Het wordt er allemaal niet duidelijker op.quote:
Eens tijd dat ze dat gaan vragen aan F.quote:Op woensdag 15 januari 2020 08:31 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het wordt er allemaal niet duidelijker op.
Hoe zijn de meiden dan omgebracht?.....
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:25 schreef Lutalo het volgende:
Het verhaal dat verwijderd is staat wel haaks op de bewering dat @:suddenintuition dus gelijk had. Ook haaks op het verhaal aan het eind van “ lost in the wild”.
Ik geef hierboven aan wat er tussen 1 april 09:00 en 18:00 gebeurt is met ze.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:25 schreef Lutalo het volgende:
Het verhaal dat verwijderd is staat wel haaks op de bewering dat @:suddenintuition dus gelijk had. Ook haaks op het verhaal aan het eind van “ lost in the wild”.
Die lui van lost hebben hun mening gegeven aan Carlos, maar als je blijft zoeken achter de mirador dan komen die antwoorden niet.quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:25 schreef Lutalo het volgende:
Zijn die wel te zien op de foto met de gevonden spullen?quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:49 schreef Lutalo het volgende:
Is er op de verbeterde zwemfotos ook iets van een schouderbandje te zien bij Lisanne?
Daar staat die gekleurde op, die ze ook aanheeft op de foto's.quote:Op woensdag 15 januari 2020 11:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn die wel te zien op de foto met de gevonden spullen?
Zie jij daar de bandjes?quote:Op woensdag 15 januari 2020 13:27 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Daar staat die gekleurde op, die ze ook aanheeft op de foto's.
Nee, vlgs mij zie ik daar bij beide bh's/bovenstukje bikini geen bandjes ( naar binnen gevouwen voor de foto?). Bij de foto's van Lisanne zie je wel bandjes ( die eraf kunnen).quote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:01 schreef Lutalo het volgende:
Kwaliteit vd gevonden voorwerpen foto's is slecht. Maar de bonte bh/bikini lijkt toch die te zijn als op de foto's van Lisanne.
Het zijn ook geen foto's, maar screenshots van een TVN-2 video in een klein formaat, dat ze altijd maar klein aanboden, helaas.quote:Op woensdag 15 januari 2020 14:01 schreef Lutalo het volgende:
Kwaliteit vd gevonden voorwerpen foto's is slecht. Maar de bonte bh/bikini lijkt toch die te zijn als op de foto's van Lisanne.
Welke boom met v-takken bedoel je? Op welke foto?quote:Op woensdag 15 januari 2020 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die lui van lost hebben hun mening gegeven aan Carlos, maar als je blijft zoeken achter de mirador dan komen die antwoorden niet.
De nachtfoto's zijn veel zuidelijker gemaakt, bij de locatie van de zwemfoto.
Zelfs de boom met de v-takken is gevonden.
Op de nachtfoto's, er zijn een paar dingen die veelvuldig terugkomen:quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:42 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Welke boom met v-takken bedoel je? Op welke foto?
Er is daar wat gebeurt op die plek, daar wordt ook gesport in de vorm van cliffjumping, Tarzan swing.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:47 schreef RapaNui het volgende:
Ik had ook dezelfde vragen als een aantal users hier, we hebben verschillende scenario's voorbij zien komen sinds december: o.a. ongeluk aan mobiele slacklines, tarzan swing, ontvoerd, ooggetuige van een gebeurtenis en daarom aangepakt. En Lost denkt in een andere richting...
Ik begrijp dat het tijd vergt om de 'stukjes in elkaar te passen'.
Klopt, en na de Pianista hike met deze derden heerlijk zwemmen in Caldera. Prachtig toch, eerst een fijne hike en daarna relaxen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gynaika is ervan overtuigd dat die meiden niet alleen liepen, joh dan gingen die jongens mee wandelen, ik vind het goed, het maakt namelijk niet uit. Het Pianista pad was niet hun laatste uitje.
Het scenario van Sudden is heel goed mogelijk en kan geregeld zijn vanuit Caldera.quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Suddens scenario, mag niet in openbaar besproken worden.
Vanaf het moment dat het AD het stuk plaatste is dat helemaal verboden in Nederland. Toch zijn daar aanwijzingen voor en op internationale forums is dat wel een veelvuldig besproken onderwerp.
waar ook onze Engelsman verdween toch??quote:Op donderdag 16 januari 2020 09:45 schreef gynaika het volgende:
[..]
Het scenario van Sudden is heel goed mogelijk en kan geregeld zijn vanuit Caldera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |