abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 18:59:34 #1
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185863481
quote:
BNW Feedbacktopic

Welkom in ons feedbacktopic. Hier kun je terecht met vragen of opmerkingen over onze moderatie op BNW. Ook als je tips hebt horen we het graag.

Zie je iets wat niet in de haak is? Report deze post dan, dan kijken we er zo snel mogelijk naar.

SuperHartje & Sneakydesert *O*
En hier verder...
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 19:04:34 #2
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185863590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 17:58 schreef illusions het volgende:
Ook jammer dat die post over elektrische problemen met Renaults niet mocht. ;( :P
-O-
A child is born with no state of mind.
pi_185868016
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 19:04 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

-O-
Komop nou, dat was gewoon hilarisch. :P
  donderdag 28 maart 2019 @ 08:09:05 #4
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_185891533
quote:
Het gaat niet om de ene post, het gaat erom dat zijn dit altijd doet, komt een topic binnen stormen en neemt het op voor de meest geflipte mening over zaken, van homeopatie tot atoomwapens, vaccinatie of whatever, om vervolgens iedere inhoudelijke discussie af te wijzen en de beledigde leverworst te zijn en dan weg te lopen.
CAD in een notendop
Net zoals als Troll Tingo, het renaultje met wat geshunte bekabeling ook niet inhoudelijk wenst in te gaan, of lambiekje om er nog maar een te noemen.

Het zijn deze mensen die er vooral voor zorgen dat je BNW voor geen meter serieus kan nemen, of de moderatie hier
Van Piet uit het vorige deel. Snap niet waarover hij zich nog druk maakt want ik post haast nooit (meer) op bnw of op fok. Buiten dat wat een beledigingen allemaal en met dit soort mensen moet ik dan een discussie aangaan? Dacht het niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 31 maart 2019 @ 20:30:08 #5
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_185957467
nathouden en pappen

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 31-03-2019 20:41:56 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator zondag 31 maart 2019 @ 20:42:06 #6
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_185957752
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2019 20:30 schreef DeMolay het volgende:
nathouden en pappen
A child is born with no state of mind.
  maandag 1 april 2019 @ 07:28:03 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185964409
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 08:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Van Piet uit het vorige deel. Snap niet waarover hij zich nog druk maakt want ik post haast nooit (meer) op bnw of op fok. Buiten dat wat een beledigingen allemaal en met dit soort mensen moet ik dan een discussie aangaan? Dacht het niet.
Het is zo, jij mengt je meestal in een discussie, roept eea, om vervolgens weg te rennen en beledigd te zijn, en geen antwoord wil geven, iedere inhoudelijkheid te mijden op de antwoorden op je post.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 01-04-2019 09:07:30 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_186357091
BNW / journalist verzamelt data voor zwartboek NOS #3

Graag wil ik de BNW-mods vragen om deze topicreeks te (laten) verplaatsen naar een relevant forum. De thematiek van de reeks is de (vermeende) partijdigheid / gekleurdheid van het NOS Journaal. Dat punt wordt ruimschoots ondersteund door allerhande praktijkvoorbeelden uit de afgelopen jaren.

Een dergelijk topic heeft werkelijk helemaal niks te zoeken in een forum over conspiracy-theorieën. Het hoort thuis in NWS of desnoods in het TV-forum. Ik verzoek jullie om dit desnoods met de Forum Admins nader af te stemmen. Het is namelijk een aanfluiting dat een discussietopic over een reëel onderwerp (inclusief daadwerkelijk samengesteld en aangeboden zwartboek) in het BNW-forum staat.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 07:50:26 #9
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186358217
quote:
4s.gif Op maandag 22 april 2019 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
BNW / journalist verzamelt data voor zwartboek NOS #3

Graag wil ik de BNW-mods vragen om deze topicreeks te (laten) verplaatsen naar een relevant forum. De thematiek van de reeks is de (vermeende) partijdigheid / gekleurdheid van het NOS Journaal. Dat punt wordt ruimschoots ondersteund door allerhande praktijkvoorbeelden uit de afgelopen jaren.

Een dergelijk topic heeft werkelijk helemaal niks te zoeken in een forum over conspiracy-theorieën. Het hoort thuis in NWS of desnoods in het TV-forum. Ik verzoek jullie om dit desnoods met de Forum Admins nader af te stemmen. Het is namelijk een aanfluiting dat een discussietopic over een reëel onderwerp (inclusief daadwerkelijk samengesteld en aangeboden zwartboek) in het BNW-forum staat.
Hoi Elf :)

BNW is niet alleen maar conspiracies:

quote:
Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Partijdigheid en de gekleurdheid past prima bij de façade van alledag.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 07:52:22 #10
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186358222
Denk dat het ook de misvatting is die vele users hebben van BNW, helaas.
A child is born with no state of mind.
pi_186362481
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 07:52 schreef SuperHartje het volgende:
Denk dat het ook de misvatting is die vele users hebben van BNW, helaas.
Dank voor je toelichting. Ik blijf het een rare plek vinden voor dit topic.
  Moderator maandag 22 april 2019 @ 14:14:48 #12
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186362619
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 14:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dank voor je toelichting. Ik blijf het een rare plek vinden voor dit topic.
Graag gedaan :)

BNW is breder dan vaak gedacht wordt en betreft niet alleen maffe complotten hoor.
Gaat ook zeker om het vinden van waarheid achter façades in de samenleving en invloeden die niet direct zichtbaar zijn.
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 11:17:51 #13
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186560481
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 09:40 schreef LXIV het volgende:
Is de informatie op de site van Karkens nu aantoonbaar niet juist? Anders begrijp ik niet waarom dit topic in BNW staat, dan hoort het gewoon in NWS thuis.

De ironie is dat berichtgeving van de NOS zonder scrupules in NWS wordt geplaatst in plaats van BNW waar ze thuishoort en dat deze post in BNW staat. De omgekeerde wereld!
Zie mijn antwoord aan Elfletterig.
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 2 mei 2019 @ 11:19:44 #14
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186560509
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 14:14 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Graag gedaan :)

BNW is breder dan vaak gedacht wordt en betreft niet alleen maffe complotten hoor.
Gaat ook zeker om het vinden van waarheid achter façades in de samenleving en invloeden die niet direct zichtbaar zijn.
En daar mogen ook meer gangbare nieuwsbronnen bij gebruikt worden.
Het gaat niet per definitie over bronnen, maar meer over het onderwerp.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 23:14:40 #15
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186820969
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:05 schreef Tevfik2 het volgende:
Ze had geen antwoord op mijn post, dus verwijderd ze die maar uit frustratie. Lekker machtsmisbruik als mod, precies datgene waar je hier de hoge pieten van beschuldigd. De ironie. :')
Heb je duidelijk aangegeven dat het off-topic is. En geef ook duidelijk aan waar deze discussie verder gevoerd kan worden.
Wie beschuldig ik dan precies?
Het feit dat jij hier bewust off-topic gaat is wel ironisch.
En je post is niet helemaal weg, echter verplaatst naar het naar topic waar het wel thuishoort. En daar staat ook een inhoudelijke reactie van mij.

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperHartje op 13-05-2019 23:28:22 ]
A child is born with no state of mind.
pi_186821339
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:14 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Heb je duidelijk aangegeven dat het off-topic is. En geef ook duidelijk aan waar deze discussie verder gevoerd kan worden.
Wie beschuldig ik dan precies?
Het feit dat jij hier bewust off-topic gaat is wel ironisch.
Je begint in het topic zelf over Michael Jackson, hier:

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 maart 2019 15:44 schreef SuperHartje het volgende:
Vind het wel tekenend voor onze maatschappij dat mensen gaan demonstreren tegen die MJ docu Leaving Neverland :')
Wat een mentaliteit :{
https://www.google.nl/amp(...)-hbo-1203156203/amp/
En je gaat vervolgens zelf een pagina lang met user illusions in discussie hierover. Waar je nergens iets zegt over dat het off-topic is.

Vervolgens zeg je tegen mij.

quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 18:06 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Natuurlijk heeft dat ook te maken met gedragingen en overige getuigen. Gaat om het complete plaatje he en niet om het selectieve.

Verder ga ik er niet inhoudelijk op in, ik raad je aan om in het NWS topic verder te gaan. Het is hier wat off-topic. Daar ga ik er ook inhoudelijk op in. En ik ben het wat dat betreft eens met luxerobots, Mylene en quirina.

Ik quote dit even in NWS, vanwege de relevantie.

"Ik RAAD je aan", "het is hier WAT off-topic". Al met al, en met je opmerkingen hier, klonk dat niet als dat ik er definitief mee moest stoppen.

Nee, het is duidelijk waarom je mijn post hebt verwijderd: Je had er geen antwoord op. Op z'n minst had je die kunnen verplaatsen naar het NWS topic, wat je met mijn andere post ook had gedaan. :W
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 23:36:01 #17
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186821436
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:30 schreef Tevfik2 het volgende:

[..]

Je begint in het topic zelf over Michael Jackson, hier:
[..]

En je gaat vervolgens zelf een pagina lang met user illusions in discussie hierover. Waar je nergens iets zegt over dat het off-topic is.

Vervolgens zeg je tegen mij.
[..]

"Ik RAAD je aan", "het is hier WAT off-topic". Al met al, en met je opmerkingen hier, klonk dat niet als dat ik er definitief mee moest stoppen.

Nee, het is duidelijk waarom je mijn post hebt verwijderd: Je had er geen antwoord op. Op z'n minst had je die kunnen verplaatsen naar het NWS topic, wat je met mijn andere post ook had gedaan. :W
@illusions was dan op dat moment ook niet uit op een diepgaande discussie erover.
Heb het er echter wel ergens anders in BNW met hem over gehad. BNW / Had Michael Jackson alter ego’s?

Het is off topic hier. En ik ga het niet weer uitleggen.
A child is born with no state of mind.
pi_186821491
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:14 schreef SuperHartje het volgende:

En je post is niet helemaal weg, echter verplaatst naar het naar topic waar het wel thuishoort. En daar staat ook een inhoudelijke reactie van mij.
Nee, je hebt een andere post van mij (die nog in het BNW topic staat) naar NWS verplaatst, die staat nu dus dubbel in het NWS-topic. Je hebt een andere, mijn laatste post verwijderd uit BNW topic (je weet wel die met de bankbiljetten in de spoiler), die zie ik niet in het BNW of NWS topic.

Maar goed, het is maar een forum.
  Moderator maandag 13 mei 2019 @ 23:43:04 #19
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186821554
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:39 schreef Tevfik2 het volgende:

[..]

Nee, je hebt een andere post van mij (die nog in het BNW topic staat) naar NWS verplaatst, die staat nu dus dubbel in het NWS-topic. Je hebt een andere, mijn laatste post verwijderd uit BNW topic (je weet wel die met de bankbiljetten in de spoiler), die zie ik niet in het BNW of NWS topic.

Maar goed, het is maar een forum.
Dat zijn dezelfde argumenten?
Anders reageer nog je even inhoudelijk op mijn post in NWS. Het staat je ook vrij om jezelf te quoten :)

Edit: die post staat ook in je notes. Ik had je gewaarschuwd dat het off-topic was en je ging door.
A child is born with no state of mind.
pi_186821979
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2019 23:43 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde argumenten?
Anders reageer nog je even inhoudelijk op mijn post in NWS. Het staat je ook vrij om jezelf te quoten :)

Edit: die post staat ook in je notes. Ik had je gewaarschuwd dat het off-topic was en je ging door.
Ja, dat kun je nu wel makkelijk roepen, nu je het hebt verwijderd. Nee, het waren niet dezelfde argumenten.

Bedankt ook voor de notes. Je had me niet "gewaarschuwd", je 'raadde' me aan en zei dat het 'wat' off-topic was, in een topic waarin je zelf een pagina lang off-topic ging. Je was gewoon gefrustreerd. Dat kan. Maar misbruik je macht niet zoals degenen die je pretendeert te bestrijden in BNW.

Dat was het. Doei.
  Moderator dinsdag 14 mei 2019 @ 00:15:27 #21
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186822147
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 00:05 schreef Tevfik2 het volgende:

[..]

Ja, dat kun je nu wel makkelijk roepen, nu je het hebt verwijderd. Nee, het waren niet dezelfde argumenten.

Bedankt ook voor de notes. Je had me niet "gewaarschuwd", je 'raadde' me aan en zei dat het 'wat' off-topic was, in een topic waarin je zelf een pagina lang off-topic ging. Je was gewoon gefrustreerd. Dat kan. Maar misbruik je macht niet zoals degenen die je pretendeert te bestrijden in BNW.

Dat was het. Doei.
Waar pretendeer ik dat te bestrijden?
Je doet aannames die je niet kan onderbouwen.

Als ik je dat heb aangeraden en je duidelijk maak dat het off-topic is dan snap je niet dat het een waarschuwing is? Sorry als ik niet helemaal duidelijk ben geweest.

Ik snap het hele probleem niet. Wat maakt het voor jou uit of we er hier op doorgaan of in NWS?
Uiteindelijk gaat het om de inhoud en een meer diepgaande discussie is in NWS meer op zijn plek; daar is al een tijdje een discussie gaande namelijk. Veel argumenten (zoals geldmotief) zijn en worden daar ook bediscussieerd. Dan is het daar meer op zijn plaats. Ook om te voorkomen dat het in het BNW topic alleen maar daarover gaat.

Nou fijne nacht :W
A child is born with no state of mind.
  maandag 20 mei 2019 @ 15:55:02 #22
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_186984793
Zou de niet-inhoudelijke discussie uit mijn topic verwijderd kunnen worden, alstublieft?
Ik breng voldoende argumenten in en wanneer deze niet zouden deugen, dan is er voldoende ruimte om daar tegenover andere argumenten te zetten. Echter wordt er stelselmatig door de "critici" gemekkerd over de vorm, zoals mijn motief, bronverwijzingen, Russische instigatie en nu in welk subforum het topic hoort.
Feedback lijkt mij meer de plaats om zo'n discussie te voeren in plaats van mijn reeks telkens te vervuilen met emotioneel gezever.
En andere users vinden dat mijn reeks in een ander subforum thuishoort, maar heb ik daarover niets te zeggen? Ik wil het hier in BNW houden -en inderdaad gedeeltelijk ook om de tere zieltjes en de niet-inhoudelijke, emotionele reacties een beetje weg te houden.

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 13:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar als het allemaal waar is en goed onderbouwd, waarom staat het dan niet gewoon in politiek?
Als het blijkbaar in jouw opinie allemaal niet goed onderbouwd is, waarom lukt het dan niet de inhoud te adresseren? Waarom lukt het in ieder bericht niets substantieels in te brengen; jouw optiek over de inhoud -die in deze reeks en in de afzonderlijke berichten worden aangereikt- plus de argumenten (tegen) en eventuele bronvermeldingen daarbij?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  maandag 20 mei 2019 @ 16:00:23 #23
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_186984876
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 13:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij totale onzin. Alsof de usual suspects niet komen trollen bij POL. Redpil mocht eerst ook gewoon zijn gang gaan in POl, maar is verbannen naar BNW.
Ik mag niet posten in POL en dat is iets anders dan jouw weergave.
En graag in de reeks inhoudelijk posten of alleen lurken, aub!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator maandag 20 mei 2019 @ 20:18:13 #24
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_186989636
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2019 13:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar als het allemaal waar is en goed onderbouwd, waarom staat het dan niet gewoon in politiek?
Dat zou in bepaalde gevallen (bepaalde onderwerpen) ook kunnen, maar dan ligt de keuze bij de TS.
A child is born with no state of mind.
  woensdag 22 mei 2019 @ 10:14:33 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187019288
quote:
2s.gif Op maandag 20 mei 2019 16:00 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik mag niet posten in POL en dat is iets anders dan jouw weergave.
En graag in de reeks inhoudelijk posten of alleen lurken, aub!
En waarom mag je daar niet meer posten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 23 mei 2019 @ 11:06:02 #26
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187043646
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2019 20:18 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dat zou in bepaalde gevallen (bepaalde onderwerpen) ook kunnen, maar dan ligt de keuze bij de TS.
Ik heb het gevoel dat je een beetje om het antwoord heen draait. Ik zal het wat specificeren. Waarom mag Dellipder niet met zijn verhaal in POL.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 11:59:27 #27
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187044641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 11:06 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat je een beetje om het antwoord heen draait. Ik zal het wat specificeren. Waarom mag Dellipder niet met zijn verhaal in POL.
Geen idee. Ik geef idd een algemeen antwoord. Ik had het idee dat het over het onderwerp ging, maar het gaat jou om de user? Wat is de insteek van je vraag? :)
A child is born with no state of mind.
  donderdag 23 mei 2019 @ 12:55:02 #28
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187045585
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 11:59 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Geen idee. Ik geef idd een algemeen antwoord. Ik had het idee dat het over het onderwerp ging, maar het gaat jou om de user? Wat is de insteek van je vraag? :)
De insteek van de vraag is simpel. De groep users daar is van mening dat alles in POL gelogen is en een complot. Vervolgens wordt kritiek afgedaan als "verloren mensen die in de agenda van MSM geloven", terwijl de bronnen in het topic bijzonder dubieus zijn. Het onderwerp van het topic werd eerst gepresenteerd in POL en is daar verbannen naar BNW, omdat de bronnen zeer dubieus zijn en vaak waren de punten simpel met waarheid te weerleggen.

MAW: het topic staat tussen andere 'alternatieve waarheden' zoals Flat Earth, De atoombom bestaat niet, Sandy Hook slachtoffers waren acteurs enz. Dat moet toch wat zeggen over het materiaal waar men mee komt en maakt men een beetje blind voor de realiteit.

Toch wordt er soms net gedaan alsof BNW ook gewoon waarheid is, maar eentje die niet wordt geaccepteerd door de 'schapen'. Dat terwijl als het waar is, het niet in BNW hoeft te staan. Het is dus gewoon speculeren zonder goede bronnen.

Het gaat mis als er onzinheden worden weerlegt met feiten en bronnen, en dat wordt afgedaan als in de MSM trappen. Dat terwijl er juist vaak journalistiek wordt gebruikt ten opzichte van opinie en amateurvideo's op YouTube. Gek genoeg worden die uploaders niet getest op dezelfde waarden als waar journalistieke berichten mee worden gemeten.

Op een site als Fok, waar je best ver mag gaan met wat je mag zeggen, wordt het topic geplaatst in BNW. Dat heeft een reden, toch? Dat mag best benoemd worden. Het is speculeren op basis van onbetrouwbare bronnen met vaak, zo niet altijd, een verdenking van een samenzwering.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 14:09:27 #29
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187046699
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

De insteek van de vraag is simpel. De groep users daar is van mening dat alles in POL gelogen is en een complot. Vervolgens wordt kritiek afgedaan als "verloren mensen die in de agenda van MSM geloven", terwijl de bronnen in het topic bijzonder dubieus zijn. Het onderwerp van het topic werd eerst gepresenteerd in POL en is daar verbannen naar BNW, omdat de bronnen zeer dubieus zijn en vaak waren de punten simpel met waarheid te weerleggen.

MAW: het topic staat tussen andere 'alternatieve waarheden' zoals Flat Earth, De atoombom bestaat niet, Sandy Hook slachtoffers waren acteurs enz. Dat moet toch wat zeggen over het materiaal waar men mee komt en maakt men een beetje blind voor de realiteit.

Toch wordt er soms net gedaan alsof BNW ook gewoon waarheid is, maar eentje die niet wordt geaccepteerd door de 'schapen'. Dat terwijl als het waar is, het niet in BNW hoeft te staan. Het is dus gewoon speculeren zonder goede bronnen.

Het gaat mis als er onzinheden worden weerlegt met feiten en bronnen, en dat wordt afgedaan als in de MSM trappen. Dat terwijl er juist vaak journalistiek wordt gebruikt ten opzichte van opinie en amateurvideo's op YouTube. Gek genoeg worden die uploaders niet getest op dezelfde waarden als waar journalistieke berichten mee worden gemeten.

Op een site als Fok, waar je best ver mag gaan met wat je mag zeggen, wordt het topic geplaatst in BNW. Dat heeft een reden, toch? Dat mag best benoemd worden. Het is speculeren op basis van onbetrouwbare bronnen met vaak, zo niet altijd, een verdenking van een samenzwering.
Prima uitleg van je visie.
Echter kunnen in BNW ook gewone nieuwsbronnen gebruikt worden.
Sommige onderwerpen kunnen in meer subfora, de keuze ligt dan bij de user.
Als het verplaatst wordt door de mod van het betreffende subforum dan vindt de mod dat het meer in BNW past en dan kan het meer conspiracy zijn.

Ook is BNW niet per definitie alleen complotten. Zie grenzen van BNW. En de berichten op de laatste 2 pagina’s. Dus als iets in BNW staat wil het niet zeggen dat het per definitie waar/ onwaar is.
Kijk naar de bronnen en probeer daar inhoudelijk op in te haken :)
A child is born with no state of mind.
pi_187047987
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 12:55 schreef Vis1980 het volgende:
Toch wordt er soms net gedaan alsof BNW ook gewoon waarheid is, maar eentje die niet wordt geaccepteerd door de 'schapen'. Dat terwijl als het waar is, het niet in BNW hoeft te staan. Het is dus gewoon speculeren zonder goede bronnen.
Wat een enorme onzin. Toegegeven, er staat hier veel bullshit maar wat jij hierboven zegt raakt kant noch wal.
  donderdag 23 mei 2019 @ 17:47:52 #31
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187049855
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 15:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een enorme onzin. Toegegeven, er staat hier veel bullshit maar wat jij hierboven zegt raakt kant noch wal.
Daar haal je een klein gedeelte uit de context. Als het zo waar en bewezen is als men zegt in dat topic, waarom beweren journalisten dan anders? Blijkbaar omdat men denkt dat alle journalisten van de MSM in een complot zitten en je bewust op het verkeerde been zetten. Kijk daar wordt het BNW. Het gaat dus ook wel degelijk om verdenking van een complot.

Zou je een ander topic uit het BNW-gedeelte kunnen laten zien waar het onderwerp zelf op waarheid berust? Ik lees niets anders dan wantrouwen tegen de overheid en beweringen die makkelijk weerlegt kunnen worden, waarbij BNW-ers geen antwoord geven op kritische vragen en feiten uit de weg lopen.

Nu kan ik zeker wel de fun inzien van een BNW-topic hoor. Het kan ook best leuk zijn om ergens iets spannends in te zien. Het maakt het juist zo leuk om ook met feiten te komen, omdat veel topics beginnen met het stellen van vragen.

Van mij hoeft BNW niet weg ofzo, al zou ik graag zien dat een discussie op basis van feiten mogelijk is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 23 mei 2019 @ 18:17:44 #32
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187050193
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 17:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Daar haal je een klein gedeelte uit de context. Als het zo waar en bewezen is als men zegt in dat topic, waarom beweren journalisten dan anders? Blijkbaar omdat men denkt dat alle journalisten van de MSM in een complot zitten en je bewust op het verkeerde been zetten. Kijk daar wordt het BNW. Het gaat dus ook wel degelijk om verdenking van een complot.

Zou je een ander topic uit het BNW-gedeelte kunnen laten zien waar het onderwerp zelf op waarheid berust? Ik lees niets anders dan wantrouwen tegen de overheid en beweringen die makkelijk weerlegt kunnen worden, waarbij BNW-ers geen antwoord geven op kritische vragen en feiten uit de weg lopen.

Nu kan ik zeker wel de fun inzien van een BNW-topic hoor. Het kan ook best leuk zijn om ergens iets spannends in te zien. Het maakt het juist zo leuk om ook met feiten te komen, omdat veel topics beginnen met het stellen van vragen.

Van mij hoeft BNW niet weg ofzo, al zou ik graag zien dat een discussie op basis van feiten mogelijk is.
Jij gaat ervan uit dat wat in de MSM als officieel wordt gepresenteerd, de (absolute) waarheid is. Dat is nonsens. En ook een groep journalisten kan liegen in georganiseerd verband. Zeker nu kwaliteitsjournalistiek zeldzaam is, en de ene de andere napraat. Met als grootste recente fiasco's de Covington zaak en de Trump-Rusland hetze.

Als iemand een alternatief onderbouwd aanbiedt, dan kan het zonder meer zijn dat die persoon de feiten presenteert, en niet jij. Ook hier geldt: enkel omdat een meerderheid iets beweert, maakt dat geen waarheid. Dat het alternatief van "dubieuze" bronnen komt, is vaak omdat de MSM falen. Die vinden opinievorming en -verandering belangrijker dan fatsoenlijke verslaggeving en onderzoek.

Wat moet je anders als de media een spreekbuis van een politieke partij/stroming is? In plaats van een instrument dat de politiek controleert?
  donderdag 23 mei 2019 @ 18:20:58 #33
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187050244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:17 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Jij gaat ervan uit dat wat in de MSM als officieel wordt gepresenteerd, de (absolute) waarheid is. Dat is nonsens. En ook een groep journalisten kan liegen in georganiseerd verband. Zeker nu kwaliteitsjournalistiek zeldzaam is, en de ene de andere napraat. Met als grootste recente fiasco's de Covington zaak en de Trump-Rusland hetze.

Als iemand een alternatief onderbouwd aanbiedt, dan kan het zonder meer zijn dat die persoon de feiten presenteert, en niet jij. Ook hier geldt: enkel omdat een meerderheid iets beweert, maakt dat geen waarheid. Dat het alternatief van "dubieuze" bronnen komt, is vaak omdat de MSM falen. Die vinden opinievorming en -verandering belangrijker dan fatsoenlijke verslaggeving en onderzoek.

Wat moet je anders als de media een spreekbuis van een politieke partij/stroming is? In plaats van een instrument dat de politiek controleert?
Maar hier ga je al de fout in. Welke hetze?

Daarnaast komt men dan men bronnen als die van familie Moon, Breitbart en de Dailywhatever. Alsof die geen politieke voorkeur laten zien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 23 mei 2019 @ 18:33:52 #34
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187050475
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 17:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Daar haal je een klein gedeelte uit de context. Als het zo waar en bewezen is als men zegt in dat topic, waarom beweren journalisten dan anders? Blijkbaar omdat men denkt dat alle journalisten van de MSM in een complot zitten en je bewust op het verkeerde been zetten. Kijk daar wordt het BNW. Het gaat dus ook wel degelijk om verdenking van een complot.

Zou je een ander topic uit het BNW-gedeelte kunnen laten zien waar het onderwerp zelf op waarheid berust? Ik lees niets anders dan wantrouwen tegen de overheid en beweringen die makkelijk weerlegt kunnen worden, waarbij BNW-ers geen antwoord geven op kritische vragen en feiten uit de weg lopen.

Nu kan ik zeker wel de fun inzien van een BNW-topic hoor. Het kan ook best leuk zijn om ergens iets spannends in te zien. Het maakt het juist zo leuk om ook met feiten te komen, omdat veel topics beginnen met het stellen van vragen.

Van mij hoeft BNW niet weg ofzo, al zou ik graag zien dat een discussie op basis van feiten mogelijk is.
WikiLeaks, MK ultra, officieel nieuws (NASA) aliens. Zo is er wel meer :)

Als iemand hier discussieert op basis van feiten is het @illusions wel. Onder andere.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 23 mei 2019 @ 18:39:34 #35
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_187050567
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2019 18:20 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar hier ga je al de fout in. Welke hetze?

Daarnaast komt men dan men bronnen als die van familie Moon, Breitbart en de Dailywhatever. Alsof die geen politieke voorkeur laten zien.
Hetze ja. De MSM en Democraten hadden Trump al vanaf het begin veroordeeld als landverrader. Allemaal gebaseerd op leugens.

En bronnen met politieke voorkeur zijn niet per se onjuist. Ik snap best dat je wantrouwiger bent met politiek tegenovergestelde bronnen. Fox, Breitbart, Daily Caller etc extrapoleren een andere kant op als WaPo, NYT, CNN. Zo krijg je compleet andere verhalen, zelfs als de bronmaterialen voor alle media hetzelfde is. En dan kan het best zijn dat de ene keer Breitbart juist extrapoleert, en de andere keer NYT. Daarom gebruik je meerdere nieuwsbronnen (met verschillende politieke overtuigingen!), en ga voor jezelf uit wat het meest logische is. Vraag jezelf af wie waar belang bij heeft.

Het is te makkelijk om alles makkelijk te slikken omdat het in je straatje past. Maar als je alleen maar dat soort informatie consumeert, heb je geen idee van het totale en echte beeld.
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:20:26 #36
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187165681
Ik ben wel een beetje klaar met deze manier van posten. Er worden -zonder concrete onderbouwing- beschuldigingen gepermitteerd in plaats van argumenten -en er wordt ook op geen enkele manier inhoudelijk op mijn bericht ingegaan.
Als het zo eenvoudig voor de hand zou liggen, zoals wordt gesuggereerd, dan lijkt het me niet dat dit de manier en de standaard is om het punt te maken.
Dit is het equivalent van schreeuwen en krijsen enkel om anderen de mond te kunnen snoeren. Er is hierin niets substantieels te ontdekken en het is duidelijk alleen emotioneel gezever.
Ik ben op zoek naar argumenten, steekhoudende en gestaafde berichten en dit gedoe zou ik graag uit mijn topic willen hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Stop nu eens met liegen. Als je nog gaat liegen nadat Mueller wel HEEL erg duidelijk is geweest, dan komt dat alleen maar heel triest over. Maandenlang lieg je hier en dat is gisteren duidelijk bevestigd.

Ik snap het wel, want nu is maandenlang werk voor niets geweest. Maar voordat er meer mensen in jouw leugens gaan geloven is het maar goed dat er soms een tegengeluid is in jouw topic.

We hebben het gisteren allemaal gezien, dus waarom nog doorgaan met liegen?

De No Collusion en No Obstruction van de president is OOK een leugen. Maar hoe triest is het dat hij dat blijft zeggen, terwijl het onderzoek DUIDELIJK wat anders zegt. STOP MET LIEGEN!!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:31:51 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187165829
Ja als je hele andere dingen haalt uit een zeer duidelijk statement van Mueller, dan ben je aan het liegen. Zo moeilijk is het niet.

"Als Trump volledig kon worden vrijgepleit hadden we dat duidelijk gemeld in ons rapport."

Of mag ik niet zeggen dat je liegt en mag ik alleen maar meegaan in je fantasie?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:34:14 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_187165871
quote:
2s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:20 schreef dellipder het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met deze manier van posten.
Kan ik me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Hier heerst een agressieve manier van discussiëren .
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:39:51 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187165945
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Hier heerst een agressieve manier van discussiëren .
Klopt, van die users die stellig wat poneren, daar geen inhoudelijke kritiek op wensen en boos weglopen. Jammer dat mensen geen inhoudelijke discussie aan willen gaan. Blijkbaar is het voldoende een you tube clip of een copy paste te posten en daar verder geen discussie over te willen voeren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 30 mei 2019 @ 11:45:20 #40
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187166028
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Klopt, van die users die stellig wat poneren, daar geen inhoudelijke kritiek op wensen en boos weglopen. Jammer dat mensen geen inhoudelijke discussie aan willen gaan. Blijkbaar is het voldoende een you tube clip of een copy paste te posten en daar verder geen discussie over te willen voeren.
Dit dus. Het is niet alleen van vandaag. Bij POL komen ze vaak ook langs om even snel wat te trollen en bij vragen loopt men snel weg. Zo ook de meneer van het BNW-topic. Als je zo lang trolt en anderen als schapen etaleert, dan kan je ook de bal verwachten als het al die tijd al blijkt dat je onzin lult.

Ik had het best wat anders mogen formuleren, maar feit blijft dat hij willens en wetens liegt. Dat hebben we al zo vaak aangetoond en nu geeft Mueller een statement die zo ontzettend duidelijk is en nog blijft hij liegen en draaien.Is dat dan een volwassen manier van communiceren?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator vrijdag 31 mei 2019 @ 00:29:22 #41
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187177473
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2019 11:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het is maar goed dat er soms een tegengeluid is in jouw topic.

We hebben het gisteren allemaal gezien, dus waarom nog doorgaan met liegen?

De No Collusion en No Obstruction van de president is OOK een leugen. Maar hoe triest is het dat hij dat blijft zeggen, terwijl het onderzoek DUIDELIJK wat anders zegt.
Deze post aangepast.

Ik zie eigenlijk niet dat dellipder jou aanvalt.
Je kan ook de beweringen inhoudelijk ontkrachten en zou in kunnen gaan op de vragen :)
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:48:29 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_187257159
Kan er weer een apart topic komen voor de 2 verdwenen meisjes, aangezien de relschoppers die het in verleden nogal van het padje lieten gaan, mensen oplichten en alleen maar konden schelden hier allang niet meer posten.

Het topic waar nu in gepost word had compleet andere insteek.

Bijvb dank.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 5 juni 2019 @ 15:50:00 #43
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187274177
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:48 schreef theguyver het volgende:
Kan er weer een apart topic komen voor de 2 verdwenen meisjes, aangezien de relschoppers die het in verleden nogal van het padje lieten gaan, mensen oplichten en alleen maar konden schelden hier allang niet meer posten.

Het topic waar nu in gepost word had compleet andere insteek.

Bijvb dank.
Ik zal er vanavond eens naar kijken.
A child is born with no state of mind.
pi_187380355
Kan je aub uitleggen waarom de Atomic bomb topic ineens dicht is?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 11 juni 2019 @ 23:31:09 #45
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187380555
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:22 schreef Tingo het volgende:
Kan je aub uitleggen waarom de Atomic bomb topic ineens dicht is?
Staat er; omdat het liedje oud wordt.
En in plaats van inhoudelijk op de info in te gaan die je gepresenteerd is, negeer je het compleet.
Wat uiteindelijk uitdraait op het bashen van elkaar. En daarbij kan ik zelfs niet begrijpen waar je heen wil met het topic? Dit begint meer op onzin te lijken dan op bnw :)
A child is born with no state of mind.
pi_187381071
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:31 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Staat er; omdat het liedje oud wordt.
En in plaats van inhoudelijk op de info in te gaan die je gepresenteerd is, negeer je het compleet.
Wat uiteindelijk uitdraait op het bashen van elkaar. En daarbij kan ik zelfs niet begrijpen waar je heen wil met het topic? Dit begint meer op onzin te lijken dan op bnw :)
Oh echt? Ik wil graag wat meer over die 'low-background steel' weten. Ik heb me helemaal niks genegereeerd.Dat jij zelf niet begrijgen van zegt ook niks.
Kan je aub de topic weer open maken - ik wil heel graag wat meer over 'low-background steel' lezen....en wat meer van de wetenschappelijke breinen horen. Tis niks met 'bashen' te maken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 00:03:49 #47
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187381111
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:00 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh echt? Ik wil graag wat meer over die 'low-background steel' weten. Ik heb me helemaal niks genegereeerd.Dat jij zelf niet begrijgen van zegt ook niks.
Kan je aub de topic weer open maken - ik wil heel graag wat meer over 'low-background steel' lezen....en wat meer van de wetenschappelijke breinen horen. Tis niks met 'bashen' te maken.
Maak anders een topic over low-background steel.
A child is born with no state of mind.
pi_187381193
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:03 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Maak anders een topic over low-background steel.
Waarom? Piet de Vriedreitig heeft de 'low-background steel' issue over als 'argument' begonnen.
Ga je de 'atomic' bomb topic open maken of niet? Als niet, waarom? Ineens willen ze niet meer over 'discussieren'? Waarom?

I have asked very simple questions as to why certain people believe it(low-background steel)
Did someone get upset and complain? No problem. I understand - we had the same bullshit from the former mods.Ga jij dan maar ff lekker utopia kijken.

[ Bericht 15% gewijzigd door Tingo op 12-06-2019 00:17:35 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 00:18:57 #49
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187381279
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom? Piet de Vriedreitig heeft de 'low-background steel' issue over als 'argument' begonnen.
Ga je de 'atomic' bomb topic open maken of niet? Als niet, waarom? Ineens willen ze niet meer over 'discussieren'? Waarom?
Topic gaat niet open. Ik heb zojuist uitgelegd waarom. Ik blijf mezelf niet herhalen.
Je kan een nieuw topic starten over low-background steel en er daarin over discussiëren.
Of althans nog een poging tot...
Maar in het atoombom topic dus niet.
Hopelijk is hef zo duidelijk. Fijne avond Tingo :)
A child is born with no state of mind.
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 00:24:05 #50
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187381317
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:10 schreef Tingo het volgende:


I have asked very simple questions as to why certain people believe it(low-background steel)
Did someone get upset and complain? No problem. I understand - we had the same bullshit from the former mods.Ga jij dan maar ff lekker utopia kijken.
Nou ja zeg. Je hoeft niet in de aanval te gaan. Ik ben duidelijk geweest. Hier stopt het voor mij.
A child is born with no state of mind.
pi_187381601
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom? Piet de Vriedreitig heeft de 'low-background steel' issue over als 'argument' begonnen.
Ga je de 'atomic' bomb topic open maken of niet? Als niet, waarom? Ineens willen ze niet meer over 'discussieren'? Waarom?

I have asked very simple questions as to why certain people believe it(low-background steel)
Did someone get upset and complain? No problem. I understand - we had the same bullshit from the former mods.Ga jij dan maar ff lekker utopia kijken.
Joh, misschien ligt het aan jezelf. Zoals vermeld, open lekker een topic over low background steel. Er is je al 100 keer van alles uitgelegd, maar je lult er gewoon overheen. Mooiste voorbeeld was dat als je niets over autobanden leest in autotechniek, dat niet betekent dat auto's geen banden hebben.

Je bent gewoon heel kortzichtig. Ga misschien een keer de discussie aan in plaats van door blijven hameren op dingen waarop al lang en breed volledige uitleg is gegeven. Je gaat nergens op in, en blijft maar tegen muren lullen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 06:52:49 #52
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_187382838
Oi, zo blijft er nog maar weinig over van lopende topics :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 08:14:42 #53
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187383174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 06:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Oi, zo blijft er nog maar weinig over van lopende topics :{
Wanneer topics inhoudelijk meer op onzin gaan lijken, hoort het niet thuis in bnw.
Daar heeft niemand wat aan :)
A child is born with no state of mind.
pi_187391536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 06:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Oi, zo blijft er nog maar weinig over van lopende topics :{
Wat heb je liever, stilstaande inhoud of lopend gezever?
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:57:46 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187391613
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 06:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Oi, zo blijft er nog maar weinig over van lopende topics :{
Zou voorkomen worden als users inhoudelijk discussies zouden voeren met argumenten en feiten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 12 juni 2019 @ 17:59:41 #56
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187391638
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 00:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom? Piet de Vriedreitig heeft de 'low-background steel' issue over als 'argument' begonnen.
Ga je de 'atomic' bomb topic open maken of niet? Als niet, waarom? Ineens willen ze niet meer over 'discussieren'? Waarom?

I have asked very simple questions as to why certain people believe it(low-background steel)
Did someone get upset and complain? No problem. I understand - we had the same bullshit from the former mods.Ga jij dan maar ff lekker utopia kijken.
Iets waar jij op geen enkele manier inhoudelijk op inging.
En je bent blijkbaar duidelijk wel in staat Nederlandse Posts te lezen en in het Nederlands te reageren. Dus wie is er nu triest?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187392925
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:14 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wanneer topics inhoudelijk meer op onzin gaan lijken, hoort het niet thuis in bnw.
Daar heeft niemand wat aan :)
Kan je aub wat meer specifiek zijn over wat 'onzin gaan lijken' ?

Ik vind de reden om de hele topic opslot te zetten vreselijk flauw is.

Als je vanaf pagina 4 lezen kan je duidelijk zien waar de meeste onzin en indirecte persoonlijke opmerkingen komen:
'Hoe kan je zo simpel zijn?'
'Damn zeg, moet je nou ook al glashard gaan liegen?'
'Alsof jij hier in geinteresseerd bent zeg. Daar ben je allang mee door de mand gevallen hier.'
'Je snapt er duidelijk helemaal niks van.'
'Of je zuigt dit gewoon uit je duim.'
'Ik begrijp niet dat men hier nog moeite doet om een discussie aan te gaan met zo'n respectloze discussiepartner.'
'De wereldaanschouwing van Tingo is inconsistent en heeft meer losse einden dan een uitgebrande Renault.'
'Ben je nou expres zo dom aan het doen?'
'Jij hebt wel duidelijk gemaakt dat je geen interesse hebt in een fatsoenlijke discussie.'

Tingo dit , Tingo dat. Dan de tijdverspillende gezeik over wat mening of feit is. I never stated anywhere that my opinion was fact. I listed facts in the OP.

Vind je dat de bovenstaande posts fatsoenlijk zijn? Echt waar? Hoe precies zou ik 'fatsoenlijke discussie' met zulke users hebben denk je? It's been the same for years.

I didn't react to any of the above because I wanted to keep things calm and I'm not interested in handbag fights, I'm interested in the actual subject matter. That's why I asked several times for reliable information....which nobody here has provided.

I took the time to try and find reliable, basic information from sources which should know about 'low-background steel' (the steel industry, metallurgical sites etc.) and there is absolutely NOTHING to back-up the silly unfounded claims made about the subject– as I clearly demonstrated.

Blijft nou de hele topic reeks op slot? Wie precies heeft de beslissing gemaakt? Kan je deze post aub doorsturen naar admin misschien?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_187393555
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2019 19:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan je aub wat meer specifiek zijn over wat 'onzin gaan lijken' ?

Ik vind de reden om de hele topic opslot te zetten vreselijk flauw is.

Als je vanaf pagina 4 lezen kan je duidelijk zien waar de meeste onzin en indirecte persoonlijke opmerkingen komen:
'Hoe kan je zo simpel zijn?'
'Damn zeg, moet je nou ook al glashard gaan liegen?'
'Alsof jij hier in geinteresseerd bent zeg. Daar ben je allang mee door de mand gevallen hier.'
'Je snapt er duidelijk helemaal niks van.'
'Of je zuigt dit gewoon uit je duim.'
'Ik begrijp niet dat men hier nog moeite doet om een discussie aan te gaan met zo'n respectloze discussiepartner.'
'De wereldaanschouwing van Tingo is inconsistent en heeft meer losse einden dan een uitgebrande Renault.'
'Ben je nou expres zo dom aan het doen?'
'Jij hebt wel duidelijk gemaakt dat je geen interesse hebt in een fatsoenlijke discussie.'

Tingo dit , Tingo dat. Dan de tijdverspillende gezeik over wat mening of feit is. I never stated anywhere that my opinion was fact. I listed facts in the OP.

Vind je dat de bovenstaande posts fatsoenlijk zijn? Echt waar? Hoe precies zou ik 'fatsoenlijke discussie' met zulke users hebben denk je? It's been the same for years.

I didn't react to any of the above because I wanted to keep things calm and I'm not interested in handbag fights, I'm interested in the actual subject matter. That's why I asked several times for reliable information....which nobody here has provided.

I took the time to try and find reliable, basic information from sources which should know about 'low-background steel' (the steel industry, metallurgical sites etc.) and there is absolutely NOTHING to back-up the silly unfounded claims made about the subject– as I clearly demonstrated.

Blijft nou de hele topic reeks op slot? Wie precies heeft de beslissing gemaakt? Kan je deze post aub doorsturen naar admin misschien?
Je loopt maar wat te rellen en gaat nergens inhoudelijk op in. Het enige wat je post is artikelen die géén informatie over low background steel hebben, alsof dat wat bewijst. Echte informatie ga je niet op in.

Ik kan ook heel veel artikelen vinden waarin Tingo niet voorkomt, betekent dat dat Tingo niet bestaat?
  Moderator woensdag 12 juni 2019 @ 20:23:31 #59
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187394058
@Tingo je kan een mailtje doen: forum@fok.nl

Maar in hemelsnaam, wat wil je met het topic? Als je het vooral over low-background steel wil hebben, kan je het beste daar een topic over beginnen.

[ Bericht 19% gewijzigd door SuperHartje op 12-06-2019 20:32:03 (Correctie) ]
A child is born with no state of mind.
pi_187414526
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2019 08:14 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wanneer topics inhoudelijk meer op onzin gaan lijken, hoort het niet thuis in bnw.
Daar heeft niemand wat aan :)
Kan je aub wat meer specifiek zijn over wat precies 'onzin gaan lijken' ?
Waarom is de atomic bomb topic zo snel dicht gegooid zonder goede reden?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 14 juni 2019 @ 23:31:37 #61
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187427950
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 03:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kan je aub wat meer specifiek zijn over wat precies 'onzin gaan lijken' ?
Waarom is de atomic bomb topic zo snel dicht gegooid zonder goede reden?
Laatste keer: het is dus niet zonder goede reden. Zo snel? Na 5 topics gaat het vooral over low- background steel en artikelen waar dat dan niet in voorkomt. Meer users geven regelmatig aan waarom de atoombom een feit is en daar ga je steeds niet op in. Het gedraai draait uit op gebash en frustratie. Als je het dan zo graag over low-background steel wil hebben, open daar dan een topic over en probeer je ideeën/ vragen erover goed te onderbouwen/ formuleren.

En dan nu weer de vraag die ik al eerder heb gesteld: wat wil je in hemelsnaam met het topic??
A child is born with no state of mind.
pi_187435766
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2019 23:31 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Laatste keer: het is dus niet zonder goede reden. Zo snel? Na 5 topics gaat het vooral over low- background steel en artikelen waar dat dan niet in voorkomt. Meer users geven regelmatig aan waarom de atoombom een feit is en daar ga je steeds niet op in. Het gedraai draait uit op gebash en frustratie. Als je het dan zo graag over low-background steel wil hebben, open daar dan een topic over en probeer je ideeën/ vragen erover goed te onderbouwen/ formuleren.

En dan nu weer de vraag die ik al eerder heb gesteld: wat wil je in hemelsnaam met het topic??
Nog 'n keer: De hele topic is wel opslot gezet zonder goede reden. Je heb niet goed uitgelegd waarom hoe het precies om 'onzin gaat lijken'. De 'low-background steel' issue door Piet de Verdrietig gebracht als onderdeel van de 'atomic' bomb topic is. Na 5 PAGINAS heb ik 't duidelijk gemaakt dat er geen basic, betrouwbaar informatie over de 'low-background steel' te vinden is. Als er helemaal niks over te vinden is , dan is er goede reden om te vragen of zoiets als 'low-background steel' bestaat. En dan is er maar achterbakse, indirect, persoonlijke commentaar over gepost. Die 'gebash en frustratie' alleen maar van de nukist kamp komt. Dat heb ik ook duidelijk gemaakt.
Ik wil niet 'zo graag' over 'low-background steel' hebben – ik wil over de 'atomic' bomb hoax hebben, en daar 'low-background steel' 'n deel van de 'atomic' bomb topic is.

Wat ik wil (of niet) van zo'n topic niet belangrijk is dus ik snap niet waarom jij vind 't zo interessant om te weten.

Je kan gewoon de 'atomic' bomb heropenen dan kan ik rustig door met informatie posten en als je wil de 'gebash en frustratie' van de nukist kamp laten staan . Maakt niet uit – zo lang als de topic open is.

En dan : Waarom wil je in 'hemelsnaam' de topic opslot hebben?

Please read the last 4 pages of the atomic bomb topic again and be honest with yourself at least. You know damned well which posters are using an aggressive tone (onzin gaat lijken)
The only users who have been or are offensive are the ones that you yourself seem to agree with.
You could have deleted the 'onzin' but you chose not to do so.
Sorry but that is NOT unbiased/neutral/fair or honest moderation. And it is there for everyone to see.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 15 juni 2019 @ 15:09:05 #63
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187435874
Gelul en nekgeklets, er is heel veel te vinden over low background steel, hele lijsten aan links zijn er gepost. Maar dat is niet het punt, jij gaat helemaal niet in over het waarom ervan, niet over de baseline/jaar nul van c14 metingen, niet over het aantonen van fraude met Oude wijn dmv radioactieve isotopen, kunst vervalsingen, lood. Niet over het waarom van hoe je met isotopen metingen kan aantonen dat bv asperges uit Polen komen en niet uit nl.
Je blijft draaien en over wat anders beginnen en gaat nooit op de inhoud in. Kortom, je bent gewoon een troll
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zaterdag 15 juni 2019 @ 19:33:16 #64
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187440480
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 15:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nog 'n keer: De hele topic is wel opslot gezet zonder goede reden. Je heb niet goed uitgelegd waarom hoe het precies om 'onzin gaat lijken'. De 'low-background steel' issue door Piet de Verdrietig gebracht als onderdeel van de 'atomic' bomb topic is. Na 5 PAGINAS heb ik 't duidelijk gemaakt dat er geen basic, betrouwbaar informatie over de 'low-background steel' te vinden is. Als er helemaal niks over te vinden is , dan is er goede reden om te vragen of zoiets als 'low-background steel' bestaat. En dan is er maar achterbakse, indirect, persoonlijke commentaar over gepost. Die 'gebash en frustratie' alleen maar van de nukist kamp komt. Dat heb ik ook duidelijk gemaakt.
Ik wil niet 'zo graag' over 'low-background steel' hebben – ik wil over de 'atomic' bomb hoax hebben, en daar 'low-background steel' 'n deel van de 'atomic' bomb topic is.

Wat ik wil (of niet) van zo'n topic niet belangrijk is dus ik snap niet waarom jij vind 't zo interessant om te weten.

Je kan gewoon de 'atomic' bomb heropenen dan kan ik rustig door met informatie posten en als je wil de 'gebash en frustratie' van de nukist kamp laten staan . Maakt niet uit – zo lang als de topic open is.

En dan : Waarom wil je in 'hemelsnaam' de topic opslot hebben?

Please read the last 4 pages of the atomic bomb topic again and be honest with yourself at least. You know damned well which posters are using an aggressive tone (onzin gaat lijken)
The only users who have been or are offensive are the ones that you yourself seem to agree with.
You could have deleted the 'onzin' but you chose not to do so.
Sorry but that is NOT unbiased/neutral/fair or honest moderation. And it is there for everyone to see.
A: waarom?
B: uitleg

A: je geeft geen antwoord waarom
B: herhaling uitleg

A: je geeft geen antwoord waarom
B: herhaling uitleg

And so on...

En zo gaat dat ook in het atoombom topic.
Als je op zijn minst kan uitleggen waarom je het topic dan zo graag open wil en geen topic wil openen over specifiek low- background steel, had ik het nog kunnen overwegen.

En dat gebash komt helaas ook van jou.
Als ik kijk naar de laatste reactie van MaGNeT. Die valt jou helemaal niet persoonlijk aan, maar jij hem wel. Ik heb je post daarop moeten modden. Dus waarom dan? Het is gwn voor niemand leuk, helaas.

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperHartje op 15-06-2019 19:48:14 ]
A child is born with no state of mind.
pi_187446863
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 15:03 schreef Tingo het volgende:
Je kan gewoon de 'atomic' bomb heropenen dan kan ik rustig door met informatie posten
Informatie posten. :') :') :')

Je post alleen maar onzin met de mededeling "hier staat niks over low-background steel". Nee, op de website van de Teletubbies ook niet, DUS? Je bewijst niks, en gaat in de tussentijd op niemand anders z'n bewijs of argumentatie in.
  zondag 16 juni 2019 @ 11:01:50 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187450869
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 00:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Informatie posten. :') :') :')

Je post alleen maar onzin met de mededeling "hier staat niks over low-background steel". Nee, op de website van de Teletubbies ook niet, DUS? Je bewijst niks, en gaat in de tussentijd op niemand anders z'n bewijs of argumentatie in.
Informatie posten over hoe staal wordt gemaakt, en dat het roest, oa.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 17 juni 2019 @ 20:41:04 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_187474824
quote:
3s.gif Op woensdag 5 juni 2019 15:50 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik zal er vanavond eens naar kijken.
Thx
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 17 juni 2019 @ 20:43:14 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_187474849
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 15:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nog 'n keer: De hele topic is wel opslot gezet zonder goede reden. Je heb niet goed uitgelegd waarom hoe het precies om 'onzin gaat lijken'. De 'low-background steel' issue door Piet de Verdrietig gebracht als onderdeel van de 'atomic' bomb topic is. Na 5 PAGINAS heb ik 't duidelijk gemaakt dat er geen basic, betrouwbaar informatie over de 'low-background steel' te vinden is. Als er helemaal niks over te vinden is , dan is er goede reden om te vragen of zoiets als 'low-background steel' bestaat. En dan is er maar achterbakse, indirect, persoonlijke commentaar over gepost. Die 'gebash en frustratie' alleen maar van de nukist kamp komt. Dat heb ik ook duidelijk gemaakt.
Ik wil niet 'zo graag' over 'low-background steel' hebben – ik wil over de 'atomic' bomb hoax hebben, en daar 'low-background steel' 'n deel van de 'atomic' bomb topic is.

Wat ik wil (of niet) van zo'n topic niet belangrijk is dus ik snap niet waarom jij vind 't zo interessant om te weten.

Je kan gewoon de 'atomic' bomb heropenen dan kan ik rustig door met informatie posten en als je wil de 'gebash en frustratie' van de nukist kamp laten staan . Maakt niet uit – zo lang als de topic open is.

En dan : Waarom wil je in 'hemelsnaam' de topic opslot hebben?

Please read the last 4 pages of the atomic bomb topic again and be honest with yourself at least. You know damned well which posters are using an aggressive tone (onzin gaat lijken)
The only users who have been or are offensive are the ones that you yourself seem to agree with.
You could have deleted the 'onzin' but you chose not to do so.
Sorry but that is NOT unbiased/neutral/fair or honest moderation. And it is there for everyone to see.
Kiek, je Nederlands is zo slecht nog niet..

Dus kunnen we ook gelijk ff afspreken dat we alles gewoon in Nederlands doen, tenzij er een stuk van wiki of andere website gejat is.

👍
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 17 juni 2019 @ 20:45:40 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_187474888
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 00:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Informatie posten. :') :') :')

Je post alleen maar onzin met de mededeling "hier staat niks over low-background steel". Nee, op de website van de Teletubbies ook niet, DUS? Je bewijst niks, en gaat in de tussentijd op niemand anders z'n bewijs of argumentatie in.
Teletubbies en staal en Google geeft je dit.

https://www.google.com/se(...)iw=360&bih=630&dpr=3
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 18 juni 2019 @ 14:10:22 #70
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187484833
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 20:41 schreef theguyver het volgende:

[..]

Thx
;)
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 21 juni 2019 @ 01:59:25 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_187530811
Let op: wees respectvol naar de nabestaanden - toonzetting

Leuk dit .. maare gooi in bnw maar ff 90% van de topics maar op slot.

Begrijp me niet verkeerd, het staat onder het topic van 1 persoon die dood is.

We hebben hier topics lopen waar honderden en soms wel duizenden mensen dood zijn..
Er word daarvan zelfs gesuggereerd dat ze niet eens dood zijn zie 9/11 topic bijvb..

Als je dit te ver door gaat drijven kan bnw gewoon op slot.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 21 juni 2019 @ 06:44:50 #72
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187531303
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2019 01:59 schreef theguyver het volgende:

Let op: wees respectvol naar de nabestaanden - toonzetting

Leuk dit .. maare gooi in bnw maar ff 90% van de topics maar op slot.

Begrijp me niet verkeerd, het staat onder het topic van 1 persoon die dood is.

We hebben hier topics lopen waar honderden en soms wel duizenden mensen dood zijn..
Er word daarvan zelfs gesuggereerd dat ze niet eens dood zijn zie 9/11 topic bijvb..

Als je dit te ver door gaat drijven kan bnw gewoon op slot.
Crisisacteurs zijn wat anders toch.
Gaat niet te ver doordrijven, ik ben alert op dat soort topics. En anders kan je mij erop wijzen :P Nee maar dat willen we niet. Staat ook in de Grenzen van BNW :)

[ Bericht 16% gewijzigd door SuperHartje op 21-06-2019 07:11:43 ]
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 04:53:17 #73
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187546866
iemand die weet in welk topic dit past?

Published on Jun 20, 2019
Bob Lazar is a physicist who worked at Los Alamos National Laboratory in New Mexico, and also on reverse engineering extraterrestrial technology at a site called S-4 near the Area 51 Groom Lake operating location. Jeremy Corbell is a contemporary artist and documentary filmmaker. Watch the documentary "Bob Lazar: Area 51 & Flying Saucers" now streaming on Netflix.

  Moderator zaterdag 22 juni 2019 @ 10:11:44 #74
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187547986
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 17:58:33 #75
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187553224
quote:
mmm, kan er niet in posten, is er iets speciaals met dat topic?
het staat iig niet op slot.
laatste post is van 2010, denk dat je het topic moet activeren ofzo?
  Moderator zaterdag 22 juni 2019 @ 20:51:39 #76
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187555266
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 17:58 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mmm, kan er niet in posten, is er iets speciaals met dat topic?
het staat iig niet op slot.
laatste post is van 2010, denk dat je het topic moet activeren ofzo?
Volgens mij moet het lukken :{
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 22 juni 2019 @ 21:05:34 #77
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187555449
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 20:51 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Volgens mij moet het lukken :{
is idd gelukt. ;)
  Moderator zaterdag 22 juni 2019 @ 21:07:24 #78
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187555477
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2019 21:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is idd gelukt. ;)
Zag het :)
A child is born with no state of mind.
pi_187589750
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2019 23:19 schreef SuperHartje het volgende:
Ok. Dit liedje wordt oud.

Voorlopig dicht.
Hoe lang is 'voorlopig dicht' ?
Of je kan 'n redelijk uitleg geven over waarom de hele 'Atoom Bom' topic opslot is.
Zou heel gewaardeerd zijn. Alvast bedankt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_187596215
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2019 23:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe lang is 'voorlopig dicht' ?
Of je kan 'n redelijk uitleg geven over waarom de hele 'Atoom Bom' topic opslot is.
Zou heel gewaardeerd zijn. Alvast bedankt.
Volgens mij staan er een stuk of 5 posts met redelijke uitleg over waarom dat topic dicht is. Het heeft ermee te maken dat jij niet echt open staat voor discussie, gewoon maar zelf doorratelt over dingen die mensen niks interesseren, en dat mensen elkaar alleen maar beginnen te bashen. Maargoed, dat kan je ook zelf teruglezen maar ik dacht ik help je even. ^O^

Even weekje wachten en weer om uitleg vragen. :')
pi_187619607
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 13:12 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij staan er een stuk of 5 posts met redelijke uitleg over waarom dat topic dicht is. Het heeft ermee te maken dat jij niet echt open staat voor discussie, gewoon maar zelf doorratelt over dingen die mensen niks interesseren, en dat mensen elkaar alleen maar beginnen te bashen. Maargoed, dat kan je ook zelf teruglezen maar ik dacht ik help je even. ^O^

Even weekje wachten en weer om uitleg vragen. :')
Then you are wrong again.
Anyway - I was looking for an answer from the mechanic, not the oil rag.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:22:28 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187619691
Kan me goed voorstellen dat een Tingotje behoefte heeft aan een mecanicien
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:29:52 #83
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_187619816
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

Then you are wrong again.
Anyway - I was looking for an answer from the mechanic, not the oil rag.
Dus als ik het antwoord niet krijg wat ik wil dan ga ik weer beledigen en me als een klein kind gedragen. Man man,je laat je weer kennen.as usual.
Graag verwijderen.
pi_187619953
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:29 schreef Charged het volgende:

[..]

Dus als ik het antwoord niet krijg wat ik wil dan ga ik weer beledigen en me als een klein kind gedragen. Man man,je laat je weer kennen.as usual.
If someone provokes me - I will sometimes bite.Mr. delusions knows that very well and anyone can see that from his post history. Some users don't come here looking for any kind of truth, they come here purely to insult and provoke.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 26-06-2019 18:46:22 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 26 juni 2019 @ 18:51:50 #85
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_187620252
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

If someone provokes me - I will sometimes bite.Mr. delusions knows that very well and anyone can see that from his post history. Some users don't come here looking for any kind of truth, they come here purely to insult and provoke.
Gewoon als een tip,je hoeft er niks meer te doen maar laat dat verbasteren van een gebruikersnaam eens achterwege. (Misschien dat ik het niet allemaal lees maar ik heb het je "tegenstanders" niet zien doen. Als ik daar fout mee zit,my bad.)
Graag verwijderen.
pi_187620464
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 18:51 schreef Charged het volgende:

[..]

Gewoon als een tip,je hoeft er niks meer te doen maar laat dat verbasteren van een gebruikersnaam eens achterwege. (Misschien dat ik het niet allemaal lees maar ik heb het je "tegenstanders" niet zien doen. Als ik daar fout mee zit,my bad.)
Dankje wel.Misschien kan je je advies ook aan Piet Verdriet ook geven.
Duidelijk heb je niet erg veel gelezen. Zie post #57 in dit topic.
Ik wil alleen maar weten precies waarom de hele Atoom bom op slot is gezet en ik krijgt geen duidelijk antwoord.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 26 juni 2019 @ 19:06:58 #87
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187620517
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel.Misschien kan je je advies ook aan Piet Verdriet ook geven.
Duidelijk heb je niet erg veel gelezen. Zie post #57 in dit topic.
Ik wil alleen maar weten precies waarom de hele Atoom bom op slot is gezet en ik krijgt geen duidelijk antwoord.
Hoe lang blijf je daar nog over doorhuilen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187620742
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe lang blijf je daar nog over doorhuilen?
Huilen doe ik niet.
You are obviously happy that the atoom bom topic is closed....because you can't find any reliable information to back up your belief in the stupid, unsubstantiated claims made about 'low background steel'.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 26 juni 2019 @ 19:19:45 #89
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_187620773
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe lang blijf je daar nog over doorhuilen?
Ik kijk/lurk al wat jaren mee hier,niet alleen op BNW en ik weet dat je behoorlijk to the point bent. Niks mis mee en heb diverse topics in het verleden met een grote glimlach of grijns bekeken waar je actief in was. Maar is het niet iets om juist in BNW het iets minder hard te zijn?
Om de discussie open te houden of zo? Ik weet het niet,het is een 2 strijd (soms tussen users en soms theorieën)
Graag verwijderen.
  woensdag 26 juni 2019 @ 20:15:06 #90
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187621612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Huilen doe ik niet.
You are obviously happy that the atoom bom topic is closed....because you can't find any reliable information to back up your belief in the stupid, unsubstantiated claims made about 'low background steel'.
Ik heb je niets van mijn posts inhoudelijk zien weerleggen. Sterker nog, ik heb nog geen zinnig argument van je gezien.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 26 juni 2019 @ 20:17:05 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187621648
Toch opmerkelijk hoe Mensen als Tingo niet begrijpen dat een wetenschappelijke wereldaanschouwing consistent is. Kernwapens bestaan en zijn gebruikt, in oorlog en in testen. Wat overeenkomt met de natuurkunde en de manier waarop materie is. Dit komt ook overeen met het kunnen aantonen van bv valse oude wijn en kunst. Het komt overeen met dat modern staal niet echt geschikt is voor bv geigertellers. Maar oud staal wel. Het komt ook overeen met de nuldatum of baseline van c14 metingen. Met kerncentrales en hoe uranium daarin tot plutonium wordt en wat je vervolgens met plutonium kan doen.
Isotopen en hun aanwezigheid in bv landbouw producten laten bv zien dat bepaalde asperges uit Polen komen en andere uit Nederland.
Dit alles is consistent en grijpt in elkaar.
De wereldaanschouwing van Tingo is inconsistent en heeft meer losse einden dan een uitgebrande Renault.
Dat dit voor Tingo geen probleem is laat zien dat hij zijn eigen standpunt geeneens echt begrijpt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187626610
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Huilen doe ik niet.
You are obviously happy that the atoom bom topic is closed....because you can't find any reliable information to back up your belief in the stupid, unsubstantiated claims made about 'low background steel'.
Er is legio aan bewijs gepost, maar je gaat nergens op in. Er is ook enorm veel bewijs over kernwapens gepost, maar daar wil je ook niet op in gaan omdat het te moeilijke woorden zijn, dus gaat het maar terug naar "filmpjes die niet kloppen" of "low background steel wordt hier niet genoemd". Kortom, er is gewoon geen discussie mogelijk joh, begrijp nou toch eens dat het van 2 kanten moet komen.
  donderdag 27 juni 2019 @ 11:00:26 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187629138
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 02:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Er is legio aan bewijs gepost, maar je gaat nergens op in. Er is ook enorm veel bewijs over kernwapens gepost, maar daar wil je ook niet op in gaan omdat het te moeilijke woorden zijn, dus gaat het maar terug naar "filmpjes die niet kloppen" of "low background steel wordt hier niet genoemd". Kortom, er is gewoon geen discussie mogelijk joh, begrijp nou toch eens dat het van 2 kanten moet komen.
Een simpele uitleg over kettingreacties werd ook niets mee gedaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 27 juni 2019 @ 12:17:30 #94
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187630048
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 19:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Huilen doe ik niet.
You are obviously happy that the atoom bom topic is closed....because you can't find any reliable information to back up your belief in the stupid, unsubstantiated claims made about 'low background steel'.
Tingo, kom op man. Zelfs hier blijf je doormekkeren, terwijl zelfs de moderators je al meerdere keren op je fouten hebt gewezen. Dit is een discussieforum geen blog voor het posten van informatie. Daarnaast is je ook al gevraagd in het Nederlands te posten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 27 juni 2019 @ 17:11:06 #95
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_187633506
Wat een gezeik weer om niks naar Tingo. Hij levert genoeg interessante info alleen niet voor de dovemansoren hier die gereed staan om hem de oren te wassen but..it is what it is..Hakuna Matata!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 27 juni 2019 @ 18:37:59 #96
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187634830
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een gezeik weer om niks naar Tingo. Hij levert genoeg interessante info alleen niet voor de dovemansoren hier die gereed staan om hem de oren te wassen but..it is what it is..Hakuna Matata!
Jammer alleen dat hij geen inhoudelijke discussie aan gaat, net als sommige andere users hier....
Wat is eigenlijk het probleem met inhoudelijk je standpunt te beargumenteren? Het te onderbouwen? Is discussie voor jou wat roepen en dan weglopen? Niet gediend zijn van feiten en bewijzen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 27 juni 2019 @ 20:43:37 #97
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_187637507
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 18:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jammer alleen dat hij geen inhoudelijke discussie aan gaat, net als sommige andere users hier....
Wat is eigenlijk het probleem met inhoudelijk je standpunt te beargumenteren? Het te onderbouwen? Is discussie voor jou wat roepen en dan weglopen? Niet gediend zijn van feiten en bewijzen?
Omdat het geen wetenschappelijk forum is, krijg je niet het antwoord wat je wil blijf dan niet doorzeuren, je hebt het al meerdere keren gevraagd.
anders wordt het een soort online verhoor en dat is voor beide partijen niet leuk.
pi_187638694
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 17:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een gezeik weer om niks naar Tingo. Hij levert genoeg interessante info alleen niet voor de dovemansoren hier die gereed staan om hem de oren te wassen but..it is what it is..Hakuna Matata!
Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it. That's what they're there for, right?

Thank You for your supportive post.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 27 juni 2019 @ 21:58:55 #99
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187638875
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it. That's what they're there for, right?

Thank You for your supportive post.
Maar je geeft ook geen antwoord op mijn vraag. Waarom wil je het topic heropend hebben?
Wil je alleen je info plaatsen en helemaal niet in discussie over het onderwerp zelf gaan?
Dat wordt lastig namelijk, dit is FOK forum waar het users vrij staat hun mening te uiten en feiten te delen.
Dus daarom nogmaals, wat wil je met het topic? :)
A child is born with no state of mind.
pi_187639287
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it. That's what they're there for, right?

Thank You for your supportive post.
Maar antwoorden geven? Dat is teveel van 't goeie! :')
pi_187645232
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:58 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Maar je geeft ook geen antwoord op mijn vraag. Waarom wil je het topic heropend hebben?
Wil je alleen je info plaatsen en helemaal niet in discussie over het onderwerp zelf gaan?
Dat wordt lastig namelijk, dit is FOK forum waar het users vrij staat hun mening te uiten en feiten te delen.
Dus daarom nogmaals, wat wil je met het topic? :)
Omdat ik ’t ’n interessante onderwerp vindt. Het lijkt dat er zijn wat meelezers die ook zo denken.
Het is niet ‘mijn’ informatie. Ik wil informatie delen en zal in ‘discussie’ gaan als ik denk dat ’t de moeite waard is.
Elke user kan zelf bepalen met wie ze willen in discussie gaan of niet.
Most of the users here seem to believe every stupid story they see on TV and I don’t feel like wasting time on them.

Sure – I’ll read any information which might be useful or interesting, but I’m not interested in their personal opinions and I don’t see why they should be interested in mine.
Personal opinions often lead to personal, bitchy arguments – and it has happened here many, many times over the years and is one of the reasons why a lot of users do not post here anymore.
You should have noticed by now that some users here post nothing more than boring, pathetic, personal remarks/attacks.

Anyway, keep the topic closed if it makes you feel better or clever for whatever ridiculous reason.

Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 11:48:43 #102
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187645623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Omdat ik ’t ’n interessante onderwerp vindt. Het lijkt dat er zijn wat meelezers die ook zo denken.
Het is niet ‘mijn’ informatie. Ik wil informatie delen en zal in ‘discussie’ gaan als ik denk dat ’t de moeite waard is.
Elke user kan zelf bepalen met wie ze willen in discussie gaan of niet.
Most of the users here seem to believe every stupid story they see on TV and I don’t feel like wasting time on them.

Sure – I’ll read any information which might be useful or interesting, but I’m not interested in their personal opinions and I don’t see why they should be interested in mine.
Personal opinions often lead to personal, bitchy arguments – and it has happened here many, many times over the years and is one of the reasons why a lot of users do not post here anymore.
You should have noticed by now that some users here post nothing more than boring, pathetic, personal remarks/attacks.

Anyway, keep the topic closed if it makes you feel better or clever for whatever ridiculous reason.

Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it.
Ik ga er even over nadenken. Kom later met een antwoord.

En het moet niet weer over low-background steel gaan, als je daarover wil discussiëren kan je een apart topic openen.

En het wordt ook erg lastig als exacte wetenschappen in de discussie genegeerd blijven worden, dat doet BNW geen goed.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 12:24:49 #103
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187646122
Alleen in discussie gaan als het de moeite waard is? Dat werkt ook niet hier, al helemaal niet als jij de TS bent. Je zit hier wel op een discussieforum.
Zit je dan niet beter bij YouTube of Insta of met een blog? :)
A child is born with no state of mind.
pi_187646529
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:48 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik ga er even over nadenken. Kom later met een antwoord.

En het moet niet weer over low-background steel gaan, als je daarover wil discussiëren kan je een apart topic openen.

En het wordt ook erg lastig als exacte wetenschappen in de discussie genegeerd blijven worden, dat doet BNW geen goed.
Low-background steel n deeltje van de 'atomic' bomb discussie is. Ik ga helemaal geen new topic over maken. Ik heb niet de onderwerp gepost- twas allemaal 'news to me'.
Laat maar - hou de topic dicht. Is prima zo.
Don't waste your time.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_187646562
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:24 schreef SuperHartje het volgende:
Alleen in discussie gaan als het de moeite waard is? Dat werkt ook niet hier, al helemaal niet als jij de TS bent. Je zit hier wel op een discussieforum.
Zit je dan niet beter bij YouTube of Insta of met een blog? :)
Sinds wanneer is 't verplicht om in discussie te gaan met mensen die geloven alles op TV?
Ik zit hier wel op 'n discussie forum waar we kunnen zelf bepalen met wie we in discussie gaan.
I'm not getting into any mudslinging with a bunch of creeps.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 13:18:32 #106
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187646732
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Low-background steel n deeltje van de 'atomic' bomb discussie is. Ik ga helemaal geen new topic over maken. Ik heb niet de onderwerp gepost- twas allemaal 'news to me'.
Laat maar - hou de topic dicht. Is prima zo.
Don't waste your time.
Laten we wel zijn...het ging de laatste tijd alleen maar over low-background steel.
Dan mist het topic de samenhang en de onderbouwing ervoor.
Ben je nu zelf wel overtuigd dat de atoombom niet zou bestaan?

Wil je daar, met oog op redelijk gefundeerde verbanden met het onderwerp, nog over discussiëren?
Anders heeft het idd geen zin. :)
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 13:21:44 #107
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187646767
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Omdat ik ’t ’n interessante onderwerp vindt. Het lijkt dat er zijn wat meelezers die ook zo denken.
Het is niet ‘mijn’ informatie. Ik wil informatie delen en zal in ‘discussie’ gaan als ik denk dat ’t de moeite waard is.
Elke user kan zelf bepalen met wie ze willen in discussie gaan of niet.
Most of the users here seem to believe every stupid story they see on TV and I don’t feel like wasting time on them.

Sure – I’ll read any information which might be useful or interesting, but I’m not interested in their personal opinions and I don’t see why they should be interested in mine.
Personal opinions often lead to personal, bitchy arguments – and it has happened here many, many times over the years and is one of the reasons why a lot of users do not post here anymore.
You should have noticed by now that some users here post nothing more than boring, pathetic, personal remarks/attacks.

Anyway, keep the topic closed if it makes you feel better or clever for whatever ridiculous reason.

Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it.
Iets meer goed fatsoen toepassen zou ook helpen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 13:25:32 #108
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187646801
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sinds wanneer is 't verplicht om in discussie te gaan met mensen die geloven alles op TV?
Ik zit hier wel op 'n discussie forum waar we kunnen zelf bepalen met wie we in discussie gaan.
I'm not getting into any mudslinging with a bunch of creeps.
Het lijkt me redelijk om open te staan voor discussie in een discussieforum :D
Als je alleen je info wil delen en er verder maar willekeurig op in wil gaan, is een blog of zo meer gepast. Dat gaat hier niet werken :)
A child is born with no state of mind.
pi_187647684
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Omdat ik ’t ’n interessante onderwerp vindt. Het lijkt dat er zijn wat meelezers die ook zo denken.
Het is niet ‘mijn’ informatie. Ik wil informatie delen en zal in ‘discussie’ gaan als ik denk dat ’t de moeite waard is.
Elke user kan zelf bepalen met wie ze willen in discussie gaan of niet.
Most of the users here seem to believe every stupid story they see on TV and I don’t feel like wasting time on them.

Sure – I’ll read any information which might be useful or interesting, but I’m not interested in their personal opinions and I don’t see why they should be interested in mine.
Personal opinions often lead to personal, bitchy arguments – and it has happened here many, many times over the years and is one of the reasons why a lot of users do not post here anymore.
You should have noticed by now that some users here post nothing more than boring, pathetic, personal remarks/attacks.

Anyway, keep the topic closed if it makes you feel better or clever for whatever ridiculous reason.

Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it.
Het is een discussieforum gap, dan ga je in DISCUSSIE. Jij kan wel doen alsof exacte wetenschap een "persoonlijke mening" is, maar dan klets je wel enorm uit je nek natuurlijk. Je gaat nergens op in, en ratelt alleen maar verder met je vingers in je oren "lalalalalala kan geen lowbackgroundsteel vinden lalalalala". :')

quote:
Het lijkt dat er zijn wat meelezers die ook zo denken.
Lijkt erop van niet. :P

quote:
Anyone who is genuinely interested in any 'voorlopig dicht' topic could just ask a moderator to re-open it.
Kennelijk niet zoveel mensen? Ik heb wel interesse in een discussie, maar niet in jouw oeverloze geschreeuw zonder ergens op in te gaan.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 16:52:16 #110
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187649736
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Omdat het geen wetenschappelijk forum is, krijg je niet het antwoord wat je wil blijf dan niet doorzeuren, je hebt het al meerdere keren gevraagd.
anders wordt het een soort online verhoor en dat is voor beide partijen niet leuk.
Wat is jouw idee dan van een discussie? Gewoon wat roepen en niet ingaan op wat anderen daarop zeggen en over wat anders beginnen, of eindeloos onzin te herhalen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:00:35 #111
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187666900
Zoals gewoonlijk blijft het dan stil.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187667309
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:25 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Het lijkt me redelijk om open te staan voor discussie in een discussieforum :D

Ik ben er open voor discussie – ligt eraan met wie naturlijk.
Noem je dit discussie of linkdumpen ?

quote:
Grappig is Piet Verdriet blijft maar zeiken dat ik in 't Engels posten, maar dan dumpt hij 5 Engelstalige links, zonder uitleg, zonder eigen mening, zonder quotes of references.

Ik heb de 5 links van de verdrietig meneer weer gelezen (plus de andere links van de nukist kamp) en er staat heel weinig nuttige, basic informatie in.
Ik zou wat meer commentaar over deze links posten maar de topic dicht is.

Ik snap echt niet waarom je wil dat ik 'n nieuwe topic over 'low back-ground steel' maken.
Lijkt wel op 'changing the goal posts' or damage control seeing as the users that you seem to agree with have failed miserably at providing any reliable information to back up their beliefs in the whole silly, shallow, 'low background steel' story.

I hope this isn't a case of one set of rules for one and another set of rules for users you agree with, but it certainly looks like that.

I'd be glad to post more in the Atoom bom topic, but I'm not wasting my time compiling a new topic only for it to be closed for no clear reason or because someone complains because they are getting battered in the discussion.
.........
Addition:
Als users 'n link posten, zou 't niet goed idee zijn dat ze 'n beetje uitleg, quotes, referenties bij kunnen zetten? Ik vraag gewoon omdat ik vaak van de tijd geen flauw idee over wat voor punt ze (de nukist kamp gang) willen maken want de link/articles altijd zo vaag zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tingo op 30-06-2019 18:59:07 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_187667325
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Zoals gewoonlijk blijft het dan stil.
Vraag 't aan 'n mod als de Atoom bom topic weer open mag.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:35:09 #114
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187667352
:W
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187667371
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Kennelijk niet zoveel mensen? Ik heb wel interesse in een discussie, maar niet in jouw oeverloze geschreeuw zonder ergens op in te gaan.
Probably not. You don't have genuine interest in the subject. You come here to provoke and insult people. I don't recall you ever posting anything of use or interest.
Bye now - have a nice weekend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 29 juni 2019 @ 17:48:01 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187667499
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ben er open voor discussie – ligt eraan met wie naturlijk.
Zo komt het niet over.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 29 juni 2019 @ 21:47:22 #117
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_187671201
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:25 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Het lijkt me redelijk om open te staan voor discussie in een discussieforum :D
Als je alleen je info wil delen en er verder maar willekeurig op in wil gaan, is een blog of zo meer gepast. Dat gaat hier niet werken :)
Laat het gewoon dicht,TS heeft het ook al aangegeven,diverse users waaronder jij al behoorlijke steken onder de gordel gekregen,teveel gedoe.
Het is niet zo dat Tingo een speciaal figuur is hier,kom op zeg. Punt erachter en that's it.
Graag verwijderen.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 22:57:15 #118
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187672315
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 21:47 schreef Charged het volgende:

[..]

Laat het gewoon dicht,TS heeft het ook al aangegeven,diverse users waaronder jij al behoorlijke steken onder de gordel gekregen,teveel gedoe.
Het is niet zo dat Tingo een speciaal figuur is hier,kom op zeg. Punt erachter en that's it.
Dat ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 30 juni 2019 @ 11:52:00 #119
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_187677444
Men heeft het liever over moorden lijkt het wel dan andere zaken. Lijkt meer op een misdaad forum, bnw is ver te zoeken. Gebeurt nog maar weinig hier.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_187680803
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 17:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Probably not. You don't have genuine interest in the subject. You come here to provoke and insult people. I don't recall you ever posting anything of use or interest.
Bye now - have a nice weekend.
Tuurlijk. :z Vooral nergens op in gaan. Heb van jou ook niet 1 bewijsbare reden gezien waarom kernwapens niet zouden bestaan, miljoen topics lang. Neee, "dit filmpje is raar dus atoombom is nep'.

quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Men heeft het liever over moorden lijkt het wel dan andere zaken. Lijkt meer op een misdaad forum, bnw is ver te zoeken. Gebeurt nog maar weinig hier.
Misschien als jij een concrete bijdrage hebt over waarom kernwapens niet zouden bestaan en open staat voor discussie daarover, dat het topic weer open kan - of is dat te ver gezocht? :+
  zondag 30 juni 2019 @ 17:25:12 #121
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_187684058
Misschien wel misschien nie widde wel widde nie unne frikadel op oewe knie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_187685832
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 21:47 schreef Charged het volgende:

[..]

Het is niet zo dat Tingo een speciaal figuur is hier,kom op zeg. Punt erachter en that's it.
Nee, dat heb ik ook nooit geclaimt. Niemand 'n 'speciaal figuur' hier behandeled is - als 't echt eerlijk gemod is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_187685953
Hier nog 'n voorbeeld van 'n nuke crew linkdump zonder uitleg,mening enz.

quote:
Noem je dit ook 'fatsoenlijke discussie' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_187687237
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 19:08 schreef Tingo het volgende:
Hier nog 'n voorbeeld van 'n nuke crew linkdump zonder uitleg,mening enz.
[..]

Noem je dit ook 'fatsoenlijke discussie' ?
Hahahaha, dat is letterlijk een antwoord op jouw linkdump. Pot verwijt de ketel. _O- Een discussie moet van 2 kanten komen Tingo, maar je doet liever je vingers in je horen en schreeuwt heel hard lalala.
pi_187688070
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Hahahaha, dat is letterlijk een antwoord op jouw linkdump. Pot verwijt de ketel. _O- Een discussie moet van 2 kanten komen Tingo, maar je doet liever je vingers in je horen en schreeuwt heel hard lalala.
'Letterlijk antwoord' is het niet. I posted a bunch of links to further demonstrate that there is no reliable information about 'low-background steel' to find and I also posted a comment with my post. You completely ignore that fact and then you posted 4 links without any comment or explanation.
You are telling little lies again. Hahahaha- NOT.

Maar ja, als je verder met de Atoom bom topic wil gaan en je zoveel echte interesse in heb, kan jij ook netjes 'n mod vragen om de topic te heropenen.
Maar daar ben je te laf voor denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 30 juni 2019 @ 20:58:51 #126
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187688136
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

'Letterlijk antwoord' is het niet. I posted a bunch of links to further demonstrate that there is no reliable information about 'low-background steel' to find and I also posted a comment with my post. You completely ignore that fact and then you posted 4 links without any comment or explanation.
You are telling little lies again. Hahahaha- NOT.

Maar ja, als je verder met de Atoom bom topic wil gaan en je zoveel echte interesse in heb, kan jij ook netjes 'n mod vragen om de topic te heropenen.
Maar daar ben je te laf voor denk ik.
Wat het sowieso was, was een ontkrachting van jouw rare claim dat die informatie niet op dergelijke sites te vinden was. Dat je niets doet met dat soort posts is juist deel van het probleem.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zondag 30 juni 2019 @ 21:21:17 #127
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187688621
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Men heeft het liever over moorden lijkt het wel dan andere zaken. Lijkt meer op een misdaad forum, bnw is ver te zoeken. Gebeurt nog maar weinig hier.
Er zijn meer onderwerpen.
Als het ‘een soort zoektocht naar de waarheid’ is mag het hier ook gewoon.

Heb jij anders nog wat inhoudelijks bij te dragen aan het atoombomtopic?

[ Bericht 5% gewijzigd door SuperHartje op 30-06-2019 21:26:44 ]
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 30 juni 2019 @ 21:34:08 #128
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187688943
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:25 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Het lijkt me redelijk om open te staan voor discussie in een discussieforum :D
Als je alleen je info wil delen en er verder maar willekeurig op in wil gaan, is een blog of zo meer gepast. Dat gaat hier niet werken :)
Ik blijf erbij dat het niet gaat werken, dat komt hier in deze fb duidelijk naar voren.
Dus ik zet er een punt achter.

Als er andere users zijn die het atoombomtopic graag open zien, omdat ze er zelf inhoudelijk aan willen bijdragen hoor ik dat graag.
Te zijner tijd kan ik altijd weer kijken.
A child is born with no state of mind.
pi_187698645
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 20:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat het sowieso was, was een ontkrachting van jouw rare claim dat die informatie niet op dergelijke sites te vinden was. Dat je niets doet met dat soort posts is juist deel van het probleem.
Helemaal niet. Het was 'n linkdump van 4 wazige articles, zonder uitleg, zonder specifieke referentie punten of quotes van de tekst, en dan zonder eigen woorden of commentaar daarover.
Ik heb alle links gelezen en er zit alleen maar unsubstantiated claims over verotte staal van battleships en 't maken van satellites,spaceships,gieger tellers enz. erin. Psuedo-scientististic mumbo-jumbo dat jij doet alsof je snapt 't allemaal....gebaseerd op schoolboy-achtige avontuur verhaaltjes.

Als je verder over de atoom bom topic wil gaan, kan jij ook netjes aan 'n mod vragen om de topic open te maken natuurlijk.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_187698662
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 21:34 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat het niet gaat werken, dat komt hier in deze fb duidelijk naar voren.
Dus ik zet er een punt achter.

Als er andere users zijn die het atoombomtopic graag open zien, omdat ze er zelf inhoudelijk aan willen bijdragen hoor ik dat graag.
Te zijner tijd kan ik altijd weer kijken.
De 'atoom' bom topic opslot gezet zonder goede duidelijk reden is. Als mod had je bepaalde posts die onder je 'onzin gaat lijken' of 'gebash' redenen valt, kon je die posts weghalen/editen. Dat heb je niet gedaan.

It seems that the users you agree with don't want to 'discuss' the atomic bom issue anymore.
Dat zegt ook wat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 1 juli 2019 @ 14:41:06 #131
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187698702
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet. Het was 'n linkdump van 4 wazige articles, zonder uitleg, zonder specifieke referentie punten of quotes van de tekst, en dan zonder eigen woorden of commentaar daarover.
Ik heb alle links gelezen en er zit alleen maar unsubstantiated claims over verotte staal van battleships en 't maken van satellites,spaceships,gieger tellers enz. erin. Psuedo-scientististic mumbo-jumbo dat jij doet alsof je snapt 't allemaal....gebaseerd op schoolboy-achtige avontuur verhaaltjes.

Als je verder over de atoom bom topic wil gaan, kan jij ook netjes aan 'n mod vragen om de topic open te maken natuurlijk.
En deze manier van reageren is ook een deel van het probleem.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 1 juli 2019 @ 15:11:27 #132
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187699068
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

De 'atoom' bom topic opslot gezet zonder goede duidelijk reden is. Als mod had je bepaalde posts die onder je 'onzin gaat lijken' of 'gebash' redenen valt, kon je die posts weghalen/editen. Dat heb je niet gedaan.

It seems that the users you agree with don't want to 'discuss' the atomic bom issue anymore.
Dat zegt ook wat.
Geen enkele user wil het topic open verder... Mocht daar verandering in komen dan zien we wel weer.

Ik heb daar genoeg geedit. Niet alleen de posts van jou, maar ook van anderen (die kunnen dat vast bevestigen).

Ik heb al een paar keer uitleg gegeven.
Klachten? forum@fok.nl
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 1 juli 2019 @ 15:12:10 #133
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187699074
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:41 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En deze manier van reageren is ook een deel van het probleem.
Juist.

En dan hoop ik het nu af te kunnen sluiten.
A child is born with no state of mind.
pi_187699624
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Helemaal niet. Het was 'n linkdump van 4 wazige articles, zonder uitleg, zonder specifieke referentie punten of quotes van de tekst, en dan zonder eigen woorden of commentaar daarover.
Ik heb alle links gelezen en er zit alleen maar unsubstantiated claims over verotte staal van battleships en 't maken van satellites,spaceships,gieger tellers enz. erin. Psuedo-scientististic mumbo-jumbo dat jij doet alsof je snapt 't allemaal....gebaseerd op schoolboy-achtige avontuur verhaaltjes.

Als je verder over de atoom bom topic wil gaan, kan jij ook netjes aan 'n mod vragen om de topic open te maken natuurlijk.
Nogmaals, pot verwijt de ketel. Jouw reactie was precies hetzelfde. Ik, noch anderen (volgens mij), heb zin in een discussie met jou als jij daar niet voor open staat en lekker onzin wil blijven dumpen zonder ergens voor open te staan of ergens op in te gaan. Jouw manier van "discussiëren" werkt niet en er lijkt niet 1 iemand te zijn die het daar niet mee eens is.

Het lijkt alsof jij overtuigd wilt worden, maar tegelijkertijd ook niet erop in wilt gaan. Ik heb geen twijfel over atoombommen dus van mij betreft is het goed zo.
  maandag 1 juli 2019 @ 16:33:28 #135
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_187700274
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:49 schreef illusions het volgende:

[..]

er lijkt niet 1 iemand te zijn die het daar niet mee eens is.

Nou...
Graag verwijderen.
  Moderator dinsdag 2 juli 2019 @ 09:30:46 #136
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187711744
Niemand anders die verder iets inhoudelijks wil toevoegen aan het atoombomtopic tot nu toe, anders hoor ik het wel weer :)

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperHartje op 02-07-2019 09:37:30 ]
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:03:49 #137
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_187712077
Nu is er een topic genaamd 'amerikaanse politiek' zonder OP en verder post de maker alleen maar YT-filmpjes zonder zelf te zeggen waarom.

Het is blijkbaar een verkapt 'democrats are evil'-topic. Prima, maar mogen we niet iets meer moeite en uitleg verwachten?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator dinsdag 2 juli 2019 @ 10:05:53 #138
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187712090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:03 schreef Vis1980 het volgende:
Nu is er een topic genaamd 'amerikaanse politiek' zonder OP en verder post de maker alleen maar YT-filmpjes zonder zelf te zeggen waarom.

Het is blijkbaar een verkapt 'democrats are evil'-topic. Prima, maar mogen we niet iets meer moeite en uitleg verwachten?
Ik wacht nog even op een reactie van de TS. Kom er later op terug.
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 4 juli 2019 @ 10:37:35 #139
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187747453
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:03 schreef Vis1980 het volgende:
Nu is er een topic genaamd 'amerikaanse politiek' zonder OP en verder post de maker alleen maar YT-filmpjes zonder zelf te zeggen waarom.

Het is blijkbaar een verkapt 'democrats are evil'-topic. Prima, maar mogen we niet iets meer moeite en uitleg verwachten?
OP gewijzigd.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 11:41:54 #140
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187810318
N.a.v. het verzoek van @Tingo en het grote aantal views is er besloten dat het Atoombom topic weer open gaat.
Gelieve te letten op de toonzetting. En gaarne niet pagina’s alleen over low-background steel zonder samenhang met het onderwerp.
A child is born with no state of mind.
  maandag 8 juli 2019 @ 13:39:50 #141
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_187812050
YAY *O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_187836734
quote:
4s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:41 schreef SuperHartje het volgende:
N.a.v. het verzoek van @:Tingo en het grote aantal views is er besloten dat het Atoombom topic weer open gaat.
Gelieve te letten op de toonzetting. En gaarne niet pagina’s alleen over low-background steel zonder samenhang met het onderwerp.
Dankje wel!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 10 juli 2019 @ 22:14:52 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_187854010
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef murp het volgende:
Laten we wel normaal met elkaar in gesprek gaan he jongens
Wat is er niet normaal aan mijn onderbouwing?

Ik gebruik enkel zijn eigen woorden tegen hem..

Kan ik er wat aan doen dat hij zichzelf tegenspreekt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Forum Admin woensdag 10 juli 2019 @ 22:16:14 #144
58651 crew  murp
murp
pi_187854034
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat is er niet normaal aan mijn onderbouwing?

Ik gebruik enkel zijn eigen woorden tegen hem..

Kan ik er wat aan doen dat hij zichzelf tegenspreekt.
Dat maakt mij niet uit en het is niet enkel aan jou gericht. Het is wie de schoen past. Behandel users zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
  woensdag 10 juli 2019 @ 22:20:23 #145
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_187854130
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:16 schreef murp het volgende:

[..]

Dat maakt mij niet uit en het is niet enkel aan jou gericht. Het is wie de schoen past. Behandel users zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
Als mijnheer daar een onderwerp aanhaalt, en klopt voor geen kant dan smijt ik dat voor zijn voeten.
En al helemaal wanneer het zichzelf tegenspreekt.

Dat is zijn probleem toch, ik typ dat niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 11 juli 2019 @ 12:37:55 #146
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187861784
Wie kan mij uitleggen waar de grens tussen BNW en POL/NWS ligt?
pi_187873617
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juli 2019 22:06 schreef murp het volgende:

[..]

Doet iemand dat? :')
Well, hopefully not! Maar 'n beetje uitleg met referenties op specific punten, misschien wat eigen mening, over zulke lange vid(s) zou wel handig zijn. Is goed om de 'discussie' te stimuleren toch?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 01:55:10 #148
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187875527
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:37 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Wie kan mij uitleggen waar de grens tussen BNW en POL/NWS ligt?
Zie BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW

quote:
Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
En ook als in een zoektocht naar de waarheid bij mysterie of bepaalde verborgen elementen van zaken.
Zo zijn er best onderwerpen die in meerdere subfora kunnen, de keuze ligt dan bij de user.
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 20:50:25 #149
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187889379
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 01:55 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Zie BNW / [BELANGRIJK] De grenzen van BNW
[..]

En ook als in een zoektocht naar de waarheid bij mysterie of bepaalde verborgen elementen van zaken.
Zo zijn er best onderwerpen die in meerdere subfora kunnen, de keuze ligt dan bij de user.
Maar er wordt met enige regelmaat gezegd dat iets in BNW thuishoort, terwijl dat maar de vraag is. Die grens zoek ik dus een beetje.

Het is vrij vervelend wanneer er geprobeerd wordt bepaalde ideeën zo buiten een discussie te houden. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Er is in die AMV reeks bv een regel dat je "normale bronnen" moet gebruiken. Dat zal vaak al arbitrair genoeg blijken, maar is iig iets.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 21:49:16 #150
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187890393
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 20:50 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Maar er wordt met enige regelmaat gezegd dat iets in BNW thuishoort, terwijl dat maar de vraag is. Die grens zoek ik dus een beetje.

Het is vrij vervelend wanneer er geprobeerd wordt bepaalde ideeën zo buiten een discussie te houden. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Er is in die AMV reeks bv een regel dat je "normale bronnen" moet gebruiken. Dat zal vaak al arbitrair genoeg blijken, maar is iig iets.
Ja dat kan. Maar er is verder ook niets mis met BNW lijkt me. Natuurlijk zijn er ook wat topics met wat extreme complotten, maar er zijn ook wat realistische topics.
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 12:34:57 #151
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187898010
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 21:49 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja dat kan. Maar er is verder ook niets mis met BNW lijkt me. Natuurlijk zijn er ook wat topics met wat extreme complotten, maar er zijn ook wat realistische topics.
BNW of NWS/POL zijn toch echt verschillend van aard.

Blijkbaar is er dus wel iets "mis" mee of in ieder geval anders aan en ik zou graag weten waar de grens ligt tussen die twee.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 12:37:01 #152
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187898044
Hoeft niet eens een leuk antwoord te zijn. Maar er moet toch een soort stelregel zijn lijkt me?
  Moderator zaterdag 13 juli 2019 @ 15:17:06 #153
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187900404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 12:34 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

BNW of NWS/POL zijn toch echt verschillend van aard.

Blijkbaar is er dus wel iets "mis" mee of in ieder geval anders aan en ik zou graag weten waar de grens ligt tussen die twee.
De grens heb ik aangegeven.
Hier gaat het vooral om een ‘zoektocht naar de waarheid’. Als dat bijv. een politiek onderwerp betreft begrijp ik niet wat daar mis mee is.
Zo kan je bepaalde politieke onderwerpen ook in NWS plaatsen als het ook nieuws is, maar dat kan dan ook in POL.
Als het onderwerp een doofpot betreft en dat komt ook in het nieuws, past het hier ook maar ook in NWS.
Alles hoeft toch niet zo zwart wit te zijn :)
De verschillen geef ik toch wel aan? Betekent toch niet dat het allemaal meteen onrealistische onderwerpen zijn.
En natuurlijk zijn er ook onderwerpen die uitsluitend in BNW of bijv NWS passen, onderwerpen die wel wat meer zwart wit zijn.
Zoals bijv de theorieën over de aanslag op John F Kennedy, om maar wat op te noemen.
Hoop dat het zo wat duidelijker is :)
A child is born with no state of mind.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 15:48:03 #154
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187900940
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 15:17 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

De grens heb ik aangegeven.
Hier gaat het vooral om een ‘zoektocht naar de waarheid’. Als dat bijv. een politiek onderwerp betreft begrijp ik niet wat daar mis mee is.
Zo kan je bepaalde politieke onderwerpen ook in NWS plaatsen als het ook nieuws is, maar dat kan dan ook in POL.
Als het onderwerp een doofpot betreft en dat komt ook in het nieuws, past het hier ook maar ook in NWS.
Alles hoeft toch niet zo zwart wit te zijn :)
De verschillen geef ik toch wel aan? Betekent toch niet dat het allemaal meteen onrealistische onderwerpen zijn.
En natuurlijk zijn er ook onderwerpen die uitsluitend in BNW of bijv NWS passen, onderwerpen die wel wat meer zwart wit zijn.
Zoals bijv de theorieën over de aanslag op John F Kennedy, om maar wat op te noemen.
Hoop dat het zo wat duidelijker is :)
Allereerst bedankt voor je uitgebreidere antwoord :)

Ik snap op zich wat je bedoelt, maar wanneer een modje begint te verwijzen naar BNW dan betekent dat domweg dat een bepaald al dan niet feit (de bewijzen heeft niemand hier doorgaans gezien) blijkbaar ongewenst is in POL of NWS.

In BNW zal het ook anders bekeken worden (en veel minder). Dan mag daar wel een duidelijke reden of regelset bij.

Ik betwijfel of daar een duidelijke grens in wordt aangegeven maar denk dat dat wel "belangrijk" is voor zuivere discussies. Dan weet iedereen op voorhand waar ie aan toe is ipv dat er achteraf zaken aan de discussie worden onttrokken zonder dat men echt kan aangeven waarom.

"Nieuwsfeit" is te mager, omdat nieuwsfeit niet altijd neerkomt op nieuws dat de feitelijkheid van beweringen aantoont. Dat is zelfs zeer zeldzaam. Over veel feiten bestaat ook gewoon discussie. Soms al decennia lang.

PS. Zal er verder niet over doorgaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ship-o-Bricks op 13-07-2019 16:13:05 ]
  Moderator zaterdag 13 juli 2019 @ 16:33:55 #155
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187901875
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 15:48 schreef Ship-o-Bricks het volgende:

[..]

Allereerst bedankt voor je uitgebreidere antwoord :)

Ik snap op zich wat je bedoelt, maar wanneer een modje begint te verwijzen naar BNW dan betekent dat domweg dat een bepaald al dan niet feit (de bewijzen heeft niemand hier doorgaans gezien) blijkbaar ongewenst is in POL of NWS.

In BNW zal het ook anders bekeken worden (en veel minder). Dan mag daar wel een duidelijke reden of regelset bij.

Ik betwijfel of daar een duidelijke grens in wordt aangegeven maar denk dat dat wel "belangrijk" is voor zuivere discussies. Dan weet iedereen op voorhand waar ie aan toe is ipv dat er achteraf zaken aan de discussie worden onttrokken zonder dat men echt kan aangeven waarom.

"Nieuwsfeit" is te mager, omdat nieuwsfeit niet altijd neerkomt op nieuws dat de feitelijkheid van beweringen aantoont. Dat is zelfs zeer zeldzaam. Over veel feiten bestaat ook gewoon discussie. Soms al decennia lang.

PS. Zal er verder niet over doorgaan.
Snap ik :)
Ik kan helaas niet invullen hoe andere mods daarin staan, dat is idd nogal vrijblijvend.
Hoewel in bepaalde gevallen wel duidelijk kan zijn dat iets meer BNW is.
En ook is de ‘speelruimte’ inderdaad vrij breed.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 15 juli 2019 @ 19:50:48 #156
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_187940095
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 14:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het is dan ook gewoon pure holocaustontkenning. "Hij werd verkeerd begrepen", "Hij was een goede leider", "Hij werd gedemoniseerd". Ik heb het allemaal voorbij zien komen in dit topic en het staat er ook gewoon nog. Dat zo'n user dan met zo'n link komt is te verwachten.
Hitler een goede leider vinden, hoe belachelijk dan ook, is niet per definitie holocaust ontkenning.
A child is born with no state of mind.
pi_187975469
Dear mods.
Kan je aub de OP ff editen?
Kan je aub bullet points voor de feiten plaatsen?
Het maakt 't wat overzichtiger.
Alvast bedankt!

Reasons to believe it (or not !)

Here are a few reasons/contributing factors, facts (not in order of importance) which make me think that the stories which we have all been taught/told over the last 70+ years about the atomic bombings are not true.
-------
There is no difference between the 'atomic' bombings or the 1940's napalm bombings aftermath imagery.

There are remarkable similarities (or no differences at all) between 'atomic' and fire-bomb casualties photos.

The word 'atomic' was first used by H.G. Wells in the 1914 SF novel The World Set Free.

Fire-bombs (napalm) were invented as early as 1943.

The B29 'nuke' bomber was new, hampered by technical faults and known to be unreliable. Why use it to carry such an important, highly dangerous payload?

Almost all of the buildings destroyed were made of paper and wood.

The miraculous survival adventures, and that none of the 'atomic' bomb survivors were even recognised by their own government until 1957. There were also many reports of there being double (Hiroshima and Nagasaki) survivors and yet only ONE has been recognised by the government and that wasn't until 2009....only months before his death at the ripe old age of ninety-three.

The vague, ridiculous or simply impossible witness accounts.Melted eyes/skin etc.

Iconic photos of the event were faked/manipulated/miscaptioned.

The 'atomic' bomb explosion test footage was of 100-ton TNT explosions which were allegedly used to imitate and 'test' the effects of an 'atomic' bomb, but was much more likely used in some of the thousands of crude fear propaganda films.

That thousands of fear propaganda fims were made at Lookout Mountain, a huge military intelligence installation/studio – the biggest and best equipped in Hollywood at the time. There are also Los Alamos and Oak Ridge Laboratories.

The hysterical, unproven stories of radiation poisoning, increase in cancer rates, babies with hereditary birth defects due to the effects of an atomic bomb and the huge tracts of land which we were told would be left uninhabitable for centuries after such an event....all of which appeared in military propaganda/ mainstream media over decades and have been shown NOT to be true or at the very least, highly questionable.

The alleged 'atomic' bomb was tested for the first time only a few weeks before the 'atomic' bombings allegedly took place.

Japan was already defeated. The Japanese navy had lost the vast majority of its fleet. The people were already starving. There was no need to use such a destructive, powerful weapon as an 'atomic' bomb....the new fire-bomb (napalm) weapon was more than enough to force Japan into surrendering.

Tramcars were working only a few days after the 'atomic' event allegedly took place.
--------------------
If the official 'atomic' bomb stories were true – the lies/manipulation/propaganda would not be necessary.

I also believed it up until a few years ago, so it's never too late for anyone (or for some people at least) to be brave enough and change their minds..

Don't be shy, feel free to state a few simple, but specific reasons why you believe the atomic bomb stories.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_187981311
Als we het dan toch over dit atoomwapen topic hebben, mods, kunnen jullie er dan aan toevoegen:

- Wat is het belangrijkste scheikundige feit wat kernreacties zou kunnen ontkrachten? (ex. "filmpje klopt niet")
  donderdag 18 juli 2019 @ 10:21:41 #159
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_187983010
Lijkt me niet nodig om zoveel onzin toe te voegen. Als Tingo over delen daarvan een discussie wil voeren moet hij dat eerst maar eens doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 19 juli 2019 @ 16:01:27 #160
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188006422
@Tingo en @illusions punten zijn toegevoegd.
@ATuin-hek het stond al in de OP alleen als 1 heel verhaal, zag er eik wel wat rommelig uit, dus daarom toch aangepast en illusions zijn punt toegevoegd.
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 19 juli 2019 @ 16:27:19 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188006887
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 16:01 schreef SuperHartje het volgende:
@:Tingo en @:illusions punten zijn toegevoegd.
@:ATuin-hek het stond al in de OP alleen als 1 heel verhaal, zag er eik wel wat rommelig uit, dus daarom toch aangepast en illusions zijn punt toegevoegd.
Wel een beetje vreemd dat het begint met 'makes me think' ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 19 juli 2019 @ 17:42:08 #162
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188008265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 16:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wel een beetje vreemd dat het begint met 'makes me think' ;)
Goed opgemerkt. Nu bij de quote van illusions ‘tegenreactie’ erboven geplaatst.
A child is born with no state of mind.
pi_188020554
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 16:01 schreef SuperHartje het volgende:
@:Tingo punten zijn toegevoegd.
.
Dankje wel Super Hartje, het ziet er beter uit zo.
Kan je de lijstje in de OP unquoten aub.
Alvast bedankt.

En kan je ook aub deze tekst onderaan zetten? :

'If the official 'atomic' bomb stories were true – the lies/manipulation/propaganda would not be necessary.

I also believed it up until a few years ago, so it's never too late for anyone (or for some people at least) to be brave enough and change their minds..

Don't be shy, feel free to state a few simple, but specific reasons why you believe the atomic bomb stories.'
--------
Alvast bedankt!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188024907
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 12:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje wel Super Hartje, het ziet er beter uit zo.
Kan je de lijstje in de OP unquoten aub.
Alvast bedankt.

En kan je ook aub deze tekst onderaan zetten? :

'If the official 'atomic' bomb stories were true – the lies/manipulation/propaganda would not be necessary.

I also believed it up until a few years ago, so it's never too late for anyone (or for some people at least) to be brave enough and change their minds..

Don't be shy, feel free to state a few simple, but specific reasons why you believe the atomic bomb stories.'
--------
Alvast bedankt!
Gaan we nu het topic vanaf de OP aanvullen? De reply knop is er ook nog hoor. :') Misschien eens ergens op ingaan? Is maar een idee.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 16:50:56 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188025223
In het Anja Schaap-topic waren toch door iemand gisteren een paar linkjes van Vrijland gepost over deze zaak? Deze zijn nu opeens weg? Wat is de reden hiervoor?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 20 juli 2019 @ 23:04:58 #166
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188031890
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
In het Anja Schaap-topic waren toch door iemand gisteren een paar linkjes van Vrijland gepost over deze zaak? Deze zijn nu opeens weg? Wat is de reden hiervoor?
Ik vind het zeker niet geloofwaardig, maar dat doet er niet zo toe eigenlijk.
Het gaat om crisisacteurs. Zie BNW FB over crisisacteurs :)
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 20 juli 2019 @ 23:05:54 #167
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188031910
@Tingo zo goed?
A child is born with no state of mind.
  zondag 21 juli 2019 @ 10:02:54 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188035870
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 23:04 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik vind het zeker niet geloofwaardig, maar dat doet er niet zo toe eigenlijk.
Het gaat om crisisacteurs. Zie BNW FB over crisisacteurs :)
Wat vind je niet geloofwaardig?

Niettemin bedankt, volgens mij werd dat niet in zoveel woorden gezegd, veel rariteiten in die zaak buiten MV viel het zelfs een aantal mensen op in een ander topic op Fok. Anyway, ik zoek het wel op de MV-site.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 21 juli 2019 @ 15:58:31 #169
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188040376
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat vind je niet geloofwaardig?
Het meeste is gebaseerd op Facebook en uitspraken van anderen op Facebook.
Dat wordt dan in verband gebracht met producties van John de Mol. Dus die basis vind ik inhoudelijk niet zo sterk. Dat kan misschien ook wel met producties van bijv Aaron Spelling of zo.

quote:
Niettemin bedankt, volgens mij werd dat niet in zoveel woorden gezegd, veel rariteiten in die zaak buiten MV viel het zelfs een aantal mensen op in een ander topic op Fok. Anyway, ik zoek het wel op de MV-site.
Geen probleem, graag gedaan.
Ja deepfake komt eik op hetzelfde neer.

Fijne zondag :)
A child is born with no state of mind.
pi_188044225
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 23:05 schreef SuperHartje het volgende:
@:Tingo zo goed?
Veel beter dankje wel.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188044284
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
In het Anja Schaap-topic waren toch door iemand gisteren een paar linkjes van Vrijland gepost over deze zaak? Deze zijn nu opeens weg? Wat is de reden hiervoor?
paar weken of zo geleden heb ik 'n paar linkjes gepost en die zijn er nog....
Van 30 Juni:

Ben geen fan van Martin Vrijland maar toch hier wat belangrijke punten (en in de comments) over de zaak:
https://www.martinvrijlan(...)ip-shiptracking-com/

Dossier Mastenbroek....
[Dossier Mastenbroek] De zaak Anja Schaap en stromingen Noordzee
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_188046208
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
In het Anja Schaap-topic waren toch door iemand gisteren een paar linkjes van Vrijland gepost over deze zaak? Deze zijn nu opeens weg? Wat is de reden hiervoor?
Dat was ik.Er zijn onduidelijkheden en gaten in het officiële verhaaltje.Ik dacht ik gooi er even een andere theorie in van MV, want BNW. Vind het nogal arrogant dat die mod het vervolgens verwijderd zonder uitleg. Ze vindt het schijnbaar niet geloofwaardig dus verwijder het maar, want knopjes die je als mod kan indrukken :') . Denkt ws dat ze op een wetenschapforum zit.

hieronder nogmaals de links voor de geïnteresseerden die het evt. willen lezen/onderzoeken.

https://www.martinvrijlan(...)e-hier-waarom-video/

https://www.martinvrijlan(...)t-en-dus-geen-psyop/

https://www.martinvrijland.nl/tag/schaap/
  Moderator zondag 21 juli 2019 @ 23:57:30 #173
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188048545
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef opofferingsgezindheidhenk het volgende:

[..]

Dat was ik.Er zijn onduidelijkheden en gaten in het officiële verhaaltje.Ik dacht ik gooi er even een andere theorie in van MV, want BNW. Vind het nogal arrogant dat die mod het vervolgens verwijderd zonder uitleg. Ze vindt het schijnbaar niet geloofwaardig dus verwijder het maar, want knopjes die je als mod kan indrukken :') . Denkt ws dat ze op een wetenschapforum zit.

hieronder nogmaals de links voor de geïnteresseerden die het evt. willen lezen/onderzoeken.

https://www.martinvrijlan(...)e-hier-waarom-video/

https://www.martinvrijlan(...)t-en-dus-geen-psyop/

https://www.martinvrijland.nl/tag/schaap/
Hoi. Excuses als het onduidelijk was, maar de uitleg is vrij helder:

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 23:04 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik vind het zeker niet geloofwaardig, maar dat doet er niet zo toe eigenlijk.
Het gaat om crisisacteurs. Zie BNW FB over crisisacteurs :)
Ik zeg juist dat het er niet zo veel toe doet of ik het geloofwaardig vind. Het gaat om deepfake.
Zie BNW FB dus :)
Het is dus niet de bedoeling dat hier een discussie over gaat ontstaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 22-07-2019 00:24:27 ]
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 21 juli 2019 @ 23:59:36 #174
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188048579
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 19:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel beter dankje wel.
:)
A child is born with no state of mind.
pi_188048921
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 19:51 schreef Tingo het volgende:

[..]

Veel beter dankje wel.
Wat vind je van mijn toevoeging? :P Al een antwoord op, of tast je nog in het duister qua de wetenschap van het verhaal?
pi_188049058
quote:
14s.gif Op zondag 21 juli 2019 20:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jawel. De betekenis van de zinnen komen letterlijk overeen. En nee, jij interpreteert. De NOS niet, die vertalen gewoon wat Trump zegt.
Beetje jammer en gek dit. Mijn post die hier aangehaald en slechts gedeeltelijk geciteerd wordt (waardoor de betekenis verloren is gegaan) is inmiddels verwijderd. Effectief laten jullie deze user mij dus woorden in de mond leggen en/of censureren.

Ik vermoed een complot! Geef maar toe, jullie werken samen met de reptielen uit de holle aarde!!!!
  Moderator maandag 22 juli 2019 @ 01:43:56 #177
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188049148
quote:
13s.gif Op maandag 22 juli 2019 01:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Beetje jammer en gek dit. Mijn post die hier aangehaald en slechts gedeeltelijk geciteerd wordt (waardoor de betekenis verloren is gegaan) is inmiddels verwijderd. Effectief laten jullie deze user mij dus woorden in de mond leggen en/of censureren.

Ik vermoed een complot! Geef maar toe, jullie werken samen met de reptielen uit de holle aarde!!!!
?
Ik heb nu niets van je verwijderd, behalve een tijdje terug in het Anja Schaap topic. Wanneer zou dat gebeurd moeten zijn?
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 22 juli 2019 @ 02:00:29 #178
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188049174
Ik zie het al. Vandaag. Die post van je mist in het topic. Ik heb dat niet gedaan, tenminste niet dat ik weet. Ik heb wel mobiel meegelezen, dus als het per ongeluk is gegaan is dat wel lomp van mij. Ik ga eerst vragen of er iemand anders is geweest (vermoedelijk niet). Kom er nog op terug.

In ieder geval excuses voor het ongemak!

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperHartje op 22-07-2019 02:07:39 ]
A child is born with no state of mind.
  maandag 22 juli 2019 @ 08:36:27 #179
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188050174
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef opofferingsgezindheidhenk het volgende:

[..]

Dat was ik.Er zijn onduidelijkheden en gaten in het officiële verhaaltje.Ik dacht ik gooi er even een andere theorie in van MV, want BNW. Vind het nogal arrogant dat die mod het vervolgens verwijderd zonder uitleg. Ze vindt het schijnbaar niet geloofwaardig dus verwijder het maar, want knopjes die je als mod kan indrukken :') . Denkt ws dat ze op een wetenschapforum zit.

hieronder nogmaals de links voor de geïnteresseerden die het evt. willen lezen/onderzoeken.

https://www.martinvrijlan(...)e-hier-waarom-video/

https://www.martinvrijlan(...)t-en-dus-geen-psyop/

https://www.martinvrijland.nl/tag/schaap/
Ach ja dat gebeurt wel vaker hier. Dank, ik was zelf ook al eens gaan zoeken. Het blijft vreemd allemaal met best wat opmerkelijke zaken. We moeten het maar geloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 22-07-2019 08:47:26 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Admin maandag 22 juli 2019 @ 09:52:30 #180
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_188051021
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2019 08:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach ja dat gebeurt wel vaker hier. Dank, ik was zelf ook al eens gaan zoeken. Het blijft vreemd allemaal met best wat opmerkelijke zaken. We moeten het maar geloven.
Ja, we ahter een complotbrigade die een hele dag niets anders te dien heeft dan zich bezig houden met BNW.
Nee dus }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin maandag 22 juli 2019 @ 09:54:00 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_188051040
quote:
13s.gif Op maandag 22 juli 2019 01:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Beetje jammer en gek dit. Mijn post die hier aangehaald en slechts gedeeltelijk geciteerd wordt (waardoor de betekenis verloren is gegaan) is inmiddels verwijderd. Effectief laten jullie deze user mij dus woorden in de mond leggen en/of censureren.

Ik vermoed een complot! Geef maar toe, jullie werken samen met de reptielen uit de holle aarde!!!!
Ik heb het even nagekeken voor je, er zijn posts verwijderd door een FA, soort kettingreactie op posts van firefly.
Helaas: geen complot :)

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 22-07-2019 12:04:19 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator maandag 22 juli 2019 @ 12:05:48 #182
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188052774
quote:
13s.gif Op maandag 22 juli 2019 01:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Beetje jammer en gek dit. Mijn post die hier aangehaald en slechts gedeeltelijk geciteerd wordt (waardoor de betekenis verloren is gegaan) is inmiddels verwijderd. Effectief laten jullie deze user mij dus woorden in de mond leggen en/of censureren.

Ik vermoed een complot! Geef maar toe, jullie werken samen met de reptielen uit de holle aarde!!!!
Ja. Ik was het dus niet.
Was wel even verwarrend.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 22 juli 2019 @ 12:16:34 #183
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188052920
Dank Yvonne O+
A child is born with no state of mind.
pi_188058686
quote:
17s.gif Op maandag 22 juli 2019 09:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb het even nagekeken voor je, er zijn posts verwijderd door een FA, soort kettingreactie op posts van firefly.
Helaas: geen complot :)
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2019 12:05 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ja. Ik was het dus niet.
Was wel even verwarrend.
Dat is precies wat samenzweerders zouden zeggen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door SuperHartje op 22-07-2019 23:03:38 ]
  Moderator maandag 22 juli 2019 @ 23:03:57 #185
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188064933
quote:
15s.gif Op maandag 22 juli 2019 17:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]


[..]

Dat is precies wat samenzweerders zouden zeggen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet maar nooit he 8-)
Maarre graag gedaan :)
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 22 juli 2019 @ 23:06:43 #186
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188065002
Heb niets veranderd aan de post hoor, zat weer de editbutton aan te tikken i.p.v. de quotebutton :')
A child is born with no state of mind.
pi_188066014
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2019 23:06 schreef SuperHartje het volgende:
Heb niets veranderd aan de post hoor, zat weer de editbutton aan te tikken i.p.v. de quotebutton :')
Ja ja..
  Moderator dinsdag 23 juli 2019 @ 00:42:37 #188
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188066660
quote:
10s.gif Op maandag 22 juli 2019 23:52 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ja ja..
:D
A child is born with no state of mind.
pi_188104593
Kan er gepraat worden met Tingo?
Hij gaat onnodig grof en respectloos om met sommige users als het niet meer op inhoud lukt.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wondering what the fuck you and your fellow space boys are on about - and why you and other space exploration weirdos are hanging around here if you are so satisfied with the silly space adventure stories. Go and harass somewhere else.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

How informative. Well done!

Please tell us more about the ARTEMIS projects and why you believe the 'projects'.
Please be specific. If you can.
On second thought, don't bother - I've already read so much of your evasive bullshit.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja- dat doe ik altijd.
Tell us more about the ARTEMIS projects. Are NASA running out of song titles?
You've ignored most of my post anyway.
Carry on believing the SpaceX/NASA stuff - I don't care. Go to a space exploration forum and jerk off somewhere else. But they think you are also a bullshitter.
Posts als bovenstaande zijn een reden dat ik me al niet meer in de discussies meng en BNW niet zo vaak meer bezoek.

Je kan gewoon geen discussie voeren, het eindigt met het verwerpen van bronnen of arrogant en beledigend gedrag.

En ik ben er nu wel een beetje klaar mee.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 00:28:44 #190
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188104879
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 00:07 schreef MaGNeT het volgende:
Kan er gepraat worden met Tingo?
Hij gaat onnodig grof en respectloos om met sommige users als het niet meer op inhoud lukt.
[..]


[..]


[..]

Posts als bovenstaande zijn een reden dat ik me al niet meer in de discussies meng en BNW niet zo vaak meer bezoek.

Je kan gewoon geen discussie voeren, het eindigt met het verwerpen van bronnen of arrogant en beledigend gedrag.

En ik ben er nu wel een beetje klaar mee.
Ben ermee bezig.
A child is born with no state of mind.
pi_188104883
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 00:07 schreef MaGNeT het volgende:
Kan er gepraat worden met Tingo?
Hij gaat onnodig grof en respectloos om met sommige users als het niet meer op inhoud lukt.
[..]

[..]

[..]

Posts als bovenstaande zijn een reden dat ik me al niet meer in de discussies meng en BNW niet zo vaak meer bezoek.

Je kan gewoon geen discussie voeren, het eindigt met het verwerpen van bronnen of arrogant en beledigend gedrag.

En ik ben er nu wel een beetje klaar mee.
Oh jammer. Ik wilde graag wat van je horen over waarom je de 'atoom' bomb onzin geloven.
Post maar 'n simpele lijstje dat normale non-scientistiche denkende mensen kunnen begrijpen.
Net zoals m'n eenvoudige list in de 'atoom' bom topic.
I'd be very glad to read it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 00:30:48 #192
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188104909
Time out :{w
A child is born with no state of mind.
  donderdag 25 juli 2019 @ 16:36:14 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188115561
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 00:07 schreef MaGNeT het volgende:
Kan er gepraat worden met Tingo?
Hij gaat onnodig grof en respectloos om met sommige users als het niet meer op inhoud lukt.

"Tingo, heb jij geen geld dat je nog steeds geen cursus Nederlands hebt genomen?" .. door ons zonnetje ems kunnen wel door de beugel? Zo te zien wel :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 16:43:21 #194
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188115744
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 16:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

"Tingo, heb jij geen geld dat je nog steeds geen cursus Nederlands hebt genomen?" .. door ons zonnetje ems kunnen wel door de beugel? Zo te zien wel :{
Je maakt ook bijna nooit een TR.
Ik werk gwn, heb een huishouden, ben net verhuisd en voornamelijk ik ben mens en zie weleens wat over het hoofd.
Zoals jullie hebben gemerkt doe ik het wel bijna alleen. Dus een TR is dan gewoon fijn.
Zou je alsnog een TR willen maken.
Probeer ik het vandaag nog aan te passen.

Verder is het natuurlijk ook geen excuus voor Tingo’s manier van discussiëren. Hij weet donders goed dat er op toonzetting gelet wordt.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 25 juli 2019 @ 16:56:21 #195
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188116090
Klopt boeit me niet zoveel om er een tr van te maken, een mod ziet het of niet. Het is meten met 2 maten door een aantal users om met het vingertje naar Tingo te wijzen om zijn zogenaamde toonzetting, die gast ems doet alleen maar sneertjes uitdelen maar daar hoor je ze niet over. Kan er ook eens met hem gepraat worden? :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 16:57:28 #196
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188116136
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Klopt boeit me niet zoveel om er een tr van te maken, een mod ziet het of niet. Het is meten met 2 maten door een aantal users om met het vingertje naar Tingo te wijzen om zijn zogenaamde toonzetting, die gast ems doet alleen maar sneertjes uitdelen maar daar hoor je ze niet over. Kan er ook eens met hem gepraat worden? :o
Waarom ben je dan wel bereidt om er hier wel over te gaan zitten klagen?
Ik probeer mee te denken, maar jij wil ook niet meewerken.
Nou dan schiet het lekker op he
A child is born with no state of mind.
  donderdag 25 juli 2019 @ 16:59:22 #197
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188116181
Ik wijs een user erop that's all meten met 2 maten. Verder maakt het me niks uit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 16:59:31 #198
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188116187
Ik ga nu naar mijn moeder. Doei
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 17:00:35 #199
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188116204
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 16:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik wijs een user erop that's all meten met 2 maten. Verder maakt het me niks uit.
Ja, als je de verantwoordelijkheid bij mij wil leggen maar niet mee wil werken aan TRen dan weet ik het ook niet hoor.
A child is born with no state of mind.
  donderdag 25 juli 2019 @ 17:13:36 #200
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_188116512
Je weet het nu toch, lijkt me niet zo lastig om te onthouden of je moet honderden tr's op een dag ontvangen maar dat lijkt me niet. Gaat me niet om dat jij het over het hoofd hebt gezien maar dat er gemeten wordt met 2 maten door mensen die commentaren over Tingo's toonzetting. Nevermind fijne avond met je moeder!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 17:30:40 #201
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188116869
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2019 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Je weet het nu toch, lijkt me niet zo lastig om te onthouden of je moet honderden tr's op een dag ontvangen maar dat lijkt me niet. Gaat me niet om dat jij het over het hoofd hebt gezien maar dat er gemeten wordt met 2 maten door mensen die commentaren over Tingo's toonzetting. Nevermind fijne avond met je moeder!
Ja ik zie geen TR. Welk topic?
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 25 juli 2019 @ 17:51:57 #202
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188117211
Post gezien en aangepast. Echter kan ik de context van de opmerking nog wel begrijpen; het beschrijft Tingo zijn logica.
Maar goed, het kan ook beledigend zijn dus toch weggehaald. Volgende x gwn TRen aub.
Nu ben ik echt weg. Fijne avond allen :W
A child is born with no state of mind.
  Moderator zaterdag 27 juli 2019 @ 08:21:50 #203
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188148647
Ik las trouwens wel mee in het topic (zoals ik in alle BNW topics doe), had alleen net die reactie van ems niet gezien :') _O-
Nou kan ik weleens iets over het hoofd zien en daarom is een TR zo handig.
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:06:10 #204
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188315050
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:25 schreef dellipder het volgende:
Zeg eens, kan dit aub een onsje minder?
[..]

Fixed.
Je zat trouwens in de sc :P
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:48:33 #205
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_188315678
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:06 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Fixed.
Je zat trouwens in de sc :P
Ik was blijkbaar even verdwaald.

Danku.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_188321110
Dear mods, Kan je aub de 9/11 topic goed opruimen. Alvast bedankt.

[ Bericht 30% gewijzigd door SuperHartje op 06-08-2019 21:19:19 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:20:10 #207
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188321193
Opgeschoond.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:36:13 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188321542
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef SuperHartje het volgende:
Opgeschoond.
Lijkt hier nog dicht te zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:37:33 #209
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188321576
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lijkt hier nog dicht te zijn?
Was weer aan het opschonen :')
Inmiddels weer open.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:38:08 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188321590
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:37 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Was weer aan het opschonen :')
Inmiddels weer open.
Ah ok :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:57:00 #211
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188322032
@DeMolay
Ik heb de TR’s gezien en probeer zo onpartijdig mogelijk te modden. Er zijn posts verwijderd van meerdere users.
Verder hoop dat het inhoudelijk kan blijven en dat iedereen een beetje op zijn toonzetting wil letten.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:37:42 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188322803
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:37 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Was weer aan het opschonen :')
Inmiddels weer open.
Begint helaas ook alweer mis te gaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 8 augustus 2019 @ 13:46:35 #213
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_188345772
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VII

Er staat onderaan de openingspost van het nieuwe deel 'Veel plezier'. Ik vind dit een beetje ongepast en al helemaal niet relevant. Mag het s.v.p. weg aangezien het om de openingspost gaat?
2019: The Great Awakening
  donderdag 8 augustus 2019 @ 14:49:33 #214
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_188346628
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 13:46 schreef MangoTree het volgende:
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VII

Er staat onderaan de openingspost van het nieuwe deel 'Veel plezier'. Ik vind dit een beetje ongepast en al helemaal niet relevant. Mag het s.v.p. weg aangezien het om de openingspost gaat?
Je kan ook overdrijven..
Graag verwijderen.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 18:42:11 #215
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_188349349
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 14:49 schreef Charged het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven..
Geen issue voor het topic verder nee, het is alleen ongepast vind ik.
2019: The Great Awakening
pi_188350180
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 18:42 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Geen issue voor het topic verder nee, het is alleen ongepast vind ik.
Jij hebt er geen plezier in om hier dingen te lezen en schrijven? :?
  donderdag 8 augustus 2019 @ 20:00:48 #217
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_188350675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 19:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij hebt er geen plezier in om hier dingen te lezen en schrijven? :?
Slechte trol ben je.
2019: The Great Awakening
pi_188351187
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 20:00 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Slechte trol ben je.
Ha, was niet eens trollerig bedoeld. Je moet er in feite toch een zekere mate van plezier in hebben om hier te posten en lezen? Anders zou je het toch niet doen? Lekker boeiend die nuance, alsof iemand zich er beledigd door gaat voelen.
  donderdag 8 augustus 2019 @ 20:39:49 #219
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_188351561
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 20:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Ha, was niet eens trollerig bedoeld. Je moet er in feite toch een zekere mate van plezier in hebben om hier te posten en lezen? Anders zou je het toch niet doen? Lekker boeiend die nuance, alsof iemand zich er beledigd door gaat voelen.
Ik zei ook dat je een slechte was ;-) Hij bedoelt iets heel anders dan wat jij ervan maakt maar bedankt voor je opmerkingen. Maar dat laatste is ook sarcasme overigens. Wel ook veel plezier ja. Eind.
2019: The Great Awakening
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 22:24:35 #220
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188353533
Och jee. Ik zal er ‘hier verder’ van maken.
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 9 augustus 2019 @ 12:42:19 #221
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188359376
@DeMolay drammen enzo is geen reden om posts te verwijderen of aan te passen.
Het kan vervelend zijn, maar houdt ook de discussie lopende. Het is aan de users zelf hoe ze hiermee om willen gaan. Het is hier toch geen kleuterschooltje en ik verwacht dat de volwassenen hier dat wel kunnen handlen. Excuses voor het ongemak. Gaarne begrip hiervoor.
A child is born with no state of mind.
  zondag 11 augustus 2019 @ 10:59:04 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188387434
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 13:46 schreef MangoTree het volgende:
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VII

Er staat onderaan de openingspost van het nieuwe deel 'Veel plezier'. Ik vind dit een beetje ongepast en al helemaal niet relevant. Mag het s.v.p. weg aangezien het om de openingspost gaat?
Iets zegt mij dat je hier niet had komen 'klagen' als Redpilled het erbij had geschreven. En kinderachtig genoeg wordt het nog voor je aangepast ook.

Sorry dat ik het vreselijke 'veel plezier' erbij heb gezet. Maar goed, nu staat er 'hier verder'. Ik neem aan dat je ook niet meer zal zeuren over 'sjw's'.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zondag 11 augustus 2019 @ 12:53:27 #223
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188388943
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 10:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat je hier niet had komen 'klagen' als Redpilled het erbij had geschreven. En kinderachtig genoeg wordt het nog voor je aangepast ook.

Sorry dat ik het vreselijke 'veel plezier' erbij heb gezet. Maar goed, nu staat er 'hier verder'. Ik neem aan dat je ook niet meer zal zeuren over 'sjw's'.
Mag je natuurlijk kinderachtig vinden, maar het is idd niet relevant.
Is wel iets kleins, dus excuses voor het ongemak.
A child is born with no state of mind.
  zondag 11 augustus 2019 @ 13:51:37 #224
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188389879
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2019 12:53 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Mag je natuurlijk kinderachtig vinden, maar het is idd niet relevant.
Is wel iets kleins, dus excuses voor het ongemak.
Geen probleem hoor, het ging mij niet om jouw actie. Aan de andere kant is het verwijderen ook weer niet het einde van de wereld. Dus absoluut no offense.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zondag 11 augustus 2019 @ 15:40:21 #225
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188391734
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Geen probleem hoor, het ging mij niet om jouw actie. Aan de andere kant is het verwijderen ook weer niet het einde van de wereld. Dus absoluut no offense.
Ok :*
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 11 augustus 2019 @ 20:21:55 #226
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188396154
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 20:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zo is het inderdaad, owee als je iets positiefs te melden hebt over Hitler dan is de wereld meteen te klein en wordt dit direct verwijderd. Als het over Hitler gaat dan moet de waarheid worden verzwegen. De fascistische linkse mensen hier roepen direct dat je een nazi bent.
Het is OFF-TOPIC! Wat is er niet duidelijk aan?
A child is born with no state of mind.
  maandag 12 augustus 2019 @ 08:25:34 #227
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188402436
Off-topic is wel de minste zorg die ik bij zijn reacties heb.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 10:50:09 #229
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188684404
quote:
Fixed
A child is born with no state of mind.
pi_188685782
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:50 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Fixed
Thanks.
pi_188886648
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 20:01 schreef SuperHartje het volgende:
Ontopic en inhoudelijk blijven aub!
Niet op man spelen svp!
Misschien kan je beter de persoonlijke post(s) gewoon weghalen en dan 'n goede reden geven over waarom precies, en dan ook beter die bepaalde posts in feedback beantwoorden/behandelen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:35:35 #232
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_188888546
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kan je beter de persoonlijke post(s) gewoon weghalen en dan 'n goede reden geven over waarom precies, en dan ook beter die bepaalde posts in feedback beantwoorden/behandelen.
Superhart is ook maar gewoon een vrijwilliger he!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 10:08:08 #233
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188891365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:53 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kan je beter de persoonlijke post(s) gewoon weghalen en dan 'n goede reden geven over waarom precies, en dan ook beter die bepaalde posts in feedback beantwoorden/behandelen.
Het is hier geen kleuterschool. Ik heb alle tr’s bekeken en heb aangepast/ verwijderd wat ik nodig vond. Je weet dat je ook tegengas kan verwachten op je posts?
A child is born with no state of mind.
pi_188911832
Dear mods,
Kan je deze film met de tekst in de 9/11 OP zetten aub?
Alvast bedankt!


‘This is my original SEPTEMBER CLUES research documentary, first published in 2008. Ten years later, on March 4, 2018, my original "simonshack" YT channel was terminated - no reason given*. My channel contained more than 20 videos exposing the fake imagery shown on TV on September 11, 2001. As my YT channel was inexplicably shut down, SEPTEMBER CLUES had nearly 1 million views.’
Simon Shack, September Clues
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator donderdag 12 september 2019 @ 22:01:09 #235
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188918267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 14:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

No offence, maar crisis acteurs zijn dat gene waar de hele truth movement zijn bron uit haalt.
Waar trek je de grens?
Als hij alleen acteurs had gezegd?
Bedoel het hele 9/11 no Planes gebeuren, trekt daar veel zijn conclusies uit.

Stukje terug 6000 gewonden, die hij in twijfel trekt...

En noem maar even op..

Het is heel erg lastig in deze trent van conspiracy om daar een lijn in te trekken.
Bij het beledigen van slachtoffers. Het was ook vooral even een waarschuwing.

Zie Grenzen BNW

quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 22:37 schreef SuperHartje het volgende:
Grenzen betreft het onderwerp ‘Crisisacteurs’

Wat niet:
Discussie over slachtoffers bij bepaalde incidenten zal niet getolereerd worden. Dit is respectloos naar de eventuele nabestaanden en het lijkt vooral steeds uit te komen op het bashen van de slachtoffers, wat verder niets inhoudelijks toevoegt aan de discussie.
Wat wel:
Complotten over crisisacteurs die geen slachtoffer zijn geweest bij bepaalde incidenten.
En andere omstandigheden omtrent een bepaald incident die kunnen wijzen op een complot.
A child is born with no state of mind.
  zondag 15 september 2019 @ 21:07:10 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188963507
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:02 schreef DeMolay het volgende:
lol...is dit je beste repliek
Als je een probleem hebt post het hier.

Kan de rest verder in het topic, met relevante informatie, video's en discussies over FE.

Dank je
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 15 september 2019 @ 21:08:28 #237
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188963542
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:01 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Bij het beledigen van slachtoffers. Het was ook vooral even een waarschuwing.

Zie Grenzen BNW
[..]

Hoi super O+ Zou je beetje op kunnen schonen in FE topic.

Thnx :*
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 15 september 2019 @ 21:09:49 #238
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188963577
ff kijken ja
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_188963735
In het 9/11 topic ook eventueel. Mijn reacties erop mogen uiteraard ook weg.

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:43 schreef DeMolay het volgende:
verspil geen moeite....
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:50 schreef DeMolay het volgende:

[..]

echt sterk dit

emoticons
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:53 schreef DeMolay het volgende:
mensen die emoticons nodig hebben zijn TROLLEN
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:15 schreef DeMolay het volgende:
jaja...je voelt 'm aankomen he !
Echt zó veelzeggend allemaal. 8)7
  zondag 15 september 2019 @ 21:18:38 #240
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188963770
heb je wel lang op gezocht.......zou het zelf sneller kunnnen
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_188963826
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:18 schreef DeMolay het volgende:
heb je wel lang op gezocht.......zou het zelf sneller kunnnen
Toen ik je vroeg wat jouw laatste bijdrage was, heb je die anders niet kunnen vinden. :P

Maargoed, leuk geweest, ga even lekker ontnuchteren pik, voordat je weer liedjes in topics gaat posten die er niks mee te maken hebben.
  zondag 15 september 2019 @ 21:21:44 #242
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188963845
nee ik neem er nog een !
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_188964801
Kun je even een nieuw deel openen van het topic waar je zojuist de laatste post in hebt gehad? Gaat dat nog?
pi_188964842
Waarom is het FE topic op slot? We waren zo dicht bij de 300 comments waar het normaal pas op slot gaat..
pi_188964880
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:59 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Waarom is het FE topic op slot? We waren zo dicht bij de 300 comments waar het normaal pas op slot gaat..
Soms zijn er posts gedelete, en dan komt hij niet aan de 300. ;) Het topic is vol, en de laatste poster kan dan op "Open nieuw deel" klikken maar dat is tot op heden nog niet gelukt.
  zondag 15 september 2019 @ 22:03:41 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188964938
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:59 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Waarom is het FE topic op slot? We waren zo dicht bij de 300 comments waar het normaal pas op slot gaat..
Denk dat super O+ druk bezig is groot gedeelte van de laatste pagina's op te schonen, ze zetten topic even op slot en straks weer open voor publiek!

Ondanks dat er geen FE meer durft te posten ;( blijft het een interessant en informatief topic!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_188964953
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Denk dat super O+ druk bezig is groot gedeelte van de laatste pagina's op te schonen, ze zetten topic even op slot en straks weer open voor publiek!

Ondanks dat er geen FE meer durft te posten ;( blijft het een interessant en informatief topic!
^O^

:* O+
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 22:06:35 #248
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188965001
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Denk dat super O+ druk bezig is groot gedeelte van de laatste pagina's op te schonen, ze zetten topic even op slot en straks weer open voor publiek!

Ondanks dat er geen FE meer durft te posten ;( blijft het een interessant en informatief topic!
Klopt! Is weer open nu :)
A child is born with no state of mind.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 22:18:05 #249
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188965229
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:14 schreef DeMolay het volgende:
blijf hier !
Zou je nu ontopic en inhoudelijk willen blijven?
A child is born with no state of mind.
  zondag 15 september 2019 @ 22:18:43 #250
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_188965242
dat was 't
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 22:22:43 #251
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188965323
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:07 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK - but we can post about people who tell lies about surviving a crisis.
Je bedoelt slachtoffers die leven? Nee, het gaat om het bashen van deze mensen. Of je moet het anoniem kunnen klaarspelen.
A child is born with no state of mind.
pi_188965473
quote:
3s.gif Op zondag 15 september 2019 22:22 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Je bedoelt slachtoffers die leven? Nee, het gaat om het bashen van deze mensen. Of je moet het anoniem kunnen klaarspelen.
Lijkt me erg moeilijk, want dan kan je geen bewijs ervan plaatsen. ;)
  zondag 15 september 2019 @ 22:33:26 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_188965567
quote:
14s.gif Op zondag 15 september 2019 22:06 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Klopt! Is weer open nu :)
:* TY
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 22:34:18 #254
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_188965583
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 22:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

:* TY
:)
A child is born with no state of mind.
pi_189044577
Hello mods,
Kan je deze in de 9/11 OP plaatsen aub?
Alvast bedankt!

'9/11 Fraud:

Maybe we can discuss some of the important points raised in the video.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 20 september 2019 @ 22:10:52 #256
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_189046282
Hallo guyvie er waren eerder Aleister Crowley draadjes ...kun jij die draadjes posten !?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 14:50:41 #257
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189085171
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 22:12 schreef DeMolay het volgende:
vraagje ....is dit nu om hedendaagse vereering...of oprechte interesse in het onderwerp
Wat is dit nu weer voor een rare vraag?
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 24 september 2019 @ 22:32:58 #258
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_189106670
geen rare vraag...er is een oud topic over muziek invloeden in deze trand

Er is er ook een over de werkelijke ondertoon !

Deze was hermafrodiet
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_189108749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:32 schreef DeMolay het volgende:
geen rare vraag...er is een oud topic over muziek invloeden in deze trand

Er is er ook een over de werkelijke ondertoon !

Deze was hermafrodiet
Ik hoop dat de mods je snappen want je komt heel ongegrijpbaar over.
pi_189111560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:32 schreef DeMolay het volgende:
geen rare vraag...er is een oud topic over muziek invloeden in deze trand

Er is er ook een over de werkelijke ondertoon !

Deze was hermafrodiet
Bedoel je deze, Molay? https://allthatsinteresting.com/aleister-crowley
  Moderator donderdag 26 september 2019 @ 06:35:37 #261
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189124006
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:32 schreef DeMolay het volgende:
geen rare vraag...er is een oud topic over muziek invloeden in deze trand

Er is er ook een over de werkelijke ondertoon !

Deze was hermafrodiet
Ah misschien wel interessant voor het topic zelf. Het is in ieder geval niet mijn levensbeschouwing, anders stond het wel in F&L.
A child is born with no state of mind.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 06:11:45 #262
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_189202350
Waarom komt Tingo wel weg met dat Engels van ‘m? Is het familie van tong?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:01:49 #263
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189208491
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 06:11 schreef Tyr80 het volgende:
Waarom komt Tingo wel weg met dat Engels van ‘m? Is het familie van tong?
Ik kan hem niet verbieden Engels te spreken hier op het forum. Dat moet van hogeraf komen ;)
A child is born with no state of mind.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:38:34 #264
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230552
Zou iemand dit topic willen verwijderen of op slot gooien? Ik dacht ik probeer ook eens een BNW-topic, maar hij is slecht geschreven, slecht onderbouwd en niemand wordt er warm van blijkbaar.

BNW / Het plan van Stephen Miller

:)

Tegen de tijd dat het uitkomt dat ik gelijk lijk te hebben maak ik een nieuw topic.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189232163
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 06:11 schreef Tyr80 het volgende:
Waarom komt Tingo wel weg met dat Engels van ‘m? Is het familie van tong?
Omdat ik 'n heleboel shitty comments/cheap shots over m'n gebruik van 't Nederlands taal had ontvangen, dus heb ik beslist om meer in m'n moedertaal te schrijven om 'misverstanden' te verkomen....en dat 't makkelijker voor mij is. Er zijn wel users hier die hun eigen taal niet zo goed kennen, maar daar mag ik niks over zeggen.

Ook het feit dat heel veel (80%?) van de materie/vids/bronnen enz. in deze subforum in 't Engels zijn.
I'd likely write more in Dutch if I think the user I reply to is worth the extra effort. :)
Fijn avond verder.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_189232489
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Wat een gezever. Je post dus een artikel zo van "ik kan het hier mee eens zijn, maar het kan ook zijn van niet, in ieder geval klopt de info niet dus trek je lering hieruit".

En daarna nog anderen in capslock sommeren om specifiek te zijn. :')

What the fuck have you been smoking son?
You are more concerned about looking for personal arguments rather than having any sort of reasonable discussion about the conflicting, contradictory, vague and often completely ridiculous stories about the 9/11 event (and others). You try and drag people into petty personal squabbles instead of commenting on any content and/or information.

You contribute absolutely NOTHING of interest to this subforum.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_189232576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

You are more concerned about looking for personal arguments rather than having any sort of reasonable discussion about the conflicting, contradictory, vague and often completely ridiculous stories about the 9/11 event (and others). You try and drag people into petty personal squabbles instead of commenting on any content and/or information.

You contribute absolutely NOTHING of interest to this subforum.
Ik reageer gewoon op het feit dat je heel inconsistent overkomt, met die informatie kan ik niets, dan is het ook moeilijk om daarop inhoudelijk te reageren want er is niks om op te reageren.
pi_189232997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik reageer gewoon op [b]het feit dat je heel inconsistent overkomt[/b], met die informatie kan ik niets, dan is het ook moeilijk om daarop inhoudelijk te reageren want er is niks om op te reageren.
Ja hoor.
And it is a fact that you are an obnoxious, belligerent idiot. That you can't do anything with the information I have posted doesn't interest or surprise me.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_189239682
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja hoor.
And it is a fact that you are an obnoxious, belligerent idiot. That you can't do anything with the information I have posted doesn't interest or surprise me.
I was responding to factual inconsistensy in proof of the things you peddle in the 9/11 topic. Please don't turn this into a "petty personal squabble". Might wanna look into a mirror there lad
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 15:07:03 #270
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189246391
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:38 schreef Vis1980 het volgende:
Zou iemand dit topic willen verwijderen of op slot gooien? Ik dacht ik probeer ook eens een BNW-topic, maar hij is slecht geschreven, slecht onderbouwd en niemand wordt er warm van blijkbaar.

BNW / Het plan van Stephen Miller

:)

Tegen de tijd dat het uitkomt dat ik gelijk lijk te hebben maak ik een nieuw topic.
Hoi Vis.
Wat zonde, vind het echt een goede OP en een mooi topic.
Weet je het zeker?
A child is born with no state of mind.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:21:27 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189246627
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 15:07 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Hoi Vis.
Wat zonde, vind het echt een goede OP en een mooi topic.
Weet je het zeker?
Als jij zegt dat het waarde heeft om te laten staan, dan laat ik hem graag staan. Misschien is het handig als ik hem wel eens update dan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189247032
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 15:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als jij zegt dat het waarde heeft om te laten staan, dan laat ik hem graag staan. Misschien is het handig als ik hem wel eens update dan.
Vind het ook een echt BNW-topic ^O^
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 15:51:21 #273
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189247130
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 15:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind het ook een echt BNW-topic ^O^
Zo is het :Y
A child is born with no state of mind.
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 15:51:51 #274
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189247140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 15:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als jij zegt dat het waarde heeft om te laten staan, dan laat ik hem graag staan. Misschien is het handig als ik hem wel eens update dan.
Ja updates zijn fijn. Ik heb nog even niets te zeggen, maar lees zeker mee :)
A child is born with no state of mind.
  Moderator dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:45:22 #275
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189441083
quote:
Het lijkt mij dat de TS ook wat te willen heeft. Daarbij is BNW niet per definitie conspiracies. Ook gerelateerde zaken mogen hier. Of iets wat eerst meer conspiracy was. Ook als je achter waarheid van iets wil komen dat maatschappelijk/ geschiedenis/ politiek enz. gerelateerd is.
A child is born with no state of mind.
pi_189581376
Misschien vanaf #269 in het 9/11 topic even vegen, gaat niet over de inhoud maar mijn (manier van) reageren. Lijkt me nogal overbodig, buiten het feedback-topic.
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 15:53:13 #277
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189581908
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:11 schreef illusions het volgende:
Misschien vanaf #269 in het 9/11 topic even vegen, gaat niet over de inhoud maar mijn (manier van) reageren. Lijkt me nogal overbodig, buiten het feedback-topic.
Opgeschoond. Als ik wat over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.
A child is born with no state of mind.
pi_189581935
quote:
3s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:53 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Opgeschoond. Als ik wat over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.
^O^ ^O^ ^O^
  woensdag 23 oktober 2019 @ 18:11:42 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189584338
quote:
3s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 15:53 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Opgeschoond. Als ik wat over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.
Danku :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 23 oktober 2019 @ 19:05:26 #280
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189585242
En jullie ook bedankt ^O^ ^O^
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 15:59:21 #281
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189615136
Kan deze aub gekoppeld worden met de reeks? Dat zoekt namelijk wat gemakkelijker terug, want herhaling is blijkbaar nodig.

BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VIII
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:16:13 #282
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189619067
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 15:59 schreef dellipder het volgende:
Kan deze aub gekoppeld worden met de reeks? Dat zoekt namelijk wat gemakkelijker terug, want herhaling is blijkbaar nodig.

BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VIII
Is gekoppeld.
A child is born with no state of mind.
pi_189690274


[ Bericht 100% gewijzigd door SuperHartje op 30-10-2019 10:12:44 (Dit is niet de bedoeling, dit kan over dm.) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 1 november 2019 @ 15:50:07 #284
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189730776
Kan de slowchat weggehaald worden, aub?

BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VIII
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator vrijdag 1 november 2019 @ 16:29:23 #285
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189731340
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 november 2019 15:50 schreef dellipder het volgende:
Kan de slowchat weggehaald worden, aub?

BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VIII
Wat opgeschoond.
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 1 november 2019 @ 16:46:58 #286
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189731546
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 16:29 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Wat opgeschoond.
Danku.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  Moderator zaterdag 23 november 2019 @ 08:23:21 #287
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190079373
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 06:59 schreef The_End het volgende:
Ja, wel apart dat mijn reactie daarop wordt weggehaald, maar het gebagger van Braindead niet.
Excuses voor het ongemak.
Kettingreactie van non- inhoudelijk reageren. Ook al vind je dat iets onzin is kan dat best op inhoud debunked worden.
A child is born with no state of mind.
pi_190079453
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 08:23 schreef SuperHartje het volgende:
Excuses voor het ongemak.
Kettingreactie van non- inhoudelijk reageren. Ook al vind je dat iets onzin is kan dat best op inhoud debunked worden.
Ja snap ik, maar het was gewoon een luchtig grapje. Er is toch niks inhoudelijks aan de posts van Braindead!?
  Moderator zaterdag 23 november 2019 @ 09:15:36 #289
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190079646
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 08:42 schreef The_End het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar het was gewoon een luchtig grapje. Er is toch niks inhoudelijks aan de posts van Braindead!?
Als hij een nos nieuwsartikel post met linkje en mening kan dat daarop debunked worden :) Dit soort grapjes kunnen juist in BNW uit de hand lopen. Een grapje mag natuurlijk best, alleen niet koste van andere users (hoe onzinnig je diens mening dan ook vindt) :)
A child is born with no state of mind.
pi_190094180
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 09:15 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Als hij een nos nieuwsartikel post met linkje en mening kan dat daarop debunked worden :) Dit soort grapjes kunnen juist in BNW uit de hand lopen. Een grapje mag natuurlijk best, alleen niet koste van andere users (hoe onzinnig je diens mening dan ook vindt) :)
Kom op zeg. Tien schreeuw posts met in een een linkje, maar zonder reden waarom het artikel niet goed zou zijn. Zelfs in BNW zou er wel wat meer op gelet kunnen worden of mensen serieus discussieren of gewoon geschift zijn.
pi_190099001
Graag die meuk van Dries deleten.
Normaal komt hij hier ook niet.
Hij moet gewoon opbokken met zijn bagger
Juin uit Eigen Tuin!
pi_190099055
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef Symphonic het volgende:
Graag die meuk van Dries deleten.
Normaal komt hij hier ook niet.
Hij moet gewoon opbokken met zijn bagger
Hoort er een beetje bij he. Maar gedaan hoor maat.
Gino ♥
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 18:15:21 #293
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190103239
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 09:14 schreef The_End het volgende:

[..]

Kom op zeg. Tien schreeuw posts met in een een linkje, maar zonder reden waarom het artikel niet goed zou zijn. Zelfs in BNW zou er wel wat meer op gelet kunnen worden of mensen serieus discussieren of gewoon geschift zijn.
Gwn een beetje ontopic blijven aub. En niet op de man zoals ik eerder zei. Als hij zijn mening bij een nieuwsartikel geeft kan je dat debunken. En users geschift noemen is ook niet echt de norm, houdt het een beetje inhoudelijk dan is er niets aan de hand. Hij valt geen users aan en geeft zijn mening (of hij dat nou schreeuwt of niet) weer. Hoop dat het zo duidelijk is :)
A child is born with no state of mind.
pi_190103481
Ik voorstaan ook dronken en midden in de nacht baggeren. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_190103500
quote:
14s.gif Op zondag 24 november 2019 18:24 schreef xpompompomx het volgende:
Ik voorstaan ook dronken en midden in de nacht baggeren. ^O^
Eens. Vindt het echt het toppunt van shitposten.
  Moderator zondag 24 november 2019 @ 18:29:51 #296
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190103574
Hij valt niemand aan en is wel enigszins ontopic. Ik kan moeilijk posts gaan verwijderen omdat er een vermoeden is dat een bepaalde user dronken zou zijn. Daarbij is het nergens voor nodig om op de man te spelen, daarom op inhoud. Als die posts inhoudelijk zwak zijn, zijn ze ook makkelijk omver te werpen.
A child is born with no state of mind.
pi_190105786
Hoe kan je nou tegen mij zeggen dat ik on topic moet blijven als net iemand een topic heeft volgescheten?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 01:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Heel af en toe kijk ik nog wel eens naar de baggerorgaan. Heel af en toe hoor, en ik moet zeggen dat ik me tegenwoordig een stuk minder irriteer nu ik nu maar heel weinig naar dat hypocriete achterlijke propaganda-kanaal kijk en zijn bagger-satellieten.
on topic?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 02:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik toevallig op de baggerhaat van de extremistische NOS in schakel zie ik alleen haat tegen alles wat Nederlands is of was. Die extremistische deugers van de staatsomroep zijn volledig gefixeerd op hun eigen deugen.
on Topic?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 05:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Als Rotterdammer wist ik vroeger natuurlijk al lang dat je je jongere zusje niet alleen naar Tropicana moest laten gaan. Ongetwijfeld zal het de deugers, 30 jaar later , nog net zo goed deugen
dat problemen nog steeds niet benoemd moeten worden.
On Topic?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 05:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is geen smeriger volk en onbetrouwbaarder volk dan de progressieven. :r
On Topic?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 05:51 schreef Braindead2000 het volgende:
To deug or not to deug, that's the question. :{
On Topic?
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 03:30 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het siert je dat je nog steeds opkomt voor dat staatsgedrocht.
On Topic?
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik reageerde met een shitpost op een shitreactie.
On Topic?

Het had je gesierd om zijn hele gebagger weg te gooien en aan te geven dat hij normaal had moeten doen en het opnieuw moest proberen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2019 20:27:10 ]
  Moderator maandag 25 november 2019 @ 09:26:47 #298
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190112450
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:25 schreef The_End het volgende:
Hoe kan je nou tegen mij zeggen dat ik on topic moet blijven als net iemand een topic heeft volgescheten?
[..]

on topic?
[..]

on Topic?
[..]

On Topic?
[..]

On Topic?
[..]

On Topic?
[..]

On Topic?
[..]

On Topic?

Het had je gesierd om zijn hele gebagger weg te gooien en aan te geven dat hij normaal had moeten doen en het opnieuw moest proberen.
Hmn ik zie dat je wel een punt hebt. Blijkbaar heb ik toch wat over het hoofd gezien :@ Zal het even nagaan.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 25 november 2019 @ 09:28:16 #299
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190112465
Aub ook TR’s maken mensen. Dat is zo handig.
A child is born with no state of mind.
  Moderator maandag 25 november 2019 @ 09:39:36 #300
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_190112576
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:25 schreef The_End het volgende:

Sorry The_End, je hebt helemaal gelijk. Weet niet hoe ik dat niet heb gezien :@ :@ Ik geef mijn griep de schuld :P
Bedankt voor de verduidelijking :) Gelukkig is Tjacka er nu ook :D :)

Opgeschoond, hopelijk niets over het hoofd gezien B-)

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperHartje op 25-11-2019 10:14:58 ]
A child is born with no state of mind.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')