abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191036756
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:
-Geen namen!-
Het wordt er allemaal niet duidelijker op.

Hoe zijn de meiden dan omgebracht?.....

[ Bericht 42% gewijzigd door SuperHartje op 15-01-2020 09:59:35 ]
pi_191037808
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 08:31 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het wordt er allemaal niet duidelijker op.

Hoe zijn de meiden dan omgebracht?.....
Eens tijd dat ze dat gaan vragen aan F.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 15-01-2020 10:00:07 ]
pi_191037853

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 15-01-2020 10:15:21 (Zie FB) ]
Familyman, vader van 3 kids, altijd op zoek naar antwoorden.
pi_191038296
Het verhaal dat verwijderd is staat wel haaks op de bewering dat @suddenintuition dus gelijk had. Ook haaks op het verhaal aan het eind van “ lost in the wild”.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_191038315
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:25 schreef Lutalo het volgende:
Het verhaal dat verwijderd is staat wel haaks op de bewering dat @:suddenintuition dus gelijk had. Ook haaks op het verhaal aan het eind van “ lost in the wild”.
Inderdaad.
pi_191038429
quote:
Het verhaal dat verwijderd is staat wel haaks op de bewering dat @:suddenintuition dus gelijk had. Ook haaks op het verhaal aan het eind van “ lost in the wild”.
Ik geef hierboven aan wat er tussen 1 april 09:00 en 18:00 gebeurt is met ze.
Niet meer en niet minder
Daar is de bewijsvoering voor rond.
pi_191038487
quote:
Die lui van lost hebben hun mening gegeven aan Carlos, maar als je blijft zoeken achter de mirador dan komen die antwoorden niet.

De nachtfoto's zijn veel zuidelijker gemaakt, bij de locatie van de zwemfoto.
Zelfs de boom met de v-takken is gevonden.
pi_191038619
Is er op de verbeterde zwemfotos ook iets van een schouderbandje te zien bij Lisanne?
pi_191038900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:49 schreef Lutalo het volgende:
Is er op de verbeterde zwemfotos ook iets van een schouderbandje te zien bij Lisanne?
Zijn die wel te zien op de foto met de gevonden spullen?
pi_191041244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zijn die wel te zien op de foto met de gevonden spullen?
Daar staat die gekleurde op, die ze ook aanheeft op de foto's.
pi_191041395
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:27 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Daar staat die gekleurde op, die ze ook aanheeft op de foto's.
Zie jij daar de bandjes?
pi_191041660
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zie jij daar de bandjes?
Nee, vlgs mij zie ik daar bij beide bh's/bovenstukje bikini geen bandjes ( naar binnen gevouwen voor de foto?). Bij de foto's van Lisanne zie je wel bandjes ( die eraf kunnen).

Edit: bij de effen zwarte wel bandjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lutalo op 15-01-2020 14:02:00 ]
pi_191041977
Kwaliteit vd gevonden voorwerpen foto's is slecht. Maar de bonte bh/bikini lijkt toch die te zijn als op de foto's van Lisanne.
pi_191042480
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:01 schreef Lutalo het volgende:
Kwaliteit vd gevonden voorwerpen foto's is slecht. Maar de bonte bh/bikini lijkt toch die te zijn als op de foto's van Lisanne.
Ik ben het helemaal met je eens.

Edit:
Die zwemfoto is niet te verbeteren, ik denk ook dat ze daar haar bandjes eraf heeft gehaald. Maar ik zie ze ook niet op de foto met de gevonden voorwerpen.
En op de berg had ze ze wel aan.
  woensdag 15 januari 2020 @ 17:11:26 #290
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_191044602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:01 schreef Lutalo het volgende:
Het zijn ook geen foto's, maar screenshots van een TVN-2 video in een klein formaat, dat ze altijd maar klein aanboden, helaas.

Alleen de foto's van Geert-Jan Lassche zijn scherp, maar die 2 foto's op zijn website komen dan ook dicht in de buurt van de originelen, waar hij over mocht beschikken voor Break Free.

Voor het overige, altijd behelpen ja, met slechte kwaliteit, waardoor er ook veel verhalen de wereld in komen.
pi_191052552
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die lui van lost hebben hun mening gegeven aan Carlos, maar als je blijft zoeken achter de mirador dan komen die antwoorden niet.

De nachtfoto's zijn veel zuidelijker gemaakt, bij de locatie van de zwemfoto.
Zelfs de boom met de v-takken is gevonden.
Welke boom met v-takken bedoel je? Op welke foto?
pi_191052608
Ik had ook dezelfde vragen als een aantal users hier, we hebben verschillende scenario's voorbij zien komen sinds december: o.a. ongeluk aan mobiele slacklines, tarzan swing, ontvoerd, ooggetuige van een gebeurtenis en daarom aangepakt. En Lost denkt in een andere richting...
Ik begrijp dat het tijd vergt om de 'stukjes in elkaar te passen'.
pi_191052619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 08:42 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Welke boom met v-takken bedoel je? Op welke foto?
Op de nachtfoto's, er zijn een paar dingen die veelvuldig terugkomen:
Dat is een boom met twee uitlopers, zoals een v. En die rots met die geul, met die afgrond. Daarvan zijn er al ooit twee aan elkaar gelegd maar er kunnen en links en rechts nog meer naastgelegen worden.

Rechts zit een specieke steen met een uitstekend stukje.
pi_191052744
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 08:47 schreef RapaNui het volgende:
Ik had ook dezelfde vragen als een aantal users hier, we hebben verschillende scenario's voorbij zien komen sinds december: o.a. ongeluk aan mobiele slacklines, tarzan swing, ontvoerd, ooggetuige van een gebeurtenis en daarom aangepakt. En Lost denkt in een andere richting...
Ik begrijp dat het tijd vergt om de 'stukjes in elkaar te passen'.
Er is daar wat gebeurt op die plek, daar wordt ook gesport in de vorm van cliffjumping, Tarzan swing.

Het is de plek van zowel de nachtfoto's als de steen met de tak als de plek waar de zwemfoto gemaakt kan zijn.

Maar zolang iedereen ervan uit blijft gaan dat ze om een of andere duistere reden zijn doorgelopen, gevallen of in ieder geval achter de cd zijn gebleven, is het lastig communiceren.

Zowel Carlos en Kinga hebben een reportage gemaakt en zijn in Boquete geweest, in de veronderstelling dat ze achter de cd vermist zijn geraakt. Dan kunnen er nog tienonderzoekers gaan kijken, zoals Hans zelf zei, het kan niet.

Het scenario van Sudden is zeer goed mogelijk, maar we kunnen alle nieuwe informatie en verbanden niet alleen uitwerken. Dus daarom posten we het hier en de hoop dat het oude clubje mee kan denken. Maar helaas blijft iedereen veilig op de Mirador ronddwalen.

Gynaika is ervan overtuigd dat die meiden niet alleen liepen, joh dan gingen die jongens mee wandelen, ik vind het goed, het maakt namelijk niet uit. Het Pianista pad was niet hun laatste uitje.
pi_191052856
Suddens scenario, mag niet in openbaar besproken worden.
Vanaf het moment dat het AD het stuk plaatste is dat helemaal verboden in Nederland. Toch zijn daar aanwijzingen voor en op internationale forums is dat wel een veelvuldig besproken onderwerp.
pi_191053320
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 08:58 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gynaika is ervan overtuigd dat die meiden niet alleen liepen, joh dan gingen die jongens mee wandelen, ik vind het goed, het maakt namelijk niet uit. Het Pianista pad was niet hun laatste uitje.
Klopt, en na de Pianista hike met deze derden heerlijk zwemmen in Caldera. Prachtig toch, eerst een fijne hike en daarna relaxen.

En toen ging het fout...
pi_191053330
verboden door wie?
pi_191053353
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Suddens scenario, mag niet in openbaar besproken worden.
Vanaf het moment dat het AD het stuk plaatste is dat helemaal verboden in Nederland. Toch zijn daar aanwijzingen voor en op internationale forums is dat wel een veelvuldig besproken onderwerp.
Het scenario van Sudden is heel goed mogelijk en kan geregeld zijn vanuit Caldera.
pi_191053586
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:45 schreef gynaika het volgende:

[..]

Het scenario van Sudden is heel goed mogelijk en kan geregeld zijn vanuit Caldera.
waar ook onze Engelsman verdween toch??
pi_191053695
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:43 schreef Poekje01 het volgende:
verboden door wie?
Het is verboden om namen en beschuldigingen te uiten. Logisch maar was ik even vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')