BNW of NWS/POL zijn toch echt verschillend van aard.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar er is verder ook niets mis met BNW lijkt me. Natuurlijk zijn er ook wat topics met wat extreme complotten, maar er zijn ook wat realistische topics.
De grens heb ik aangegeven.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:34 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
BNW of NWS/POL zijn toch echt verschillend van aard.
Blijkbaar is er dus wel iets "mis" mee of in ieder geval anders aan en ik zou graag weten waar de grens ligt tussen die twee.
Allereerst bedankt voor je uitgebreidere antwoordquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
De grens heb ik aangegeven.
Hier gaat het vooral om een ‘zoektocht naar de waarheid’. Als dat bijv. een politiek onderwerp betreft begrijp ik niet wat daar mis mee is.
Zo kan je bepaalde politieke onderwerpen ook in NWS plaatsen als het ook nieuws is, maar dat kan dan ook in POL.
Als het onderwerp een doofpot betreft en dat komt ook in het nieuws, past het hier ook maar ook in NWS.
Alles hoeft toch niet zo zwart wit te zijn
De verschillen geef ik toch wel aan? Betekent toch niet dat het allemaal meteen onrealistische onderwerpen zijn.
En natuurlijk zijn er ook onderwerpen die uitsluitend in BNW of bijv NWS passen, onderwerpen die wel wat meer zwart wit zijn.
Zoals bijv de theorieën over de aanslag op John F Kennedy, om maar wat op te noemen.
Hoop dat het zo wat duidelijker is
Snap ikquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:48 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
[..]
Allereerst bedankt voor je uitgebreidere antwoord![]()
Ik snap op zich wat je bedoelt, maar wanneer een modje begint te verwijzen naar BNW dan betekent dat domweg dat een bepaald al dan niet feit (de bewijzen heeft niemand hier doorgaans gezien) blijkbaar ongewenst is in POL of NWS.
In BNW zal het ook anders bekeken worden (en veel minder). Dan mag daar wel een duidelijke reden of regelset bij.
Ik betwijfel of daar een duidelijke grens in wordt aangegeven maar denk dat dat wel "belangrijk" is voor zuivere discussies. Dan weet iedereen op voorhand waar ie aan toe is ipv dat er achteraf zaken aan de discussie worden onttrokken zonder dat men echt kan aangeven waarom.
"Nieuwsfeit" is te mager, omdat nieuwsfeit niet altijd neerkomt op nieuws dat de feitelijkheid van beweringen aantoont. Dat is zelfs zeer zeldzaam. Over veel feiten bestaat ook gewoon discussie. Soms al decennia lang.
PS. Zal er verder niet over doorgaan.
Hitler een goede leider vinden, hoe belachelijk dan ook, is niet per definitie holocaust ontkenning.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon pure holocaustontkenning. "Hij werd verkeerd begrepen", "Hij was een goede leider", "Hij werd gedemoniseerd". Ik heb het allemaal voorbij zien komen in dit topic en het staat er ook gewoon nog. Dat zo'n user dan met zo'n link komt is te verwachten.
Wel een beetje vreemd dat het begint met 'makes me think'quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:01 schreef SuperHartje het volgende:
@:Tingo en @:illusions punten zijn toegevoegd.
@:ATuin-hek het stond al in de OP alleen als 1 heel verhaal, zag er eik wel wat rommelig uit, dus daarom toch aangepast en illusions zijn punt toegevoegd.
Goed opgemerkt. Nu bij de quote van illusions ‘tegenreactie’ erboven geplaatst.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 16:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wel een beetje vreemd dat het begint met 'makes me think'
Dankje wel Super Hartje, het ziet er beter uit zo.quote:
Gaan we nu het topic vanaf de OP aanvullen? De reply knop is er ook nog hoor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 12:13 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje wel Super Hartje, het ziet er beter uit zo.
Kan je de lijstje in de OP unquoten aub.
Alvast bedankt.
En kan je ook aub deze tekst onderaan zetten? :
'If the official 'atomic' bomb stories were true – the lies/manipulation/propaganda would not be necessary.
I also believed it up until a few years ago, so it's never too late for anyone (or for some people at least) to be brave enough and change their minds..
Don't be shy, feel free to state a few simple, but specific reasons why you believe the atomic bomb stories.'
--------
Alvast bedankt!
Ik vind het zeker niet geloofwaardig, maar dat doet er niet zo toe eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
In het Anja Schaap-topic waren toch door iemand gisteren een paar linkjes van Vrijland gepost over deze zaak? Deze zijn nu opeens weg? Wat is de reden hiervoor?
Wat vind je niet geloofwaardig?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet geloofwaardig, maar dat doet er niet zo toe eigenlijk.
Het gaat om crisisacteurs. Zie BNW FB over crisisacteurs
Het meeste is gebaseerd op Facebook en uitspraken van anderen op Facebook.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat vind je niet geloofwaardig?
Geen probleem, graag gedaan.quote:Niettemin bedankt, volgens mij werd dat niet in zoveel woorden gezegd, veel rariteiten in die zaak buiten MV viel het zelfs een aantal mensen op in een ander topic op Fok. Anyway, ik zoek het wel op de MV-site.
Veel beter dankje wel.quote:
paar weken of zo geleden heb ik 'n paar linkjes gepost en die zijn er nog....quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
In het Anja Schaap-topic waren toch door iemand gisteren een paar linkjes van Vrijland gepost over deze zaak? Deze zijn nu opeens weg? Wat is de reden hiervoor?
Dat was ik.Er zijn onduidelijkheden en gaten in het officiële verhaaltje.Ik dacht ik gooi er even een andere theorie in van MV, want BNW. Vind het nogal arrogant dat die mod het vervolgens verwijderd zonder uitleg. Ze vindt het schijnbaar niet geloofwaardig dus verwijder het maar, want knopjes die je als mod kan indrukkenquote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoi. Excuses als het onduidelijk was, maar de uitleg is vrij helder:quote:Op zondag 21 juli 2019 21:33 schreef opofferingsgezindheidhenk het volgende:
[..]
Dat was ik.Er zijn onduidelijkheden en gaten in het officiële verhaaltje.Ik dacht ik gooi er even een andere theorie in van MV, want BNW. Vind het nogal arrogant dat die mod het vervolgens verwijderd zonder uitleg. Ze vindt het schijnbaar niet geloofwaardig dus verwijder het maar, want knopjes die je als mod kan indrukken. Denkt ws dat ze op een wetenschapforum zit.
hieronder nogmaals de links voor de geïnteresseerden die het evt. willen lezen/onderzoeken.
https://www.martinvrijlan(...)e-hier-waarom-video/
https://www.martinvrijlan(...)t-en-dus-geen-psyop/
https://www.martinvrijland.nl/tag/schaap/
Ik zeg juist dat het er niet zo veel toe doet of ik het geloofwaardig vind. Het gaat om deepfake.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 23:04 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet geloofwaardig, maar dat doet er niet zo toe eigenlijk.
Het gaat om crisisacteurs. Zie BNW FB over crisisacteurs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |