Opgeschoond. Als ik wat over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:11 schreef illusions het volgende:
Misschien vanaf #269 in het 9/11 topic even vegen, gaat niet over de inhoud maar mijn (manier van) reageren. Lijkt me nogal overbodig, buiten het feedback-topic.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Opgeschoond. Als ik wat over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.
Dankuquote:Op woensdag 23 oktober 2019 15:53 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Opgeschoond. Als ik wat over het hoofd heb gezien hoor ik dat graag.
Is gekoppeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 15:59 schreef dellipder het volgende:
Kan deze aub gekoppeld worden met de reeks? Dat zoekt namelijk wat gemakkelijker terug, want herhaling is blijkbaar nodig.
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VIII
Wat opgeschoond.quote:Op vrijdag 1 november 2019 15:50 schreef dellipder het volgende:
Kan de slowchat weggehaald worden, aub?
BNW / The Cabal; the Weaponization of Government - deel VIII
Danku.quote:
Excuses voor het ongemak.quote:Op zaterdag 23 november 2019 06:59 schreef The_End het volgende:
Ja, wel apart dat mijn reactie daarop wordt weggehaald, maar het gebagger van Braindead niet.
Ja snap ik, maar het was gewoon een luchtig grapje. Er is toch niks inhoudelijks aan de posts van Braindead!?quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:23 schreef SuperHartje het volgende:
Excuses voor het ongemak.
Kettingreactie van non- inhoudelijk reageren. Ook al vind je dat iets onzin is kan dat best op inhoud debunked worden.
Als hij een nos nieuwsartikel post met linkje en mening kan dat daarop debunked wordenquote:Op zaterdag 23 november 2019 08:42 schreef The_End het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar het was gewoon een luchtig grapje. Er is toch niks inhoudelijks aan de posts van Braindead!?
Kom op zeg. Tien schreeuw posts met in een een linkje, maar zonder reden waarom het artikel niet goed zou zijn. Zelfs in BNW zou er wel wat meer op gelet kunnen worden of mensen serieus discussieren of gewoon geschift zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2019 09:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Als hij een nos nieuwsartikel post met linkje en mening kan dat daarop debunked wordenDit soort grapjes kunnen juist in BNW uit de hand lopen. Een grapje mag natuurlijk best, alleen niet koste van andere users (hoe onzinnig je diens mening dan ook vindt)
Hoort er een beetje bij he. Maar gedaan hoor maat.quote:Op zondag 24 november 2019 15:06 schreef Symphonic het volgende:
Graag die meuk van Dries deleten.
Normaal komt hij hier ook niet.
Hij moet gewoon opbokken met zijn bagger
Gwn een beetje ontopic blijven aub. En niet op de man zoals ik eerder zei. Als hij zijn mening bij een nieuwsartikel geeft kan je dat debunken. En users geschift noemen is ook niet echt de norm, houdt het een beetje inhoudelijk dan is er niets aan de hand. Hij valt geen users aan en geeft zijn mening (of hij dat nou schreeuwt of niet) weer. Hoop dat het zo duidelijk isquote:Op zondag 24 november 2019 09:14 schreef The_End het volgende:
[..]
Kom op zeg. Tien schreeuw posts met in een een linkje, maar zonder reden waarom het artikel niet goed zou zijn. Zelfs in BNW zou er wel wat meer op gelet kunnen worden of mensen serieus discussieren of gewoon geschift zijn.
Eens. Vindt het echt het toppunt van shitposten.quote:Op zondag 24 november 2019 18:24 schreef xpompompomx het volgende:
Ik voorstaan ook dronken en midden in de nacht baggeren.
on topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 01:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Heel af en toe kijk ik nog wel eens naar de baggerorgaan. Heel af en toe hoor, en ik moet zeggen dat ik me tegenwoordig een stuk minder irriteer nu ik nu maar heel weinig naar dat hypocriete achterlijke propaganda-kanaal kijk en zijn bagger-satellieten.
on Topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 02:07 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik toevallig op de baggerhaat van de extremistische NOS in schakel zie ik alleen haat tegen alles wat Nederlands is of was. Die extremistische deugers van de staatsomroep zijn volledig gefixeerd op hun eigen deugen.
On Topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 05:38 schreef Braindead2000 het volgende:
Als Rotterdammer wist ik vroeger natuurlijk al lang dat je je jongere zusje niet alleen naar Tropicana moest laten gaan. Ongetwijfeld zal het de deugers, 30 jaar later , nog net zo goed deugen
dat problemen nog steeds niet benoemd moeten worden.
On Topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 05:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Er is geen smeriger volk en onbetrouwbaarder volk dan de progressieven.
On Topic?quote:Op vrijdag 22 november 2019 05:51 schreef Braindead2000 het volgende:
To deug or not to deug, that's the question.
On Topic?quote:Op zondag 24 november 2019 03:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het siert je dat je nog steeds opkomt voor dat staatsgedrocht.
On Topic?quote:Op zondag 24 november 2019 05:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik reageerde met een shitpost op een shitreactie.
Hmn ik zie dat je wel een punt hebt. Blijkbaar heb ik toch wat over het hoofd gezienquote:Op zondag 24 november 2019 20:25 schreef The_End het volgende:
Hoe kan je nou tegen mij zeggen dat ik on topic moet blijven als net iemand een topic heeft volgescheten?
[..]
on topic?
[..]
on Topic?
[..]
On Topic?
[..]
On Topic?
[..]
On Topic?
[..]
On Topic?
[..]
On Topic?
Het had je gesierd om zijn hele gebagger weg te gooien en aan te geven dat hij normaal had moeten doen en het opnieuw moest proberen.
Sorry The_End, je hebt helemaal gelijk. Weet niet hoe ik dat niet heb gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |