Komt omdat ik illusions wel een beetje ken, zit al jaren op dit forum.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:06 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jij lult ook altijd maar raar, gaat meestal nergens over. Alleen deze post is zinnig.
Ga zo door.
Dean Koontz en zijn boek uit 1981 The Eyes of Darkness waarin het Wuhan-virus uitbreekt is er ook nog.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:17 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
ja klopt, je ziet het ook in de Simpsons en South Park voorbijkomen.
Volgens mij had @THEFXR dit boek ook gepost, kan die post niet vinden...quote:Op vrijdag 3 april 2020 08:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dean Koontz en zijn boek uit 1981 The Eyes of Darkness waarin het Wuhan-virus uitbreekt is er ook nog.
[ afbeelding ]
Gaat natuurlijk niet helemaal volgens het scenario wat we nu meemaken voordat de debunkers komen, ik vind het toch opmerkelijk.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 19:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die kritieke personen moeten zichzelf goed isoleren en niet vertrouwen op de anderen.
Voorkomen is het niet. Vertragen welquote:Op donderdag 2 april 2020 21:56 schreef borealist het volgende:
[..]
Misschien dat ze begrijpen dat de verspreiding van corona niet te voorkomen is, vooral met dat debielen beleid waar we nu mee bezig zijn.
deze post BNW / Corona virusquote:Op vrijdag 3 april 2020 10:06 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Volgens mij had @:THEFXR dit boek ook gepost, kan die post niet vinden...
quote:A microbiologist just told me you can't identify covid-19 via any test he's seen, only the common coronavirus (not necessarily 19) . He's calling the current testing a scam, and the coming vaccine a bigger scam. This whole thing is a military op, but don't tell anyone.
Er is nog 'n heleboel over de betrouwbaarheid van de tests te vinden....quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:06 schreef Donderjagen het volgende:
@:Tingo: Ik heb nu al meerdere keren soortgelijke commentaren op de test als onderstaande gelezen:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deze post BNW / Corona virus
snap alleen niet waarom er een apart topic is opgestart terwijl reeks 4 nog loopt?
wanneer ben je bijgedraaid?quote:Op donderdag 2 april 2020 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit virus is echt wel even wat meer nasty Dan een griep.
Of het de paniek en lockdowns waard is weet ik nog niet. Maar we willen koste wat kost niet voor mensen uitsluitingen maken (op de zkh) dus doen we nu dit en daar moet je het mee doen.
Dit is niet de middeleeuwen waarbij we mensen in de kerk neerleggen met een natte lap, 3 maanden later kijken wat er overblijft en dan de lijken verbranden.
Vertragen is ook zinloos. We weten dat 99% van de doden mensen boven de 60 zijn met een zwakke gezondheid.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:22 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Voorkomen is het niet. Vertragen wel
Mwah. Dat lijkt me geen goed plan nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 11:49 schreef borealist het volgende:
[..]
Vertragen is ook zinloos. We weten dat 99% van de doden mensen boven de 60 zijn met een zwakke gezondheid.
Dus iedereen boven de 70 binnen blijven, en iedereen met een zwakke gezondheid boven de 60.
Heb je een draaiende economie, draaiende ziekenhuizen, minder doden.
Ja het zijn net mensen hé.quote:Op vrijdag 3 april 2020 10:09 schreef Donderjagen het volgende:
@:controlaltdelete
Wut?
Sowieso al die celebreties, politici en topsporters die ineens corona hebben.
Doen ze een keer wat is het ook niet goed.quote:Op vrijdag 3 april 2020 07:43 schreef Donderjagen het volgende:
Ah, het kabinet wil er even snel 84 nieuwe wetten doorheen rammen.
Smeerlappen.
https://www.telegraaf.nl/(...)t-te-hard-van-stapel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |