niet inhoudelijk te hoeven reageren.

vrijdag 3 april 2020 @ 18:21:44 #163
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192434418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 14:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja joh dat men nog geloof hecht aan die lui wat die allemaal beweren en zeggen in de media world's best entertainers aka professional liars. Mr Hanks die een zware coronatypemachine meesleept als hij in quarantaine gaat :O
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192434492
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja joh dat men nog geloof hecht aan die lui wat die allemaal beweren en zeggen in de media world's best entertainers aka professional liars. Mr Hanks die een zware coronatypemachine meesleept als hij in quarantaine gaat :O
Je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?
  vrijdag 3 april 2020 @ 18:32:41 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192434621
Wat maak je druk om wat ik geloof? Als jij het wel allemaal gelooft ga je gang vooral blijven doen. Lees mijn bovenstaand antwoord nog maar eens. :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192434681
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?
Als ik me in de discussie mag mengen en voor mezelf mag spreken... nee, dat geloof ik niet. Ik geloof wel dat veel van dat soort mensen deel uitmaken van een kliekje dat de wereld via hun kanalen continu bespeelt en voorliegt om hun eigen agenda (wat die ook moge zijn) te dienen.

Ik heb daar zelf al veel van bewijs voor gezien in de afgelopen jaren.

Daarbij is corona natuurlijk ook gewoon een verzamelnaam. Ieder mens kan ziek worden, maar ik denk dat deze COVID-19 hysterie zwaar overdreven is. Met dank aan de fake news media, politici en Hollywood.
pi_192434720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat maak je druk om wat ik geloof? Als jij het wel allemaal gelooft ga je gang vooral blijven doen. Lees mijn bovenstaand antwoord nog maar eens. :W
Je gaat nooit inhoudelijk in op vragen.

Jammer.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFreshPrince op 03-04-2020 18:54:00 ]
pi_192434766
Matt Hancock UK health minister says that they haven't found a source of reliable tests yet. ;)
pi_192434775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:36 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Als ik me in de discussie mag mengen en voor mezelf mag spreken... nee, dat geloof ik niet. Ik geloof wel dat veel van dat soort mensen deel uitmaken van een kliekje dat de wereld via hun kanalen continu bespeelt en voorliegt om hun eigen agenda (wat die ook moge zijn) te dienen.

Daarbij is corona natuurlijk ook gewoon een verzamelnaam. Ieder mens kan ziek worden, maar ik denk dat deze COVID-19 hysterie zwaar overdreven is. Met dank aan de fake news media, politici en Hollywood.
Dank je, eindelijk een normaal antwoord. Er zijn dus mensen die dat wel kunnen.

Helaas ligt een oom van vrienden van me nu op de IC dus ik kijk even iets anders naar corona dan dat sommigen hier lijken te doen.

Ik zie niet in wat er overdreven aan is, alleen al op FOK! genoeg users die familie, vrienden of buren op de IC hebben liggen, ook helaas al mensen overleden. En dat zijn geen "nieuwe users" maar mensen die hier al minimaal 5 jaar mee posten. Ik zou er niet te snel zo makkelijk over willen doen.

Als je dan eventueel toch niet gelooft dat het virus kwaad kan, hou dan iig rekening met de kwetsbaren om je heen.
pi_192434854
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Big bad Boris is urging everyone to stay at home. Arme gast 'n vreselijk kater heeft.
pi_192434894
Angst zaaien door bekende gezichten te gebruiken doet het altijd goed

pi_192434915
Niet half zo goed als angst zaaien met youtubefilmpjes 8-)
Conscience do cost.
pi_192434939
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:36 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Well said. Zo is het.
pi_192434977
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dank je, eindelijk een normaal antwoord. Er zijn dus mensen die dat wel kunnen.

Helaas ligt een oom van vrienden van me nu op de IC dus ik kijk even iets anders naar corona dan dat sommigen hier lijken te doen.

Ik zie niet in wat er overdreven aan is, alleen al op FOK! genoeg users die familie, vrienden of buren op de IC hebben liggen, ook helaas al mensen overleden. En dat zijn geen "nieuwe users" maar mensen die hier al minimaal 5 jaar mee posten. Ik zou er niet te snel zo makkelijk over willen doen.

Als je dan eventueel toch niet gelooft dat het virus kwaad kan, hou dan iig rekening met de mensen om je heen.
Als de tests niet geheel betrouwbaar blijken te zijn - zoals geluiden nu de ronde gaan - dan kan het net zo goed zijn dat iemand op de IC komt te liggen vanwege een longontsteking met andere oorzaak dan COVID-19. Maar kans is wel dat er dan een false positive gemeld wordt en deze dus aan het lijstje coronagevallen toegevoegd wordt.

Als je dit grafiekje bekijkt, dan is er nog steeds niet zoveel aan de hand:

Bron

We hebben het over c.a 1200 - 1500 meer sterfgevallen dan normaal en dat wordt nu allemaal aan COVID-19 toegeschreven.

Is er geen seizoensgriep dit jaar?

Gisteren was de grafiek trouwens nog zo en liep ie tot 18 maart:

pi_192434990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Well said. Zo is het.
Is er voor jou wat veranderd door corona?

Werk je thuis? Of ga je bij klanten langs? Zie je nog je familie en vrienden?

Of hou je je wel aan de richtlijnen van de overheid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')