quote:
Op donderdag 23 mei 2019 11:11 schreef Vis1980 het volgende:[..]
Waar baseer je dat op? Gevoelsmatig? Dan ook aan jou weer de vraag, hoe kan je het negeren dat dit verbannen is naar BNW? En dan ga jij het als waarheid aannemen?
Als er twee verschillende waarheden worden gepresenteerd, dan moet je kijken naar motieven en gedrag van beide partijen.
Neem bijvoorbeeld Muellers onderzoeksteam, waar geen Republikeinen in zaten. Dat is enigzins merkwaardig, nietwaar? Natuurlijk hoort dat niet uit te maken, maar als een zijde het argument mag gebruiken dat Mueller en Comey Republikein (Comey nu Independent) zijn, dan is de politieke compositie van het onderzoeksteam ook een valide argument. Dan heb je ook nog dubieuze handelingen zoals het zetten van de zogenaamde perjury-trap, het erin luizen van Papadopoulos door hem in het buitenland $10,000 mee te geven, en dat vliegveldpersoneel verwachtte het te vinden bij zijn terugkomst. Dubieus, en is het echt nodig als er echt bewijs is tegen hen? Lijkt me zelf van niet. Je hoeft geen bewijs te fabriceren als er echt bewijs is.
Wat we ook weten, is dat het onderzoek naar Hillary's server was belachelijk slecht uitgevoerd, en Comey heeft zich daar onsterfelijk belachelijk gemaakt. Niet schuldig, maar toch wel heel erg nalatig. Wat een farce was dat.
Dan weten we ook steeds meer met betrekking tot het Steele dossier, wat ook vol onzin stond en is gebruikt om Trump en zijn omgeving te bespioneren.
Vervolgens heb je een Comey, Brennan en Clapper die hun leugens zonder tegengas kunnen verspreiden via de media. En de media zelf met hun hysterie-voedende rol. Nepnieuws, onvolledig nieuws en gebrek aan rectificaties. Er is een zorgwekkend gebrek aan integriteit bij de zogenaamde vierde macht, die de politiek hoort te controleren. In plaats daarvan acteren ze als propagandakanalen, gerund door activisten in plaats van journalisten.
En dan als kers op de taart, het gedrag van politici. Met name Nadler, Schiff en Swalwell zijn volledig van het padje. Kierewiet. Hun handelen, voor en vooral na het uitkomen van het Mueller rapport, spreekt mijns inziens boekdelen. Het laat zien dat ze totaal geen interesse hebben wat er uiteindelijk in staat. Dat is ook geen verrassing, want Mueller's biased team heeft geen sterke conclusie kunnen trekken. En ze hebben zelf alles uit de kast getrokken om toch iets te kunnen krijgen. Wat we nu zien is het dat het contempt en subpoena proces in een stroomversnelling zit. Ook dat is logisch, "if you can't discredit the message, discredit the messenger". Onderhandelen en overleg met de andere partij? Natuurlijk niet! Het volk moet zien hoe onbetrouwbaar Barr en het Witte Huis zijn. En zien zullen ze dat, want de bizarre handelingen van Nadler worden niet uitvergroot in de links-leunende media. Het gaat allang niet meer om waarheidvinding en oversight, de Dems richten zich 100% op karaktermoord.
En als laatste zien we hoe Democraten op elk overheidsniveau proberen om informatie over Trump te vergaren. Wetten worden geschreven en veranderd om als het ware met een sleepnetregeling alles over hem te krijgen om te zien of er misschien iets belastends te vinden valt. Dat is schandalig. Zoiets komt alleen van vijanden van privacy, vrijheid en democratie.
Als motief kan ik maar een ding denken: De Democraten zweten. Trump moet weg, zo snel mogelijk. En anders in ieder geval niet worden herkozen. Lopende onderzoeken naar de Democraten zullen eindigen bij Obama, Clinton en andere duistere figuren, en er zullen zaken publiek worden die het daglicht niet kunnen verdragen. Dat moet koste wat kost worden voorkomen, anders implodeert de partij. Als Trump nog 4 jaar krijgt, is dat een hoop extra tijd om onderzoek te doen. En dat mag niet gebeuren. En daarom zie je dit, en de haatcapagne jegens Trump.
Dit lijkt mij het meest logische van wat er op dit moment gebeurt, en wat is gebeurd. Of Trump 100% schoon is? Daar ik ga ik niet van uit. Zal vast ook zo zijn dat hij niet eens 50% schoon is. Maar waar het bij Trump om draait is het zijn eigen ego, hoe hij wordt gezien. Waarschijnlijk is dat het belangrijkste voor hem. En dat zie ik als niet zeer gevaarlijk voor de VS. Wat wel gevaarlijk is, is wanneer bekend wordt, wat de relatie tussen de Democraten, media en inlichtingendiensten is (als die al bestaat, en daar mag men minstens gedeeltelijk van uitgaan). En ik snap best dat die partijen niet willen dat dit naar boven komt, dus halen ze alles uit de kast om dit verborgen te houden.
Als je ziet wat er wordt gepost als Barr doet een cover-up etc, dat hoort net zo goed in BNW. Maar omdat dat de "juiste" mening is, blijft dat daar.
[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 23-05-2019 12:42:08 ]