Als ze 'n positief test krijgen. Waarschijnlijk ze net zoveel blinde vertrouw in de experts als de 'gewone burger' hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:09 schreef Donderjagen het volgende:
@:controlaltdelete
Wut?
Sowieso al die celebreties, politici en topsporters die ineens corona hebben.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als ze 'n positief test krijgen. Waarschijnlijk ze net zoveel blinde vertrouw in de experts als de 'gewone burger' hebben.
Ligt er ook aan hoe accuraat de tests zijn. Maar die Tom Hanks, Boris Johnson etc. verhaaltjes geloof ik niks van.
I think they (celebs) are being used (knowingly or not) to push the whole coronavirus fear propaganda. Even the rich and famous cannot escape the killer virus!quote:
Volgens mij geloof jij het nog niet als je zelf op de IC ligt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 12:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als ze 'n positief test krijgen. Waarschijnlijk ze net zoveel blinde vertrouw in de experts als de 'gewone burger' hebben.
Ligt er ook aan hoe accuraat de tests zijn. Maar die Tom Hanks, Boris Johnson etc. verhaaltjes geloof ik niks van.
Je hebt eigenlijk dus gewoon geen idee?quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
I think they (celebs) are being used (knowingly or not) to push the whole coronavirus fear propaganda. Even the rich and famous cannot escape the killer virus!
I don't trust that many people on TV no matter how amicable, witty, clever they might appear to be. I suspect a lot of them have got skeletons in their cupboards.
Oh dear, how did I become so cynical....or maybe it's just healthy scepticism.
From the man who makes photographs depicting fluffy, hazy blobs in the sky and believes them to be photographs of international space ships.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij geloof jij het nog niet als je zelf op de IC ligt.
Van wat precies?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:50 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk dus gewoon geen idee?
Ga je mij nu aanvallen op een heel andere discussie omdat je zelf te lui bent om met een fatsoenlijke camera naar buiten te gaan en die ISS app te installeren?quote:Op vrijdag 3 april 2020 17:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
From the man who makes photographs depicting fluffy, hazy blobs in the sky and believes them to be photographs of international space ships.
Maar je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?quote:Boeiend.
I don't know which are more irritating – space exploration enthusiasts or politicians.
You started with the shitty remarks, Sonny Jim.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ga je mij nu aanvallen op een heel andere discussie omdat je zelf te lui bent om met een fatsoenlijke camera naar buiten te gaan en die ISS app te installeren?
Wat een belachelijke manier van discussiëren.
[..]
Maar je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?
Juist die groep is als eerste aan de beurt. Niet jij met je computer op zolder.
Wat is dat nu weer voor een belachelijke reactie.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
You started with the shitty remarks, Sonny Jim.
Don't start crying cos you get one in the eye.
quote:Maar je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?
Juist die groep is als eerste aan de beurt. Niet jij met je computer op zolder.
Depends why I might be in the ICU.quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij geloof jij het nog niet als je zelf op de IC ligt.
Met alle beledigingen die je al naar me geslingerd hebt, was dat maar een speldenprikje. Stel je niet zo aan. Altijd op zoek naar een excuus om vooral maar niet inhoudelijk te hoeven reageren.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Depends why I might be in the ICU.
Rot maar lekker op met je domme opmerkingjes.
Ja joh dat men nog geloof hecht aan die lui wat die allemaal beweren en zeggen in de media world's best entertainers aka professional liars. Mr Hanks die een zware coronatypemachine meesleept als hij in quarantaine gaatquote:Op vrijdag 3 april 2020 14:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
I think they (celebs) are being used (knowingly or not) to push the whole coronavirus fear propaganda. Even the rich and famous cannot escape the killer virus!
I don't trust that many people on TV no matter how amicable, witty, clever they might appear to be. I suspect a lot of them have got skeletons in their cupboards.
Oh dear, how did I become so cynical....or maybe it's just healthy scepticism.
Je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh dat men nog geloof hecht aan die lui wat die allemaal beweren en zeggen in de media world's best entertainers aka professional liars. Mr Hanks die een zware coronatypemachine meesleept als hij in quarantaine gaat
Als ik me in de discussie mag mengen en voor mezelf mag spreken... nee, dat geloof ik niet. Ik geloof wel dat veel van dat soort mensen deel uitmaken van een kliekje dat de wereld via hun kanalen continu bespeelt en voorliegt om hun eigen agenda (wat die ook moge zijn) te dienen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je gelooft dus oprecht dat acteurs, politici, sporters en popsterren, die juist vanwege hun vakgebied veel reizen, met veel mensen in aanraking komen geen kans hebben om corona te krijgen?
Je gaat nooit inhoudelijk in op vragen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat maak je druk om wat ik geloof? Als jij het wel allemaal gelooft ga je gang vooral blijven doen. Lees mijn bovenstaand antwoord nog maar eens.
Dank je, eindelijk een normaal antwoord. Er zijn dus mensen die dat wel kunnen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:36 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Als ik me in de discussie mag mengen en voor mezelf mag spreken... nee, dat geloof ik niet. Ik geloof wel dat veel van dat soort mensen deel uitmaken van een kliekje dat de wereld via hun kanalen continu bespeelt en voorliegt om hun eigen agenda (wat die ook moge zijn) te dienen.
Ik heb daar zelf al veel van bewijs voor gezien in de afgelopen jaren.
Daarbij is corona natuurlijk ook gewoon een verzamelnaam. Ieder mens kan ziek worden, maar ik denk dat deze COVID-19 hysterie zwaar overdreven is. Met dank aan de fake news media, politici en Hollywood.
Big bad Boris is urging everyone to stay at home. Arme gast 'n vreselijk kater heeft.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja joh dat men nog geloof hecht aan die lui wat die allemaal beweren en zeggen in de media world's best entertainers aka professional liars. Mr Hanks die een zware coronatypemachine meesleept als hij in quarantaine gaat
Well said. Zo is het.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:36 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Als ik me in de discussie mag mengen en voor mezelf mag spreken... nee, dat geloof ik niet. Ik geloof wel dat veel van dat soort mensen deel uitmaken van een kliekje dat de wereld via hun kanalen continu bespeelt en voorliegt om hun eigen agenda (wat die ook moge zijn) te dienen.
Ik heb daar zelf al veel van bewijs voor gezien in de afgelopen jaren.
Daarbij is corona natuurlijk ook gewoon een verzamelnaam. Ieder mens kan ziek worden, maar ik denk dat deze COVID-19 hysterie zwaar overdreven is. Met dank aan de fake news media, politici en Hollywood.
Als de tests niet geheel betrouwbaar blijken te zijn - zoals geluiden nu de ronde gaan - dan kan het net zo goed zijn dat iemand op de IC komt te liggen vanwege een longontsteking met andere oorzaak dan COVID-19. Maar kans is wel dat er dan een false positive gemeld wordt en deze dus aan het lijstje coronagevallen toegevoegd wordt.quote:Op vrijdag 3 april 2020 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dank je, eindelijk een normaal antwoord. Er zijn dus mensen die dat wel kunnen.
Helaas ligt een oom van vrienden van me nu op de IC dus ik kijk even iets anders naar corona dan dat sommigen hier lijken te doen.
Ik zie niet in wat er overdreven aan is, alleen al op FOK! genoeg users die familie, vrienden of buren op de IC hebben liggen, ook helaas al mensen overleden. En dat zijn geen "nieuwe users" maar mensen die hier al minimaal 5 jaar mee posten. Ik zou er niet te snel zo makkelijk over willen doen.
Als je dan eventueel toch niet gelooft dat het virus kwaad kan, hou dan iig rekening met de mensen om je heen.
Is er voor jou wat veranderd door corona?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |