wat is gedebunked? laat eens zien dan.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Allemaal gedebunked, maar mensen slikken alles voor zoete koek.
debunk dat filmpje uit 2013 dan evenquote:Op donderdag 2 april 2020 22:17 schreef illusions het volgende:
[..]
Allemaal gedebunked, maar mensen slikken alles voor zoete koek.
Precies, deze informatie is belangrijk om te hebben alvorens conclusies te trekken. Ik denk zelf dat het goed is om maatregelen te nemen voor een virus waar nog geen vaccin voor is, maar er moet ook altijd naar de feiten worden gekeken en als inderdaad blijkt dat al meer dan 15% besmet is, is het aantal ziekenhuisopnames dus eigenlijk niet bijzonder heftig.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:30 schreef Sjemmert het volgende:
Ik wacht nog even de resultaten van antistoffen steekproeven af zoals die van Sanquin. Als daar uit zou blijken dat 10-20% al besmet is geweest zal het snel gedaan zijn met de hysterie denk ik. In ieder geval zou dan blijken dat het virus lang niet zo gevaarlijk is voor de gemiddelde mens.
https://www.sanquin.nl/ar(...)aar-groepsimmuniteit
https://www.snopes.com/fact-check/simpsons-predict-trump/quote:Op donderdag 2 april 2020 22:18 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
wat is gedebunked? laat eens zien dan.
De deep state houdt zich voornamelijk bezig met het innen van rente over schuld.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:58 schreef theguyver het volgende:
Waarom zou een overheid baad hebben door een heel land nagenoeg stil te gaan leggen.
Ja, ik ben om.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:37 schreef illusions het volgende:
[..]
https://www.snopes.com/fact-check/simpsons-predict-trump/
Om maar een voorbeeld te noemen.
en Vice versaquote:Op donderdag 2 april 2020 22:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Lekker spoken blijven zien dan, het boeit me geen reet of jij om bent of niet.
Wat jij net liet zien is ook gemanipuleerd. Zie ik meteen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:42 schreef illusions het volgende:
Het is gewoon heel duidelijk dat die uitzending van The Simpsons ná het feit gebeurde, dus per definitie geen voorspelling. Dat kan je natuurlijk negeren omdat dat je wereldbeeld in elkaar schopt.
Hoe is het gemanipuleerd dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:44 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Wat jij net liet zien is ook gemanipuleerd. Zie ik gelijk.
Jij wilt het graag zien omdat anders je wereldbeeld in elkaar stort. strohalmen enzo
We hebben er ook nog nooit een film over gezien..quote:Op donderdag 2 april 2020 22:42 schreef illusions het volgende:
Het is gewoon heel duidelijk dat die uitzending van The Simpsons ná het feit gebeurde, dus per definitie geen voorspelling. Dat kan je natuurlijk negeren omdat dat je wereldbeeld in elkaar schopt.
Tuurlijk joh.Vergeet je olanzapine niet in te nemen.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Hoe is het gemanipuleerd dan?
Het is gewoon een feit dat die uitzending is geproduceerd na het voorval. Dus The Simpsons heeft niets voorspeld. Als je dat niet begrijpt heb je echt een chromosoompje teveel.
Ah, omdat je dit niet kunt weerleggen moet ik met iets anders komen?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:48 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.Vergeet je olanzapine niet in te nemen.
Debunk eens meer, of is dit alles wat je hebt?
En die clip dan uit 2013 hierboven? debunk dan even. En Prince uit '95. Of is dat gewoon toevallig?quote:Op donderdag 2 april 2020 22:49 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, omdat je dit niet kunt weerleggen moet ik met iets anders komen?
Jij bent af, verloren. Terug naar je zolderkamer.
Jep, coronavirussen zijn een familie, bestaat al jaaaren. Als hij nou COVID-19 zei was het een ander verhaal. Neem anders eens contact op met de beste man.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:51 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
En die clip dan uit 2013 hierboven? debunk dan even. En Prince uit '95. Of is dat gewoon toeval?
quote:Op donderdag 2 april 2020 22:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Jep, coronavirussen zijn een familie, bestaat al jaaaren. Als hij nou COVID zei was het een ander verhaal. Neem anders eens contact op met de beste man.Maargoed, je ziet iets op een alternatief medium en je neemt het gelijk voor waarheid aan, dat zie ik meteen.
Je denkt ook dat de Simpsons de toekomst voorspellen, zelfs als je wordt geconfronteerd met bewijs dat het niet zo is, lekker je kop in het zand steken.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:54 schreef koosbasterd het volgende:
[..]ik ben klaar met je..
Eerst je pillen innemen
Covid-19 of te wel corona virus variant 2019 er zijn tig verschillende varianten 30 ongeveer maar er zijn er 7 schadelijk voor de mens van corona virussen bekend.quote:Op donderdag 2 april 2020 22:21 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
debunk dat filmpje uit 2013 dan even
Sommige mensen zijn niet te helpen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Covid-19 of te wel corona virus variant 2019 er zijn tig verschillende varianten 30 ongeveer maar er zijn er 7 schadelijk voor de mens van corona virussen bekend.
Een bekende familie hebben we vast wel van gehoord sars uit 2003 dat iemand daar 10 jaar later een liedje over maakt is dus voorkennis, geen voorspelling.
De aflevering van de Simpsons gaat over een virus wat de wereld bijna uitgroeide..
Even geschiedenis check... Ehhh de pest tig aantal keren, Spaanse griep, etc etc
pfff tuurlijk jongen.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Covid-19 of te wel corona virus variant 2019 er zijn tig verschillende varianten 30 ongeveer maar er zijn er 7 schadelijk voor de mens van corona virussen bekend.
Een bekende familie hebben we vast wel van gehoord sars uit 2003 dat iemand daar 10 jaar later een liedje over maakt is dus voorkennis, geen voorspelling.
De aflevering van de Simpsons gaat over een virus wat de wereld bijna uitgroeide..
Even geschiedenis check... Ehhh de pest tig aantal keren, Spaanse griep, etc etc
Neem nou maar je pilletje.quote:Op donderdag 2 april 2020 23:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn niet te helpen.
"Dat zie je gelijk."
Jij lult ook altijd maar raar, gaat meestal nergens over. Alleen deze post is zinnig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |